Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
16-01-2024, 10:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-01-2024, 10:58 PM από MitsosDaBest.)
(16-01-2024, 07:20 PM)Leon377 Έγραψε: Χθες βράδυ είδα το δρομολόγιο των 22.50 του Χ95 από Σύνταγμα εντελώς άδειο κοντά στον Ευαγγελισμό. Δεν έχω συχνή επαφή με το Χ95, είναι συχνό φαινόμενο να αναχωρεί άδειο από το Σύνταγμα τον χειμώνα;
Από Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου, δεν νομίζω ότι τα αεροδρόμια έχουν ιδιαίτερη κίνηση, ειδικά σε τουριστικές χώρες (και το Ελ. Βελ. δεν είναι Χίθροου). Οπότε πιθανόν δεν θα έχουν πολύ κόσμο ούτε και τα λεωφορεία/μετρό, από και προς Αεροδρόμιο.
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(16-01-2024, 10:57 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Από Ιανουάριο μέχρι τέλη Μαρτίου, δεν νομίζω ότι τα αεροδρόμια έχουν ιδιαίτερη κίνηση, ειδικά σε τουριστικές χώρες (και το Ελ. Βελ. δεν είναι Χίθροου). Οπότε πιθανόν δεν θα έχουν πολύ κόσμο ούτε και τα λεωφορεία/μετρό, από και προς Αεροδρόμιο. Το καταλαβαίνω
Πως και δε μειώνουμε λίγο τα δρομολόγια να τα βάλουμε σε κάνα Α1 που σήμερα είχε ξανά μια ώρα και ένα τέταρτο κενό το απόγευμα αντί να βόσκουν άδεια
Επισης μιας και το έφερε η κουβέντα, κάθε νύχτα υπάρχουν τουλάχιστον δύο χρονικά σημεία που 3 solaris κάθονται και περιμένουν να πιάσουν δρομολόγιο στον Πειραιά, με το τρίτο να αναχωρεί μετά από 1 ώρα και 20 λεπτά ή παραπάνω
Δημοσιεύσεις: 642
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
17-01-2024, 01:32 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2024, 01:32 AM από Man Lion's city. Edited 2 times in total.)
Τα νυχτερινά οχήματα του Χ96 πάνε έτσι
Όχημα 1: 2030/ΑΦ, 2205/ΤΕ, 0030/ΑΦ, 0200/ΤΕ
Όχημα 2: 2150/ΑΦ, 2320/ΤΕ, 0150/ΑΦ, 0320/ΤΕ
Όχημα 3: 2230/ΑΦ, 0000/ΤΕ, 0230/ΑΦ, 0400/ΤΕ
Όχημα 4: 2310/ΑΦ, 0040/ΤΕ, 0310/ΑΦ, 0440/ΤΕ
Όχημα 5: 2350/ΑΦ, 0120/ΤΕ, 0350/ΑΦ, 0520/ΤΕ
Όχημα 6: 0110/ΑΦ, 0240/ΤΕ, 0500/ΑΦ, 0635/ΤΕ
Δηλαδή 30 λεπτά το ΑΜ ΡΑΛ και 90 λεπτά τα ΑΦ-ΤΕ (4*90 = 360 + 60 λεπτά διάλειμμα στο πρώτο σετ) + 30 λεπτά το ΠΕΙΡ - ΡΑΛ = 8 ώρες ακριβώς
Για πάρουμε παράδειγμα το 5 που φτάνει Πειραιά γύρω στις 02:20, θα έχει μπροστά του 2 των 2:30 και των 3:10 και αυτό θα φύγει 3:50, δλδ 1μιση ώρα μετά. Το ίδιο συμβαίνει με όλα τα οχήματα.
Όμως τα 4 δρομολόγια που κάνει +60 λεπτά διάλειμμα βγάζουν ακριβώς 8 ώρες. Οπότε και 20 λεπτά διάλειμμα να έκανε αντί 60 δεν θα προλάβαινε να κάνει άλλο δρομολόγιο απλά θα τελείωνε σε 7 ώρες και 20 λεπτά.
Τώρα για την επιβατική κίνηση ακόμα υπάρχει αρκετή αλλά δεν είναι σταθερή, μερικές φορές ειδικά από αεροδρόμιο είναι γεμάτο, μερικές άδειο. Στα πολύ πρωινά δρομολόγια του Χ93 ειδικά 04:55 δεν χωράς να μπεις και στα 14:55 και 22:55 από αεροδρόμιο. ενώ πχ στις 17:50, 18:25 συνήθως πάει άδειο, επειδή το μεγαλύτερο κοινό είναι εργαζόμενοι
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
17-01-2024, 01:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2024, 01:44 AM από Leon377.)
(17-01-2024, 01:32 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Τα νυχτερινά οχήματα του Χ96 πάνε έτσι
Όχημα 1: 2030/ΑΦ, 2205/ΤΕ, 0030/ΑΦ, 0200/ΤΕ
Όχημα 2: 2150/ΑΦ, 2320/ΤΕ, 0150/ΑΦ, 0320/ΤΕ
Όχημα 3: 2230/ΑΦ, 0000/ΤΕ, 0230/ΑΦ, 0400/ΤΕ
Όχημα 4: 2310/ΑΦ, 0040/ΤΕ, 0310/ΑΦ, 0440/ΤΕ
Όχημα 5: 2350/ΑΦ, 0120/ΤΕ, 0350/ΑΦ, 0520/ΤΕ
Όχημα 6: 0110/ΑΦ, 0240/ΤΕ, 0500/ΑΦ, 0635/ΤΕ
Δηλαδή 30 λεπτά το ΑΜ ΡΑΛ και 90 λεπτά τα ΑΦ-ΤΕ (4*90 = 360 + 60 λεπτά διάλειμμα στο πρώτο σετ) + 30 λεπτά το ΠΕΙΡ - ΡΑΛ = 8 ώρες ακριβώς
Για πάρουμε παράδειγμα το 5 που φτάνει Πειραιά γύρω στις 02:20, θα έχει μπροστά του 2 των 2:30 και των 3:10 και αυτό θα φύγει 3:50, δλδ 1μιση ώρα μετά. Το ίδιο συμβαίνει με όλα τα οχήματα.
Όμως τα 4 δρομολόγια που κάνει +60 λεπτά διάλειμμα βγάζουν ακριβώς 8 ώρες. Οπότε και 20 λεπτά διάλειμμα να έκανε αντί 60 δεν θα προλάβαινε να κάνει άλλο δρομολόγιο απλά θα τελείωνε σε 7 ώρες και 20 λεπτά. Κατάλαβα σε ευχαριστώ. Στην ουσία όμως αν σκεφτούμε ότι οι διαδρομές το βράδυ είναι 1 ώρα πάνω κάτω, συνολικά κάνει 30+90+30 λεπτά διάλειμμα οπότε δύομισι ώρες. Ναι στα χαρτιά είναι μια ώρα αλλά στην πραγματικότητα φτάνουν τις δυόμισι. Συνεπώς εκεί που καταλήγουμε όπως και να έχει είναι ότι υπάρχουν μεγάλοι χρόνοι στο Χ96 τη νύχτα
Δημοσιεύσεις: 642
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(17-01-2024, 01:43 AM)Leon377 Έγραψε: Κατάλαβα σε ευχαριστώ. Στην ουσία όμως αν σκεφτούμε ότι οι διαδρομές το βράδυ είναι 1 ώρα πάνω κάτω, συνολικά κάνει 30+90+30 λεπτά διάλειμμα οπότε δύομισι ώρες. Ναι στα χαρτιά είναι μια ώρα αλλά στην πραγματικότητα φτάνουν τις δυόμισι. Συνεπώς εκεί που καταλήγουμε όπως και να έχει είναι ότι υπάρχουν μεγάλοι χρόνοι στο Χ96 τη νύχτα Κοίτα συνήθως κάνει 60-70 λεπτά, όχι πάντα 60. Και αυτό αν υπολογίσεις ότι όλα θα πάνε τέλεια δηλαδή δεν θα κάνει πολλές στάσεις, δεν θα πιάσουν τα φανάρια στην παραλιακή κλπ. Έστω κάτι να γίνονταν, θα αργούσαν όλα τα δρομολόγια. Οπότε ο χρόνος υπολογίζεται με βάση το περισσότερο που μπορεί να κάνει. Αν του έδιναν 65 λεπτά πάντως, θεωρητικά θα μπορούμε να κάνει 2*30 ΑΜ-ΑΦ +6*65 ΑΦ-ΤΕ +30 διάλειμμα, αλλά στην πράξη θα ήταν τρομερά πιεστικό
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
31-01-2024, 06:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-01-2024, 06:17 PM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
Με 2-3 ώρες κενό σήμερα τα τρόλεϊ 18 και 19Β. Ούτε τα υπεραστικά δεν έχουν τέτοια συχνότητα. Στο τέλος θα τα καταργήσουν εντελώς και θα ησυχάσουμε.
Υ.Γ. Το αποτέλεσμα όμως είναι άλλες γραμμές (όπως τα Α7 και 550) να είναι ασφυκτικά γεμάτες, που λείπουν κι εκεί συχνά βάρδιες.
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(31-01-2024, 06:15 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Με 2-3 ώρες κενό σήμερα τα τρόλεϊ 18 και 19Β. Ούτε τα υπεραστικά δεν έχουν τέτοια συχνότητα. Στο τέλος θα τα καταργήσουν εντελώς και θα ησυχάσουμε.
Υ.Γ. Το αποτέλεσμα όμως είναι άλλες γραμμές (όπως τα Α7 και 550) να είναι ασφυκτικά γεμάτες, που λείπουν κι εκεί συχνά βάρδιες. Αν είναι να καταργηθούν γραμμές αυτές θα φύγουν πρώτες φαίνεται
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Πρώτη φορά βλέπω λεωφορείο με το καπό πίσω να κουνιέται μόνο του καθώς προχωράει, επειδή είναι χαλασμένο και δεν σφραγίζει. Σωστά μαντέψατε, το MAN ΧΕΗ-8284 του ΚΤΕΛ Αττικής (στο 301)
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
01-02-2024, 03:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-02-2024, 03:06 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Σήμερα που είναι το κέντρο κλειστό πήρα πρώτη φορά το εναλλακτικό 608. Πάει από Σούτσου για να βγει Αλεξάνδρας το οποίο δεν το περίμενα. Όλα έτσι πάνε;
Επίσης τώρα είμαι στη Στουρναρη στην αφετηρία του Α7 και στρίβουν από δω όλα τα τρόλεϊ για να γυρίσουν πίσω Πατησίων. Έχουν σταθμεύσει και δύο 022 (ενώ άλλες φορές τα 022 σταθμεύουν πλατεία Αιγύπτου) και γίνεται πανδαιμόνιο. Ο οδηγός του ενός ρώτησε έναν οδηγό Α7 αν μπορεί να παρκάρει
Επισης πριν λίγο στη γωνία Πατησίων και Στουρναρη, δύο τρόλεϊ (το ένα 9χιλιαρο) και ένα 022 είχαν περιφράξει τελείως από όλες τις πλευρές ένα 051 για περίπου 2 λεπτά και ήταν σαν να του κάνουν bullying
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Χρησιμοποιώ πολύ τα τοπικα Γλυφάδας το τελευταίο καιρό και θέλω να μεταδώσω κάποια συμπεράσματα/παρατηρήσεις κτλ
Πρώτον, το 205 είναι άτυπα κυκλικό. Τα δρομολόγια από το τέρμα δεν ισχύουν καθώς οι οδηγοί φεύγουν αμέσως με το που φτάνουν ή περιμένουν 2 3 λεπτά. Ο λόγος θεωρώ είναι ότι ο χώρος του τέρματος δεν είναι βολικός και εμποδίζει την κίνηση του δρόμου
Δεύτερον, τα 3 τοπικά φτάνουν στη στάση του Αγίου Τρύφωνα πάντα μαζί/ σχεδόν μαζί (124 προς Αργυρούπολη και 128 και 205 κατεβαινοντας από Τερψιθέα προς Γλυφάδα). Σε ένα δεκάλεπτο μαξ (και πολύ λέω πολύ συχνά περνούν το ένα πίσω από το άλλο) θα περάσουν και τα τρία και μετά θα έχει μισή ώρα συν χωρίς να περάσει τίποτα. Αυτό φαίνεται να γίνεται για τον λόγο ότι αφού ξεκινούν διαφορετική ώρα από το γκολφ και καθένα έχει διαφορετικό χρόνο διαδρομής μέχρι εκείνο το σημείο, δεν μπορεί να γίνει τίποτα για να ρυθμιστεί
Τρίτον το 128 (που παίρνω κυρίως) τις βραδινές ώρες κυκλοφορεί άδειο. Εντελώς. Εξυπηρετεί μαξ 4 άτομα ανά κατεύθυνση οι περισσότεροι για δύο στάσεις. Τη Τρίτη το βράδυ αν εξαιρέσεις μια κοπέλα που ανέβηκε για 3 στάσεις επί της Γούναρη, ήμουν μόνος από την Τερψιθέα ως την πλατεία Γλυφάδας. Το έκανε σε ένα τέταρτο. Μοναδική εμπειρία
|