Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022
#41
Για το Ε14 πάντως έχω να πω ότι μόνοι τους δημιούργησαν το θέμα εχθές. Έκοψαν δρομολόγια από τον ημερήσιο προγραμματισμό (οπως το 19:35 που ήθελα να πάρω) και κατέληξαν να είναι τρία οχήματα στο σημείο αναστροφής του mall και να περιμένουν 20’ για το τίποτα.
#42
Ήθελα να αναφέρω πως το ΚΤΕΛ Αττικής τουλάχιστον όσον αφορά το 319 δεν βγάζει το προγραμμα δρομολογίων. Σήμερα δεν εκτελέστηκε τουλάχιστον ένα δρομολόγιο με την αναμονή να πλησιάζει την μια ώρα. Ίσως το καινούργιο προγραμμα από την συμπληρωματική σύμβαση πρέπει να ξανά τροποποιηθεί στο αρχικό για το ΚΤΕΛ αττικής.

Μετά την συμπληρωματική σύμβαση το Κορινθίας και το Θήβας έχουν προμηθευτεί επιπλέων οχήματα, το αττικής τι κάνει ;
#43
(22-03-2022, 05:31 PM)panos._.photography Έγραψε: Ήθελα να αναφέρω πως το ΚΤΕΛ Αττικής τουλάχιστον όσον αφορά το 319 δεν βγάζει το προγραμμα δρομολογίων. Σήμερα δεν εκτελέστηκε τουλάχιστον ένα δρομολόγιο με την αναμονή να πλησιάζει την μια ώρα. Ίσως το καινούργιο προγραμμα από την συμπληρωματική σύμβαση πρέπει να ξανά τροποποιηθεί στο αρχικό για το ΚΤΕΛ αττικής.

Μετά την συμπληρωματική σύμβαση το Κορινθίας και το Θήβας έχουν προμηθευτεί επιπλέων οχήματα, το αττικής τι κάνει ;
Τις πρώτες μέρες μετά την αύξηση της συχνότητας παρατηρούσα για ώρες τις γραμμές της Πλακεντίας και φάνηκε σε καμία να μην λείπει όχημα.
Πλέον δεν έχω εικόνα, αλλά αν δεν μιλάμε για κάτι έκτακτο σήμερα όπως βλάβη, πολύ πιθανόν να έχουν αρχίσει να λείπουν οχήματα...εδώ στο Αττικής έλλειπαν και πριν την ενίσχυση. 

Γενικά όπως έχουμε ξαναπεί το Αττικής είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ, ακόμα και σε προβλήματα που είναι εύκολο να διορθωθούν, όπως καθαριότητα. Σαν να υπάρχει μια αδιαφορία σε σχέση με της Κορίνθου (δεν αναφέρομαι σε οδηγούς για να μην παρεξηγηθώ). Πάντως δεν είναι οργανωμένο...η μέρα με την νύχτα με τα άλλα ΚΤΕΛ. 

Ως προς την προμήθεια νέων οχημάτων, το Θήβας δεν έχει πάρει ακόμα, η Κόρινθος έχει πάρει ένα το οποίο δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορήσει ακόμα και το Ευβοίας κανένα. Η Αττική έχει πάρει 2, αλλά και πάλι υπάρχει μεγάλο θέμα
#44
(22-03-2022, 05:31 PM)panos._.photography Έγραψε: Ήθελα να αναφέρω πως το ΚΤΕΛ Αττικής τουλάχιστον όσον αφορά το 319 δεν βγάζει το προγραμμα δρομολογίων. Σήμερα δεν εκτελέστηκε τουλάχιστον ένα δρομολόγιο με την αναμονή να πλησιάζει την μια ώρα. Ίσως το καινούργιο προγραμμα από την συμπληρωματική σύμβαση πρέπει να ξανά τροποποιηθεί στο αρχικό για το ΚΤΕΛ αττικής.

Μετά την συμπληρωματική σύμβαση το Κορινθίας και το Θήβας έχουν προμηθευτεί επιπλέων οχήματα, το αττικής τι κάνει ;
Να ήταν μόνο το 319..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#45
Ίσως στο Α3 θα έπρεπε να επανέλθουν τα 18μετρα κάποια στιγμή ή τουλάχιστον να υπάρξει περαιτέρω πύκνωση δρομολογίων, ειδικά τα Σάββατα. Πχ σήμερα το πήρα από πλατεία Γλυφάδας και γέμισε λίγο πιο πάνω. Μιλάμε μόλις είχε ξεκινήσει δρομολόγιο και ήμασταν ο ένας "αγκαλιά" με τον άλλο και γενικά αρκετές φωνές μεταξύ των επιβατών και με τον οδηγό (ήθελαν οι απέξω να τους βάλει μπροστά, που είναι ακόμα κλειστό λόγω Covid). Πολλοί είχαν μείνει απέξω και φώναζαν ότι ήταν 1 ώρα εκεί. Υποθέτω ότι δεν χωρούσαν ούτε στο προηγούμενο.

Υ.Γ. Ήμουν σε Ν2 κιόλας, φανταστείτε σε 2πορτο πούλμαν...
#46
(02-04-2022, 05:16 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Ίσως στο Α3 θα έπρεπε να επανέλθουν τα 18μετρα κάποια στιγμή ή τουλάχιστον να υπάρξει περαιτέρω πύκνωση δρομολογίων, ειδικά τα Σάββατα. Πχ σήμερα το πήρα από πλατεία Γλυφάδας και γέμισε λίγο πιο πάνω. Μιλάμε μόλις είχε ξεκινήσει δρομολόγιο και ήμασταν ο ένας "αγκαλιά" με τον άλλο και γενικά αρκετές φωνές μεταξύ των επιβατών και με τον οδηγό (ήθελαν οι απέξω να τους βάλει μπροστά, που είναι ακόμα κλειστό λόγω Covid). Πολλοί είχαν μείνει απέξω και φώναζαν ότι ήταν 1 ώρα εκεί. Υποθέτω ότι δεν χωρούσαν ούτε στο προηγούμενο.

Υ.Γ. Ήμουν σε Ν2 κιόλας, φανταστείτε σε 2πορτο πούλμαν...
Αρκετές είναι οι γραμμές που γεμίζουν τα ΣΚ πιο πολύ από τις καθημερινές. Λογικό καθώς μετά την προσθήκη των αστικών ΚΤΕΛ και των leasing, ενισχύθηκαν τις καθημερινές τα δρομολόγια. Όμως Σαββατοκύριακο παρέμειναν όλα ίδια από το 2015 σχεδόν και μετά. Με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το 608 που την Κυριακή έχει έξτρα 1 βάρδια 8ωρη. Θυμίζω ότι τα ΚΤΕΛ πριν ένα μήνα που αύξησαν τα δρομολόγια, ενίσχυσαν και τα Σαββατοκύριακα. 

Οσο για το Α3, για να πάρει νταλίκες πρέπει να πάει στην Ράλλη, το οποίο όμως δεν γίνεται αν δεν γίνει ανταλλαγή με άλλη γραμμή επειδή δεν έχει οχήματα. Τα Σαββατοκύριακα θα μπορούσε αλλά και πάλι θα έπρεπε να γίνει ανταλλαγή με άλλη γραμμή λόγω έλλειψης οδηγών.
#47
Καλά αυτές τις υπερβολές με τη μία ώρα τις λένε συχνά χωρίς αν σημαίνει ότι όντως ισχύουν.
#48
(02-04-2022, 06:24 PM)ecoj Έγραψε: Καλά αυτές τις υπερβολές με τη μία ώρα τις λένε συχνά χωρίς αν σημαίνει ότι όντως ισχύουν.
Ισχύει τις περισσότερες φορές έτσι είναι. Όμως δεν είναι και δύσκολο να φτάσει στην πραγματικότητα την 1 ώρα. Ένα όχημα να χαλάσει το 20λεπτο, πάει 40λεπτο. Και μετά μαζεύει τον διπλάσιο κόσμο και καθυστερεί ακόμα παραπάνω. Ειδικά αν τύχει να λείπει και όχημα...(κάτι συνηθισμένο πλέον σε όλες τις γραμμές) μαζι με βλάβη ίσως να είναι λίγη η 1 ώρα. 

Και αφού γράψαμε στο θέμα, να πω ότι η κατάσταση με τα τρόλεϊ έχει φτάσει στο απροχώρητο. Δεν θα πω για τα οχήματα που λείπουν και ουσιαστικά δεν υπάρχει συγκοινωνία. Προχτές το 6 με τα μισά οχήματα και κενά 16:15-17:10, 18:30-19:30 και πολλά ακόμα. Μάλιστα 18:35 πέρασε από Φιλαδέλφεια το 6, το επόμενο 19:40. Ανάμεσα επειδή είχε όχημα που έλειπε και βλάβη το Β9, πέρασε 18:45 και μετά 19:30!! Και μιλάμε για την Αχαρνών που κατά περίεργο τρόπο και 5 λεπτά μετά γεμίζει το τρόλεϊ. Αυτά όμως είναι γνωστά.
Το απίστευτο είναι ότι δεν τηρούν τα δρομολόγια οι οδηγοί. Αυτό δεν το έχω ξανασυναντήσει σε λεωφορεία πχ. Παράδειγμα: είχε το 6 08:45 και μετά 09:00, ενώ έγιναν 08:52, 08:54. Σήμερα είχε 09:20, 09:35 και έγιναν 09:25, 09:32. Κυριακή μεσημέρι το 3 είχε 13:25-13:50 και έφυγαν 13:38, 13:41!!! Αυτό δεν μπορώ να το διανοηθώ, δεν φτάνει που λείπουν οχήματα, τα δρομολόγια δεν τηρούνται χωρίς λόγο. Ο καθένας φεύγει ότι ώρα θέλει είτε νωρίτερα είτε αργότερα σχεδόν πάντα

Σε όλα αυτά να επισημάνω, ότι όταν λείπουν οχήματα τα προγράμματα δεν αλλάζουν. Πχ 3 από Ψυχικό: 13:45, 14:00, 14:10, 14:20, 14:30, 14:40. Τα 14:10, 14:20 έλλειπαν όπως συνήθως. Τα δρομολόγια έμειναν έτσι!  13:45-14:00-14:30-14:40, αντί 13:45-14:05-14:25-14:40. 
Και τελευταίο θέμα τα οχήματα που σχολάνε. Το καταλαβαίνω να μην πάρει κόσμο το 10 από Καλλιθέα προς Αμαξοστάσιο, έστω το 14 από Ψυχικό. Αλλά το 3 μερικές φορές μετά την πατριάρχου λέει σε όλους να κατέβουν και να περιμένουν το 6! Δηλαδή αφού μέχρι εκεί κάνει κανονικά στάσεις, αν κάνει άλλες 2 παρακάτω, δεν θα καθυστερήσει ούτε 2 λεπτά παραπάνω
#49
Ίσως είναι καλή ιδέα για να φτιάξει (λιγο-όσο γίνετε) η κατάσταση στα τρόλεϊ να καταργήσουν το 7. Αφού κάνει τρενάκι με τα υπόλοιπα κάθε φορά που περνάει ας καταργηθεί να εξοικονομηθούν τα οχήματα και οι οδηγοί.

Με την κατάργηση του είτε μπορεί να επαναφερθει το Χ7, είτε το Β8 (τροποποιηση/καταργηση του 619) είτε απλώς να μην γίνει τίποτα αν είναι να περνάνε όλα μαζί.
#50
(02-04-2022, 05:16 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Ίσως στο Α3 θα έπρεπε να επανέλθουν τα 18μετρα κάποια στιγμή ή τουλάχιστον να υπάρξει περαιτέρω πύκνωση δρομολογίων, ειδικά τα Σάββατα. Πχ σήμερα το πήρα από πλατεία Γλυφάδας και γέμισε λίγο πιο πάνω. Μιλάμε μόλις είχε ξεκινήσει δρομολόγιο και ήμασταν ο ένας "αγκαλιά" με τον άλλο και γενικά αρκετές φωνές μεταξύ των επιβατών και με τον οδηγό (ήθελαν οι απέξω να τους βάλει μπροστά, που είναι ακόμα κλειστό λόγω Covid). Πολλοί είχαν μείνει απέξω και φώναζαν ότι ήταν 1 ώρα εκεί. Υποθέτω ότι δεν χωρούσαν ούτε στο προηγούμενο.

Υ.Γ. Ήμουν σε Ν2 κιόλας, φανταστείτε σε 2πορτο πούλμαν.
Στο Α3 επικρατεί η ιδια κατάσταση στο κομματι Πλ.Γλυφάδας-Στ.Αργυρούπολη και τα μεσημέρια καθημερινών.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.898 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.681 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.382 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.906 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.832 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.873 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.254 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.310 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.631 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)