Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023
(04-05-2023, 10:52 PM)kostas720 Έγραψε: Το Α1 είναι αδύνατο να καταργηθεί μεσοπρόθεσμα για διάφορους λόγους :
1) Η ταχύτητα του τραμ δεν είναι επαρκής. Τις ώρες αιχμής κουτσά στραβά φτάνει παράλληλα με το Α1 στη Γλυφάδα. Τα βράδια όμως με τη λιγοστή κίνηση , το Α1 έχει πάει και έχει γυρίσει μέχρι να φτάσει Βούλα το τράμ.
2) Το πράσινο κύμα (ή όπως το λένε) , δηλαδή η απόλυτη προτεραιότητα του τραμ σε διασταυρώσεις με αυτοκίνητα , δεν έιναι ακόμα σε λειτουργία.
3) Ούτε τα δρομολόγια δεν είναι επαρκής. Παρότι είναι συχνά δεν θεωρώ ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το Α1 (και μάλλον το Β1) αν καταργηθούν. Και τα ΣΚ είναι φίσκα με δρομολόγια στο τέταρτο (περίπου διπλάσια από του Α1).
Βέβαια όπως έχω ξαναπεί με τον τρόπο που λειτουργεί το Α1 δεν βοηθά κανέναν. Για εμένα χρειάζεται επαναφορά του εξπρές Χ1 με τις απαραίτητες μόνο στάσεις. Το τραμ μπορεί να καλύψει τις υπόλοιπες.

H ταχύτητα κίνηση δεν μπορεί να αποτελεί λόγο. Καλώς ή κακώς υπάρχει ένα απολύτως παράλληλο μέσο το οποίο κινείται ανταγωνιστικά. Μετρό και λεωφορείο παράλληλα, ναι. Διότι το μετρό πιάνει πολυ αραιά τους σταθμούς. Όχι όμως τράμ-λεωφορείο, που οι στάσεις είναι δίπλα-δίπλα. Με τη λογική αυτή, ας ξανάρθει και το "110 ΑΘΗΝΑ-Ν.ΣΜΥΡΝΗ-ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟ". Η δε δικαιολογία που υπήρχε μέχρι πριν ένα έτος, ότι το τράμ δεν έμπαινε Πειραιά, τελείωσε. 

Πράσινο κύμα μέσα στον αστικό ιστό του Πειραιά είναι αδύνατο να εφαρμοστεί. Πρόκειται για την πρώτη καθαρά αστική διαδρομή. Ακόμη και η γραμμή Ν.Κόσμος Ν.Σμύρνη, πορεύεται σε νησίδα. Εδώ στον Πειραιά μιλάμε για τράμ που κινείται ανάμεσα σε πεζοδρόμιο και στενές διασταυρώσεις. Μέγιστη ταχύτητα πάνω από 30 Km/h δεν γίνεται. 

Ένα 9λεπτο τραμ με χωρητικότητα 180-200 άτομα, γιατί είναι "ανεπαρκές" ; Οι συρμοί τις καθημερινές κινούνται μόνο με καθήμενους. 
Όταν η συγκοινωνία πάσχει χρονίως, δεν σπαταλάμε άσκοπα οχήματα. Τόσες γραμμές έχουν πρόβλημα, αλλά στην παραλία αφήνουμε το Α1 να κόβει βόλτες.
Αν ήταν εννιαλεπτο θα ήταν καλά αλλά όταν πας και βλέπεις 14 με 18 στις 18.30 το απόγευμα (ακόμα και 21 με το επόμενο σε 23 έχω δει μια φορά) υπάρχει πρόβλημα
Mε δύο τρόλεϊ έχει μείνει την τελευταία ώρα το 10
Το πρόγραμμα δρομολογίων διαμορφώθηκε ως εξής:
Απο αφετηρία 13.20 μετά επόμενο 15.35
Απο τέρμα 15.15 μετά επόμενο 16.55
Διάβασα εκφράσεις για το λεωφορείο του τύπου "καβαλάει" την παραλιακή και μηδενίζει το χρόνο.. Ερώτηση κρίσεως. Με τι ταχύτητα πρέπει να κινείται ένα αστικό λεωφορείο με ορθίους;
2. Αν ένα αστικό ή υπεραστικό λεωφορείο μεταφέρει όρθιους επιβάτες, ποιο είναι το ανώτερο όριο ταχύτητας που επιτρέπεται να αναπτύσσει:
60km/h

Από τις εξετάσεις για δίπλωμα λεωφορείου.

Προσωπικά μεν έχω κατέβει την Κηφισίας, χειμώνα, στις 11, με το Α7, συνολικά 9 επιβάτες και ο οδηγός, με φυσαρμόνικα σε μεγαλύτερη ταχύτητα... Πλάτανος - Αλεξάνδρας 14' (τρεις στάσεις ζήτημα να έκανε)...
Πολλά είναι 60 χλμ λάθος για μένα ο κανονισμός
Έχω κάνει χειμώνα βράδυ με πολύ κρύο, Α2 με GN από Γλυφάδα ως Αμφιθέας στάση Γέφυρα σε 10. Εκεί σταμάτησε πρώτη φορά
Είναι όντως 60χλμ.. Απλά μη νομίζουν κάποιοι οτι τα λεωφορεία είναι πύραυλοι και μπορούν οπουδήποτε να πηγαίνουν με την μέγιστη ταχύτητα που ορίζει ο κατασκευαστής.. Συμφωνώ ότι τα 60χλμ είναι πολλά με ορθίους.. Σε άλλα κράτη της ΕΕ μπορεί να είναι και μεγαλύτερη αλλά επικίνδυνη...
εκτός από τις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής και φυσικά και στου ΟΑΣΑ, και στο Κορινθίας φαίνεται να λείπουν οχήματα. Το 735 με 2/4 το μεσημέρι και 740 με 4/5, ενώ χτες με 3/5. Γενικά μόνο σε αυτές τις γραμμές φαίνεται ότι λείπουν οχήματα
Το 3 με 2/6 σήμερα, το 5 με 4/6, το 6 με 2/3, το 10 με 3/5, το 11 με 3/5, το 14 με 4/5 και το 15 με 1/2. Σύνολο 19 οχήματα βγήκαν αντί για 32. Καλύτερα να κλείσει η υπηρεσία να μην βγει κανένα όχημα από το να κοροϊδευομαστε ότι υπάρχουν αυτές οι γραμμές


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 81.024 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.211 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.426 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.043 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.152 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.163 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.608 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.400 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.746 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.759 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)