Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(14-09-2022, 03:32 PM)ecoj Έγραψε: Η γκαζιέρα #925 φαίνεται στο 212 μαζί με δίπορτα Ν2 Βοτανικού
Η οποία τώρα είναι στο 203 άρα απόσπαση; Περίεργο γιατί το 212 έχει 3/4 σήμερα και οι οδηγοί της Ανθούσας δύσκολο να γνωρίζουν το 212, εκτός αν ήταν από αυτούς που μεταφέρθηκαν με το κλείσιμο του ελληνικού
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Και μένα μου κάνει εντύπωση να μπήκαν στη διαδικασία να κάνουν απόσπαση για το 212 αλλά δεν είναι η πρώτη ανεξήγητη πιθανή απόσπαση. Πριν λίγες βδομάδες πχ ένα Citelis που φαινόταν στο 706 λίγη ώρα αργότερα ήταν στο 822.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το τρίπορτο Man (ΧΕΗ-8304) που συνήθως κυκλοφορούσε στα 878/879 εντοπίστηκε στο 735 σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
Τελευταία βλέπω τις leasing νταλίκες στις γραμμές του αεροδρομίου (Χ95, Χ96) με αποτέλεσμα τα ιδιόκτητα Solaris να μπαίνουν στις άλλες γραμμές. Π.Χ. το 040 κατάφερε να έχει σχεδόν όλες τις βάρδιες με Solaris ενώ Α2, 550 έχουν έστω από δυο η παραπάνω. Από leasing τυχαίνει να έχουν έστω ένα η και κανένα. Έγινε ανταλλαγή στα κυκλώματα;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
20-09-2022, 01:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-09-2022, 01:43 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Απο νταλίκες μετρήθηκαν στην τηλεματική συνολικά στο περίπου γύρω στις 13:00 που δεν είναι ώρα αιχμης:
89 GN (σε Ανθούσα και Ραλλη)
55 ιδιόκτητα Solaris
19 leasing (όλοι οι τυποι)
9 Volvo
και καμιά 20αρια 9000αρα
Κάπως λίγες οι νταλίκες leasing εξω
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(20-09-2022, 01:36 PM)ecoj Έγραψε: Απο νταλίκες μετρήθηκαν στην τηλεματική συνολικά στο περίπου γύρω στις 13:00 που δεν είναι ώρα αιχμης:
89 GN (σε Ανθούσα και Ραλλη)
55 ιδιόκτητα Solaris
19 leasing (όλοι οι τυποι)
9 Volvo
και καμιά 20αρια 9000αρα
Κάπως λίγες οι νταλίκες leasing εξω
Eνθαρρυντικό το ότι υπάρχουν έξω 55 Solaris της ΟΣΥ (επί μια επταετία τουλάχιστον δεν έβγαιναν πάνω από 35-40). Τα leasing θα έπρεπε να είναι περισσότερα. Τα Volvo και που βγήκαν 9, πολλά είναι. Τραγική η διαθεσιμότητα σε 9000αρα (εκτός κι αν οφείλεται σε έλλειψη οδηγών με Ε' κατηγορία).
Για τις GN δεν είναι να απορεί κανείς, έχουν σκορπίσει πλέον ... 22 χρόνια σε συνεχή λειτουργία μέρα - νύχτα, πόσο ακόμα ...
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πάντως ότι το 049 ολόκληρο και το μισό Β2 ειναι με νταλίκες χωρίς αυτές να λείπουν απο αλλού δείχνει ότι υπάρχουν καλές διαθεσιμότητες. Βέβαια δεν έχουν πυκνώσει ακόμα 242 και 250.
Τα Irisbus στα 841 και 842 λογικά είναι βάρδιες του Ρέντη και όχι δάνεια.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και πως θα επηρεαστεί το όλο πράγμα από το άνοιγμα σταθμών του μέτρο αλλά και από την παραχώρηση κι άλλων γραμμών στα ΚΤΕΛ.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Με 2 Citelis (9085, 9074) από Λιόσια σήμερα το (έκτακτο) X50. Τα υπόλοιπα 7 Agora Diesel του Ρέντη.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
24-09-2022, 05:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-09-2022, 05:52 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(24-09-2022, 10:04 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Με 2 Citelis (9085, 9074) από Λιόσια σήμερα το (έκτακτο) X50. Τα υπόλοιπα 7 Agora Diesel του Ρέντη.
Πάντως το #9074 είναι στο 730 τώρα. Το πρωί που το πέτυχα στην Αγία Μαρίνα δεν είχε προμετωπίδα για το Χ50 αλλά μία καρτέλα.
Επίσης το πρωί στο 112 ήταν το Citaro LE #6002 που πρέπει να ήταν πρώτη φορά που μπαίνει Citaro στη γραμμή.
Ενώ χτες Παρασκευή στο Β15 μετά από καιρό είχα παλιά γκαζιέρα και συγκεκριμένα την #987.
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
Α15 σήμερα Citelis από Λιόσια 9096