Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
(09-07-2024, 08:27 AM)Aggele Έγραψε: Χθες 2:00 το μεσημέρι υποτίθεται βασικές γραμμές για την συγκοινωνιακή κάλυψη περιοχών Νίκαιας, Κορυδαλλός, Αιγάλεω (809,807,806) έκαναν με σειρά στο τμήμα  Δημητρακοπούλου και Ταξιαρχών (στάση Αιγαίου) ξεχωριστά η κάθε μία 40',45,25' όταν χρειάστηκε να αλλάξω τρεις διαφορετικές στάσεις. Δηλαδή με κυκλικά δρομολόγια έχουμε αυτό.... Τι θα γινόταν στην περίπτωση που είχε και κίνηση από κόσμο όπως τα απογεύματα του ΣΚ;
Θα έρθουν και χειρότερες μέρες ... Θα δεις από Σεπτέμβριο... Θα έχουν λεωφορεία και δεν θα υπάρχουν οδηγοί να τα πάνε ... Η κυβέρνηση έχει απαξιώσει τελείως τις συγκοινωνίες
Απάντηση
205 20.00 21.55
Απάντηση
(09-07-2024, 08:43 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Θα έρθουν και χειρότερες μέρες ... Θα δεις από Σεπτέμβριο... Θα έχουν λεωφορεία και δεν θα υπάρχουν οδηγοί να τα πάνε ... Η κυβέρνηση έχει απαξιώσει τελείως τις συγκοινωνίες
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι στα πλαίσια σύνδεσης με τα μέσα σταθερής τροχιάς μετά την ανάπτυξη του μετρό είναι τελείως λάθος όπως και ότι πολιορκήθηκε όποιος ελεύθερος χώρος με αποτέλεσμα τα κυκλικά δρομολόγια. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο και εάν εξετάζεται πο το νέο σχέδιο του ΟΑΣΑ αλλά πρέπει να ξανα επιστρέψουν οι κορμοί ή τουλάχιστον κάποιες πρώην γραμμές προο σημερινού δυκτιου μετρό. Φτάσαμε στο σημείο να χρειάζεται να περνούμε λεωφορείο για να πάμε στο μετρό και όχι για να πάμε εκεί που θέλουμε. Κύριο παράδειγμα μου είναι το Β/Γ18 οι περισσότεροι που το χρησιμοποιούσαν ήθελαν μια απευθείας σύνδεση με την Αθήνα και όχι!!! Έναν έξτρα χρονο για να τους κουβαλάνε στην Νίκαια ή στον Κορυδαλλό .
Απάντηση
Δεν είναι σωστή σαν λύση να κατέβουν ξανά γραμμές στο κέντρο και επαναφορά κορμών (όσο κορμός ήταν κάτι Γ10 κλπ...) ή μάλλον θα ήταν λύση για την ταλαιπωρία των επιβατών αλλά ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οχήματα και οδηγοί. Αν υπήρχαν οχήματα και οδηγοί θα είχαμε τοπικές γραμμές δύο φορές πιο συχνές από τους κορμούς (με όσα οχήματα ήθελε το Β18 για να βγάλει 20λεπτη συχνότητα, με τα ίδια το 841 βγάζει 10λεπτη), οπότε θα υπήρχε μεν μετεπιβίβαση αλλά θα πήγαινες εκεί και θα ήξερες ότι σε λίγο θα περάσει (2 φορές πιο συχνά σε σχέση με παλιά) και θα με πάει στο μετρό, όχι να περιμένεις μια ώρα και να μην σε πάει και εκεί που θες. Οπότε η λύση για μένα είναι η αύξηση συχνότητας αυτών των γραμμών αλλά όταν οι κορμοί που υπάρχουν τώρα έχουν κενά μιας ώρας συν, σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν λειτουργεί και τίποτα δεν μπορείς να βελτιώσεις
Απάντηση
(10-07-2024, 07:35 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν είναι σωστή σαν λύση να κατέβουν ξανά γραμμές στο κέντρο και επαναφορά κορμών (όσο κορμός ήταν κάτι Γ10 κλπ...) ή μάλλον θα ήταν λύση για την ταλαιπωρία των επιβατών αλλά ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οχήματα και οδηγοί. Αν υπήρχαν οχήματα και οδηγοί θα είχαμε τοπικές γραμμές δύο φορές πιο συχνές από τους κορμούς (με όσα οχήματα ήθελε το Β18 για να βγάλει 20λεπτη συχνότητα, με τα ίδια το 841 βγάζει 10λεπτη), οπότε θα υπήρχε μεν μετεπιβίβαση αλλά θα πήγαινες εκεί και θα ήξερες ότι σε λίγο θα περάσει (2 φορές πιο συχνά σε σχέση με παλιά) και θα με πάει στο μετρό, όχι να περιμένεις μια ώρα και να μην σε πάει και εκεί που θες. Οπότε η λύση για μένα είναι η αύξηση συχνότητας αυτών των γραμμών αλλά όταν οι κορμοί που υπάρχουν τώρα έχουν κενά μιας ώρας συν, σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν λειτουργεί και τίποτα δεν μπορείς να βελτιώσεις
Σωστά αυτά που λες και συμφωνώ αλλά σε ένα ουτοπικό σενάριο με οδηγούς και οχήματα και καλές τοπικές γραμμές, δεν θα ήταν άσχημο να επιστρέψουν έστω μια χούφτα κορμοί και κυρίως Α16 Γ18 (κάπου πιο κεντρικά) Α4 με τη σημερινή μορφή του 164 ίσως και Β2 αφού εκεί που είναι είναι άχρηστο στην κάθοδο
Απάντηση
(10-07-2024, 08:21 PM)Leon377 Έγραψε: Σωστά αυτά που λες και συμφωνώ αλλά σε ένα ουτοπικό σενάριο με οδηγούς και οχήματα και καλές τοπικές γραμμές, δεν θα ήταν άσχημο να επιστρέψουν έστω μια χούφτα κορμοί και κυρίως Α16 Γ18 (κάπου πιο κεντρικά) Α4 με τη σημερινή μορφή του 164 ίσως και Β2 αφού εκεί που είναι είναι άχρηστο στην κάθοδο
Το Β2 , όπως και τα 106 , 126 , 136 , 137 να πηγαίνουν μέσω Βούρβαχη και να φορτώνουν στην κεντρική στάση της καθόδου. Ούτε αύξηση του χρόνου διαδρομής  , ούτε extra οχήματα
Απάντηση
(09-07-2024, 10:11 PM)Leon377 Έγραψε: 205 20.00 21.55
Αυτό έγινε και χθές 
Σήμερα τα δρομολόγια 20.40 21.15 θα τελεστούν κανονικά
Απάντηση
(10-07-2024, 07:35 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν είναι σωστή σαν λύση να κατέβουν ξανά γραμμές στο κέντρο και επαναφορά κορμών (όσο κορμός ήταν κάτι Γ10 κλπ...) ή μάλλον θα ήταν λύση για την ταλαιπωρία των επιβατών αλλά ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οχήματα και οδηγοί. Αν υπήρχαν οχήματα και οδηγοί θα είχαμε τοπικές γραμμές δύο φορές πιο συχνές από τους κορμούς (με όσα οχήματα ήθελε το Β18 για να βγάλει 20λεπτη συχνότητα, με τα ίδια το 841 βγάζει 10λεπτη), οπότε θα υπήρχε μεν μετεπιβίβαση αλλά θα πήγαινες εκεί και θα ήξερες ότι σε λίγο θα περάσει (2 φορές πιο συχνά σε σχέση με παλιά) και θα με πάει στο μετρό, όχι να περιμένεις μια ώρα και να μην σε πάει και εκεί που θες. Οπότε η λύση για μένα είναι η αύξηση συχνότητας αυτών των γραμμών αλλά όταν οι κορμοί που υπάρχουν τώρα έχουν κενά μιας ώρας συν, σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν λειτουργεί και τίποτα δεν μπορείς να βελτιώσεις
Δεν διαφωνώ στην αύξηση λεωφορείων και οδηγών. Το θέμα όμως είναι ότι θα πρέπει να σταματήσει η συχνή εναλλαγή μέσων και συνδυαστικής μετακίνησης που πλέον αν δεν έρθει ένα λεωφορείο η εναλλακτική θυμίζει τετρις. Απλά λέω ότι στην ακτίνα που δεν εξυπηρετεί το μετρό πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο τοπικά για να συνδέουν με το κέντρο της Περιοχής και τα υπόλοιπα να οδηγούν προς κέντρο. Όπως ακόμα χρειάζεται η επιβολή των λεωφορειογραμων και αλλαγές στην πολιτική κόστος κομίστρου και με κατάργηση του ΦΠΑ. Ώστε να γίνουν τα ΜΜΕ ποιο προσιτά. Σε λίγα χρόνια η Αθήνα θα επεκταθεί όπως ακολούθησαν τα προηγούμενα χρόνια πχ Μαραθώνας δυτική αττική βόρεια δεν γίνεται συνέχεια να σκάβουμε μετρό με διαγωνισμπυς να τρέχουν και να.ξην τελειώνουν ενώ αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν να κατευθυνθουν σε λεωφορεία και οδηγούς
Απάντηση
(10-07-2024, 07:35 PM)Man Lion's city Έγραψε: Δεν είναι σωστή σαν λύση να κατέβουν ξανά γραμμές στο κέντρο και επαναφορά κορμών (όσο κορμός ήταν κάτι Γ10 κλπ...) ή μάλλον θα ήταν λύση για την ταλαιπωρία των επιβατών αλλά ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οχήματα και οδηγοί. Αν υπήρχαν οχήματα και οδηγοί θα είχαμε τοπικές γραμμές δύο φορές πιο συχνές από τους κορμούς (με όσα οχήματα ήθελε το Β18 για να βγάλει 20λεπτη συχνότητα, με τα ίδια το 841 βγάζει 10λεπτη), οπότε θα υπήρχε μεν μετεπιβίβαση αλλά θα πήγαινες εκεί και θα ήξερες ότι σε λίγο θα περάσει (2 φορές πιο συχνά σε σχέση με παλιά) και θα με πάει στο μετρό, όχι να περιμένεις μια ώρα και να μην σε πάει και εκεί που θες. Οπότε η λύση για μένα είναι η αύξηση συχνότητας αυτών των γραμμών αλλά όταν οι κορμοί που υπάρχουν τώρα έχουν κενά μιας ώρας συν, σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν λειτουργεί και τίποτα δεν μπορείς να βελτιώσεις

Στην θεωρία δε διαφωνώ με αυτό που λες.

Αλλά στην πράξη, ενώ πχ το Β18 κάποτε είχε 20λεπτη συχνότητα , τώρα έχουμε το αντίστοιχο 841 να έχει πάλι 20λεπτη συχνότητα, στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Η βελτίωση που είναι??

Το ίδιο και με το 164 που κάποτε, σαν Α4, θα είχε και 15λεπτες συχνότητες και πλέον είναι στανταρακι τα μισάωρα, έχοντας δει και κενά μιας ώρας

Άρα, βελτίωση της συγκοινωνίας για όσους δεν μένουν μέχρι 5' από σταθμό μετρό, δεν υπάρχει
Απάντηση
(13-07-2024, 12:10 AM)Larioupol Έγραψε: Στην θεωρία δε διαφωνώ με αυτό που λες.

Αλλά στην πράξη, ενώ πχ το Β18 κάποτε είχε 20λεπτη συχνότητα , τώρα έχουμε το αντίστοιχο 841 να έχει πάλι 20λεπτη συχνότητα, στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Η βελτίωση που είναι??

Το ίδιο και με το 164 που κάποτε, σαν Α4, θα είχε και 15λεπτες συχνότητες και πλέον είναι στανταρακι τα μισάωρα, έχοντας δει και κενά μιας ώρας

Άρα, βελτίωση της συγκοινωνίας για όσους δεν μένουν μέχρι 5' από σταθμό μετρό, δεν υπάρχει
Συμφωνώ αλλά αυτό οφείλεται έλλειψη οδηγών 

Να προσθέσουμε και το Β4 που πλέον εκεί κυκλοφορεί ένα 101 μια φορά την ώρα με μια φορά το δίωρο
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.680 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.739 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.376 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.905 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.786 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.819 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.254 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.305 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.622 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: sgkatsos, 12 Επισκέπτης (ες)