Δημοσιεύσεις: 240
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(01-12-2023, 11:55 PM)Leon377 Έγραψε: Συγγνώμη που διακόπτω τη συζήτηση σας στη μέση αλλά τι παίχτηκε με το Α2 σήμερα, βάρεσε διάλυση;
Δρομολόγια από ΑΦ: 17.05 17.35 18.35 19.30
Δρομολόγια από ΤΕ: 16.55 19.30 20.05 21.00
Κάνουν πρόβες μάλλον σε περίπτωση που δεν ανανεωθεί η σύμβαση με τα Κτελ
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(01-12-2023, 11:50 PM)antonis Έγραψε: Ο υπουργός είναι πολιτικός και λέει ο,τι θέλει και εγώ στη θέση του το ίδιο θα έκανα για να δικαιολογηθώ. Κατά δε τον χαρακτηρισμό του παλιού του πολιτικού προϊστάμενου είναι "καλός λογιστής".
Προσωπικά δεν μπορώ να δεχθώ τη λογική της προσφοράς και της ζήτησης γιατί μιλάμε για δημόσιο. Η λογική της αγοράς είναι χαρακτηριστικό του ιδιωτικού τομέα γιατί λειτουργεί με γνώμονα το κέρδος και όχι της δημόσιας ωφελείας. Αν θέλουν ας ιδιωτικοποιήσουν πλήρως τις συγκοινωνίες και ας βρούν τον τρόπο οι ιδιώτες, ας δώσουν αυτοί περισσότερα η ας φέρουν αλλοδαπούς.
Ωστόσο ανεξάρτητα από τις διιστάμενες προσωπικές απόψεις, αυτό που προσπάθησα όσο πιο απλά να εξηγήσω αλλά δεν θέλεις να δεχθείς, είναι ότι στο δημόσιο υπάρχει πλέον ενιαίο μισθολόγιο στο οποίο οι εργαζόμενοι εντάσσονται με βάση τη μόρφωση και τα λοιπά προσόντα τους. Ένας οδηγός λοιπόν μοιραία λόγω των ελαχίστων απαιτούμενων προσόντων θα καταταγεί στη βάση. Αν κατά κάποιο τρόπο βρεθεί να παίρνει περισσότερα χρήματα από κάποιον άλλο υπάλληλο με ανώτερα προσόντα πχ έναν εκπαιδευτικό, τότε οι υπόλοιποι θα διεκδικήσουν και θα πάρουν αναπροσαρμογή και θα καταρρεύσουν όλα. Άλλωστε το πρόβλημα είναι γενικότερο και παρατηρείται και στον κλάδο της υγείας και των ενόπλων δυνάμεων, ειδικά στο ΠΝ. Όποιος μπορεί φεύγει.
Και σου απαντώ εγώ πως κακώς υπάρχει ενιαίο μισθολόγιο γιατί δεν κάνουν όλοι την ίδια δουλειά οπότε δεν γίνεται να αμείβονται το ίδιο
Δημοσιεύσεις: 101
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Τρεις σημειώσεις: 1) έχω προσέξει πως η δρομολόγηση κατά μήκος της Κηφισίας στέκεται "οκ" περίπου μέχρι τις 16:15, από εκεί και πέρα τινάσσεται τελείως στον αέρα. Την Πέμπτη 30/11 πχ από το Δαχτυλίδι πέρασε Α7 στις 16:25, επόμενο (ξανά) Α7 περίπου 16:45, περίπου την ίδια ώρα κατέβαινε κενή σολαρονταλίκα (βάσει όσων κοιτούσα στην τηλεματική μόλις είχε τελειώσει δρομολόγιο ανόδου στο 550) προς κέντρο. Επόμενο 550 ακολουθούσε τη γονατισμένη από κόσμο σόμπα του Α7 μετά από 15'. Εννοείται από Υγεία και κάτω έμενε κόσμος στις στάσεις εκτός. Αλλά και το πρωί, περίπου στις 07:00, βρέθηκαν στο Δαχτυλίδι back-to-back δύο 550 και ένα Α7, χωρίς προφανή λόγο, δεν είναι ώρα που ακόμα έχει πιάσει τρελή κίνηση που να τινάζει τη δρομολόγηση.
2) Παρασκευή ώρα 16:45 Δαχτυλίδι Α7 προς Κηφισιά. Μετά οποιοδήποτε Α7/550 μετά από 45' (φαίνεται πως ερχόντουσαν τρενάκι με αποστάσεις λεπτού 3 οχήματα), εκτός αν κάποιο έλειπε από την Τηλεματική.
Συμπέρασμα: επέκταση της λεωφορειολωρίδας σε όλο το μήκος της Κηφισίας ως Ζηρίνειο, αλλιώς όσα οχήματα και να μπουν, η δρομολόγηση θα πάει περίπατο.
3) Κυριακή 3/12 ώρα 00:10 στάση Ακαδημία επί της Πανεπιστημίου, εκτελέστηκε κανονικά δρομολόγιο 026 προς Τέρμα Ιπποκράτους. Πολύ περίεργο, καθώς το τελευταίο φεύγει 23:00 από ΑΦ & ΤΕ. Το δρομολόγιο από ΤΕ φτάνει τέρμα Ασκληπιού τα βράδια του Σαββάτου, λόγω κίνησης στο κέντρο, συνήθως 5'-10' πιο αργά από τα αντίστοιχα μιας καθημερινής, δηλαδή περίπου 23:30-23:35. Έχω πετύχει και πιο αργά, άντε μέχρι 23:50. Αλλά να έχει εκτελεστεί μεταμεσονύκτια, ποτέ και δεν μπορώ να πιστέψω πως ήταν απλώς λόγω κίνησης (παρότι το κέντρο στέναζε μέχρι τα μεσάνυχτα χτες, πράγματι).
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Σήμερα τα τρολευ είναι σε καλύτερη μοίρα από την προηγούμενη Κυριακή αλλά αξιοσημείωτο είναι το τετράωρο κενό και στις 2 κατευθύνσεις στο 2 (14.30-18.30)
Δημοσιεύσεις: 609
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(03-12-2023, 08:41 PM)Leon377 Έγραψε: Σήμερα τα τρολευ είναι σε καλύτερη μοίρα από την προηγούμενη Κυριακή αλλά αξιοσημείωτο είναι το τετράωρο κενό και στις 2 κατευθύνσεις στο 2 (14.30-18.30)
Οι περισσότερες γραμμές είχαν 2/6 ούτε καν τα μισά. Στην καλύτερη το ένα δρομολόγιο με το άλλο είχε διαφορά μιας ώρας. Καθημερινές επίσης έχουν κάπου 5/15 οχήματα ανά γραμμή. Το θέμα είναι μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάσταση; δηλαδή μέχρι 1/15; Ήδη ο κόσμος που εξυπηρετούν αυτές οι γραμμές τις θεωρεί σαν να μην υπάρχουν. Ποιος νορμάλ άνθρωπος θα βγει σε μια στάση να περιμένει 2 ώρες να περάσει ακόμα και σε ώρες αιχμής; Επίσης μια βόλτα στην Πανεπιστημίου μετά το μεσημέρι θα λύσει όλες τις απορίες. Έρχονται τα 3/5/11, χωράνε οι επιβάτες οριακά και από εκεί και έπειτα μέχρι και τον Άγιο Λουκά δεν χωράει ούτε ένας σε καμία στάση από τα 30 άτομα που περιμένουν
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(03-12-2023, 09:43 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Οι περισσότερες γραμμές είχαν 2/6 ούτε καν τα μισά. Στην καλύτερη το ένα δρομολόγιο με το άλλο είχε διαφορά μιας ώρας. Καθημερινές επίσης έχουν κάπου 5/15 οχήματα ανά γραμμή. Το θέμα είναι μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάσταση; δηλαδή μέχρι 1/15; Ήδη ο κόσμος που εξυπηρετούν αυτές οι γραμμές τις θεωρεί σαν να μην υπάρχουν. Ποιος νορμάλ άνθρωπος θα βγει σε μια στάση να περιμένει 2 ώρες να περάσει ακόμα και σε ώρες αιχμής; Επίσης μια βόλτα στην Πανεπιστημίου μετά το μεσημέρι θα λύσει όλες τις απορίες. Έρχονται τα 3/5/11, χωράνε οι επιβάτες οριακά και από εκεί και έπειτα μέχρι και τον Άγιο Λουκά δεν χωράει ούτε ένας σε καμία στάση από τα 30 άτομα που περιμένουν
Είναι γνωστά όλα αυτά, το μόνο που σχολίασα ήταν ότι σήμερα τα πράγματα ήταν καλύτερα από την προηγούμενη Κυριακή. Δεν είχαμε γενικά 1μισαωρα και δυωρα σήμερα
Επισης φοβερό είναι το γεγονός ότι ακόμα και αυτά τα δρομολόγια που γίνονται, πάλι βλέπεις τα τρολευ να παίρνανε δύο δύο και τρία τρια και μετά μισή ώρα τίποτα (την Πατησίων περισσότερο αφορά η παρατήρηση)
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(02-12-2023, 02:14 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Και σου απαντώ εγώ πως κακώς υπάρχει ενιαίο μισθολόγιο γιατί δεν κάνουν όλοι την ίδια δουλειά οπότε δεν γίνεται να αμείβονται το ίδιο
Τελικά θεωρείς ότι οι οδηγοί κάνουν περισσότερη δουλειά από τους υπόλοιπους και πρέπει να αμείβονται περισσότερο ( κατά το κομμουνιστικό πρότυπο όπου οι εργάτες θεωρούνταν ανώτεροι από τους υπαλλήλους) ή θεωρείς ότι κατά το φιλελεύθερο πρότυπο πρέπει να ισχύσει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης;
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(04-12-2023, 12:48 AM)antonis Έγραψε: Τελικά θεωρείς ότι οι οδηγοί κάνουν περισσότερη δουλειά από τους υπόλοιπους και πρέπει να αμείβονται περισσότερο ( κατά το κομμουνιστικό πρότυπο όπου οι εργάτες θεωρούνταν ανώτεροι από τους υπαλλήλους) ή θεωρείς ότι κατά το φιλελεύθερο πρότυπο πρέπει να ισχύσει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης;
Κατά το φιλελεύθερο πρότυπο... Το κομμουνιστικό είναι άλλο κομμάτι
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Συμφορουμίτες, παρακαλώ να κλείσει εδώ αυτή η συζήτηση.
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Τι θα γίνει με τις γραμμές κτελ; Ενας οδηγός δήλωσε χθες βράδυ σε μια δημοσίευση στο ινστα ότι δεν θα περάσουν στην ΟΣΥ. Ναι δεν είναι σπουδαία πηγή αλλά ξέρουμε τίποτα νεότερο;