02-04-2023, 07:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-04-2023, 07:36 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023
|
02-04-2023, 10:08 PM
Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ποιο είναι το λινκ
12-04-2023, 09:58 AM
Τα #6265 κ #6267 Iveco στο 235 χωρίς να φαίνονται στην τηλεματική, ούτε στις στάσεις. Γενικά εδώ και 2-3 βδομάδες, η τηλεματική έχει χασει την αξιοπιστία της , χωρίς να ξέρουμε το γιατί...
12-04-2023, 10:46 AM
Το Ν2 569 στο Α7 και τα 556 και 560 στο Β9, ενώ 12μετρα από Ράλλη έχουν και τα Α1 και 049. Τα 622/815, βγαίνουν κυρίως από Ράλλη, τα 6108-6119 έχουν μεταφέρει ξανά στην Ράλλη.
Η τηλεματική πλέον σε κάποιες περιπτώσεις δεν πιάνει ούτε το 60% το οποίο την καθιστά σχεδόν άχρηστη. Επίσης εκτός από αυτά που δεν δείχνει η τηλεματική, γενικότερα λείπουν αρκετά οχήματα, σε ήδη αραιά δρομολόγια όπως Α1
12-04-2023, 10:56 AM
(12-04-2023, 10:46 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το Ν2 569 στο Α7 και τα 556 και 560 στο Β9, ενώ 12μετρα από Ράλλη έχουν και τα Α1 και 049. Τα 622/815, βγαίνουν κυρίως από Ράλλη, τα 6108-6119 έχουν μεταφέρει ξανά στην Ράλλη.Τί εχει γίνει με τα leasing του Βοτανικού και δεμ βγαίνουν;
12-04-2023, 12:18 PM
Επιβεβαιώνω κι εγώ τα προβλήματα της τηλεματικής τον τελευταίο καιρό, δεν είναι καθόλου σπάνιο πλέον να μην φαίνεται κάποιο όχημα στην τηλεματική. Επίσης μου κάνει εντύπωση η δρομολόγηση 12μετρων σε νταλικογραμμές (049, Α7 κλπ), πριν 2 εβδομάδες έκοψαν 50 οχήματα και λείπουν πάλι νταλίκες;
12-04-2023, 01:11 PM
Παράδειγμα στο 821 είναι 3η συνεχόμενη μέρα το #6093 αλλά στην τηλεματική δεν έχει φανεί ούτε ένα λεπτό. Αλλά εμφανίζονται για λίγο και μετά χάνονται.
12-04-2023, 06:08 PM
13-04-2023, 12:13 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-04-2023, 02:42 AM από Costpap. Edited 1 time in total.)
Νωρίτερα είδα μια δημοσίευση κάπου που έδειχνε οχήματα του ΚΤΕΛ Κορινθίας στο 051 να εμφανίζονται στην τηλεματική. Μήπως υπάρχει πιθανότητα τα προβλήματα που παρατηρούνται τελευταία στην τηλεματική να συσχετίζονται με τις αλλαγές στην εφαρμογή και στην ιστοσελίδα για να μπορούν να εμφανίζονται τα οχήματα των ΚΤΕΛ;
Edit: Δεν είχα δει το thread περί τηλεματικής στα ΚΤΕΛ, τώρα το είδα.
15-04-2023, 01:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2023, 01:33 PM από panos44. Edited 1 time in total.)
Καλησπέρα και καλό πασχα. Μετα από απουσία σχεδόν 2 χρόνων λόγω προβληματων συνδεσης στο φορουμ εξαιτίας του αδύναμου συστήματος επαναφοράς κωδικών, επέστρεψα με νέο λογαριασμο. Κατα την διάρκεια των 2 αυτών χρόνων, η κατάσταση με τα λεωφορεία χειροτέρεψε δραματικά. Υπήρχαν πολλές φορες που ήθελα να αναφερω περιστατικά στο φορουμ και δεν μπορούσα. Παρόλα αυτα με χαροποίησε πολύ το γεγονός ότι τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ εμφανίζονται πλέον στην τηλεματική και πραγματικά αυτη η κίνηση θα ευκολύνει τη ζωή μου για λόγους που θα αναφερω αργότερα. Θελω περιληπτικά να αναφερω τα δυσάρεστα περιστατικά/ παρατηρήσεις που έχω:
i) άθλια και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά οδηγών ΚΤΕΛ Μπορω να αναφερω άπειρα παραδείγματα που συνέβησαν σε αυτα τα 2 χρόνια αλλά θα αναφερω τα πιο πρόσφατα: πρώτο: μετα την άρση των μέτρων για τον Covid, παρατήρησα ότι αφαιρέθηκαν οι κορδέλες που εμπόδιζαν την πρόσβαση στην πρώτη πόρτα αλλά ταυτόχρονα και τις 4 πρώτες θέσεις (στον Οσυ ηταν τοποθετημένες μπροστα από τις θέσεις τουλάχιστον και δεν απέκλειαν καμία θέση). Παρόλα αυτα, σε κάποια οχήματα ΚΤΕΛ έχουν παραμείνει ακόμα. Βρισκόμουν σε γεμάτο λεωφορείο και μπροστα ηταν οι 4 θέσεις κενές λόγω της κορδέλας. Μη μπορώντας να ανεχτώ αυτη την κατάσταση, πέρασα τις κορδέλες και κάθισα, πραγμα που έχω ξανακάνει χωρίς πρόβλημα. Εκείνη τη φορα ομως δέχτηκα επίθεση από τον οδηγό , με το να μου λεει ότι «απαγορεύεται» και όταν ρωτούσα γιατί; δεν είχε τι να απαντησει. ακόμα ενα περιστατικό αποτελεί το χθεσινό, όπου 2 αλλοδαποί επιβιβάζονταν στο λεωφορείο. Ο ένας περιμενε στην πισω πόρτα να μπει ενώ ο αλλος πήγε προς την μπροστα, όταν ο οδηγος αρχισε να φωνάζει σε υπερβολικό βαθμό , να σταματαει το λεωφορείο για 5-6 λεπτα στη μεση του δρόμου και να λεει ότι τον συγχύζαν επειδή έπρεπε να ανοιξει και τις 2 πόρτες αντι για την μια. Επίσης εξέφρασε ρατσιστικές πεποιθήσεις λέγοντας του πως θα τον «σαπίσει» στο ξυλο και ότι θα μετανιώσει την ωρα που ήρθε στην Ελλάδα. Ο ιδιος οδηγος αργότερα την ιδια μερα μου ξανα έτυχε στην επιστροφή μου, όπου ένας ηλικιωμένος με τσάντες τακτοποιούσε τα πραγματα του και ο οδηγος σχολίαζε «Κατσε κατω πρωτα» με ασχημο τροπο. Όταν ο ηλικιωμένος αποκρίθηκε , ο οδηγος αρχισε να φωνάζει σαν τρελός και να λεει «τελος» ενώ αυτος «ψάχνεται» ολη την μερα για καβγάδες από ότι βλεπουμε. Κατι μικρότερης σημασίας είναι ότι στην γραμμή 117 όσοι γνωρίζουν το τέρμα βρίσκεται σε μια κυκλική μικρη πλατεια και η στάση είναι απέναντι. Ομως ο καθε οδηγος φαίνεται ότι παρκάρει όπου του αρέσει είτε απέναντι με τις πόρτες να ανοίγουν από την αντίθετη πλευρά της στάσης είτε ακόμα πιο μακριά από την στάση σε ενα χώρο με χώμα. Μαλιστα τσακωθηκε και με εναν οδηγό αυτοκινήτου τις προάλλες ο οδηγος του 117 γιατί και καλά δεν τον αφηνε να περάσει ενώ πηγαινε αντίστροφα από ότι προβλέπει η διαδρομή της γραμμής. Στην ιδια γραμμή παλι στο τέρμα πολλοί οδηγοί κρατούν τις πόρτες κλειστές και αναγκάζεται ο κοσμος να τους χτυπάει στην μπροστινή και αυτοί παλι να μην καταλαβαίνουν και να κοιτούν νευριασμένοι αντι να ζητήσουν συγγνωμη και να ανοίξουν τις πόρτες. Κατι ακόμα για το 117, ένας οδηγος έστριψε 2 στενά νωρίτερα στην Αθανασίου Διάκου, με αποτέλεσμα να προσπεράσει 2 στάσεις. Τέλος, μία φορά ένας οδηγος είχε σταματήσει όπως σας ειπα στο τέρμα αλλά απενταντι (δηλαδή εκτός στάσης) και αργότερα όταν του ζητήθηκε αν ανοιξει τις πόρτες στο φανάρι ακριβως πριν την στάση για να προλάβουν μετεπιβίβαση, αρνήθηκε. ii) απουσία τηλεματικής (πλέον λύθηκε αυτο το θεμα αλλά μέχρι πριν λίγες μερες αποτελούσε σοβαρότατο πρόβλημα) Μπορω να εμβαθύνω παρα πολυ σε αυτο το θεμα αλλά δεν θα το κανω μιας και εχει λυθεί πλέον αν και αργοπορημένα. iii) άθλια κατάσταση λεωφορείων ΚΤΕΛ Τι να πρωτοπώ; Η βρωμια; Οι ζημιές; Οι ενοχλητικοί ήχοι; Τα χαλασμένα κουδούνια; iv)συνεχής ακύρωση/τροποποίηση δρομολογίων χωρίς ειδοποίηση με αποτέλεσμα την κυκλοφορία 2 οχημάτων το ενα πισω από το αλλο Νομιζω ότι παρόλο που τα ΚΤΕΛ εμφανίζονται πλέον στην τηλεματική, ο ημερήσιος προγραμματισμός παραμένει ανενημέρωτος. Κόβονται συνεχώς δρομολόγια, τουλάχιστον να το ξερουμε όχι να περιμένουμε σαν τους μ****. v) μη ενημερωμένοι χρόνοι διαδρομής χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αυξημένη κίνηση Δεν ξερω αν είναι ιδεα μου αλλά τον τελευταιο καιρο η κίνηση είναι δραματικά αυξημένη σε σχέση με το παρελθόν. Οι χρόνοι πρέπει να ενημερωθούν. vi)τελος, με εχει εκπλήξει το γεγονός ότι σε αυτο το φορουμ που ίσως είναι το μοναδικό που ασχολείται με λεωφορεία της Αθήνας, δεν έχουν εκφραστεί/αναφερθεί τέτοιου είδους παράπονα και περνούν απαρατήρητα σοβαρά περιστατικά. ΥΓ. vii) πολύ σημαντικο που το ξεχασα είναι και οι λαθος εκτιμήσεις για τις ανάγκες μιας γραμμής. Τι εννοώ; Είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει έστω και ενα 12 μετρό στις γραμμές 171,122. Και ομως έχω δει πάνω από 3-4 να κυκλοφορούν κάποιες μερες. Ο συνωστισμός εκει μεσα είναι απάνθρωπος. Επίσης, το 115 τα Σαββατοκύριακα βραδυ (23:15,00:00) είναι απερίγραπτο. Είναι τεράστιος ο όγκος επιβατών. Τοσο δύσκολο είναι μια νταλίκα να παραμείνει από το 171 πχ και να κανει τα τελευταία δρομολόγια του 115; |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)