Δημοσιεύσεις: 212
Θέματα: 6
Εγγραφή: 17-06-2023
Και προφανώς απαράδεκτο που κάτι τέτοιες φωνές υπερισχύουν της λογικής και καταπατούν τα δικαιώματα των συμπολιτών τους για εύχρηστη συγκοινωνία. Ο ΟΑΣΑ πρέπει να είναι πιο αυστηρός σε κάτι τέτοια. Να σημειωθεί ότι και οι 3 γραμμές που ανέφερες ακόμα έχουν την ανάγκη ύπαρξης τέρματος.
Δημοσιεύσεις: 1.525
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
Το 128 πάντως χώρο για τέρμα έχει ακόμα
Δημοσιεύσεις: 1.682
Θέματα: 1.217
Εγγραφή: 18-11-2009
(03-03-2025, 10:15 PM)Crabman Έγραψε: Τον Σεπτέμβριο και στις 2 στάσεις έγραφε (μάλλλον χειρόγραφα) ΚΑΝΤΖΑ 2 και από γραμμές υπήρχε μόνο το 326 (παλαιότερα έγραφε και τα 324,307). Στην Κάντζα 1 υπήρχε παλιός στύλος (μόνο μπλε) και στην Κάντζα 2 νεώτερος (μπλε και πορτοκαλί). Αν είδες διαφορετικά πράγματα τότε έχει υπάρξει κάποια βελτίωση.
Αλλά ούτως η άλλως στον σταθμό της Κάντζας χρειάζεται ένας επαναπροσδιορισμός των στάσεων και του που σταματάει η κάθε γραμμή. Υποτίθεται υπάρχουν 5 στάσεις στο σύμπλεγμα αυτό (διαφορετικοί κωδικοί και θέσεις στάσεων στην τηλεματική) αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο 2 και αυτές χωρίς ξεκάθαρο καθεστώς. Υποθέτω ότι απλά όλες οι γραμμές σε όλα τα δρομολόγια σταματούν στα δύο σημεία που έχει τα στέγαστρα για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.
Έτσι όπως τα λες είναι. Στην στάση Καντζα 2 υπάρχει μόνο ξεβαμμένο αυτοκόλλητο του 326, ενώ στην στάση Καντζα 1 είναι είτε καινούργια είτε σε καλή κατάσταση. Σίγουρα όχι ξεβαμμένα πάντως. Όσον αφορά το τι σταματάει που όλα σταματούν παντού. Υποτίθεται ότι η Καντζα 1 είναι μόνο προς Γλυκά Νερά για το 324 όπως αναγράφει το αυτοκόλλητο του και για το 307 προς Κορωπί. Επί της ουσίας όμως έχουν την Καντζα 1 σαν στάση αποβίβασης και την Καντζα 2 σαν στάση επιβίβασης για όλες τις γραμμές, απλά μου έκανε εντύπωση που είδα και το 304 να αναγράφεται εκεί.
Δημοσιεύσεις: 1.525
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
Δημοσιεύσεις: 1.525
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
15 αμάξια σύνολο τα 220/221/235
Βλέπουν συγκοινωνία μετά από καιρό
Δημοσιεύσεις: 1.298
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
06-03-2025, 06:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-03-2025, 06:16 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(06-03-2025, 11:38 AM)Leon377 Έγραψε: 15 αμάξια σύνολο τα 220/221/235
Βλέπουν συγκοινωνία μετά από καιρό
Ο Βοτανικός πράγματι φαίνεται να έχει δώσει βάση σε γραμμές με φόρτο κίνησης, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι πρωϊνές βάρδιες πλήρως επανδρωμένες. Βέβαια, κόβει απογευματινές καθώς δεν συμπληρώνονται οδηγοί.
Στο 235 κάνει άλλη "πατέντα" σε σχέση με την Ανθούσα : Ενώ η Ανθούσα έκοβε από το καρτ. 3 τη βάρδια μετά την πρωϊνή κατσαρή (06:40 - 07:30 - 08:25 ) και το όχημα αποβίβαζε στις 08:55 Ακαδημία, φεύγοντας κενό για αμαξοστάσιο, ο Βοτανικός βγάζει τη βάρδια όλη (άρα το καρτ. 3 κάθεται μέχρι 16:30) και αντ' αυτού, κόβει την απογευματινή βάρδια από το καρτ. 5 (07:40 από Ζωγράφου).
Στην περίπτωση της Ανθούσας, η γραμμή κυκλοφορούσε με 5 οχήματα μεταξύ 07:30 - 08:30, με 4 οχήματα μέχρι τις 16:00 και με 3 οχήματα από εκεί και μετά, ενώ στην περίπτωση του Βοτανικού η γραμμή έχει 5 οχήματα από τις 07:30 μέχρι τις 14:30, μετά μένει με 3 και από τις 16:30 μόνο με δύο.
Περισσότερη λογική είχε βέβαια η δρομολόγηση της Ανθούσας καθώς το απόγευμα ο Βοτανικός αφήνει 40λεπτα...
Δημοσιεύσεις: 3.496
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Αν μετρήσεις 730 και 821 στις 8 το πρωί έχουν σύνολο 6 οχήματα αλλά αν τα κοιτάξεις το μεσημέρι έχουν μείνει 3.
Το Α15 και το Β15 φαίνεται να φτάνουν τα 11 μαζί αλλά το ένα όχημα του Β15 που μένει χάνει κάνα δίωρο το μεσημέρι που είναι δυσκολότερη ώρα για να μεταφέρει τα συνήθως 3 άτομα του 031.
Δημοσιεύσεις: 290
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(06-03-2025, 06:15 PM)Citaro Έγραψε: Ο Βοτανικός πράγματι φαίνεται να έχει δώσει βάση σε γραμμές με φόρτο κίνησης, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι πρωϊνές βάρδιες πλήρως επανδρωμένες. Βέβαια, κόβει απογευματινές καθώς δεν συμπληρώνονται οδηγοί.
Στο 235 κάνει άλλη "πατέντα" σε σχέση με την Ανθούσα : Ενώ η Ανθούσα έκοβε από το καρτ. 3 τη βάρδια μετά την πρωϊνή κατσαρή (06:40 - 07:30 - 08:25 ) και το όχημα αποβίβαζε στις 08:55 Ακαδημία, φεύγοντας κενό για αμαξοστάσιο, ο Βοτανικός βγάζει τη βάρδια όλη (άρα το καρτ. 3 κάθεται μέχρι 16:30) και αντ' αυτού, κόβει την απογευματινή βάρδια από το καρτ. 5 (07:40 από Ζωγράφου).
Στην περίπτωση της Ανθούσας, η γραμμή κυκλοφορούσε με 5 οχήματα μεταξύ 07:30 - 08:30, με 4 οχήματα μέχρι τις 16:00 και με 3 οχήματα από εκεί και μετά, ενώ στην περίπτωση του Βοτανικού η γραμμή έχει 5 οχήματα από τις 07:30 μέχρι τις 14:30, μετά μένει με 3 και από τις 16:30 μόνο με δύο.
Περισσότερη λογική είχε βέβαια η δρομολόγηση της Ανθούσας καθώς το απόγευμα ο Βοτανικός αφήνει 40λεπτα...
Βέβαια εγώ δεν θυμάμαι ποτέ το μεσημέρι η Ανθούσα να το είχε με 3 οχήματα... Πάντοτε 4 θυμάμαι το πρωί και το απόγευμα με 2 οχήματα. Σπάνια να είχε 5+3. Δε καταλαβαίνω τον λόγο που τα οχήματα δεν είναι 4+4 αλλά το πρωί υπάρχουν 10λεπτα και το απόγευμα 30λεπτα. Αυτή είναι μία λογική που πρέπει να αναθεωρηθεί κατά τη γνώμη μου στον οργανισμό.
Δημοσιεύσεις: 3.496
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Επειδή παντού γίνεται αυτό πιθανόν υπάρχουν οδηγοί που δουλεύουν μόνο πρωί
Δημοσιεύσεις: 1.298
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Μια ματία να ρίξει κανεις σήμερα, Σάββατο, στην τηλεματική και στο google maps, θα καταλάβει ότι η δρομολόγηση Σαββάτου θελει εκ βάθρων αναθεώρηση. Όλο το κέντρο στο κόκκινο (Πανεπιστημίου, Σταδίου, Ομόνοια, Πειραιώς, Σύνταγμα, Βασ.Σοφίας) και οι γραμμές διαλυμένες. Κενα δρομολόγια παντού, οι χρόνοι δεν φτανουν ούτε για τη μισή διαδρομή. Πρέπει επειγόντως να αυξηθούν οι χρόνοι εκτέλεσης μεταξύ 11:00 - 16:00 και να εχουν περιθώρια καθημερινής.
Δεν μπορεί να εξακολουθεί η δρομολόγηση να αναφέρεται σε χρόνους .. μνημονιακής κρίσης, όταν η κίνηση εχει αυξηθεί 100%.
Η μόνη γραμμή κέντρου που ψιλοδουλεύει, ειναι το 608 διότι του δίνουν "μπόσικα" λόγω της Βεϊκου και των εργων του μετρό. Στις άλλες γραμμές (πχ 220/1, 235) τα 55 λεπτά που δίνονται, δεν κάνουν πλεον ούτε για Κυριακή. Ετσι, γυρω στις 14:00, τα μισα οχηματα καθονται ή πάνε κενα λόγω συσσωρευμενης καθυστερησης.