Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
03-08-2022, 01:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-08-2022, 01:28 AM από antonis. Edited 1 time in total.)
(02-08-2022, 04:08 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ο τρόπος επιλογής του προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ. και η μισθολογική του κατάσταση είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα προς ανάπτυξη. Δυστυχώς όμως, δεν είμαστε στο κατάλληλο θέμα (ή και στην κατάλληλη σελίδα γενικότερα) να το αναπτύξουμε. Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του.
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
03-08-2022, 10:00 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-08-2022, 01:10 PM από Mrtrolleibus. Edited 1 time in total.)
(03-08-2022, 01:23 AM)antonis Έγραψε: Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του. Νομίζω το να τρέχουν να μάθουν δρομολόγια οι οδηγοί χωρίς να πληρώνονται σε ώρα εκτός εργασίας τους είναι πολύ λάθος
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(03-08-2022, 01:23 AM)antonis Έγραψε: Αναφέρομαι σε όσους επιχειρηματολογουν "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαφορώ για τη δουλειά μου". Το έχω ακούσει και το έχω δει από πολλούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, κλπ και όχι μόνο σε οδηγούς λεωφορείων που έτσι και αλλιώς δεν έχω άμεση γνώση, ούτε μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Καθένας βρίσκει μια δικαιολογία για να κάνει πλημμελώς τη δουλειά του.
Αν η εταιρεία ήταν σοβαρή θα τους έπαιρνε εντός ωραρίου να τους μάθει τις διαδρομές που θα πρέπει να εργαστούν. Το να ζητάς σε εργαζόμενο να δουλέψει εκτός ωραρίου, ακόμα και η "βόλτα" σαν επιβάτης σε μια άκυρη γραμμή για να τη μάθεις, είναι εργασία, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον εργαζόμενο. Και το "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαγφορώ για τη δουλειά μου" φαίνεται στα περισσότερα χαμηλόμισθα επαγγέλματα ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην Ελλάδα. Ο υπάλληλος των 700-800€ δεν θα ενδιαφερθεί να βοηθήσει την επιχείρηση, όσο γνωρίζει ότι η επιχείρηση αδιαφορεί για εκείνον.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(03-08-2022, 10:31 AM)nikos1991 Έγραψε: Αν η εταιρεία ήταν σοβαρή θα τους έπαιρνε εντός ωραρίου να τους μάθει τις διαδρομές που θα πρέπει να εργαστούν. Το να ζητάς σε εργαζόμενο να δουλέψει εκτός ωραρίου, ακόμα και η "βόλτα" σαν επιβάτης σε μια άκυρη γραμμή για να τη μάθεις, είναι εργασία, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τον εργαζόμενο. Και το "δεν πληρώνομαι καλά, αδιαγφορώ για τη δουλειά μου" φαίνεται στα περισσότερα χαμηλόμισθα επαγγέλματα ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην Ελλάδα. Ο υπάλληλος των 700-800€ δεν θα ενδιαφερθεί να βοηθήσει την επιχείρηση, όσο γνωρίζει ότι η επιχείρηση αδιαφορεί για εκείνον. Συμφωνώ απολύτως ... Βλέπουμε και οι ιδιώτες πόσο καλά δουλεύουν τις γραμμές της ΟΣΥ και τι γίνεται και με τα τραίνα που είναι πλέον ιταλική εταιρεία
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Ας μείνουμε εντός θέματος παρακαλώ.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(03-08-2022, 01:12 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Συμφωνώ απολύτως ... Βλέπουμε και οι ιδιώτες πόσο καλά δουλεύουν τις γραμμές της ΟΣΥ και τι γίνεται και με τα τραίνα που είναι πλέον ιταλική εταιρεία Εντός του θέματος, φαίνεται τι καλά που δουλεύουν κάποιοι από τους ιδιώτες τις γραμμές του ΟΑΣΑ, σε σχέση με ένα κομμάτι της ΟΣΥ που μετά το μεσημέρι μπαίνει σχεδόν λουκέτο στην εταιρεία..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Πρέπει οπωσδήποτε να αυξηθούν τα δρομολόγιο των Τ.ΖΗΡ το πρωί 7-8 από Ζηρίνειο. Το 509 6:55 καθόταν πάνω από 5’ για να ανεβεί ο κόσμος την Κηφισιά. Ενώ το 536 των 7:30 ήταν πάλι ασφυκτικά γεμάτο (ενώ προηγούμενος είχε περάσει 507 όποτε όλοι πήγαιναν διονυσο)
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-08-2022, 10:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Εντός του θέματος, φαίνεται τι καλά που δουλεύουν κάποιοι από τους ιδιώτες τις γραμμές του ΟΑΣΑ, σε σχέση με ένα κομμάτι της ΟΣΥ που μετά το μεσημέρι μπαίνει σχεδόν λουκέτο στην εταιρεία..
Επιχείρησα σήμερα να κάνω δουλειά στο ΕΦΚΑ Ραφήνας με το 314. Στο πήγαινε το δρομολόγιο των 14:40 ήταν στην ώρα του (Citaro). Όμως νωρίτερα δεν έγινε το δρομολόγιο των 14:35 του 319 κ ο κόσμος στοιβάχτηκε. Τραγική κατάσταση μέσα στο όχημα, χωρίς εξαερισμό, χωρίς κλιματισμό κ χωρίς ούτε ένα παράθυρο ανοιγόμενο. Φτασαμε 15:25. Στην επιστροφή τώρα το χάος : το όχημα που με πήγε, χάλασε κ έμεινε στο τέρμα. Το δρομολόγιο των 15:35 δεν εγινε. Στις 15:55 εμφανίστηκε άλλο όχημα που ήταν να κάνει τη διαδρομή των 16:00. Όμως ούτε αυτό έκανε το δρομολόγιο γιατί είχε πρόβλημα κ αποσύρθηκε. Με τα πολλά έφτασε ένα πράσινο Σολάρις γυρω στις 16:25... στη διαδρομή μάθαμε ότι κάηκε κ ένα όχημα στην Ανθούσα . Εννοείται ότι ούτε σε αυτό το λεωφορείο υπήρχε αερισμός ή άλλη δίοδος οξυγόνου (αυτό το θέμα ομως τα έχουμε λύσει στο παρόν forum κ δεν μας απασχολεί).
Δεν θελω να σχολιάσω κ να κρίνω από μία ημέρα, αλλα αν είναι έτσι η κατάσταση γενικά, τότε κοροϊδευόμαστε.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
20-10-2022, 07:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-10-2022, 12:06 PM από panos1b. Edited 2 times in total.)
(20-10-2022, 06:20 PM)Citaro Έγραψε: Επιχείρησα σήμερα να κάνω δουλειά στο ΕΦΚΑ Ραφήνας με το 314. Στο πήγαινε το δρομολόγιο των 14:40 ήταν στην ώρα του (Citaro). Όμως νωρίτερα δεν έγινε το δρομολόγιο των 14:35 του 319 κ ο κόσμος στοιβάχτηκε. Τραγική κατάσταση μέσα στο όχημα, χωρίς εξαερισμό, χωρίς κλιματισμό κ χωρίς ούτε ένα παράθυρο ανοιγόμενο. Φτασαμε 15:25. Στην επιστροφή τώρα το χάος : το όχημα που με πήγε, χάλασε κ έμεινε στο τέρμα. Το δρομολόγιο των 15:35 δεν εγινε. Στις 15:55 εμφανίστηκε άλλο όχημα που ήταν να κάνει τη διαδρομή των 16:00. Όμως ούτε αυτό έκανε το δρομολόγιο γιατί είχε πρόβλημα κ αποσύρθηκε. Με τα πολλά έφτασε ένα πράσινο Σολάρις γυρω στις 16:25... στη διαδρομή μάθαμε ότι κάηκε κ ένα όχημα στην Ανθούσα . Εννοείται ότι ούτε σε αυτό το λεωφορείο υπήρχε αερισμός ή άλλη δίοδος οξυγόνου (αυτό το θέμα ομως τα έχουμε λύσει στο παρόν forum κ δεν μας απασχολεί).
Δεν θελω να σχολιάσω κ να κρίνω από μία ημέρα, αλλα αν είναι έτσι η κατάσταση γενικά, τότε κοροϊδευόμαστε. Δυστυχώς είναι κάπως έτσι συχνά. Μπορεί όχι κάθε μέρα ή στο βαθμό που σου έτυχε αλλά παρόμοια. Πάντως το κλειδί στο μήνυμα του Δημήτρη νομίζω κρύβεται στην λέξη «κάποιοι». Οι κάποιοι αυτοί θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι το ΚΤΕΛ Αττικης. Πιστεύω πως εννοεί το Κορινθίας, το Θηβων και σε ένα βαθμό το Εύβοιας. Από δικιά μου προσωπική παρατήρηση, αν εξαιρέσουμε το θέμα της ενημέρωσης πραγματικού χρόνου, η εξυπυρετηση των 3ων είναι αρκετά καλή. Με σπάνια καθυστέρηση δρομολογίων (δυο φορές τον μήνα) και καμία ακύρωση που να θυμάμαι εδώ και μήνες. Ενδεχόμενος να μπορούσε να βελτιωθεί η καθαριότητα και η συμπεριφορά ορισμένου προσωπικού αλλά κατά τα αλλά όλα καλά. Βέβαια ο εξαερισμός είναι θέμα αλλά να σου πω την αλήθεια δεν με έχει επηρεάσει πολύ. Ο κλιματισμός δουλεύει άψογα και τα οχήματα είναι σχετικά άδεια (στα Τ ΖΗΡ παλιά είμασταν πάντα σαρδέλες εκτός 535, τώρα ελαχοστα δρομολόγια είναι φυσκα ) όποτε και το θέμα του κοβιντ είναι εντάξει.
Για το Αττικης δεν νομίζω ότι χριαζεται να ξανά αναλύσουμε την αθλιότητα του.
(Edit)
Τι έλεγα χθες; https://www.athenstransport.com/2022/10/...-anthousa/
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Αν η σύμβαση δεν ανανεωθεί τι θα γίνει με τις γραμμές των ΚΤΕΛ; Προσωπικά τα χατίρια και από την πίσω πόρτα η μπίζνα με βρίσκουν κάθετο και πολύ καλά το Ελεγκτικό να μην περάσει την σύμβαση.. Ας έκανε το υπουργείο διαγωνισμό και όποιος ήταν εντάξει να πάρει το έργο.. Καμία αντίρρηση..
|