Δημοσιεύσεις: 67
Θέματα: 3
Εγγραφή: 02-11-2021
Ασχέτως αν έχει βαρέσει διάλυση το ΚΤΕΛ Αττικής ή όχι, τα παραπάνω είναι κατάφωρη έκθεση σε κίνδυνο και θα έπρεπε να υπάρξει άμεση παρέμβαση. Δηλαδή περιμένουμε να πέσει κάποιος εν κινήσει για να ληφθεί δράση; Πέρυσι τα ΚΤΕΛ είχαν πόρτες με χαρτοταινία. Σήμερα απλά κορυφώνεται το όλο θέαμα.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(25-06-2022, 01:11 AM)oasagr123 Έγραψε: Ακριβώς. Να προσθέσω ότι στο 117 συνεχεια κόβονται και δρομολόγια τελειως, με καμία ενημερωση και επιβάτες να περιμενουν στην στάση. Το αστειο είναι ότι καποιοι στο φόρουμ έλεγαν ότι με τα ΚΤΕΛ εκτελουνται ολα τα δρομολόγια…. Τουλάχιστον με την ΟΣΥ ειχαμε την εφαρμογη και βλέπαμε αν θα εκτελεστεί ή οχι. Τωρα είμαστε χρόνια πισω και απλα αν είμαστε τυχεροί θα επιβιβαστούμε στο λεωφορείο. Πολλά λέγονταν, και πολλές ειρωνείες. Την ΟΣΥ την εχουμε κλωταοσκούφι, ενω ξερουμε οτι ειναι δημόσια υπηρεσία με τις παθογένειές της. Τα ΚΤΕΛ Αττικής, ποιός άραγε θα τα ...πειράξει;; Αλλά ξέχασα : ανοιγόμενα παραθυρα το 2022 δεν χρειάζονται, εχουμε κλιματισμό και συστήματα αερισμού αφού ...
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(25-06-2022, 11:15 AM)Citaro Έγραψε: Πολλά λέγονταν, και πολλές ειρωνείες. Την ΟΣΥ την εχουμε κλωταοσκούφι, ενω ξερουμε οτι ειναι δημόσια υπηρεσία με τις παθογένειές της. Τα ΚΤΕΛ Αττικής, ποιός άραγε θα τα ...πειράξει;; Αλλά ξέχασα : ανοιγόμενα παραθυρα το 2022 δεν χρειάζονται, εχουμε κλιματισμό και συστήματα αερισμού αφού ... Πολλά λέγονταν και συνεχίζουν να λέγονται από ένα μέρος του παραχωρημένου έργου στο ΚΤΕΛ Κορίνθου, το οποίο εποπτεύει εν μέρει και τα ΚΤΕΛ Ευβοίας και Θηβών (και τα υπόλοιπα που θα έρθουν).
Τώρα, υπήρχαν κάποιες γενικές απόψεις στην αρχή ως προς την τήρηση του προγραμματισμένου έργου και γενικά ότι αισιοδοξοτερο σενάριο μπορούσε να γίνει με αυτή την ευκαιρία που δημιουργήθηκε, αλλά όταν φάνηκε η αδυναμία του εν λόγω φορέα (ΚΤΕΛ Αττικής) να εκτελεί το έργο, όλοι το σχολιάζουμε αναλόγως.
Για τα παράθυρα, τα έχουμε ξαναπεί. Έτσι παραδόθηκαν τα λεωφορεία στα ΚΤΕΛ με εντολή του Υπουργείου και οι οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν (αν πρέπει), θα είναι με δικά τους έξοδα (όπως Τηλεματική, ΑΣΣΚ που τα κόστη είναι τεράστια), ενώ στην ΟΣΥ παραδόθηκαν βαμμένα, με παράθυρα, με προμετωπίδες, όλα έτοιμα.
Ο λόγος που επιμένουμε κάποιοι, είναι γιατί το ΚΤΕΛ Κορίνθου έχει μια υγιή συνεργασία τόσο με τον ΟΑΣΑ όσο και με την ΟΣΥ και όλες οι γραμμές που εποπτεύει έχουν περάσει από κόσκινο (πράγματα που όσο καιρό οι γραμμές ήταν στην ΟΣΥ, δεν είχε ενδιαφερθεί κανένας). Δεν θα ξεκινήσω να τα απαριθμώ, γιατί δεν φτάνει ένα ποστ για ο,τι έχει γίνει.
Ενδεικτικά, μπορείς να παρακολουθήσεις την δρομολόγηση των Τ.ΘΡΙ από την 1/7 που θα μπει η σημείωση για τα περισσότερα δρομολόγια της γραμμής 881 που διέρχεται από τον Προαστιακό Ασπροπύργου, να αναχωρεί αφού περάσουν οι συρμοί και των δύο κατευθύνσεων. Πριν την επέμβαση αυτή (για το νέο Θερινό), δεν υπήρχε ο παραμικρός συντονισμός και τώρα τα περισσότερα δρομολόγια θα αναχωρούν κάθε χχ00 από Ρουπάκι και θα υπάρχει τάχιστη σύνδεση Αθήνας-Ασπροπύργου-Ελευσινας με Προαστιακό και άμεση μετεπιβίβαση στο 881 (όπως έγινε και στο Χειμερινό). Το ίδιο συμβαίνει και στην Μαγούλα.
Διορθώσεις στάσεων στον χάρτη, στην αλληλουχία, ιδρύσεις/καταργήσεις, μετονομασίες, τοποθέτηση ενημερωτικών αυτοκόλλητων, κτλ κτλ.
Το ότι ξέρουμε την δημόσια ΟΣΥ δεν λέει κάτι λοιπόν, όταν κάποιοι παράγουν έργο που δεν έχει γίνει χρόνια (μάντεψε ποιος πίεσε να σχεδιαστεί το τελευταίο 653, να μπουν οι στάσεις στο Ε14 έως ΟΑΚΑ και πολλά ακόμα της ΟΣΥ). Κανείς από εμάς εδώ δεν καλύπτει την ανεπαρκή εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Όλα ωραία και όλα καλά... Καταλαβαίνουμε όμως ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν τηρεί την σύμβαση παραχώρησης και παραβιάζει τους όρους.
Δεν θα έπρεπε, αφού όπως και να έχει οι σταθμαρχες γνωρίζουν ποια δρομολόγια εκτελούνται και ποια όχι, να ενημερώνεται αντίστοιχα ο ημερήσιος προγραμματισμός, αφού δεν βλέπουμε τα οχήματα, να μην περιμένουμε και στις στάσεις σαν τους μ.....; Ή μήπως τα αφήνουμε έτσι ώστε να πληρώνονται και τα ΚΤΕΛ, κάνουν δεν κάνουν το δρομολόγιο;
Επίσης αφού δεν εκτελούνται τα δρομολόγια που αναγράφει η σύμβαση δεν θα έπρεπε να πάρει πίσω η ΟΣΥ το έργο και να μην ξανά πληρωθούν τα ΚΤΕΛ Αττικής (ξανά τονίζω τα Αττικής) για κανένα δρομολόγιο ή έστω να αναλάβουν τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ τις γραμμές του Αττικής;
Με το να καθόμαστε έτσι και να μην γίνεται καμία κίνηση, δεν πρόκειται να λυθεί κανένα πρόβλημα. Οι μεν δεν θέλουν να βάλουν το χέρι τους στην τσέπη και να πληρώσουν ούτε για προμήθεια άλλων οχημάτων, ούτε για επισκευή αυτών, ούτε για αγορά εξοπλισμού τηλεματικής κατάλληλου με την εφαρμογή. Οι δε κάνουν τα στραβά μάτια αφού έφυγαν οι κακές γραμμές των Μεσογείων από τα χέρια τους και λύση δεν βρίσκουν αφού και πάλι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια. Και στο τέλος ο μόνος που την πληρώνει για μια ζωή είναι ο πολίτης.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(25-06-2022, 01:58 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Όλα ωραία και όλα καλά... Καταλαβαίνουμε όμως ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν τηρεί την σύμβαση παραχώρησης και παραβιάζει τους όρους.
Δεν θα έπρεπε, αφού όπως και να έχει οι σταθμαρχες γνωρίζουν ποια δρομολόγια εκτελούνται και ποια όχι, να ενημερώνεται αντίστοιχα ο ημερήσιος προγραμματισμός, αφού δεν βλέπουμε τα οχήματα, να μην περιμένουμε και στις στάσεις σαν τους μ.....; Ή μήπως τα αφήνουμε έτσι ώστε να πληρώνονται και τα ΚΤΕΛ, κάνουν δεν κάνουν το δρομολόγιο;
Επίσης αφού δεν εκτελούνται τα δρομολόγια που αναγράφει η σύμβαση δεν θα έπρεπε να πάρει πίσω η ΟΣΥ το έργο και να μην ξανά πληρωθούν τα ΚΤΕΛ Αττικής (ξανά τονίζω τα Αττικής) για κανένα δρομολόγιο ή έστω να αναλάβουν τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ τις γραμμές του Αττικής;
Με το να καθόμαστε έτσι και να μην γίνεται καμία κίνηση, δεν πρόκειται να λυθεί κανένα πρόβλημα. Οι μεν δεν θέλουν να βάλουν το χέρι τους στην τσέπη και να πληρώσουν ούτε για προμήθεια άλλων οχημάτων, ούτε για επισκευή αυτών, ούτε για αγορά εξοπλισμού τηλεματικής κατάλληλου με την εφαρμογή. Οι δε κάνουν τα στραβά μάτια αφού έφυγαν οι κακές γραμμές των Μεσογείων από τα χέρια τους και λύση δεν βρίσκουν αφού και πάλι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια. Και στο τέλος ο μόνος που την πληρώνει για μια ζωή είναι ο πολίτης. Ο ημερήσιος προγραμματισμός στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ είναι συμβατός με την βασική έκδοση της Τηλεματικής που είναι για την ΟΣΥ και όχι για το αντίγραφο που φτιάχτηκε απο την βασική έκδοση για τα ΚΤΕΛ. Αυτός έχουμε πει είναι ο λόγος που ούτε τα οχήματα των ΚΤΕΛ φαίνονται, ούτε εμφανίζεται ο σωστός ημερήσιος προγραμματισμός, όταν επεμβαίνει ο σταθμάρχης.
Στην βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ που έχει πρόσβαση ο ΟΑΣΑ, φαίνεται η πραγματική εκτέλεση του έργου, γιατί τα οχήματα ΕΧΟΥΝ τηλεματική, συνεπώς το έργο αποζημιώνεται αναλόγως.
Το τι πρέπει να γίνει, είναι ευθύνη του Υπουργείου και όχι της ΟΣΥ, του ΟΑΣΑ ή των άλλων ΚΤΕΛ. Η σύμβαση προβλέπει το σενάριο την πλήρους αδυναμίας ή της αποχώρησης, όχι το να λείπει μια βάρδια ή να χαλάσει ένα λεωφορείο.
Τα έντονα παράπονα του επιβατικού κοινού ως προς την εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής έχουν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς είπαμε ότι μέχρι τον Οκτώβριο θα βρεθεί ο τρόπος να συνδεθούν οι δύο βάσεις δεδομένων σε μια και να είναι ορατά τα οχήματα και ο ημερήσιος προγραμματισμός των ΚΤΕΛ στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ώστε τουλάχιστον να ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τις αρρυθμίες στην δρομολόγηση (οι οποίες στο ΚΤΕΛ Αττικής είναι καθημερινές, σαν την ΟΣΥ) και να μην ξεροσταλιαζουν στις στάσεις για μια ώρα περιμένοντας το επόμενο..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(25-06-2022, 02:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο ημερήσιος προγραμματισμός στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ είναι συμβατός με την βασική έκδοση της Τηλεματικής που είναι για την ΟΣΥ και όχι για το αντίγραφο που φτιάχτηκε απο την βασική έκδοση για τα ΚΤΕΛ. Αυτός έχουμε πει είναι ο λόγος που ούτε τα οχήματα των ΚΤΕΛ φαίνονται, ούτε εμφανίζεται ο σωστός ημερήσιος προγραμματισμός, όταν επεμβαίνει ο σταθμάρχης.
Στην βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ που έχει πρόσβαση ο ΟΑΣΑ, φαίνεται η πραγματική εκτέλεση του έργου, γιατί τα οχήματα ΕΧΟΥΝ τηλεματική, συνεπώς το έργο αποζημιώνεται αναλόγως.
Το τι πρέπει να γίνει, είναι ευθύνη του Υπουργείου και όχι της ΟΣΥ, του ΟΑΣΑ ή των άλλων ΚΤΕΛ. Η σύμβαση προβλέπει το σενάριο την πλήρους αδυναμίας ή της αποχώρησης, όχι το να λείπει μια βάρδια ή να χαλάσει ένα λεωφορείο.
Τα έντονα παράπονα του επιβατικού κοινού ως προς την εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής έχουν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς είπαμε ότι μέχρι τον Οκτώβριο θα βρεθεί ο τρόπος να συνδεθούν οι δύο βάσεις δεδομένων σε μια και να είναι ορατά τα οχήματα και ο ημερήσιος προγραμματισμός των ΚΤΕΛ στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ώστε τουλάχιστον να ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τις αρρυθμίες στην δρομολόγηση (οι οποίες στο ΚΤΕΛ Αττικής είναι καθημερινές, σαν την ΟΣΥ) και να μην ξεροσταλιαζουν στις στάσεις για μια ώρα περιμένοντας το επόμενο..
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά... Η ερώτηση μου έχει να κάνει, όχι τόσο με την τηλεματική αφού το γνωρίζω ότι υπάρχει και φαίνεται, αλλά όσο με το τι πρέπει να γίνει ώστε να "πιεστουν" τα ΚΤΕΛ Αττικής ώστε να παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (και όχι να δυσφημουν το "όλο πακέτο") και όχι κατώτερου επιπέδου υπηρεσίες τηρώντας βεβαίως τα όσα προβλέπονται και υποχρεούνται να παρέχουν από την σύμβαση του έργου που έχουν αναλάβει.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(25-06-2022, 03:48 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά... Η ερώτηση μου έχει να κάνει, όχι τόσο με την τηλεματική αφού το γνωρίζω ότι υπάρχει και φαίνεται, αλλά όσο με το τι πρέπει να γίνει ώστε να "πιεστουν" τα ΚΤΕΛ Αττικής ώστε να παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (και όχι να δυσφημουν το "όλο πακέτο") και όχι κατώτερου επιπέδου υπηρεσίες τηρώντας βεβαίως τα όσα προβλέπονται και υποχρεούνται να παρέχουν από την σύμβαση του έργου που έχουν αναλάβει. Απάντησα στην τελευταία παράγραφο..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 64
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-09-2020
(25-06-2022, 02:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο ημερήσιος προγραμματισμός στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ είναι συμβατός με την βασική έκδοση της Τηλεματικής που είναι για την ΟΣΥ και όχι για το αντίγραφο που φτιάχτηκε απο την βασική έκδοση για τα ΚΤΕΛ. Αυτός έχουμε πει είναι ο λόγος που ούτε τα οχήματα των ΚΤΕΛ φαίνονται, ούτε εμφανίζεται ο σωστός ημερήσιος προγραμματισμός, όταν επεμβαίνει ο σταθμάρχης.
Στην βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ που έχει πρόσβαση ο ΟΑΣΑ, φαίνεται η πραγματική εκτέλεση του έργου, γιατί τα οχήματα ΕΧΟΥΝ τηλεματική, συνεπώς το έργο αποζημιώνεται αναλόγως.
Το τι πρέπει να γίνει, είναι ευθύνη του Υπουργείου και όχι της ΟΣΥ, του ΟΑΣΑ ή των άλλων ΚΤΕΛ. Η σύμβαση προβλέπει το σενάριο την πλήρους αδυναμίας ή της αποχώρησης, όχι το να λείπει μια βάρδια ή να χαλάσει ένα λεωφορείο.
Τα έντονα παράπονα του επιβατικού κοινού ως προς την εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής έχουν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς είπαμε ότι μέχρι τον Οκτώβριο θα βρεθεί ο τρόπος να συνδεθούν οι δύο βάσεις δεδομένων σε μια και να είναι ορατά τα οχήματα και ο ημερήσιος προγραμματισμός των ΚΤΕΛ στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ώστε τουλάχιστον να ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τις αρρυθμίες στην δρομολόγηση (οι οποίες στο ΚΤΕΛ Αττικής είναι καθημερινές, σαν την ΟΣΥ) και να μην ξεροσταλιαζουν στις στάσεις για μια ώρα περιμένοντας το επόμενο..
Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω για την τηλεματική. Γιατί επιλέχτηκε αυτή η δημιουργία αντιγράφου της αρχικής έκδοσης για τα ΚΤΕΛ, αντί της ένταξης τους στην ήδη υπάρχουσα βάση δεδομένων, λαμβάνοντας υπόψη ότι ούτως ή άλλως η υποδομή για τις γραμμές που έχουν τα ΚΤΕΛ ήδη υπήρχαν από την εποχή που τις είχε η ΟΣΥ; Δεν θα επέτρεπε ουσιαστικά μια άμεση σύνδεση των οχημάτων με το ήδη υπάρχον σύστημα (και κατ'επέκταση, την συντομότερη δυνατή εμφάνιση των οχημάτων στις έξυπνες στάσεις και στην εφαρμογή), ώστε να μη χρειαζόταν να συμβεί η τρέχουσα κατάσταση;
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Τα αστικά τυπικα λεωφορεία βάση τεχνικών προδιαγραφών πρέπει να φέρουν 4 ανοιγομένα παράθυρα και τα αρθρωτά 6 παράθυρα. Επίσης τα τυπικά οχήματα πρέπει να έχουν 4 πόρτες (το κάθε φύλλο πιάνεται για μια πόρτα) και τα αρθρωτά 6 πόρτες.. Αν δεν έχουν αυτά μπορεί κάλλιστα να γίνει καταγγελία και τα οχήματα άμεσα πρέπει να συμμορφωθούν με τις προδιαγραφές.. Το ότι πέρασαν άρον άρον τα μεταχειρισμένα των ΚΤΕΛ από συγκεκριμένα ΚΤΕΟ είναι γνωστό.. Αυτό με τα παράθυρα να είναι καλά ο πρώην Υπουργός κ.Λιάπης που γύρισε τη νομοθεσία Τούμπα για να εξυπηρετήσει τα γνωστά συμφέροντα.. Επίσης τα λεωφορεία πρέπει να φέρουν και κουρτίνες.. Αλλά τι λέω λεπτομέρειες.. Δεν πειράζει.. Ο τροχός γύρισε μπούμερανγκ και ότι λουζόμασταν στην επαρχία 20 χρόνια τώρα ήρθε και η σειρά των Αθηναίων και Θεσσαλονικέων. Βοηθειά σας
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
26-06-2022, 12:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-06-2022, 12:40 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(25-06-2022, 01:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Πολλά λέγονταν και συνεχίζουν να λέγονται από ένα μέρος του παραχωρημένου έργου στο ΚΤΕΛ Κορίνθου, το οποίο εποπτεύει εν μέρει και τα ΚΤΕΛ Ευβοίας και Θηβών (και τα υπόλοιπα που θα έρθουν).
Τώρα, υπήρχαν κάποιες γενικές απόψεις στην αρχή ως προς την τήρηση του προγραμματισμένου έργου και γενικά ότι αισιοδοξοτερο σενάριο μπορούσε να γίνει με αυτή την ευκαιρία που δημιουργήθηκε, αλλά όταν φάνηκε η αδυναμία του εν λόγω φορέα (ΚΤΕΛ Αττικής) να εκτελεί το έργο, όλοι το σχολιάζουμε αναλόγως.
Για τα παράθυρα, τα έχουμε ξαναπεί. Έτσι παραδόθηκαν τα λεωφορεία στα ΚΤΕΛ με εντολή του Υπουργείου και οι οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν (αν πρέπει), θα είναι με δικά τους έξοδα (όπως Τηλεματική, ΑΣΣΚ που τα κόστη είναι τεράστια), ενώ στην ΟΣΥ παραδόθηκαν βαμμένα, με παράθυρα, με προμετωπίδες, όλα έτοιμα.
Ο λόγος που επιμένουμε κάποιοι, είναι γιατί το ΚΤΕΛ Κορίνθου έχει μια υγιή συνεργασία τόσο με τον ΟΑΣΑ όσο και με την ΟΣΥ και όλες οι γραμμές που εποπτεύει έχουν περάσει από κόσκινο (πράγματα που όσο καιρό οι γραμμές ήταν στην ΟΣΥ, δεν είχε ενδιαφερθεί κανένας). Δεν θα ξεκινήσω να τα απαριθμώ, γιατί δεν φτάνει ένα ποστ για ο,τι έχει γίνει. Δημήτρη, εχεις κάνει πολύ προσωπική δουλειά και επενδύεις όλο το μερακι σου στο ΚΤΕΛ και εισαι αξιος επαινου. Όμως, ταυτοχρονα αυτο δειχνει και τη γυμνια του συστηματος : όπου βρεθηκε Δημήτρης, φτιαχτηκε συγκοινωνία. Όπου βρεθηκαν αρβανίτικα κεφάλια, το πραγμα διελυσε, αφου καλύφθηκαν καποιοι λίγοι.
Το σχόλιο μου ήταν σε απάντηση ειρωνειών, που γραφτηκαν ουκ ολίγες πέρυσι. Ότι με ΚΤΕΛ όλα άσπρα, με ΟΣΥ όλα μαύρα. Ξέρεις και ξέρουμε.
|