Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
02-09-2024, 06:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-09-2024, 06:25 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(02-09-2024, 03:25 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το θέμα είναι ότι παλιά ότι πήγαινε προς αμαξοστάσιο έπαιρνε κόσμο πχ σχολασμένα 5 (Λαμπρινή -> Φιλαδέλφεια, Καλλιθέα -> Φιλαδέλφεια), σχολασμένα 11 (Πατήσια -> Φιλαδέλφεια) και το ίδιο για τις υπόλοιπες γραμμές 10, 14, 15, 21.
Πλέον το ποσοστό των οδηγών που επιβιβάζει κόσμο στο σχόλασμα είναι 5%, προφανώς για να γλυτώσουν τις στάσεις και να φτάσουν 5 λεπτά νωρίτερα. Το μόνο εκτός του 6 που παίρνει κόσμο μέχρι αμαξοστασιο είναι το 3 (κατά 90%) επειδή έχει φτάσει μέχρι Φιλαδέλφεια αφενός μεν είναι δύσκολο να πεις στον κόσμο να κατέβει, αφετέρου από εκεί και έπειτα είναι 6-7 στάσεις, οπότε η καθυστέρηση δεν είναι ούτε 2 λεπτά.
Πάντως η γνώμη μου είναι υποχρεωτικά θα έπρεπε να παίρνουν κόσμο προς το σχόλασμα και ας καθυστερούν λίγο. Παράδειγμα Αύγουστο μεσημέρι με το 3 να σχολάει στις 15:00 το μεσημέρι και αφού έφτασε Φιλαδέλφεια, το επόμενο 6 ήθελε 70-80 λεπτά, με τον οδηγό να κατεβάζει υποχρεωτικά τον κόσμο στην Πατριάρχου. Προφανώς δεν φταίει ο οδηγός που το 6 είχε 1/3 οχήματα αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο
Αυτό ξαναπέστο. Επειδή και εγώ έμενα Φιλαδέλφεια τότε, ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικό το ότι όλα τα τρόλλεϋ που αποσύρονταν επιβίβαζαν κόσμο. Υπήρχε πολύ συχνή συγκοινωνία το βράδυ και θυμάμαι ότι μπορούσες να περιμένεις ακόμα και στην 1 το βράδυ στα Άνω Πατήσια και να έρθει τρόλλεϋ προς αμαξοστάσιο. Μιλάμε για εποχές μέχρι το 2010 περίπου.
Αλήθεια το πρωί στην έξοδο από το αμαξοστάσιο επιβιβάζουν πλέον κόσμο τα τρόλλεϋ (πχ αυτά που πάνε να πιάσουν βάρδια στο 14 ή στο 5); Κάποτε το έκαναν και ήταν πολύ βολικό, δεν ξέρω αν συμβαίνει ακόμα.
Δημοσιεύσεις: 653
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
02-09-2024, 07:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-09-2024, 07:07 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
(02-09-2024, 06:25 PM)Giannis Έγραψε: Αυτό ξαναπέστο. Επειδή και εγώ έμενα Φιλαδέλφεια τότε, ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικό το ότι όλα τα τρόλλεϋ που αποσύρονταν επιβίβαζαν κόσμο. Υπήρχε πολύ συχνή συγκοινωνία το βράδυ και θυμάμαι ότι μπορούσες να περιμένεις ακόμα και στην 1 το βράδυ στα Άνω Πατήσια και να έρθει τρόλλεϋ προς αμαξοστάσιο. Μιλάμε για εποχές μέχρι το 2010 περίπου.
Αλήθεια το πρωί στην έξοδο από το αμαξοστάσιο επιβιβάζουν πλέον κόσμο τα τρόλλεϋ (πχ αυτά που πάνε να πιάσουν βάρδια στο 14 ή στο 5); Κάποτε το έκαναν και ήταν πολύ βολικό, δεν ξέρω αν συμβαίνει ακόμα.
Είναι στην κρίση του οδηγού, πάντως υπάρχουν παραπάνω πιθανότητες να πάρουν σε σχέση με το βράδυ, δηλαδή 6/10 παίρνουν κόσμο ενώ βράδυ 2/10. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά που βγαίνουν πρώτα. Στις 04:10 φεύγει το 3 από Αμαξοστασιο για Ψυχικό κενό υποτίθεται αλλά πάντα παίρνει κόσμο ως 3 και πάει κανονικά από κέντρο. Από εκεί και πέρα πάντα παίρνει κόσμο και το 11 που βγάζει το 5ρι από Παγκράτι και το οποίο επίσης φεύγει 04:10 από Αμαξοστασιο και συναντάει το 11 των 04:20 από Πατήσια και πηγαίνουν καροτσάκι μέχρι Παγκράτι. Για Λαμπρινή τα περισσότερα βάζουν κόσμο, ενώ για το 10 μόνο 1/10 βάζει μέχρι σύνταγμα
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Για άλλη μια φορά, το 164 πρωταγωνιστής (με την κακή έννοια). Το δρομολόγιο των 17:45 (σε ώρα αιχμής δηλαδή) από Αγ. Δημήτριο άφαντο, με το τελευταίο δρομολόγιο να ξεκινάει 17:10. Τελικά ξεκίνησε όχημα 2 λεπτά μετά τις 18:00. Άρα, αναμονή 50+ λεπτά για ένα τόσο κομβικό λεωφορείο για τα νότια προάστια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εξαιτίας αυτού ένα ποσοστό επιβατών τελικά πήρε το (θεωρητικά) λεωφορείο-φαντασμα 201, το οποίο μάλιστα για πρώτη φορά παίζει να είχε πάνω από 35 επιβάτες (σχεδόν όλες οι θέσεις ήταν πιασμένες). Άρα αν δεν υπήρχε ούτε αυτό, θα συνωστίζονταν όλοι σε ένα διπορτο λεωφορειακι.
Από τη πρώτη φορά που είχα μπει στο φόρουμ θυμάμαι να παραπονιέμαι γιατί τύχαινε κάποτε να έχει δρομολόγια ανα 30-40'. Πλέον, ακόμα και αυτό είναι ουτοπικό φαίνεται...
Τελικά εσείς στον ΟΑΣΑ το διαλυσατε το λεωφορείο και την συγκοινωνία 3 δήμων, μπράβο σας....
ΥΓ, τώρα που βλέπω την τηλεματική,
1) Το δρομολόγιο των 18:25 από Γλυφάδα δεδομένα θα ακυρωθεί επίσης
2) Το δρομολόγιο των 18:10 από Άγιο Δημήτριο ξεκίνησε επίσης, αφήνοντας χρονοαπόσταση μεταξύ τους 7 λεπτά, πιθανότατα στο ύψος της Λ. Κύπρου θα πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο...
Δημοσιεύσεις: 977
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(04-09-2024, 06:13 PM)Larioupol Έγραψε: Για άλλη μια φορά, το 164 πρωταγωνιστής (με την κακή έννοια). Το δρομολόγιο των 17:45 (σε ώρα αιχμής δηλαδή) από Αγ. Δημήτριο άφαντο, με το τελευταίο δρομολόγιο να ξεκινάει 17:10. Τελικά ξεκίνησε όχημα 2 λεπτά μετά τις 18:00. Άρα, αναμονή 50+ λεπτά για ένα τόσο κομβικό λεωφορείο για τα νότια προάστια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εξαιτίας αυτού ένα ποσοστό επιβατών τελικά πήρε το (θεωρητικά) λεωφορείο-φαντασμα 201, το οποίο μάλιστα για πρώτη φορά παίζει να είχε πάνω από 35 επιβάτες (σχεδόν όλες οι θέσεις ήταν πιασμένες). Άρα αν δεν υπήρχε ούτε αυτό, θα συνωστίζονταν όλοι σε ένα διπορτο λεωφορειακι.
Από τη πρώτη φορά που είχα μπει στο φόρουμ θυμάμαι να παραπονιέμαι γιατί τύχαινε κάποτε να έχει δρομολόγια ανα 30-40'. Πλέον, ακόμα και αυτό είναι ουτοπικό φαίνεται...
Τελικά εσείς στον ΟΑΣΑ το διαλυσατε το λεωφορείο και την συγκοινωνία 3 δήμων, μπράβο σας....
ΥΓ, τώρα που βλέπω την τηλεματική,
1) Το δρομολόγιο των 18:25 από Γλυφάδα δεδομένα θα ακυρωθεί επίσης
2) Το δρομολόγιο των 18:10 από Άγιο Δημήτριο ξεκίνησε επίσης, αφήνοντας χρονοαπόσταση μεταξύ τους 7 λεπτά, πιθανότατα στο ύψος της Λ. Κύπρου θα πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο...
Το 164 πλάκα πλάκα είναι μια πολύ σημαντική γραμμή και θα έπρεπε να την προσέχουν αυτή και το Α3. Αντιθέτως ακόμα και στο Α3 σχεδόν δεν υπήρχε μέρα (καθημερινή) το 2024 που να μην υπήρχε κάποια στιγμή με 1 ώρα κενό.
Τα θυμάμαι τα ποστ σου για το 164. Θα είναι εξαιρετικό αρχείο αν η ΟΣΥ χειροτερέψει και άλλο, δείχνει μια ροή σε μια συγκεκριμένη γραμμή. Συνέχισε τα
Δημοσιεύσεις: 172
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
Λογικά από Δευτέρα θα μπει χειμερινό πρόγραμμα
Δημοσιεύσεις: 977
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Από Τετάρτη 400 και 500 στη Ράλλη
Δημοσιεύσεις: 248
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Τελευταία γιατί στο 122Θ υπάρχουν τόσα πολλά κομμένα δρομολόγια? Πχ σήμερα έγιναν μόνο 9 δρομολόγια της γραμμής με 1 όχημα κάθε 1 με 2 ώρες. Μου φαίνεται ιδιαίτερα παράξενο γιατί τόσο καιρό τηρούνταν αρκετά τα δρομολόγια όλο το καλοκαίρι. Καλά πλέον που μπαίνει η χειμερινή περίοδος θα είναι άχρηστο αλλά ακόμα υπάρχει πολύ αυξημένη επιβατική κίνηση
Δημοσιεύσεις: 653
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Υποθέτω έχει να κάνει με τις προτεραιότητες που βάζουν στην επάνδρωση γραμμών. Αν στο ΚΤΕΛ Κορινθίας λείπουν 5 οχήματα σε μια μέρα, προτιμούν από το να λείπει ένα πχ στην Ελευσίνα, ένα στον Κάραβο, ένα στο 876 κλπ, να λείπει στο 122Θ που έχει πλήρη κάλυψη από το 122
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
9:50 σήμερα το πρωί από πλατεία Κοραή στάση προς βούλα Β1 60' ...
Δημοσιεύσεις: 977
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(11-09-2024, 01:23 PM)Aggele Έγραψε: 9:50 σήμερα το πρωί από πλατεία Κοραή στάση προς βούλα Β1 60' ...
Είσαι σε λάθος θέμα αλλά θα απαντήσω
Αυτό είναι ένα πολύ σύνηθες φαινόμενο αφού το Β1 συνδιάζει τεράστια διαδρομή, πολύ κίνηση και λίγα οχήματα. Όταν έχει μεσημέρια και απογεύματα 3ωρα κενά το 60 λεπτά λεπτά δεν είναι τίποτα
Επίσης φαντάζομαι εννοείς πλατεία Κοραή στάση προς τελωνείο γιατί απέναντι προς βούλα δεν είναι δυνατόν να λέει 60 λεπτά αφού έχει αρχίσει η γραμμή 10 στάσεις πρίν