02-10-2024, 12:08 PM
(02-10-2024, 01:17 AM)Crabman Έγραψε: Εντάξει σίγουρα η 4 έχει μεγαλύτερη ζήτηση στο τμήμα από το Παγκράτι μέχρι το Τέρμα της και γι' αυτό υπάρχει μια κατανόηση στην διάκριση που γίνεται. Ωστόσο από την λογική και την κατανόηση μέχρι την πλήρη απαξίωση και τις 4 ώρες κενό υπάρχει μεγάλη διαφορά.Το πρόβλημα ειναι πολυσύνθετο. Υπάρχει απόλυτη απαξίωση του μέσου αυτού από την πολιτική ηγεσία, που το θεωρεί περιττό.
Αντικειμενικά, και αν κάνω λάθος διορθώστε με, τα τρόλεϊ αποτελούν το πιο «πράσινο» οδικό μέσο μεταφοράς, καθώς και έχουν αρκετό μέλλον μπροστά τους ώστε να υπόκεινται τέτοια απαξίωση (πόσο μάλλον αν παρθούν νέα οχήματα που ακούγεται). Επίσης έχουν ένα εκτεταμένο δίκτυο για το οποίο έχουν δαπανηθεί και δαπανούνται πολλά χρήματα. Πόσο δύσκολο είναι να παρθεί μια μερίδα οδηγών, είτε παλαιοί είτε νεοπροσληφθέντες, και να εκπαιδευτούν/αναλάβουν στα τρόλεϊ; Μήπως υπάρχει μεγάλη απροθυμία των οδηγών;
Οι θεσεις οδηγών που κατα καιρούς προκηρύσσει η ΟΣΥ, αφορούν μόνο σε λεωφορεία. Και εκεί όμως, λόγω των δεσμεύσεων των μνημονίων, οι μισθοί είναι πολύ μικροί , δεν εχει δώρα Πασχα, Χριστουγεννων και το βασικότερο, δεν αναγνωρίζουν προϋπηρεσία. Έτσι, και οι λίγοι που πανε εν τελει να εργαστούν, παραιτούνται στο εξάμηνο.
Οι οδηγοί τρόλλεϋ χρειάζονται ειδική εκπαίδευση, που προφανώς δεν υπαρχει βούληση να τους παρασχεθεί, ενώ δεν δίνεται καποιο κίνητρο για να αναλάβουν την - πιο δύσκολη - υπηρεσία οι οδηγοί που υπάρχουν.
Συνεπώς, η μόνη εμβαλωματική λύση θα ηταν να στείλουν καποια Yutong να βγαζουν βάρδιες (30-35 οχηματα minimum για να μην ξεφτιλίζεται η δρομολόγηση). Θα μου πεις, οι λεωφορειακές γραμμές είναι καλύτερες απο θεμα επάνδρωσης; Όχι, αλλά δεν εχουν φτασει στο χάλι αυτό.
Δεν εχω κι εγω να πώ κάτι αλλο, η κατασταση είναι απλά προσβλητική για ολους (εργσζομενους ΟΣΥ κ επιβατες) αλλά, ο δημοσιος φορεας εξαρταται από το Υπουργειο και το Υπουργείο, ετσι θελει να κινείται ...