Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023
Αν δεν απατώμαι, η πλειοψηφία των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων είναι ελλειματικές, για αυτό και παγκοσμίως λαμβάνουν επιχορηγήσεις. Αν στόχος ήταν η κάλυψη των αναγκών με βάση το κέρδος, πάνω από το μισό συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ θα έπρεπε να εγκαταληφθεί. Μάλιστα, πολλές ευρωπαϊκές πόλεις δοκιμάζουν το μοντέλο της παροχής δωρεάν μετακινήσεων, με τη λογική ότι χρηματοδοτούνται από την καθολική φορολογία. Επομένως, η κριτική ως προς την ελλειμματικότητα της Οσυ επικεντρώνεται στην όποια κακοδιαχείρηση γίνεται εκ μέρους του δημοσίου ή σε κάτι άλλο;
Στους δημόσιους φορείς στην αρχή του έτους έρχεται ο προυπολογισμός από το κράτος δηλαδή θα πάρουν το Χ ποσό για να μπορέσουν να λειτουργήσουν. Στο τέλος του χρόνου αυτό το ποσό είναι μικρότερο από αυτό που υποτίθεται θα έπρεπε να πάρουν.. Και ξαναρωτάω..Τι ποσό πήρε η ΟΣΥ από αυτό που θα έπρεπε να πάρει για να κάνει τα δρομολόγια.. Από εκεί θα βγει το πραγματικό νούμερο και όχι το θεωρητικό ανα επιβατοχιλιόμετρο.Το γνωρίζουμε;
(16-05-2023, 11:52 PM)Ody. Έγραψε: Αν δεν απατώμαι, η πλειοψηφία των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων είναι ελλειματικές, για αυτό και παγκοσμίως λαμβάνουν επιχορηγήσεις. Αν στόχος ήταν η κάλυψη των αναγκών με βάση το κέρδος, πάνω από το μισό συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ θα έπρεπε να εγκαταληφθεί. Μάλιστα, πολλές ευρωπαϊκές πόλεις δοκιμάζουν το μοντέλο της παροχής δωρεάν μετακινήσεων, με τη λογική ότι χρηματοδοτούνται από την καθολική φορολογία. Επομένως, η κριτική ως προς την ελλειμματικότητα της Οσυ επικεντρώνεται στην όποια κακοδιαχείρηση γίνεται εκ μέρους του δημοσίου ή σε κάτι άλλο;
Μιλάμε για κραυγαλέα κακοδιαχείρηση.
Το θέμα είναι ότι το κράτος αν δεν δώσει χρήμα ώστε η κρατική ΟΣΥ να πληρώσει οδηγούς καλύτερα ή να αλλάξει το ενιαίο μισθολόγιο να πληρώνονται καλύτερα είτε αν δεν αυξήσει την αποζημίωση στο χλμ των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να δώσουν και αυτοί καλύτερου μισθούς σε οδηγούς να εκτελέσουν το έργο δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι , οδηγοί δεν θα υπάρξουν είτε είναι ιδιωτικό είτε είναι δημόσιο. Αφού έλεγχος εισητηρίων δεν υφίσταται ώστε να υπάρξουν έσοδα
(18-05-2023, 10:21 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το θέμα είναι ότι το κράτος αν δεν δώσει χρήμα ώστε η κρατική ΟΣΥ να πληρώσει οδηγούς καλύτερα ή να αλλάξει το ενιαίο μισθολόγιο να πληρώνονται καλύτερα είτε αν δεν αυξήσει την αποζημίωση στο χλμ των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να δώσουν και αυτοί καλύτερου μισθούς σε οδηγούς να εκτελέσουν το έργο δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι , οδηγοί δεν θα υπάρξουν είτε είναι ιδιωτικό είτε είναι δημόσιο. Αφού έλεγχος εισητηρίων δεν υφίσταται ώστε να υπάρξουν έσοδα

8 στους 10 επιβάτες λεωφορείου χρησιμοποιούν και το μετρό. Εκεί δεν μπαίνεις χωρίς εισιτήριο (ή μπαίνεις αφού γίνεις φορτικός και περάσεις με το μπούγιο τις μπάρες, αλλά δεν γίνεται συνέχεια αυτό). 

Άρα, σίγουρα 8 στους 10 έχουν έγκυρο εισιτήριο κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο. Το ότι δεν επικυρώνει σχεδόν κανένας μέσα στα λεωφορεία, έχει να κάνει με το ότι οι περισσότεροι είναι με κάρτες απεριορίστων και από μετεπιβίβαση, οπότε έχουν ακυρώσει ήδη νωρίτερα το εισιτήριό τους. 

Ποτέ μα ποτέ δεν επικυρώνω την ετήσια κάρτα μου στα λεωφορεία. Δεν συντρέχει λόγος. Επίσης, το ποσοστό λαθρεπιβίβασης είναι αυτό που συναντάς σε κάθε πόλη του εξωτερικού. Μαθητές, νεαροί κλπ. ψάχνουν πάντα τρόπο να το αποφύγουν. Και μεταξύ μας, όταν δεν υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος, ποιός είναι τόσο φιλότιμος να το πληρώσει για την τιμή των όπλων; 

Εν πάσει περιπτώσει, πρέπει να υπάρχει κίνητρο για όλους. Η τιμολογιακή πολιτική του 1,20€ παντού, δεν βοηθάει. Σε πολλές περιπτώσεις μπαίνουμε στα λεωφορεία για 2-3 στάσεις (πχ Ζωγράφου που έχει ανηφόρες) είναι άδικη η χρέωση (άρα κανένας δεν πληρώνει), από την άλλη το 1,20€ για δυο ώρες δρόμο είναι ξεφτίλα και δημιουργεί τρύπα στα ταμεία.
(18-05-2023, 05:12 PM)Citaro Έγραψε: 8 στους 10 επιβάτες λεωφορείου χρησιμοποιούν και το μετρό. Εκεί δεν μπαίνεις χωρίς εισιτήριο (ή μπαίνεις αφού γίνεις φορτικός και περάσεις με το μπούγιο τις μπάρες, αλλά δεν γίνεται συνέχεια αυτό). 

Άρα, σίγουρα 8 στους 10 έχουν έγκυρο εισιτήριο κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο. Το ότι δεν επικυρώνει σχεδόν κανένας μέσα στα λεωφορεία, έχει να κάνει με το ότι οι περισσότεροι είναι με κάρτες απεριορίστων και από μετεπιβίβαση, οπότε έχουν ακυρώσει ήδη νωρίτερα το εισιτήριό τους. 

Ποτέ μα ποτέ δεν επικυρώνω την ετήσια κάρτα μου στα λεωφορεία. Δεν συντρέχει λόγος. Επίσης, το ποσοστό λαθρεπιβίβασης είναι αυτό που συναντάς σε κάθε πόλη του εξωτερικού. Μαθητές, νεαροί κλπ. ψάχνουν πάντα τρόπο να το αποφύγουν. Και μεταξύ μας, όταν δεν υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος, ποιός είναι τόσο φιλότιμος να το πληρώσει για την τιμή των όπλων; 

Εν πάσει περιπτώσει, πρέπει να υπάρχει κίνητρο για όλους. Η τιμολογιακή πολιτική του 1,20€ παντού, δεν βοηθάει. Σε πολλές περιπτώσεις μπαίνουμε στα λεωφορεία για 2-3 στάσεις (πχ Ζωγράφου που έχει ανηφόρες) είναι άδικη η χρέωση (άρα κανένας δεν πληρώνει), από την άλλη το 1,20€ για δυο ώρες δρόμο είναι ξεφτίλα και δημιουργεί τρύπα στα ταμεία.
Το θέμα είναι ότι τα άτομα μετριούνται από τα εισιτήρια που χτύπιονται ... Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο φαίνεται ακόμη και η ώρα που μπήκες άρα και σε ποιο δρομολόγιο μπήκες ... Όσο δεν χτυπάνε αυτοί που έχουν κάρτα η ΟΣΥ θα έχει δικαιολογία κοψίματος δρομολογίου λόγω μη ύπαρξης αρκετών επιβατών εκείνη την ώρα ή σε εκείνη την γραμμή ... Κακό στον εαυτό σας κάνετε
(18-05-2023, 09:13 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το θέμα είναι ότι τα άτομα μετριούνται από τα εισιτήρια που χτύπιονται ... Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο φαίνεται ακόμη και η ώρα που μπήκες άρα και σε ποιο δρομολόγιο μπήκες ... Όσο δεν χτυπάνε αυτοί που έχουν κάρτα η ΟΣΥ θα έχει δικαιολογία κοψίματος δρομολογίου λόγω μη ύπαρξης αρκετών επιβατών εκείνη την ώρα ή σε εκείνη την γραμμή ... Κακό στον εαυτό σας κάνετε
Η επιβατική κίνηση των γραμμών είναι γνωστή στην ΟΣΥ και δεν αλλάζει επειδή δεν περναμε την καρτα απο το μηχανημα. 
Είναι σαν να λεμε "βγαζω το 608 ανα 15' γιατί δεν γίνονται επικυρώσεις" ενώ ο κόσμος είναι τσαμπί στη στάση. 
Άλλωστε, είδαμε πόσο σοβαρα λαμβάνεται η δρομολόγηση αναλόγως αναγκών . 220/1 κ 235 τα απογεύματα απλά δεν έχουν συγκοινωνία (20-25' τα πρώτα και 40' το 235). Λέτε ξαφνικά να μετακόμισαν οι Ζωγραφιώτες και τα πανεπιστήμια;
(19-05-2023, 08:30 AM)Citaro Έγραψε: Η επιβατική κίνηση των γραμμών είναι γνωστή στην ΟΣΥ και δεν αλλάζει επειδή δεν περναμε την καρτα απο το μηχανημα. 
Είναι σαν να λεμε "βγαζω το 608 ανα 15' γιατί δεν γίνονται επικυρώσεις" ενώ ο κόσμος είναι τσαμπί στη στάση. 
Άλλωστε, είδαμε πόσο σοβαρα λαμβάνεται η δρομολόγηση αναλόγως αναγκών . 220/1 κ 235 τα απογεύματα απλά δεν έχουν συγκοινωνία (20-25' τα πρώτα και 40' το 235). Λέτε ξαφνικά να μετακόμισαν οι Ζωγραφιώτες και τα πανεπιστήμια;
Ναι αλλά ίσως είναι ο μόνος μοχλός πίεσης ... Αν δεν υπάρχουν οι επικυρώσεις πατάνε σε μια δικαιολογία.... Οπότε για αυτούς που έχουν κάρτα για μένα είναι λάθος η μη επικύρωση ... Κακό στον εαυτό τους κάνουν ,δεν είναι κάτι να χτυπήσεις στο λεωφορείο
Πάντως σήμερα φαίνεται το 4 και το 227 να έχουν πιο συχνά δρομολόγια από ο,τι συνήθως και ειδικά μετά τον Απρίλιο - ακόμα και ο ημερήσιος προγραμματισμός δηλαδή. Να κάνουμε κάθε εβδομάδα εκλογές αν είναι  Big Grin Big Grin
Στην εποχή των μεγάλων δεδομένων και της ηλεκτρονικής ανάλυσης είναι καλό να παρέχονται δεδομένα ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν σε μελλοντικό σχεδιασμό. Οπότε είναι αρκετά χρήσιμο να ακυρώνονται οι κάρτες.

Αν και προεκλογική περίοδος, στις συγκοινωνίες τα πράγματα παραμένουν τραγικά. Λεωφορεία κορμοί με συχνότητες στα 30', τρόλλευ με συχνότητες 90', μετρό με συχνότητα 12' σε ώρες αιχμής και με την επιβατική κίνηση να αυξάνεται λόγω τουρισμού. Όσο πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας, τόσο πιο πολλοί τουρίστες καθημερινά προσθέτονται στους τακτικούς επιβάτες.

Θεωρώ ότι θα έχουμε δύσκολο καλοκαίρι...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.672 22-11-2024, 10:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.774 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.903 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.945 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.885 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.920 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.353 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.269 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.369 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.112 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)