Δημοσιεύσεις: 3.125
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Τα μαν είναι χειρότερα από τα ηλεκτρικά πάντως.
Δημοσιεύσεις: 67
Θέματα: 1
Εγγραφή: 17-06-2023
Τρόλεϊ 2 σήμερα
Από Κυψέλη: 14.45 και μετά 18.45
Από Καισαριανή: 16.25 και μετά 20.25
4 ώρες κενό ανά κατεύθυνση.
Και εις ανώτερα...
Δημοσιεύσεις: 823
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(11 ώρες πριν)Crabman Έγραψε: Τρόλεϊ 2 σήμερα
Από Κυψέλη: 14.45 και μετά 18.45
Από Καισαριανή: 16.25 και μετά 20.25
4 ώρες κενό ανά κατεύθυνση.
Και εις ανώτερα...
Είναι φοβερό που μια γραμμή την ίδια μέρα μπορεί αν έχει ανά δεκάλεπτο (10.35-10.45 από τέρμα) και ανά τετράωρο δρομολόγια
Δημοσιεύσεις: 162
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(10 ώρες πριν)Leon377 Έγραψε: Είναι φοβερό που μια γραμμή την ίδια μέρα μπορεί αν έχει ανά δεκάλεπτο (10.35-10.45 από τέρμα) και ανά τετράωρο δρομολόγια
Το πρόβλημα ξεκινάει απ' την έλλειψη ατόμων και ο λόγος που είναι πιο γεμάτες οι γραμμές τα πρωινά είναι από τα δεδουλευμενα ρεπό που κάνουν οι οδηγοί και είναι πιο πιθανό να κάνουν πρωινά παρά να δουλέψουν απόγευμα στο ρεπό τους ... Για αυτό και η διαφορά με τα κενά πρωί απόγευμα
Δημοσιεύσεις: 100
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
(9 ώρες πριν)Mrtrolleibus Έγραψε: Το πρόβλημα ξεκινάει απ' την έλλειψη ατόμων και ο λόγος που είναι πιο γεμάτες οι γραμμές τα πρωινά είναι από τα δεδουλευμενα ρεπό που κάνουν οι οδηγοί και είναι πιο πιθανό να κάνουν πρωινά παρά να δουλέψουν απόγευμα στο ρεπό τους ... Για αυτό και η διαφορά με τα κενά πρωί απόγευμα
Η επιλεκτικότητα αυτή γιατί όμως; Εγώ δεν την καταλαβαίνω. Ναι οκ έχουμε πει το βάρος που σηκώνουν οι οδηγοί με τα ψυχούλα που παίρνουν αλλά οι ώρες αιχμής δεν παύουν να είναι πέρα από το πρωί... Επίσης υπάρχουν δρομολόγια από της5-23:00 το βράδυ δηλαδή πως θα βγαίνει ημερήσιος προγραμματισμός ; Αν δεν μπορείτε να βγάλετε λεωφορεία ή να βρείτε οδηγούς αυξήστε τα διαστήματα που ξεκινούν από την αφετηρία τα λεωφορεία και μειώσετε εν ανάγκη τα τελευταία δρομολόγια πέρα από σημαντικές γραμμές