Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Παρατηρώντας την εκτέλεση των δρομολογίων από την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ και ενώ φαίνεται ότι δεν λείπει κανένα όχημα, θεωρώ απαραίτητο να αυξηθούν λίγο οι χρόνοι διαδρομής ώστε να μην πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο. Ειδικότερα στα 304/305 και 308 πάντα υπάρχουν 1-2 καθυστερημένα με αποτέλεσμα κενά μισής ώρας και μετά δύο μαζί, τα οποία σε αντίθεση με την ΟΣΥ σπάνια πηγαίνουν κενά, αλλά με καθυστερήσεις που είναι αδύνατον να καλυφθούν. Στο 308 αντί για 105-110 να πάει 115 ο κύκλος και στα 304/305 έστω στα 140 λεπτά. Είναι κρίμα να χαλάει όλο το πλέγμα δρομολογίων ενώ έχουν 12 και 8 οχήματα αντίστοιχα
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(13-09-2024, 02:20 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το έχουν καταλάβει και το ξέρουν απλά το απαξιώνουν όσο δεν πάει ώστε να έρθει η ώρα η ύστατη να πουν δεν γίνεται να ανταποκριθεί το κράτος πρέπει να δωθουν οι γραμμές στους ιδιώτες. Το παιχνίδι είναι στημένο από την αρχή
Δεν το πιστεύω αυτό. Η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει περάσει αλλά κι άλλα χωρίς αντιδράσεις. Αν ήθελαν να ιδιοτικοποιήσουν κι άλλες γραμμές θα το είχαν κάνει ήδη και οι όποιες αντιδράσεις θα ήταν αστείες. Άλλωστε λες να κάνουν ουρές οι ιδιώτες για να αναλάβουν γραμμές όπως το 212, το 821 ή το 410 και να πληρόνωνται με το χιλιόμετρο?
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(13-09-2024, 08:37 PM)ecoj Έγραψε: Δεν το πιστεύω αυτό. Η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει περάσει αλλά κι άλλα χωρίς αντιδράσεις. Αν ήθελαν να ιδιοτικοποιήσουν κι άλλες γραμμές θα το είχαν κάνει ήδη και οι όποιες αντιδράσεις θα ήταν αστείες. Άλλωστε λες να κάνουν ουρές οι ιδιώτες για να αναλάβουν γραμμές όπως το 212, το 821 ή το 410 και να πληρόνωνται με το χιλιόμετρο?
Η έλλειψη οδηγών θα ενταθεί και άλλο αλλά δεν βλέπω να ενδιαφέρει κανέναν αυτό . Οπότε το μόνο που θα μένει τότε είναι η απευθείας ανάθεση του έργου σε ιδιώτη που κινεί τις διαδικασίες γρηγορότερα
Δημοσιεύσεις: 667
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(13-09-2024, 01:35 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό που δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν πολλοί (και προφανώς ούτε η κυβέρνηση) είναι τα λεωφορεία χρειάζονται οδηγούς.
Πλάκα θα έχει να φέρουν από Ινδία και Μπαγκλαντές. Να δούμε πως θα οδηγούν και πως θα συνεννοουνται.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(14-09-2024, 02:06 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Πλάκα θα έχει να φέρουν από Ινδία και Μπαγκλαντές. Να δούμε πως θα οδηγούν και πως θα συνεννοουνται.
Όπως συνεννοούνται στο Λονδίνο που είναι σχεδόν αποκλειστικά Ινδοπακιστανοί κ Κενυάτες οι οδηγοί. Όπως συνεννοούνται τόσα χρόνια εδώ στις λαϊκες αγορες μας κ στα χωράφια μας...
Μακάρι να μπορούσαν.
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Όπως συννενούνται οι Έλληνες, που έφταναν μαζικά στην Γερμανία, τα τελευταία χρόνια για να δουλέψουν ως οδηγοί. Παρεπιπτόντως, έχουν πολύ καλή φήμη, ως εργαζόμενοι.
Δημοσιεύσεις: 667
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
15-09-2024, 12:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-09-2024, 12:29 PM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
Πρώτη Κυριακή του Χειμερινού. Το 235 με ένα όχημα (Μπραχάμι). Τα 036,203 επίσης με ένα όχημα και συχνότητα άνω της 1 ώρας.
Εκεί που η Ανθούσα τον Αύγουστο κρατούσε πολλές γραμμές "όρθιες", τώρα μοιάζει η 1η που σχεδόν βαράει διάλυση (εκτός των τρόλεϊ, που είναι μόνιμα έτσι).
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 235 κανονικά 2 έχει απλά το ένα δεν το δείχνει η τηλεματική και όπως πέρσυ το 2ο θα είναι από Ανθούσα. Το 036 φαίνεται να έχει 2 οχήματα, ωστόσο λείπει το 1Β, δλδ από το μεσημέρι και μετά θα είναι με 1/2, ενώ τα 203/204 έχουν 6/7 βάρδιες ωστόσο λείπει από το μεσημέρι και μετά η 1/2 που τρέχει στο 203
Δημοσιεύσεις: 955
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Tο Μπραχάμιωτικο 235 σχόλασε, 50 λεπτά-1 ώρα και 10 λεπτά τώρα
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
Πάνε για διάλυση οι συγκοινωνίες στο κεντρικό τομέα γιατί μάλλον θα είναι και οι πρώτες που θα αναλάβουν οι ιδιώτες σε διαγωνισμό όταν θα προκηρυχθεί ενώ για ανατολική και δυτική αττική όταν θα φθάσει και εδώ το φαινόμενο κανείς δεν θα έρθει να βγάλει δρομολόγιο γιατί δεν θα τον συμφέρει