Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022
(02-08-2022, 04:08 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ο τρόπος επιλογής του προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ. και η μισθολογική του κατάσταση είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα προς ανάπτυξη. Δυστυχώς όμως, δεν είμαστε στο κατάλληλο θέμα (ή και στην κατάλληλη σελίδα γενικότερα) να το αναπτύξουμε.
Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν  πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του.
(03-08-2022, 01:23 AM)antonis Έγραψε: Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν  πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του.
Νομίζω το να τρέχουν να μάθουν δρομολόγια οι οδηγοί χωρίς να πληρώνονται σε ώρα εκτός εργασίας τους είναι πολύ λάθος
(03-08-2022, 01:23 AM)antonis Έγραψε: Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν  πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του.

Αν η εταιρεία ήταν σοβαρή θα τους έπαιρνε εντός ωραρίου να τους μάθει τις διαδρομές που θα πρέπει να εργαστούν. Το να ζητάς σε εργαζόμενο να δουλέψει εκτός ωραρίου, ακόμα και η "βόλτα" σαν επιβάτης σε μια άκυρη γραμμή για να τη μάθεις, είναι εργασία, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον εργαζόμενο. Και το "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαγφορώ για τη δουλειά μου" φαίνεται στα περισσότερα χαμηλόμισθα επαγγέλματα ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην Ελλάδα. Ο υπάλληλος των 700-800€ δεν θα ενδιαφερθεί να βοηθήσει την επιχείρηση, όσο γνωρίζει ότι η επιχείρηση αδιαφορεί για εκείνον.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(03-08-2022, 10:31 AM)nikos1991 Έγραψε: Αν η εταιρεία ήταν σοβαρή θα τους έπαιρνε εντός ωραρίου να τους μάθει τις διαδρομές που θα πρέπει να εργαστούν. Το να ζητάς σε εργαζόμενο να δουλέψει εκτός ωραρίου, ακόμα και η "βόλτα" σαν επιβάτης σε μια άκυρη γραμμή για να τη μάθεις, είναι εργασία, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον εργαζόμενο. Και το "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαγφορώ για τη δουλειά μου" φαίνεται στα περισσότερα χαμηλόμισθα επαγγέλματα ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην Ελλάδα. Ο υπάλληλος των 700-800€ δεν θα ενδιαφερθεί να βοηθήσει την επιχείρηση, όσο γνωρίζει ότι η επιχείρηση αδιαφορεί για εκείνον.
Συμφωνώ απολύτως ... Βλέπουμε και οι ιδιώτες πόσο καλά δουλεύουν τις γραμμές της ΟΣΥ και τι γίνεται και με τα τραίνα που είναι πλέον ιταλική εταιρεία
Ας μείνουμε εντός θέματος παρακαλώ.
(03-08-2022, 01:12 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Συμφωνώ απολύτως ... Βλέπουμε και οι ιδιώτες πόσο καλά δουλεύουν τις γραμμές της ΟΣΥ και τι γίνεται και με τα τραίνα που είναι πλέον ιταλική εταιρεία
Εντός του θέματος, φαίνεται τι καλά που δουλεύουν κάποιοι από τους ιδιώτες τις γραμμές του ΟΑΣΑ, σε σχέση με ένα κομμάτι της ΟΣΥ που μετά το μεσημέρι μπαίνει σχεδόν λουκέτο στην εταιρεία..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Πρέπει οπωσδήποτε να αυξηθούν τα δρομολόγιο των Τ.ΖΗΡ το πρωί 7-8 από Ζηρίνειο. Το 509 6:55 καθόταν πάνω από 5’ για να ανεβεί ο κόσμος την Κηφισιά. Ενώ το 536 των 7:30 ήταν πάλι ασφυκτικά γεμάτο (ενώ προηγούμενος είχε περάσει 507 όποτε όλοι πήγαιναν διονυσο)
(03-08-2022, 10:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Εντός του θέματος, φαίνεται τι καλά που δουλεύουν κάποιοι από τους ιδιώτες τις γραμμές του ΟΑΣΑ, σε σχέση με ένα κομμάτι της ΟΣΥ που μετά το μεσημέρι μπαίνει σχεδόν λουκέτο στην εταιρεία..

Επιχείρησα σήμερα να κάνω δουλειά στο ΕΦΚΑ Ραφήνας με το 314. Στο πήγαινε το δρομολόγιο των 14:40 ήταν στην ώρα του (Citaro). Όμως νωρίτερα δεν έγινε το δρομολόγιο των 14:35 του 319 κ ο κόσμος στοιβάχτηκε. Τραγική κατάσταση μέσα στο όχημα, χωρίς εξαερισμό, χωρίς κλιματισμό κ χωρίς ούτε ένα παράθυρο ανοιγόμενο. Φτασαμε 15:25. Στην επιστροφή τώρα το χάος : το όχημα που με πήγε, χάλασε κ έμεινε στο τέρμα. Το δρομολόγιο των 15:35 δεν εγινε. Στις 15:55 εμφανίστηκε άλλο όχημα που ήταν να κάνει τη διαδρομή των 16:00. Όμως ούτε αυτό έκανε το δρομολόγιο γιατί είχε πρόβλημα κ αποσύρθηκε. Με τα πολλά έφτασε ένα πράσινο Σολάρις γυρω στις 16:25... στη διαδρομή μάθαμε ότι κάηκε κ ένα όχημα στην Ανθούσα . Εννοείται ότι ούτε σε αυτό το λεωφορείο υπήρχε αερισμός ή άλλη δίοδος οξυγόνου (αυτό το θέμα ομως τα έχουμε λύσει στο παρόν forum κ δεν μας απασχολεί).

Δεν θελω να σχολιάσω κ να κρίνω από μία ημέρα, αλλα αν είναι έτσι η κατάσταση γενικά, τότε κοροϊδευόμαστε.
(20-10-2022, 06:20 PM)Citaro Έγραψε: Επιχείρησα σήμερα να κάνω δουλειά στο ΕΦΚΑ Ραφήνας με το 314. Στο πήγαινε το δρομολόγιο των 14:40 ήταν στην ώρα του (Citaro). Όμως νωρίτερα δεν έγινε το δρομολόγιο των 14:35 του 319 κ ο κόσμος στοιβάχτηκε. Τραγική κατάσταση μέσα στο όχημα, χωρίς εξαερισμό, χωρίς κλιματισμό κ χωρίς ούτε ένα παράθυρο ανοιγόμενο. Φτασαμε 15:25. Στην επιστροφή τώρα το χάος : το όχημα που με πήγε, χάλασε κ έμεινε στο τέρμα. Το δρομολόγιο των 15:35 δεν εγινε. Στις 15:55 εμφανίστηκε άλλο όχημα που ήταν να κάνει τη διαδρομή των 16:00. Όμως ούτε αυτό έκανε το δρομολόγιο γιατί είχε πρόβλημα κ αποσύρθηκε. Με τα πολλά έφτασε ένα πράσινο Σολάρις γυρω στις 16:25... στη διαδρομή μάθαμε ότι κάηκε κ ένα όχημα στην Ανθούσα . Εννοείται ότι ούτε σε αυτό το λεωφορείο υπήρχε αερισμός ή άλλη δίοδος οξυγόνου (αυτό το θέμα ομως τα έχουμε λύσει στο παρόν forum κ δεν μας απασχολεί).

Δεν θελω να σχολιάσω κ να κρίνω από μία ημέρα, αλλα αν είναι έτσι η κατάσταση γενικά, τότε κοροϊδευόμαστε.
Δυστυχώς είναι κάπως έτσι συχνά. Μπορεί όχι κάθε μέρα ή στο βαθμό που σου έτυχε αλλά παρόμοια. Πάντως το κλειδί στο μήνυμα του Δημήτρη νομίζω κρύβεται στην λέξη «κάποιοι». Οι κάποιοι αυτοί θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι το ΚΤΕΛ Αττικης. Πιστεύω πως εννοεί το Κορινθίας, το Θηβων και σε ένα βαθμό το Εύβοιας. Από δικιά μου προσωπική παρατήρηση, αν εξαιρέσουμε το θέμα της ενημέρωσης πραγματικού χρόνου, η εξυπυρετηση των 3ων είναι αρκετά καλή. Με σπάνια καθυστέρηση δρομολογίων (δυο φορές τον μήνα) και καμία ακύρωση που να θυμάμαι εδώ και μήνες. Ενδεχόμενος να μπορούσε να βελτιωθεί η καθαριότητα και η συμπεριφορά ορισμένου προσωπικού αλλά κατά τα αλλά όλα καλά. Βέβαια ο εξαερισμός είναι θέμα αλλά να σου πω την αλήθεια δεν με έχει επηρεάσει πολύ. Ο κλιματισμός δουλεύει άψογα και τα οχήματα είναι σχετικά άδεια (στα Τ ΖΗΡ παλιά είμασταν πάντα σαρδέλες εκτός 535, τώρα ελαχοστα δρομολόγια είναι φυσκα ) όποτε και το θέμα του κοβιντ είναι εντάξει.

Για το Αττικης δεν νομίζω ότι χριαζεται να ξανά αναλύσουμε την αθλιότητα του.

(Edit) 
Τι έλεγα χθες; https://www.athenstransport.com/2022/10/...-anthousa/
Αν η σύμβαση δεν ανανεωθεί τι θα γίνει με τις γραμμές των ΚΤΕΛ; Προσωπικά τα χατίρια και από την πίσω πόρτα η μπίζνα με βρίσκουν κάθετο και πολύ καλά το Ελεγκτικό να μην περάσει την σύμβαση.. Ας έκανε το υπουργείο διαγωνισμό και όποιος ήταν εντάξει να πάρει το έργο.. Καμία αντίρρηση..


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.983 22-11-2024, 10:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.381 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.933 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.956 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.910 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.944 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.376 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.300 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.402 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.153 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)