Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(27-05-2024, 04:41 PM)Crabman Έγραψε: Αυτή τη στιγμή 5 οχήματα του Χ95 και 2 του Χ93 πάνε καροτσάκι στην αττική οδό ερχόμενα από αεροδρόμιο λόγω της πομπής του Παναθηναϊκού. Κάτι αντίστοιχο νωρίτερα και στα Χ96 και Χ97 όμως τώρα φαίνεται να έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Έχω απορία χτες τι έγινε με τις νυχτερινές γραμμές που όλο το κέντρο ήταν κλειστό.
Την Κυριακή βράδυ, η τηλεματική έδειχνε ότι το ηλεκτρικό Yutong #29934 είχε "εγκλωβιστει" στην άνοδο της Αλεξάνδρας. Έκανε το δρομολόγιο των 23:30 του Α7, προς Άγιο Στέφανο. Η GN των 0:00 όμως, συνέχισε κανονικά. Μάλλον από άλλο δρόμο.
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Το 803 χθες και σήμερα με περίπου δρομολόγια Κυριακής. Χθες μάλιστα είχε λιγότερα από αυτά της Κυριακής
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(28-05-2024, 12:15 PM)Leon377 Έγραψε: Το 803 χθες και σήμερα με περίπου δρομολόγια Κυριακής. Χθες μάλιστα είχε λιγότερα από αυτά της Κυριακής
Εδώ και πολύ καιρό είναι έτσι καθώς λείπει στάνταρ 1 όχημα. Σε συνδυασμό με τα ήδη αραιά δρομολόγια της γραμμής δημιουργείται πρόβλημα... Ίσως θα έπρεπε να ξανασκεφτούν την τοπικοποίηση στο Αιγάλεω
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
28-05-2024, 03:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-05-2024, 03:37 PM από Leon377.)
(28-05-2024, 02:39 PM)kostas720 Έγραψε: Εδώ και πολύ καιρό είναι έτσι καθώς λείπει στάνταρ 1 όχημα. Σε συνδυασμό με τα ήδη αραιά δρομολόγια της γραμμής δημιουργείται πρόβλημα... Ίσως θα έπρεπε να ξανασκεφτούν την τοπικοποίηση στο Αιγάλεω
Σαββάτου είναι κυρίως. Δύο μέρες συνεχόμενα Κυριακής δεν το έχω ξαναδεί και είναι από τις ηφαμεμς που κοιτάω συχνά
Η τοπικοποιηση στο Αιγάλεω είναι απαραίτητη. Είχε γίνει ντόρος και στο Χαϊδάρι news τον Φεβρουάριο ψάξτε σχετικά άρθρα όποιος ενδιαφέρεται
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
28-05-2024, 03:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-05-2024, 03:59 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Σε απλά λόγια ή θα συμφωνήσουν σε τοπικοποίηση μέχρι Αγία Μαρίνα ή ή γραμμή θα παραμένει σχεδόν ανύπαρκτη.
Έτσι κι αλλιώς αρχικά, αν δεν κάνω λάθος, είχε καταργηθεί μαζί με το 802 αλλά την επανέφεραν αργότερα.
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
28-05-2024, 05:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-05-2024, 05:03 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(28-05-2024, 04:09 PM)ecoj Έγραψε: Σε απλά λόγια ή θα συμφωνήσουν σε τοπικοποίηση μέχρι Αγία Μαρίνα ή ή γραμμή θα παραμένει σχεδόν ανύπαρκτη.
Έτσι κι αλλιώς αρχικά, αν δεν κάνω λάθος, είχε καταργηθεί μαζί με το 802 αλλά την επανέφεραν αργότερα.
Ναι και μαζί με το 804 αλλά ο δήμος Χαϊδαρίου τσινισε και επέστρεψε
Εν τω μεταξύ τώρα είδα ότι έστειλα το ίδιο με σένα κάπου μπερδεύτηκα και νόμιζα ήταν άλλο
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(28-05-2024, 04:09 PM)ecoj Έγραψε: Σε απλά λόγια ή θα συμφωνήσουν σε τοπικοποίηση μέχρι Αγία Μαρίνα ή ή γραμμή θα παραμένει σχεδόν ανύπαρκτη.
Έτσι κι αλλιώς αρχικά, αν δεν κάνω λάθος, είχε καταργηθεί μαζί με το 802 αλλά την επανέφεραν αργότερα.
Δεν συμφωνώ σε αυτό. Να ξαναπροσλάβουν οδηγούς και να τους δώσουν κίνητρα να μην παραιτούνται για να τηρούνται τα δρομολόγια. Κάπου εδώ έχω διαβάσει πχ ότι στην ΟΣΥ δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία, αυτό θα πρέπει να διορθωθεί. Ή να γίνει κάποια άλλη κίνηση, δεν ξέρω τι ακριβώς. Παλιότερα η ΕΘΕΛ προσλάμβανε τακτικά σχετικά προσωπικό, τώρα προσέλαβαν πριν τέσσερα χρόνια κόσμο μαζικά αλλά δεν έχει γίνει κάποια σχετική κίνηση ξανά, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει κόσμος που βγαίνει συνέχεια στην σύνταξη. Λογικό δεν είναι να υπάρχει θέμα με την επάνδρωση των γραμμών;
Αλλιώς όλες οι γραμμές κινδυνεύουν να έχουν την μοίρα του 803 και του κάθε 803. Ακόμα και τοπικές να γίνουν, θα καταλήξουν να έχουν κακές συχνότητες και θα απαξιωθούν.
Προφανώς δεν εννοώ ότι διορθώσεις σε κάποιες γραμμές δεν πρέπει να γίνουν, αναφορά στην νοοτροπία και στην απουσία προσλήψεων κάνω.
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
(28-05-2024, 07:01 PM)Giannis Έγραψε: Παλιότερα η ΕΘΕΛ προσλάμβανε τακτικά σχετικά προσωπικό, τώρα προσέλαβαν πριν τέσσερα χρόνια κόσμο μαζικά αλλά δεν έχει γίνει κάποια σχετική κίνηση ξανά, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει κόσμος που βγαίνει συνέχεια στην σύνταξη. Λογικό δεν είναι να υπάρχει θέμα με την επάνδρωση των γραμμών;
Ας μην ξεχάσουμε και τις τακτικές μεταθέσεις οδηγών από τον ΟΑΣΑ στον ΟΑΣΘ που γίνονται κάθε λίγους μήνες, καθώς και, αν θυμάμαι καλά σχετικό δημοσίευμα, τον ανταγωνισμό στις προλήψεις από τα ΚΤΕΛ που προσφέρουν περισσότερα προνόμια. Συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες, η έλλειψη οδηγών είναι κυρίως ο λόγος που το 1/3 των διαθέσιμων οχημάτων δεν χρησιμοποιούνται κάθε μέρα και κάνεις δεν φαίνεται να το αντιμετωπίζει.