Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(07-03-2023, 12:23 AM)Ody. Έγραψε: Κοιτάξτε και μόνο από θέμα χωρητικότητας οχημάτων είναι σημαντικό. Στο crossway κινδύνευες απο ασγυξία στη μέση. Σε αυτό φταίει το Α/Σ Ανθούσας. Ξερουμε ότι τα εν λόγω λεωφορεία δεν κάνουν για αστική συγκοινωνία. 29 αμάξια είναι, ας μείνουν στα Α5, Ε14, 416, 409 και στα 405, 411, 446.
Δεν εχουν καμιά δουλειά να κατεβαίνουν στις κεντρικές γραμμές.
(Βεβαια κ τα δίπορτα Citaro LE δεν είναι πολύ καλύτερα...)
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(07-03-2023, 09:44 AM)Citaro Έγραψε: Σε αυτό φταίει το Α/Σ Ανθούσας. Ξερουμε ότι τα εν λόγω λεωφορεία δεν κάνουν για αστική συγκοινωνία. 29 αμάξια είναι, ας μείνουν στα Α5, Ε14, 416, 409 και στα 405, 411, 446.
Δεν εχουν καμιά δουλειά να κατεβαίνουν στις κεντρικές γραμμές.
(Βεβαια κ τα δίπορτα Citaro LE δεν είναι πολύ καλύτερα...) Όπως ο Βοτανικός την Καθαρά Δευτέρα έβαλε LE Ü στο 051..
Κανείς πλέον δεν κοιτάζει τι όχημα είναι και πού το δρομολογούν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
07-03-2023, 05:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-03-2023, 05:15 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(07-03-2023, 02:12 PM)MrVanHool Έγραψε: Όπως ο Βοτανικός την Καθαρά Δευτέρα έβαλε LE Ü στο 051..
Κανείς πλέον δεν κοιτάζει τι όχημα είναι και πού το δρομολογούν..
Nαι, βλέπεις, ζητάμε δύσκολα πράγματα ... εν τω μεταξύ, leasing δεν είναι τα οχήματα; Γιατί δεν διακόπτεται η σύμβαση για αυτά που είναι ακατάλληλα; Αντε να δεχθώ ότι το 2020, αυτά είχε η αγορά και αυτά έφεραν. Το 2023 όμως, κι ενώ η αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων έχει γεμίσει, γιατί δεν ζητείται αντικατάσταση των οχημάτων;
LE/LEÜ (το λέει και το ακρωνύμιο "Überland" - ημιαστικό) Iveco δίπορτα, όλα αυτά είναι οχήματα που δεν είναι εντός προδιαγραφών αστικής συγκοινωνίας. Και δεν φτάνει που δεν ενεργεί ανάλογα η ΟΣΥ να τα ξεφορτωθεί, έρχονται και τα αμαξοστάσια και τα δρομολογούν εκεί που δεν πρέπει. Όσο άστοχο ήταν το LEÜ στο 051, άλλο τόσο λάθος είναι τα Iveco στα 036, 214, 203, 220, 235 που διασχίζουν τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας.
Έχει χάρη που δεν επιτρέπουν οι μαύρες αυτές μέρες συγκρίσεις και παραινέσεις. Όμως, θεωρώ ότι, μετά το ξήλωμα του ΟΣΕ, σειρά έχει και ο ΟΑΣΑ με την ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 671
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
08-03-2023, 12:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-03-2023, 12:04 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
(07-03-2023, 05:13 PM)Citaro Έγραψε: Nαι, βλέπεις, ζητάμε δύσκολα πράγματα ... εν τω μεταξύ, leasing δεν είναι τα οχήματα; Γιατί δεν διακόπτεται η σύμβαση για αυτά που είναι ακατάλληλα; Αντε να δεχθώ ότι το 2020, αυτά είχε η αγορά και αυτά έφεραν. Το 2023 όμως, κι ενώ η αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων έχει γεμίσει, γιατί δεν ζητείται αντικατάσταση των οχημάτων;
LE/LEÜ (το λέει και το ακρωνύμιο "Überland" - ημιαστικό) Iveco δίπορτα, όλα αυτά είναι οχήματα που δεν είναι εντός προδιαγραφών αστικής συγκοινωνίας. Και δεν φτάνει που δεν ενεργεί ανάλογα η ΟΣΥ να τα ξεφορτωθεί, έρχονται και τα αμαξοστάσια και τα δρομολογούν εκεί που δεν πρέπει. Όσο άστοχο ήταν το LEÜ στο 051, άλλο τόσο λάθος είναι τα Iveco στα 036, 214, 203, 220, 235 που διασχίζουν τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας.
Έχει χάρη που δεν επιτρέπουν οι μαύρες αυτές μέρες συγκρίσεις και παραινέσεις. Όμως, θεωρώ ότι, μετά το ξήλωμα του ΟΣΕ, σειρά έχει και ο ΟΑΣΑ με την ΟΣΥ.
Δεν θυμάμαι ακριβώς τι έγραφε η σύμβαση, αλλά τους επέτρεπε να φέρουν λεωφορεία 2πορτα με αναβαθμίδες (σκαλοπάτια). Οπότε δεν έχουν λόγο να τα αλλάξουν.
Μακάρι να έδιωχναν τα 2πορτα Crossway από Νορβηγία. Ίσως και τα Volvo, που έχει το Μπραχάμι. Τουλάχιστον τα 2πορτα Citaro και τα MAN, δεν είναι τόσο τραγικά στενά όσο εκείνα. Ούτε τόσο άσχημα.
Τουλάχιστον όταν τελειώσει το leasing, να μην τα αγοράσει το δημόσιο αυτά.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Εντομεταξι συγνώμη τώρα τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ αττικης εκτός από βρώμικα είναι βαμμένα με γκράφιτι από έξω; Γιατί βλέπω το δελτίο του Open και στα πλάνα που έχει (είναι στον σταθμό Πλακεντίας νομιζω) φαινόταν κάποια λεωφορεία να είναι και με γκράφιτι όλο απέξω (σαν συρμοί της γραμμής 1).
Δημοσιεύσεις: 671
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(12-03-2023, 09:45 AM)panos1b Έγραψε: Εντομεταξι συγνώμη τώρα τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ αττικης εκτός από βρώμικα είναι βαμμένα με γκράφιτι από έξω; Γιατί βλέπω το δελτίο του Open και στα πλάνα που έχει (είναι στον σταθμό Πλακεντίας νομιζω) φαινόταν κάποια λεωφορεία να είναι και με γκράφιτι όλο απέξω (σαν συρμοί της γραμμής 1).
Επειδή βρίσκομαι συχνά στην Πλακεντίας, έχω δει πολλά λεωφορεία με εικόνα διάλυσης και θυμάμαι ένα συγκεκριμένο Setra, που είναι όλο με γκράφιτι στο πλάι. Νομίζω κάνει δρομολόγια στο 319.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(12-03-2023, 11:52 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Επειδή βρίσκομαι συχνά στην Πλακεντίας, έχω δει πολλά λεωφορεία με εικόνα διάλυσης και θυμάμαι ένα συγκεκριμένο Setra, που είναι όλο με γκράφιτι στο πλάι. Νομίζω κάνει δρομολόγια στο 319. Ναι αυτό ήταν, και τουλάχιστον ένα από τα κίτρινα MAN. Φύλαξη αμαξοστάσιου δεν εχουν; Γιατί εν κίνηση τόσο μεγάλα γκράφιτι δεν γίνονται σε καμία περίπτωση.
Εντωμεταξύ το μόνο σπασμένο κάθισμα που είχα εντοπίσει στο ΚΤΕΛ κορίνθιας (στο 60 ήταν) αντικαταστάθηκε...
Δημοσιεύσεις: 981
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(12-03-2023, 11:52 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Επειδή βρίσκομαι συχνά στην Πλακεντίας, έχω δει πολλά λεωφορεία με εικόνα διάλυσης και θυμάμαι ένα συγκεκριμένο Setra, που είναι όλο με γκράφιτι στο πλάι. Νομίζω κάνει δρομολόγια στο 319. Σε ένα όχημα που μπαίνει καθημερινά 116 117 όλη η δεξιά πλευρά είναι ένα τεράστιο ενιαίο γκράφιτι
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Χρέπι η #507 GN (ντυμένη με ολόσωμη διαφήμιση αναψυκτικού) δρομολογημένη στο Α7, ανύπαρκτες αναρτήσεις, κοπανούσαν τα πάντα. Πλησιάζοντας το φανάρι Χ. Τρικούπη και Λ. Αλεξάνδρας, κοπάνησε τόσο, που ένα "συλλογικό" αχ ακούστηκε στο όχημα, το νιώσαμε όλοι για τα καλά. Στην επιστροφή πέτυχα σολαρονταλίκα, καταλήγω τελικά η διαρρύθμιση που έχει περί την 3η θύρα (μετά τη φυσούνα δηλαδή) είναι η καλύτερη ανάμεσα σε GN & σόμπες, παρά τον πολύ κόσμο υπήρχε αξιοπρεπής ροή κατά την απο-επιβίβαση.
Απογοήτευση τα τρόλεϊ, όσοι άτυχοι ήθελαν να επιβιβαστούν μετά το Γηροκομείο, είτε έπρεπε να στριμωχτούν, είτε να περιμένουν ξεκινήσει ένα από τα δύο παρκαρισμένα 9000ρα από την αφετηρία του Γηροκομείου. Παρατημένη κατάσταση από τη μία, φαντάζομαι στο διάλειμμα που δικαιούνται οι οδηγοί από την άλλη, αλλά είναι κάπως ώρα αιχμής σχολάσματος να κάθονται δύο 18μετρα αδρανή (τουλάχιστον το 14 είχε πιο "αξιοπρεπή" προγραμματισμένα δρομολόγια από το ανέκδοτο που τείνει να γίνει το 10).
Δημοσιεύσεις: 981
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
16-03-2023, 05:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-03-2023, 05:52 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Το 9024 που είναι το μόνο όχημα στο 10 σήμερα από τις 16.00 ως το τέλος της ημέρας, φαίνεται να έχει κολλήσει στη χρυσακη εδώ και κάνα μισάωρο
Edit: μέχρι να το γράψω σβήστηκε τελείως από την εφαρμογή
|