Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Nα μπουν στο 209 12μετρα, αλά πώς θα περάσουν από την πλατεία Βρνάβα που δεν χωράει να περάσει ούτε το midi? To 054 ανεβαίνει Σπ. Μερκούρη-Φρύνης, ενώ το 209 Πλ. Πλαστήρα-Αρχιμήδους-Πλ. Βαρνάβα-Μελισσου.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Πάλι τότε μπορούν να μείνουν ως χωριστές γραμμές. Πάντως απ' ότι έχω ακούσει από οδηγούς, οι 054, 140 και 732 είναι οι 3 πιο ζόρικες γραμμές της Αθήνας. Γι' αυτό πιστεύω ότι το 054 πρέπει να σταματήσει να είναι διακεντρικό.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
1) Όσον αφορά τα 106/126/136/137, πιστεύω ότι τώρα θα πέσει όλο τους το βάρος στην ήδη ταλαιπωρημένη Α2...
2) Είχαμε παρατηρήσει εύστοχα ότι η 538 περνούσε από "παρθένες" περιοχές..... Τώρα που καταργείται, θα 'πρεπε να "μοιραστούν" κομμάτια της τα 507 και 536
3) Με δεδομένο τις περιοχές που θα εξυπηρετεί η 202 (και φαντάζομαι ότι θα έχει αρκετά καλές συχνότητες), δεν θα μπορούσε να περιοριστεί η γραμμή τρόλει 4 όσον αφορά το κομμάτι προς τον Αγ. Ιωάννη;
4) Με το να βάζεις σε "βαριές" γραμμές 8μετρα λεωφορεία, δεν βοηθάς την κατάσταση...... Η απόδειξη είναι το 230!
5) Με τα 206/237 να σταματούν στη Δάφνη, πιστεύω ότι θα αποκτήσουν μια αξιοπρεπή κίνηση στο κομμάτι Αθήνα-Αγ.Δημήτριος τα 155/Α4/Α3/Β3 (ΕΛΕΟΣ, γιατί τα 2 τελέυταία δεν συγχωνεύονται ακόμα;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Έγραψε: 1) Όσον αφορά τα 106/126/136/137, πιστεύω ότι τώρα θα πέσει όλο τους το βάρος στην ήδη ταλαιπωρημένη Α2... Υπάρχει και το Μετρό μέχρι το Φιξ... και το τραμ...
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Έγραψε: 2) Είχαμε παρατηρήσει εύστοχα ότι η 538 περνούσε από "παρθένες" περιοχές..... Τώρα που καταργείται, θα 'πρεπε να "μοιραστούν" κομμάτια της τα 507 και 536 Πιστεύω ότι μόνο ο δρόμος που οδηγεί από τον Διόνυσο προς την Σταμάτα είναι δρόμος που θα μπορούσε να περνά αποδοτικά ένα λεωφορείο. Ίσως αν επεκταθεί μέσω αυτού το 536 ώστε να γίνει Ζηρίνειο-Διόνυσος-Ροδόπολη, και το 507 να πηγαίνει μόνο Σταμάτα.
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Έγραψε: 3) Με δεδομένο τις περιοχές που θα εξυπηρετεί η 202 (και φαντάζομαι ότι θα έχει αρκετά καλές συχνότητες), δεν θα μπορούσε να περιοριστεί η γραμμή τρόλει 4 όσον αφορά το κομμάτι προς τον Αγ. Ιωάννη; Αχρηστεύεις όμως ελαφρά τη καρδία την υποδομή που κατασκευάστηκε για να επεκταθούν ως εκεί τα τρόλλεϊ;
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Έγραψε: 4) Με το να βάζεις σε "βαριές" γραμμές 8μετρα λεωφορεία, δεν βοηθάς την κατάσταση...... Η απόδειξη είναι το 230! Υπάρχουν γραμμές που το 12μετρο λεωφορείο αντιμετωπίζει πρόβλημα διέλευσης. Τα μικρά λεωφορεία είναι και για τέτοιες γραμμές, όχι μόνο για όσες έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση. Το πρόβλημα δεν είναι το μικρό λεωφορείο, αλλά τα αραιά δρομολόγια...
(23-12-2010, 08:42 PM)cmegas Έγραψε: 5) Με τα 206/237 να σταματούν στη Δάφνη, πιστεύω ότι θα αποκτήσουν μια αξιοπρεπή κίνηση στο κομμάτι Αθήνα-Αγ.Δημήτριος τα 155/Α4/Α3/Β3 (ΕΛΕΟΣ, γιατί τα 2 τελέυταία δεν συγχωνεύονται ακόμα;; Συμφωνώ για τα Α3/Β3. Πρέπει να γίνουν μία γραμμή μέσω Λεωφ. Βουλιαγμένης και δεξιά Σάκη Καράγιωργα, και τα τμήματά τους στις γειτονιές της Γλυφάδας να γίνουν τοπική γραμμή με αφετηρία στον σταθμό Ελληνικού, και τέρμα κάπου που να υπάρχει στάση τραμ, ώστε να τροφοδοτούν και τα δύο μέσα σταθερής τροχιάς.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Αυτό για την υποδομή το δέχομαι, και ομολογώ ότι δεν είχε περάσει απτο μυαλό μου....
Τώρα, όσον αφορά τον κορμό της Γλυφάδας, όλα δείχνουν πως θα συγχωνευθούν όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό, μαζί με ένα καλό ρεκτιφιέ στα νότια.
Τέλος, πιστεύω ότι όντως το 224 πρέπει να στραφεί στην Αλεξάνδρας, και από εκεί να συνεχίσει από των Παίδων. Από την άλλη, το αντίστοιχο κομμάτι που πέρναγε από το κέντρο, μπορεί να αναπληρωθεί από τα 608/815/220/231. Και το λέω αυτό, γιατί έτσι αφ' ενός θα "σπάσει" η υπερβολική κίνηση από τον ΟΤΕ και κάτω, αφ' ετέρου θα βοηθηθεί το 230, που αυτή τη στιγμή ασφυκτιά, τουλάχιστον μέχρι τη Ιατρική σχολή.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(23-12-2010, 09:31 PM)cmegas Έγραψε: Τέλος, πιστεύω ότι όντως το 224 πρέπει να στραφεί στην Αλεξάνδρας, και από εκεί να συνεχίσει από των Παίδων. Από την άλλη, το αντίστοιχο κομμάτι που πέρναγε από το κέντρο, μπορεί να αναπληρωθεί από τα 608/815/220/231. Και το λέω αυτό, γιατί έτσι αφ' ενός θα "σπάσει" η υπερβολική κίνηση από τον ΟΤΕ και κάτω, αφ' ετέρου θα βοηθηθεί το 230, που αυτή τη στιγμή ασφυκτιά, τουλάχιστον μέχρι τη Ιατρική σχολή.
Το 224 δεν έχει καμιά δουλειά στην Αλεξάνδρας. Σκοπός του δεν είναι να ενώσει την Καισαριανή με το Πολύγωνο, αλλά την Καισαριανή με το κέντρο και το κέντρο με τα Δικαστήρια και το Πολύγωνο. Η χάραξή του έχει καθιερωθεί επί δεκαετίες και είναι εξαιρετικά χρηστική κυρίως στο συνάφι μου
Για το πρόβλημα με το 230 (πολύς κόσμος, άσχημα δρομολόγια και αδυναμία δρομολόγησης 12μετρου) εχω την εξής λύση, τώρα που γυρίζει ο μύλος και κόβονται αβέρτα οχήματα:
- Το 813 από Αλεξάνδρας να πηγαίνει συνέχεια προς Παίδων και Γουδί (ΑΦ622/815). Έτσι θα αποκτήσει πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση το πλέον βεβαρυμένο κομμάτι του 230, που είναι το Γουδί - Μετρό Αμπελόκηποι. Με δύο οχήματα παραπάνω στην αιχμή και ένα παραπάνω το ΣΚ βγαίνει.
Μετονομασία σε 813 ΓΟΥΔΙ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ (ΠΡΟΥΣΣΗΣ)
-Για την περιοχή Αγ. Σάββας - Κεδρηνού - Λουκάρεως, τα 025/26/27 να βγαίνουν από Ασκληπιού προς Αλεξάνδρας και να κάνουν το σημερινό δρομολόγιο του 813, με τέρμα στη Λουκάρεως. Με ένα όχημα παραπάνω στη βάρδια βγαίνει.
Μετονομασία σε 025/6 ΑΒΕΡΩΦ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΡΟΦ. ΔΑΝΙΗΛ/ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(24-12-2010, 01:25 AM)Citaro Έγραψε: Μετονομασία σε 025/6 ΑΒΕΡΩΦ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΡΟΦ. ΔΑΝΙΗΛ/ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Το τοπικό Αβέρωφ-Βοτανικός είχε κάποτε τον αριθμό 043.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(24-12-2010, 01:25 AM)Citaro Έγραψε: Το 224 δεν έχει καμιά δουλειά στην Αλεξάνδρας. Σκοπός του δεν είναι να ενώσει την Καισαριανή με το Πολύγωνο, αλλά την Καισαριανή με το κέντρο και το κέντρο με τα Δικαστήρια και το Πολύγωνο. Η χάραξή του έχει καθιερωθεί επί δεκαετίες και είναι εξαιρετικά χρηστική κυρίως στο συνάφι μου
Για το πρόβλημα με το 230 (πολύς κόσμος, άσχημα δρομολόγια και αδυναμία δρομολόγησης 12μετρου) εχω την εξής λύση, τώρα που γυρίζει ο μύλος και κόβονται αβέρτα οχήματα:
- Το 813 από Αλεξάνδρας να πηγαίνει συνέχεια προς Παίδων και Γουδί (ΑΦ622/815). Έτσι θα αποκτήσει πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση το πλέον βεβαρυμένο κομμάτι του 230, που είναι το Γουδί - Μετρό Αμπελόκηποι. Με δύο οχήματα παραπάνω στην αιχμή και ένα παραπάνω το ΣΚ βγαίνει.
Μετονομασία σε 813 ΓΟΥΔΙ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ (ΠΡΟΥΣΣΗΣ)
-Για την περιοχή Αγ. Σάββας - Κεδρηνού - Λουκάρεως, τα 025/26/27 να βγαίνουν από Ασκληπιού προς Αλεξάνδρας και να κάνουν το σημερινό δρομολόγιο του 813, με τέρμα στη Λουκάρεως. Με ένα όχημα παραπάνω στη βάρδια βγαίνει.
Μετονομασία σε 025/6 ΑΒΕΡΩΦ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΡΟΦ. ΔΑΝΙΗΛ/ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
3 αφετηριες στο γουδη?πολλες δεν ειναι?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(24-12-2010, 11:49 AM)Vasilis21 Έγραψε: 3 αφετηριες στο γουδη?πολλες δεν ειναι?
Δεν γνωρίζω εάν έχει αλλάξει η πλατεία, αλλά θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια από την μία πλευρά ήταν η αφετηρία του 230 και στο πλάι των 622/815. Το 032 δεν γνωρίζω από που ξεκινούσε.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(24-12-2010, 12:44 PM)abc Έγραψε: Δεν γνωρίζω εάν έχει αλλάξει η πλατεία, αλλά θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια από την μία πλευρά ήταν η αφετηρία του 230 και στο πλάι των 622/815. Το 032 δεν γνωρίζω από που ξεκινούσε.
Η πλατεία που εννοείς είναι η Πλ. Ελευθερίας. Από εκεί έχουν φύγει οι αφετηρίες εδώ και πολλά χρόνια. Το 622/815 δεν το πρόλαβα, καθώς ήρθα το 1995, το δε 230/231 (με DAF) έκανε αφετηρία στην Πλ. Ελευθερίας μέχρι που πήρε 8μετρα και ανέβηκε Ακρόπολη (01/01/2002).
Εκεί που είναι σήμερα η αφετηρία (στο στρατόπεδο επί της Μ. Αλεξάνδρου) χωράνε για ρεμίζα άνετα 7-8 λεωφορεία.
Με δεδομένο ότι το 813 δεν κάνει τα διαλείμματά του στη Λουκάρεως, αλλά στο Αιγάλεω, δεν θα υπάρχει συνωστισμός. Ένα λεωφορείο θα είναι, το οποίο ζήτημα αν έχει 5-10' αναμονής για επιστροφή και σίγουρα χωράει.
Απεναντίας, τα 622/815 πράγματι κάνουν διάλειμμα στο Γουδί και ώρες - ώρες γίνεται της κακομοίρας, ειδικά όταν δεν έχει κίνηση, καθώς ο χρονοπίνακας Γουδιού είναι ακόμη από τους παλιούς (2000) και ως εκ τούτου είναι λίγο large οι χρόνοι ! Και πάλι όμως, ακόμη και 7 λεωφορεία να μαζευτούν (έχει τύχει), χωράει το 813, έστω και κλείνοντας για λίγα λεπτά την πύλη του στρατοπέδου.
|