Δημοσιεύσεις: 954
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
20-06-2024, 09:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2024, 09:22 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(20-06-2024, 08:33 PM)Alex37 Έγραψε: Τα 124/154 αφού δεν σταματούν ούτε τώρα στη στάση του μετρό επί της Λ. Βουλιαγμένης τότε τι τα εμποδίζει να μείνουν απλά στην αριστερή λωρίδα μετά την αναστροφή και να στρίψουν κανονικά στην Ιασωνίδου;
Σχετικά με το 122, η ρεμίζα της στάσης του μετρό στο Ελληνικό είναι αρκετά μεγάλη (γύρω στα 60 μέτρα) χωράει άνετα να σταθμεύσει εκεί μια νταλίκα χωρίς να εμποδίζει τα υπόλοιπα λεωφορεία να κάνουν στάση μπροστά ή πίσω από αυτήν.
Έχει τύχει μάλιστα να δω κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει όταν μία GN του Χ97 είχε σταθμεύσει εκεί για λίγα λεπτά και αμέσως μετά ήρθαν από πίσω της και έκαναν στάση κανονικά μια νταλίκα του 122 και ένα 12μετρο του Α3 χωρίς κανένα πρόβλημα.
Για το 124/154 ότι θα είναι πολύ δύσκολη αναστροφή αν όχι ανέφικτη
Για το 122 άλλο να γίνεται αυτό που λες μια φορά άλλο συνέχεια. Και στη Ρήγα Φεραίου παρκάρουν μερικές φορές 060 για διάλειμμα και όταν έρχεται το Α3 το εμποδίζουν λίγο αλλά επειδή είναι 1 στις 50 κανείς δε λέει τίποτα. Φαντάσου να ήταν κάθε φορά που έφτανε ένα Α3 ένα 060 εκεί
Επίσης ξεχνάς την σημαντική περίπτωση να είναι 2 122 μαζεμένα στην αφετηρία
Δημοσιεύσεις: 954
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Το Crossway 6258 τριγυρνάει στο 140 με 3 χαρτιά κολλημένα μπροστά που λένε 140 γιατί πρωμετωπίδα δεν
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(20-06-2024, 09:19 PM)Leon377 Έγραψε: Για το 124/154 ότι θα είναι πολύ δύσκολη αναστροφή αν όχι ανέφικτη
Για το 122 άλλο να γίνεται αυτό που λες μια φορά άλλο συνέχεια. Και στη Ρήγα Φεραίου παρκάρουν μερικές φορές 060 για διάλειμμα και όταν έρχεται το Α3 το εμποδίζουν λίγο αλλά επειδή είναι 1 στις 50 κανείς δε λέει τίποτα. Φαντάσου να ήταν κάθε φορά που έφτανε ένα Α3 ένα 060 εκεί
Επίσης ξεχνάς την σημαντική περίπτωση να είναι 2 122 μαζεμένα στην αφετηρία
Ειναι πολύ εύκολο για την νταλίκα του Χ97. Θα ειναι δύσκολο για τα 12μετρα των 124/154;
Άνετα χωράνε 2 νταλίκες στο Ελληνικό.
Πρέεπει κάποια στιγμή να κοπεί αυτή η κουταμαρα της Αργυρούπολης…
Δημοσιεύσεις: 954
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
24-06-2024, 01:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-06-2024, 01:51 AM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(24-06-2024, 01:26 AM)georgio Έγραψε: Ειναι πολύ εύκολο για την νταλίκα του Χ97. Θα ειναι δύσκολο για τα 12μετρα των 124/154;
Άνετα χωράνε 2 νταλίκες στο Ελληνικό.
Πρέεπει κάποια στιγμή να κοπεί αυτή η κουταμαρα της Αργυρούπολης…
Η νταλίκα του Χ97 δεν πρέπει να στρίψει αριστερά στην Ιασωνίδου
Άνετα χωράνε 2 νταλίκες στο Ελληνικό; Σε ποιο ελληνικό μέσα στο πάρκο; Άντε να τις βάλουμε να είναι η πίσω μισή από την δεύτερη έξω στο δρόμο και ταυτόχρονα από μπροστά να έρχεται το 171 και το Α3 να επιβιβαζουν στη μέση του δρόμου αφού δεν θα μπορούν να πιάσουν πεζοδρομιο. Έγινε και σήμερα αυτό στη πλατεία Γλυφάδας που έμεινε μια σόμπα. Ήταν πολύ δύσκολο
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(20-06-2024, 09:19 PM)Leon377 Έγραψε: Για το 124/154 ότι θα είναι πολύ δύσκολη αναστροφή αν όχι ανέφικτη
Από που και ως που ανέφικτη;;; Σου λένε πως μια χαρά μπορεί νταλίκα να μπει στον παράδρομο να αναστρέψει και δε θα μπορέσει ενα 12μετρο;
Επίσης, καλά τα λέει ο giorgio, χωράνε νταλίκες στη ρεμίζα του Ελληνικού πίσω πίσω, στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Είναι ιδεατό το σενάριο αυτό όμως; Μάλλον όχι. Το καλύτερο κατ' εμέ σενάριο θα ήταν 122 και Χ97 με ΑΦ στην Αργυρούπολη και τα 171, 122Θ, 124 και 154 αναστροφή στο Ελληνικό, στον παράδρομο Βουλιαγμένης.
Δημοσιεύσεις: 954
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
24-06-2024, 04:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-06-2024, 04:42 AM από Leon377. Edited 3 times in total.)
(24-06-2024, 03:04 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Από που και ως που ανέφικτη;;; Σου λένε πως μια χαρά μπορεί νταλίκα να μπει στον παράδρομο να αναστρέψει και δε θα μπορέσει ενα 12μετρο;
Επίσης, καλά τα λέει ο giorgio, χωράνε νταλίκες στη ρεμίζα του Ελληνικού πίσω πίσω, στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Είναι ιδεατό το σενάριο αυτό όμως; Μάλλον όχι. Το καλύτερο κατ' εμέ σενάριο θα ήταν 122 και Χ97 με ΑΦ στην Αργυρούπολη και τα 171, 122Θ, 124 και 154 αναστροφή στο Ελληνικό, στον παράδρομο Βουλιαγμένης.
Συγγνώμη αλλά εγώ δεν μπορώ να φανταστώ λεωφορείο σε ώρα αιχμής να κάνει αναστροφή και να πιάνει ακριανή λωρίδα αμέσως για να στρίψει ξανά αμέσως στην Ιασωνίδου (δεν είπα ότι δεν θα χωρέσει στο παράδρομο είπα ότι θα έχει θέμα λόγω Ιασωνίδου, αν πήγαιναν ευθεία όπως το Χ97 να το κάναμε)
Ότι χωράνε (με το ζόρι για μένα) χωράνε. Το θέμα είναι ότι θα δημιουργήσει μερικές φορές ένα κομφούζιο
Κάτ εμέ το καλύτερο είναι η Αργυρούπολη που ο σταθμός είναι απέξω αφού η στάση του σταθμού ελληνικό για τα 122/171 είναι πολύ μακριά (προς Αθήνα κατεύθυνση)
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
25-06-2024, 08:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-06-2024, 09:11 AM από panos1b. Edited 1 time in total.)
536 Από Τέρμα στις 8:10 και μετά 9:05.
55 λεπτά κενό έχω να δω χρόνια
—
Edit: Έφυγε στις 9:10 τελικά
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
140 ποτέ δεν αποτυγχάνει να μας εκπλήσσει
Δρομολόγια από Πολύγωνο 10:25 με το επόμενο να είναι 11:25 και μετά 11:35, με τα οχήματα αυτά να φτάνουν στην Πλατεία Ανεξαρτησίας να πηγαίνουν καρότσι, με το 6126 να είναι τελείως γεμάτο και το 672 να μην έχει πάνω από 10 επιβάτες
Λίγη οργάνωση στα δρομολόγια δε βλάπτει...
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(25-06-2024, 01:04 PM)Larioupol Έγραψε: 140 ποτέ δεν αποτυγχάνει να μας εκπλήσσει
Δρομολόγια από Πολύγωνο 10:25 με το επόμενο να είναι 11:25 και μετά 11:35, με τα οχήματα αυτά να φτάνουν στην Πλατεία Ανεξαρτησίας να πηγαίνουν καρότσι, με το 6126 να είναι τελείως γεμάτο και το 672 να μην έχει πάνω από 10 επιβάτες
Λίγη οργάνωση στα δρομολόγια δε βλάπτει...
Συνήθως αυτά γίνονται όταν έχει πολλή κίνηση ή όταν κάποιος "Ελληναρας" έχει παρκάρει παράνομα και δεν περνάει ούτε παπάκι.
Και το Χ93 πάντως σήμερα, έχει κενά πάνω από 1 ώρα.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Το δρομολόγιο του 536 στις 17:45 από Ζηρίνειο δεν έγινε. Σήμερα παρατηρείται μια αποδιοργάνωση που τουλάχιστον εγώ έχω να συναντήσω χρόνια