06-08-2024, 11:29 AM
Έχει παρατήσει κάνεις εκτός αν είναι η ιδέα μου πως τα νέα λεωφορεία τα ηλεκτροκίνητα τουλάχιστον έχουν περισσότερο χώρο σε σχέση με τα κλασικά ;
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
|
06-08-2024, 11:29 AM
Έχει παρατήσει κάνεις εκτός αν είναι η ιδέα μου πως τα νέα λεωφορεία τα ηλεκτροκίνητα τουλάχιστον έχουν περισσότερο χώρο σε σχέση με τα κλασικά ;
06-08-2024, 06:21 PM
06-08-2024, 06:53 PM
Κι εμένα τα Yutong μου φαίνονται στριμόκωλα. Βασικά σε χώρους παίζει να είναι χειρότερα και από τα Agora.
06-08-2024, 08:31 PM
(06-08-2024, 06:53 PM)Giannis Έγραψε: Κι εμένα τα Yutong μου φαίνονται στριμόκωλα. Βασικά σε χώρους παίζει να είναι χειρότερα και από τα Agora.Πιστεύω ότι είναι. Ελάχιστες φορές τα έχω πάρει (ευτυχώς που δεν είναι Μπραχάμι), τις περισσότερες στο Α13 και πηγαίναμε πίτα δεν χωρούσε άλλος ξέρω γω Σάββατο 12.00 η ώρα
06-08-2024, 09:32 PM
Έχω πάρει Yutong σε 730, 813, 821, 822, 856, Α15 και Β15 οπότε μπορώ να πω ότι ότι ξεκάθαρα είναι τα χειρότερα τρίπορτα από άποψη εσωτερικής διαρρύθμισης και χωριτοκότητας.
Ας μπει κάποιος σε ένα τρίπορτο Man πχ και μετά σε αυτό και θα καλάβει αμέσως τη διαφορά.
06-08-2024, 10:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-08-2024, 10:48 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
(06-08-2024, 08:31 PM)Leon377 Έγραψε: Πιστεύω ότι είναι. Ελάχιστες φορές τα έχω πάρει (ευτυχώς που δεν είναι Μπραχάμι), τις περισσότερες στο Α13 και πηγαίναμε πίτα δεν χωρούσε άλλος ξέρω γω Σάββατο 12.00 η ώρα Και στο Α7 παρόμοια κατάσταση. Βλέπω ότι έρχεται Yutong και προτιμώ να περιμένω το επόμενο (ή άλλη γραμμή). Το βλέπω να περνάει μπροστά μου ασφυκτικά γεμάτο. Θέλω να πιστεύω ότι από αρχές Σεπτέμβρη, θα πάρουν ξανά τα ΚΤΕΛ τα 122/171 και θα επιστρέψουν οι νταλίκες τις ΟΣΥ στις γραμμές που πρέπει.
06-08-2024, 10:56 PM
(06-08-2024, 10:44 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Και στο Α7 παρόμοια κατάσταση. Βλέπω ότι έρχεται Yutong και προτιμώ να περιμένω το επόμενο (ή άλλη γραμμή). Το βλέπω να περνάει μπροστά μου ασφυκτικά γεμάτο.Eίναι λαθος της παραγγελίας και των προδιαγραφών. Δεν υπήρχε λόγος να μπουν διπλά καθίσματα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Όσο κι αν τα απεχθάνομαι, τα αλβανικά (Ιris Crossway τριπορτα)εχουν αυτη τη στιγμή μακράν τους καλύτερους χώρους.
07-08-2024, 11:50 AM
Ίσως το πρόβλημα δεν είναι η διάταξη των λεωφορείων που στην καλύτερη θα τους επέτρεπε να χωρέσουν 10 παραπάνω άτομα, αλλά το γεγονός ότι έχουμε 40 λεπτά δρομολόγια σε γραμμές που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχαν στην χειρότερη 10λεπτα
07-08-2024, 07:03 PM
(06-08-2024, 10:56 PM)Citaro Έγραψε: Eίναι λαθος της παραγγελίας και των προδιαγραφών. Δεν υπήρχε λόγος να μπουν διπλά καθίσματα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Όσο κι αν τα απεχθάνομαι, τα αλβανικά (Ιris Crossway τριπορτα)εχουν αυτη τη στιγμή μακράν τους καλύτερους χώρους. Συμφωνώ, επίσης στα αναδιπλούμενα καθίσματα στην μεσαία πόρτα σχεδόν πάντα έχω προσέξει ότι κάθεται κόσμος οπότε περιορίζεται και από εκεί η χωρητικότητα. Εφόσον είναι δύσκολο λόγω των μπαταριών να υπάρχει άπλα στο πίσω μέρος τους, θα έπρεπε το μπροστά κομμάτι να είναι σχεδόν πλατεία και το πολύ-πολύ να έβαζαν μια τετράδα καθίσματα με την πλάτη στην δεξιά λαμαρίνα του οχήματος, κατά την φορά του οχήματος. Μπορεί άραγε να διορθωθεί αυτό έστω και εκ των υστέρων (να αφαιρεθούν καθίσματα εννοώ); (07-08-2024, 11:50 AM)500_enjoyer Έγραψε: Ίσως το πρόβλημα δεν είναι η διάταξη των λεωφορείων που στην καλύτερη θα τους επέτρεπε να χωρέσουν 10 παραπάνω άτομα, αλλά το γεγονός ότι έχουμε 40 λεπτά δρομολόγια σε γραμμές που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχαν στην χειρότερη 10λεπτα Αυτό εννοείται, δεν το συζητάμε.
07-08-2024, 08:02 PM
(07-08-2024, 11:50 AM)500_enjoyer Έγραψε: Ίσως το πρόβλημα δεν είναι η διάταξη των λεωφορείων που στην καλύτερη θα τους επέτρεπε να χωρέσουν 10 παραπάνω άτομα, αλλά το γεγονός ότι έχουμε 40 λεπτά δρομολόγια σε γραμμές που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχαν στην χειρότερη 10λεπταΆλλο το ένα, άλλο το άλλο. Στην Αθήνα σε κάποιες γραμμές είναι σχεδόν αδύνατο να αποφύγεις το στοίβαγμα στο χειμερινό ακόμα και να τα βάλεις με δρομολόγια 7λεπτου. Μόνο η κίνηση στους δρόμους είναι αρκετή να τινάξει όλο το πρόγραμμα κάποιων γραμμών στον αέρα. Οπότε αργά ή γρήγορα θα φανεί ότι τα Yutong έχουν κακή εσωτερική χωριτικότητα αλλά προφανώς οι ελλείψεις επιτείνουν το πρόβλημα. |
|