Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2025
Και προφανώς απαράδεκτο που κάτι τέτοιες φωνές υπερισχύουν της λογικής και καταπατούν τα δικαιώματα των συμπολιτών τους για εύχρηστη συγκοινωνία. Ο ΟΑΣΑ πρέπει να είναι πιο αυστηρός σε κάτι τέτοια. Να σημειωθεί ότι και οι 3 γραμμές που ανέφερες ακόμα έχουν την ανάγκη ύπαρξης τέρματος.
Απάντηση
Το 128 πάντως χώρο για τέρμα έχει ακόμα
Απάντηση
(03-03-2025, 10:15 PM)Crabman Έγραψε: Τον Σεπτέμβριο και στις 2 στάσεις έγραφε (μάλλλον χειρόγραφα) ΚΑΝΤΖΑ 2 και από γραμμές υπήρχε μόνο το 326 (παλαιότερα έγραφε και τα 324,307). Στην Κάντζα 1 υπήρχε παλιός στύλος (μόνο μπλε) και στην Κάντζα 2 νεώτερος (μπλε και πορτοκαλί). Αν είδες διαφορετικά πράγματα τότε έχει υπάρξει κάποια βελτίωση.
Αλλά ούτως η άλλως στον σταθμό της Κάντζας χρειάζεται ένας επαναπροσδιορισμός των στάσεων και του που σταματάει η κάθε γραμμή. Υποτίθεται υπάρχουν 5 στάσεις στο σύμπλεγμα αυτό (διαφορετικοί κωδικοί και θέσεις στάσεων στην τηλεματική) αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο 2 και αυτές χωρίς ξεκάθαρο καθεστώς. Υποθέτω ότι απλά όλες οι γραμμές σε όλα τα δρομολόγια σταματούν στα δύο σημεία που έχει τα στέγαστρα για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

Έτσι όπως τα λες είναι. Στην στάση Καντζα 2 υπάρχει μόνο ξεβαμμένο αυτοκόλλητο του 326, ενώ στην στάση Καντζα 1 είναι είτε καινούργια είτε σε καλή κατάσταση. Σίγουρα όχι ξεβαμμένα πάντως. Όσον αφορά το τι σταματάει που όλα σταματούν παντού. Υποτίθεται ότι η Καντζα 1 είναι μόνο προς Γλυκά Νερά για το 324 όπως αναγράφει το αυτοκόλλητο του και για το 307 προς Κορωπί. Επί της ουσίας όμως έχουν την Καντζα 1 σαν στάση αποβίβασης και την Καντζα 2 σαν στάση επιβίβασης για όλες τις γραμμές, απλά μου έκανε εντύπωση που είδα και το 304 να αναγράφεται εκεί.
Απάντηση
https://www.newsit.gr/ellada/odigos-kate...y/4324025/
Απάντηση
15 αμάξια σύνολο τα 220/221/235
Βλέπουν συγκοινωνία μετά από καιρό
Απάντηση
(06-03-2025, 11:38 AM)Leon377 Έγραψε: 15 αμάξια σύνολο τα 220/221/235
Βλέπουν συγκοινωνία μετά από καιρό

Ο Βοτανικός πράγματι φαίνεται να έχει δώσει βάση σε γραμμές με φόρτο κίνησης, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι πρωϊνές βάρδιες πλήρως επανδρωμένες. Βέβαια, κόβει απογευματινές καθώς δεν συμπληρώνονται οδηγοί. 

Στο 235 κάνει άλλη "πατέντα" σε σχέση με την Ανθούσα : Ενώ η Ανθούσα έκοβε από το καρτ. 3 τη βάρδια μετά την πρωϊνή κατσαρή (06:40 - 07:30 - 08:25 ) και το όχημα αποβίβαζε στις 08:55 Ακαδημία, φεύγοντας κενό για αμαξοστάσιο, ο Βοτανικός βγάζει τη βάρδια όλη (άρα το καρτ. 3 κάθεται μέχρι 16:30) και αντ' αυτού, κόβει την απογευματινή βάρδια από το καρτ. 5 (07:40 από Ζωγράφου). 

Στην περίπτωση της Ανθούσας, η γραμμή κυκλοφορούσε με 5 οχήματα μεταξύ 07:30 - 08:30, με 4 οχήματα μέχρι τις 16:00 και με 3 οχήματα από εκεί και μετά, ενώ στην περίπτωση του Βοτανικού η γραμμή έχει 5 οχήματα από τις 07:30 μέχρι τις 14:30, μετά μένει με 3 και από τις 16:30 μόνο με δύο. 

Περισσότερη λογική είχε βέβαια η δρομολόγηση της Ανθούσας καθώς το απόγευμα ο Βοτανικός αφήνει 40λεπτα...
Απάντηση
Αν μετρήσεις 730 και 821 στις 8 το πρωί έχουν σύνολο 6 οχήματα αλλά αν τα κοιτάξεις το μεσημέρι έχουν μείνει 3.
Το Α15 και το Β15 φαίνεται να φτάνουν τα 11 μαζί αλλά το ένα όχημα του Β15 που μένει χάνει κάνα δίωρο το μεσημέρι που είναι δυσκολότερη ώρα για να μεταφέρει τα συνήθως 3 άτομα του 031.
Απάντηση
(06-03-2025, 06:15 PM)Citaro Έγραψε: Ο Βοτανικός πράγματι φαίνεται να έχει δώσει βάση σε γραμμές με φόρτο κίνησης, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι πρωϊνές βάρδιες πλήρως επανδρωμένες. Βέβαια, κόβει απογευματινές καθώς δεν συμπληρώνονται οδηγοί. 

Στο 235 κάνει άλλη "πατέντα" σε σχέση με την Ανθούσα : Ενώ η Ανθούσα έκοβε από το καρτ. 3 τη βάρδια μετά την πρωϊνή κατσαρή (06:40 - 07:30 - 08:25 ) και το όχημα αποβίβαζε στις 08:55 Ακαδημία, φεύγοντας κενό για αμαξοστάσιο, ο Βοτανικός βγάζει τη βάρδια όλη (άρα το καρτ. 3 κάθεται μέχρι 16:30) και αντ' αυτού, κόβει την απογευματινή βάρδια από το καρτ. 5 (07:40 από Ζωγράφου). 

Στην περίπτωση της Ανθούσας, η γραμμή κυκλοφορούσε με 5 οχήματα μεταξύ 07:30 - 08:30, με 4 οχήματα μέχρι τις 16:00 και με 3 οχήματα από εκεί και μετά, ενώ στην περίπτωση του Βοτανικού η γραμμή έχει 5 οχήματα από τις 07:30 μέχρι τις 14:30, μετά μένει με 3 και από τις 16:30 μόνο με δύο. 

Περισσότερη λογική είχε βέβαια η δρομολόγηση της Ανθούσας καθώς το απόγευμα ο Βοτανικός αφήνει 40λεπτα...
Βέβαια εγώ δεν θυμάμαι ποτέ το μεσημέρι η Ανθούσα να το είχε με 3 οχήματα... Πάντοτε 4 θυμάμαι το πρωί και το απόγευμα με 2 οχήματα. Σπάνια να είχε 5+3. Δε καταλαβαίνω τον λόγο που τα οχήματα δεν είναι 4+4 αλλά το πρωί υπάρχουν 10λεπτα και το απόγευμα 30λεπτα. Αυτή είναι μία λογική που πρέπει να αναθεωρηθεί κατά τη γνώμη μου στον οργανισμό.
Απάντηση
Επειδή παντού γίνεται αυτό πιθανόν υπάρχουν οδηγοί που δουλεύουν μόνο πρωί
Απάντηση
Μια ματία να ρίξει κανεις σήμερα, Σάββατο, στην τηλεματική και στο google maps, θα καταλάβει ότι η δρομολόγηση Σαββάτου θελει εκ βάθρων αναθεώρηση. Όλο το κέντρο στο κόκκινο (Πανεπιστημίου, Σταδίου, Ομόνοια, Πειραιώς, Σύνταγμα, Βασ.Σοφίας) και οι γραμμές διαλυμένες. Κενα δρομολόγια παντού, οι χρόνοι δεν φτανουν ούτε για τη μισή διαδρομή. Πρέπει επειγόντως να αυξηθούν οι χρόνοι εκτέλεσης μεταξύ 11:00 - 16:00 και να εχουν περιθώρια καθημερινής.
Δεν μπορεί να εξακολουθεί η δρομολόγηση να αναφέρεται σε χρόνους .. μνημονιακής κρίσης, όταν η κίνηση εχει αυξηθεί 100%.
Η μόνη γραμμή κέντρου που ψιλοδουλεύει, ειναι το 608 διότι του δίνουν "μπόσικα" λόγω της Βεϊκου και των εργων του μετρό. Στις άλλες γραμμές (πχ 220/1, 235) τα 55 λεπτά που δίνονται, δεν κάνουν πλεον ούτε για Κυριακή. Ετσι, γυρω στις 14:00, τα μισα οχηματα καθονται ή πάνε κενα λόγω συσσωρευμενης καθυστερησης.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 647 109.976 29-12-2024, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 114.536 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 81.614 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 231.501 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 62.194 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 147.645 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 151.515 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 135.595 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 105.770 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 229.184 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE