Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Η λειτουργία των λεωφορείων σήμερα που είναι και καλά απεργία (άσχετα που με αρχική ανακοίνωση τα λεωφορεία θα λειτουργούσαν 9-9, αν και μετά ο ΟΑΣΑ τους υποχρέωσε να έχουν κανονικά δρομολόγια) είναι για γέλια το λιγότερο.
Μόνο για τα Νοτια Προάστια (δεν έχω εικόνα για τα άλλα):
140 με ένα όχημα στη καλύτερη 2
137 με 3 δρομολόγια
136, 106, 126 με δρομολόγια να ξεκινάνε μετά τις 12-1
164 δρομολόγια ανα ώρα
205 λειτουργία μετά τις 3 το μεσημέρι
217,219,220,221 ασχολίαστα
Ένα 856 που σκιπαρει όλο το κέντρο
550 που από τη μια κατεύθυνση περνάνε 6 και 7 λεωφορεία (προς Φάληρο) ενώ από την άλλη (Κηφισιά) κανένα
Και άπειρα τρόλλεϋ που δουλεύουν με 1 ή κανένα όχημα
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
21-09-2023, 11:56 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2023, 12:02 PM από MitsosDaBest. Edited 4 times in total.)
(21-09-2023, 11:45 AM)Larioupol Έγραψε: Η λειτουργία των λεωφορείων σήμερα που είναι και καλά απεργία (άσχετα που με αρχική ανακοίνωση τα λεωφορεία θα λειτουργούσαν 9-9, αν και μετά ο ΟΑΣΑ τους υποχρέωσε να έχουν κανονικά δρομολόγια) είναι για γέλια το λιγότερο.
Μόνο για τα Νοτια Προάστια (δεν έχω εικόνα για τα άλλα):
140 με ένα όχημα στη καλύτερη 2
137 με 3 δρομολόγια
136, 106, 126 με δρομολόγια να ξεκινάνε μετά τις 12-1
164 δρομολόγια ανα ώρα
205 λειτουργία μετά τις 3 το μεσημέρι
217,219,220,221 ασχολίαστα
Ένα 856 που σκιπαρει όλο το κέντρο
550 που από τη μια κατεύθυνση περνάνε 6 και 7 λεωφορεία (προς Φάληρο) ενώ από την άλλη (Κηφισιά) κανένα
Και άπειρα τρόλλεϋ που δουλεύουν με 1 ή κανένα όχημα
Από την στιγμή που είπαν ότι όποιος εργαζόμενος θέλει συμμετέχει στην απεργία, αυτό ήταν αναμενόμενο. Πολλοί θα προτίμησαν να κάτσουν σπίτι, αντί να ταλαιπωρηθουν. Ακόμα και γραμμές με πολύ κόσμο όπως το 040, το Α2 ή το 550 (που δεν περνάει καν από Σύνταγμα) έχουν 1-2 ώρες κενά.
Υ.Γ. Στα Νότια προάστια όπως λες, μεγάλο χάλι. Το Α3 είχε δρομολόγια μέχρι τις 8 και μετά ξανά στις 14:00. Ακόμα και η Ανθούσα είχε καλύτερη δρομολόγηση σήμερα. Μόνο το 204Β βλέπω ότι έσκισαν, με 2 δρομολόγια μόνο το απόγευμα.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(21-09-2023, 11:56 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Από την στιγμή που είπαν ότι όποιος εργαζόμενος θέλει συμμετέχει στην απεργία, αυτό ήταν αναμενόμενο. Πολλοί θα προτίμησαν να κάτσουν σπίτι, αντί να ταλαιπωρηθουν. Ακόμα και γραμμές με πολύ κόσμο όπως το 040, το Α2 ή το 550 (που δεν περνάει καν από Σύνταγμα) έχουν 1-2 ώρες κενά.
Υ.Γ. Στα Νότια προάστια όπως λες, μεγάλο χάλι. Το Α3 είχε δρομολόγια μέχρι τις 8 και μετά ξανά στις 14:00. Ακόμα και η Ανθούσα είχε καλύτερη δρομολόγηση σήμερα. Μόνο το 204Β βλέπω ότι έσκισαν, με 2 δρομολόγια μόνο το απόγευμα.
Για το 550, επειδή όντως λόγω επείγουσας δουλειάς χρειάζονταν να το πάρω, στη κατεύθυνση προς Φάληρο για μεγάλο διάστημα περνούσαν πολλά λεωφορεία, ενώ προς Κηφισιά κανένα! Και επιβατης μέσα στο όχημα (όταν επιτέλους ήρθε) έλεγε πως από το Φάληρο που το περίμενε έβλεπε ακόμα και 3 οχήματα να περιμένουν εκεί αλλά να μη φεύγουν...
Καταλαβαίνω ότι επειδή είναι απεργία τα δρομολόγια επηρεάζονται, αλλά θα μπορούσε να γίνει μια υποτυπώδης οργάνωση
Προτιμότερο γνώμη μου θα ήταν ίσως να μη λειτουργούσαν καθόλου τα λεωφορεία σήμερα να γνώριζε μια και καλή ο κόσμος πως θα μετακινηθεί
Για να μη τους αδικώ, γραμμές όπως το 608 (ή το 856 με τη τροποποίηση ) παρόλη τη σημερινή κατάσταση, στέκονται στα πόδια τους
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(21-09-2023, 11:56 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Από την στιγμή που είπαν ότι όποιος εργαζόμενος θέλει συμμετέχει στην απεργία, αυτό ήταν αναμενόμενο. Πολλοί θα προτίμησαν να κάτσουν σπίτι, αντί να ταλαιπωρηθουν. Ακόμα και γραμμές με πολύ κόσμο όπως το 040, το Α2 ή το 550 (που δεν περνάει καν από Σύνταγμα) έχουν 1-2 ώρες κενά.
Υ.Γ. Στα Νότια προάστια όπως λες, μεγάλο χάλι. Το Α3 είχε δρομολόγια μέχρι τις 8 και μετά ξανά στις 14:00. Ακόμα και η Ανθούσα είχε καλύτερη δρομολόγηση σήμερα. Μόνο το 204Β βλέπω ότι έσκισαν, με 2 δρομολόγια μόνο το απόγευμα.
Aφού δουλευόμαστε ψιλό γαζί. Βρήκαν άλλο κόλπο οι εργατοπατέρες. Προκηρύσσει το πρωτοβάθμιο σωματείο απεργία. Προσφεύγει στα δικαστήρια η ΟΣΥ. Την κρίνουν παράνομη. Στο καπάκι στις 10 το βράδυ, έρχεται το δευτεροβάθμιο σωματείο και λέει "έχω προκηρύξει 24ωρη, εργαζόμενοι είστε, είμαι ανώτερο σωματείο, σας καλύπτω". Κι έτσι, ενώ η απεργία είναι παράνομη, τελικά κάθονται σπίτι με εφαρμογή λύσης "από το παράθυρο".
Ιδίως στη ΣΤΑΣΥ που έχουν στα χέρια τους τα σωματεία κάτι κοπρίτες της μεγάλης σχολής, κάνουν ό,τι γουστάρουν
Δημοσιεύσεις: 967
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
21-09-2023, 03:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2023, 08:23 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Γενικές παρατηρήσεις για τη σημερινή μέρα
Η Ανθουσα και ο Πειραιάς έχουν την καλύτερη δρομολόγηση σήμερα, ενώ η Ράλλη και το Μπραχάμι τη χειρότερη
Γραμμές που λειτουργούν κανονικά/σχεδόν κανονικά είναι μόνο οι: 021 131 162 201 416 651 732 818 819 822 846 859 871 906 911 915 Β12. Καλύτερα από όλες νομίζω λειτουργεί η 906 (και 162 651 κτλ για το λογο ότι έχουν ένα όχημα και μικρή διαδρομή οπότε δεν άλλαξε το πρόγραμμα τους)
054 και 418: σταματάνε το μεσημέρι
112, 136, 205, 219: ξεκινάνε το μεσημέρι
106: 8 δρομολόγια όλη μέρα
140: 11 δρομολόγια από αφετηρία και 8 από τέρμα
128: 7 δρομολόγια όλη μέρα αλλά εδώ η κατανομή τους είναι φοβερή αφού έχει: 16.35 και μετά 17.00, 18.20 και μετά 18.50. Έτσι για να μη περιμένεις πολύ εκείνες τις στιγμές, όλη την άλλη μέρα περίμενε
142: δε λειτουργεί
206: Η καλύτερη δρομολόγηση στο Μπραχάμι μετά το 131. Ξεκίνησε 9.40 αλλά από τις 12.00 μέχρι τις 21.00 έχει σχεδόν κανονικά δρομολόγια
130/803/Β1: οι γραμμές που κόβει ο Πειραιάς στις ελλείψεις/απεργίες μπορείς να πεις ότι λειτούργησαν σχετικά καλά αυτή την φορά
Α2: 19 δρομολόγια απο Αθήνα, 22 από Βούλα. 040 ευτυχώς τα πάει καλύτερα
Το 224 άμα το δείτε είναι δρομολογημενο με τρόπο που να εξυπηρετεί τα δικαστήρια μόνο. Έξυπνη κινηση
Αντίθετα το 831 κάποιος είπε να βάλει συχνά δρομολόγια από Πειραιά 7.30-8.00, 9.00-10.00, και 11.00-12.00 και τις αντίθετες ώρες 8.00-9.00 και 10.00-11.00 συχνά δρομολόγια από το Αιγάλεω. Αν το ήθελες τις πάνω ώρες στην αντίθετη διαδρομή λυπάμαι, περίμενε μια ώρα, δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο τότε
Τα τρολευ λειτουργούν καλά μόνο όσα είναι από Κόκκινο μύλο
Τα άλλα υπολειτουργουν αλλά όχι σε ακραία επίπεδα
Το 2/4 και το 25 έχουν θέματα, με το τελευταίο να λειτουργει μόνο 10.00-15.00
Κορυφαία περίπτωση το Α3 που 8.00-14.00 δεν έχει δρομολόγιο από Αθήνα αλλά από Γλυφάδα έχει τέσσερα δρομολόγια το ίδιο διάστημα
Τιτανομεγιστη περίπτωση τα 136/137
Το 136 ξεκιναει με πρώτο δρομολόγιο στις 18.00
Το 137 τελικά σήμερα έχει 2 δρομολόγια (7.35 και 17.00). Το δρομολόγιο των 19.40 που υπήρχε νωρίτερα δεν είναι πλέον στο πρόγραμμα
Edit: Προστέθηκε και φαντάζομαι έγινε ένα δρομολόγιο στο 137 στις 16.00
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
21-09-2023, 05:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2023, 05:15 PM από MitsosDaBest. Edited 5 times in total.)
(21-09-2023, 01:15 PM)Larioupol Έγραψε: Καταλαβαίνω ότι επειδή είναι απεργία τα δρομολόγια επηρεάζονται, αλλά θα μπορούσε να γίνει μια υποτυπώδης οργάνωση
Προτιμότερο γνώμη μου θα ήταν ίσως να μη λειτουργούσαν καθόλου τα λεωφορεία σήμερα να γνώριζε μια και καλή ο κόσμος πως θα μετακινηθεί
Συμφωνώ. Βλέπεις δρομολόγια να φεύγουν κάθε 10-15' και μετά 1 ώρα κενό. Αντί να το μοιράσουν σε 30'. Θα έπρεπε επίσης να συνεννοηθούν μεταξύ τους τι θα λειτουργήσει και τι όχι, όχι να ψάχνονται στις 10 το βράδυ και ο κόσμος να μην ξέρει τι θα κάνει (μάλλον τους επιβάτες μας έχουν χ€σμ€νους).
Υ.Γ. Την είχα "πατήσει" κι εγώ σε παλιότερη απεργία, όταν εργαζόμουν στο Μέγαρο του ΟΤΕ. Ήμουν έτοιμος να δηλώσω ασθένεια, βλέπω όμως ότι θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία και λέω ΟΚ, κάπως θα στριμωχτώ και θα πάω Μαρούσι. Τελικά το πρωί της απεργίας είχε δύο οχήματα στο 550 και ένα ολόκληρο στο Α7. Έβλεπα 50 άτομα στον Ερυθρό να προσπαθούν να μπουν στο μοναδικό Α7, που ήταν ασφυκτικά γεμάτο και γελούσα. Από τότε ξέρω τι θα συμβεί και δεν την έχω "πατήσει" ξανά... Καλύτερα όπως λες να μην έβγαιναν καθόλου τα λεωφορεία. Ίσως να λειτουργούσε μόνο το Μετρό (γραμμές 2&3) και ο Προαστιακός, έστω 8:00-21:00.
Δημοσιεύσεις: 247
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(21-09-2023, 05:08 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Συμφωνώ. Βλέπεις δρομολόγια να φεύγουν κάθε 10-15' και μετά 1 ώρα κενό. Αντί να το μοιράσουν σε 30'. Θα έπρεπε επίσης να συνεννοηθούν μεταξύ τους τι θα λειτουργήσει και τι όχι, όχι να ψάχνονται στις 10 το βράδυ και ο κόσμος να μην ξέρει τι θα κάνει (μάλλον τους επιβάτες μας έχουν χ€σμ€νους).
Υ.Γ. Την είχα "πατήσει" κι εγώ σε παλιότερη απεργία, όταν εργαζόμουν στο Μέγαρο του ΟΤΕ. Ήμουν έτοιμος να δηλώσω ασθένεια, βλέπω όμως ότι θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία και λέω ΟΚ, κάπως θα στριμωχτώ και θα πάω Μαρούσι. Τελικά το πρωί της απεργίας είχε δύο οχήματα στο 550 και ένα ολόκληρο στο Α7. Έβλεπα 50 άτομα στον Ερυθρό να προσπαθούν να μπουν στο μοναδικό Α7, που ήταν ασφυκτικά γεμάτο και γελούσα. Από τότε ξέρω τι θα συμβεί και δεν την έχω "πατήσει" ξανά... Καλύτερα όπως λες να μην έβγαιναν καθόλου τα λεωφορεία. Ίσως να λειτουργούσε μόνο το Μετρό (γραμμές 2&3) και ο Προαστιακός, έστω 8:00-21:00. Να δούλευαν με πρόγραμμα καθημερινής θερινού 2 δεν θα ήταν μια κάποια λύση? Για αυτά τα πράγματα γενικά χρειάζεται μια οργάνωση. Πρώτον θα ήταν να μην λειτουργήσουν καθόλου οι γραμμές βαρίδια όπως 024 , 651 και 803 και να δοθούν τα οχήματά τους σε άλλες γραμμές. Επίσης χρειάζεται η οργάνωση των δρομολογίων πχ στο 550 έχει 15:35 και μετά 17:40 και μετά 10λεπτα. Δεν θα ήταν καλύτερο να λειτουργήσουν σε ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα? Επίσης τρανό παράδειγμα τα 136 , 137 που αναφέρθηκαν που θα μπορούσαν τουλάχιστον να έχουν 1 όχημα να γυρίζει , όχι κανένα. όπως και οι περισσότερες τοπικοκυκλικές γραμμές θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με 1 ή 2 οχήματα και όταν το μετρό θα ήταν κλειστό να δινόντουσαν τα συγκεκριμένα οχήματα σε πολύ σημαντικές γραμμές όπως Α8 , Α3 , 550 , 040 , 608 , Α7 να κάνουν πιο ενισχυμένα δρομολόγια. Βέβαια για εμένα δεν θα έπρεπε καν να είχε γίνει η συγκεκριμένη απεργία αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο
Δημοσιεύσεις: 967
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(21-09-2023, 07:29 PM)kostas720 Έγραψε: Να δούλευαν με πρόγραμμα καθημερινής θερινού 2 δεν θα ήταν μια κάποια λύση? Για αυτά τα πράγματα γενικά χρειάζεται μια οργάνωση. Πρώτον θα ήταν να μην λειτουργήσουν καθόλου οι γραμμές βαρίδια όπως 024 , 651 και 803 και να δοθούν τα οχήματά τους σε άλλες γραμμές. Επίσης χρειάζεται η οργάνωση των δρομολογίων πχ στο 550 έχει 15:35 και μετά 17:40 και μετά 10λεπτα. Δεν θα ήταν καλύτερο να λειτουργήσουν σε ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα? Επίσης τρανό παράδειγμα τα 136 , 137 που αναφέρθηκαν που θα μπορούσαν τουλάχιστον να έχουν 1 όχημα να γυρίζει , όχι κανένα. όπως και οι περισσότερες τοπικοκυκλικές γραμμές θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με 1 ή 2 οχήματα και όταν το μετρό θα ήταν κλειστό να δινόντουσαν τα συγκεκριμένα οχήματα σε πολύ σημαντικές γραμμές όπως Α8 , Α3 , 550 , 040 , 608 , Α7 να κάνουν πιο ενισχυμένα δρομολόγια. Βέβαια για εμένα δεν θα έπρεπε καν να είχε γίνει η συγκεκριμένη απεργία αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο Aυτο πιστεύω και γω να λειτουργούσαν καλύτερα 10 γραμμές. Όσες είπες συν 703, Α5, 856, Α1, Α2 και 843
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
25-09-2023, 10:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2023, 10:30 PM από MitsosDaBest. Edited 3 times in total.)
Το 461 σήμερα, αντί για 25 λεπτά συχνότητα, το απόγευμα έβγαινε με 80-85'. Δηλαδή 1 στα 3 δρομολόγια. Δεν ξέρω αν υπήρξε και βλάβη.
Πάντως επειδή χρησιμοποιώ συχνά τη γραμμή τα τελευταία χρόνια, σε μόνιμη βάση έχει τουλάχιστον 1 κομμένη βάρδια, ειδικά όταν είναι να φύγει "κοντά" με το 460. Με το Θερινό δεν ήταν τόσο μπάχαλο οι γραμμές της Ανθούσας. Η συγκεκριμένη γραμμή δεν είναι... 608, αλλά έχει κόσμο.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
28-09-2023, 05:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-09-2023, 05:58 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Γενικά η ποιότητα των υπηρεσιών της ΟΣΥ έχει πέσει αρκετά σε σχέση με 1,5 χρόνο πριν που ξανάρχισα να χρησιμοποιώ τακτικά λεωφορεία. Θυμάμαι ότι τον Φεβρουάριο του 2022 ήταν πιο πυκνά τα δρομολόγια των λεωφορείων, είχαν μόλις προσλάβει και οδηγούς εξάλλου, οι οποίοι ωστόσο σταδιακά αποχώρησαν. Η τηλεματική λειτουργούσε πολύ καλύτερα τότε, σπάνια θα έβρισκες κάποιο όχημα που δεν θα φαινόταν στον χάρτη της εφαρμογής. Πλέον δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να μην εμφανίζεται κάποιο όχημα στην εφαρμογή, ενώ και πολλές οθόνες μέσα στα οχήματα δεν λειτουργούν, το ίδιο και η ηχητική αναγγελία των στάσεων. Επίσης και η εφαρμογή έχει δυσλειτουργίες και κολλάει περισσότερο ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση έχω.
|