Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(03-12-2021, 11:38 PM)irisbus57 Έγραψε: Ναι, έχω μπει και σε όχημα της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ όπως και σε οχήματα leasing και σε οχήματα που ήρθανε στη Θεσσαλονίκη για να εκτελέσουν συγκοινωνιακό έργο. Τόσο οι ΜΑΝ νταλίκες, όσο τα LE της QBuzz είχαν εξαιρετικό κλιματισμό και θέρμανση για χειμώνα και καλοκαίρι αντίστοιχα - λειτουργούσε μια χαρά και ο αέρας ανακυκλωνόταν όπως πρέπει. Τώρα εάν αναφέρεσαι σε μεμονωμένα οχήματα δεν γνωρίζω, αλλά η γενική εντύπωση είναι μόνο θετική. Η μόνη περίπτωση που η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική ήταν σε ΜΑΝ νταλίκα του ΚΤΕΛ Αττικής, αν θυμάμαι καλά, που ήταν καλοκαίρι και ο οδηγός κατά λάθος είχε ανοίξει τη θέρμανση αντί για τη ψύξη.
Σχετικά με τα φίλτρα, τουλάχιστον από τους προηγούμενους συγκοινωνιακούς φορείς είναι εγκατεστημένα. Επίσης οι απολυμάνσεις γίνονται σε καθημερινή βάση, όπως συστήνουν οι αρμόδιοι φορείς. Το παν στα ΜΜΜ για τον κορονοϊό δεν είναι τα παράθυρα - αν ήταν στο εξωτερικό θα υπήρχε ντόρος, έχεις δει κάπου να γίνεται τέτοιος χαμός για τα παράθυρα που δεν ανοίγουν; - αλλά η αποφυγή συνωστισμού και η ορθή χρήση μάσκας. Με τη σύμβαση των ΚΤΕΛ ο συνωστισμός που υπήρχε στον ΟΑΣΑ έχει αποφευχθεί και τα λεωφορεία τηρούν τα ευρωπαϊκά και τα διεθνή Στάνταρντ.
Η ύπαρξη των παραθύρων με την ελληνική μορφή τους όπως την είχαμε συνηθίσει σε λεωφορεία προηγούμενων δεκαετιών είναι πλέον παρωχημένη. Σχετικά με τη Νορβηγία και το Ντουμπάϊ είναι οι περιοχές με τις σχετικά χαμηλότερες και υψηλότερες θερμοκρασίες. Επομένως τα επιχειρήματα που είχαν ακουστεί όταν πρωτοήρθανε εδώ τα λεωφορεία («εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι ίδιες οι θερμοκρασίες») προφανώς δεν ισχύουν αφού ούτε σε περιοχές με κρύο ούτε σε περιοχές με υπερβολική ζέστη υπάρχουν τέτοιου είδους παράθυρα. Άλλωστε ούτε τα οχήματα του υπεραστικού ΚΤΕΛ - που σε πολλές περιπτώσεις μεταφέρουν περισσότερο κόσμο από ότι αστικά οχήματα και για πολύ περισσότερη ώρα έχουν ανοιγόμενα παράθυρα, εκεί γιατί δεν δημιουργεί πρόβλημα; Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ καταρχήν μεταφέρουν καθιστό κοσμο και δεν είναι ο ένας πάνω στον αλλον και δεύτερον γινεται έλεγχος πιστοποιητικών (δεν λεω ότι αυτα αρκούν για να μην είναι ανοιχτα τα παραθυρα αλλά εδώ πέρα συζητάμε για τις αστικές συγκοινωνίες).
Χωρις να θελω να μπω σε λεπτομέρειες, τα παράθυρα ΕΙΝΑΙ το παν για να αποφευχθεί η μετάδοση του κορονοϊού καθώς το λεωφορείο είναι ένας πολύ μικρός χώρος και αν ο αέρας δεν ανακυκλώνεται δεν έχουν σημασία ούτε αποστάσεις ούτε μάσκες + ότι είναι ανθυγιεινό και άσχετα από τον κορονοιο. Ο συνωστισμός στα ΚΤΕΛ είναι σχεδόν ιδιος με πριν, χωρίς να θελω να στο χαλάσω(παραδείγματα: καλοκαίρι 122,171,117,304,305/ χειμώνας:171,115,116,117,507,509,535,536,735). Και μιας και ειπες Θεσσαλονίκη, εκει πέρα τα νέα οχήματα συνδέθηκαν άμεσα με την εφαρμογη της τηλεματικής.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-12-2021, 11:52 PM)oasagr123 Έγραψε: Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ καταρχήν μεταφέρουν καθιστό κοσμο και δεν είναι ο ένας πάνω στον αλλον και δεύτερον γινεται έλεγχος πιστοποιητικών (δεν λεω ότι αυτα αρκούν για να μην είναι ανοιχτα τα παραθυρα αλλά εδώ πέρα συζητάμε για τις αστικές συγκοινωνίες).
Χωρις να θελω να μπω σε λεπτομέρειες, τα παράθυρα ΕΙΝΑΙ το παν για να αποφευχθεί η μετάδοση του κορονοϊού καθώς το λεωφορείο είναι ένας πολύ μικρός χώρος και αν ο αέρας δεν ανακυκλώνεται δεν έχουν σημασία ούτε αποστάσεις ούτε μάσκες + ότι είναι ανθυγιεινό και άσχετα από τον κορονοιο. Ο συνωστισμός στα ΚΤΕΛ είναι σχεδόν ιδιος με πριν, χωρίς να θελω να στο χαλάσω(παραδείγματα: καλοκαίρι 122,171,117,304,305/ χειμώνας:171,115,116,117,507,509,535,536,735). Και μιας και ειπες Θεσσαλονίκη, εκει πέρα τα νέα οχήματα συνδέθηκαν άμεσα με την εφαρμογη της τηλεματικής.
Και τα αστικά ΚΤΕΛ κυρίως καθήμενους μεταφέρουν (προφανώς έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και όρθιους αλλά συνήθως δεν είναι καν τόσο γεμάτα) με εξαίρεση μερικές γραμμές τις ώρες αιχμής. Έλεγχος πιστοποιητικών γίνεται τους τελευταίους 5 περίπου μήνες, όχι τους τελευταίους 20 που υπάρχει ο κορονοϊος. Το ότι δεν είναι ανθυγιεινό το έχουν ήδη αποδείξει όλες οι αρμόδιες αρχές και οι εταιρίες, αν ήταν τα λεωφορεία αυτά δεν θα παράγονταν έτσι τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια. Ο συνωστισμός στα ΚΤΕΛ είναι αρκετά μειωμένος, έχω μπει καλοκαίρι στο 122 και στο 171 και επι ΟΑΣΑ και επι ΚΤΕΛ. Καμία σχέση η ποιότητα!
Η τηλεματική είναι μια καραμέλα που μάλλον δεν τελειώνει. Για ότι και να συζητάς περί ΚΤΕΛ στην τηλεματική θα καταλήξεις! Δεν βαρέθηκες; Δεν έχεις πάρει σαφή απάντηση; Αν σε καίει τόσο μπορείς να απευθυνθείς στον ΟΑΣΑ, ο τρόπος υποβολής παραπόνων είναι συγκεκριμένος και ξεκάθαρος.
Δημοσιεύσεις: 641
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
04-12-2021, 12:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-12-2021, 12:06 AM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
Αυτή η συζήτηση έχει γίνει πάρα πολλές φορές και λέγονται πάλι τα ίδια. Το μεγαλύτερο θέμα είναι η τηλεματική που την έχουν εγκαταστήσει τα ΚΤΕΛ όπως έπρεπε και η ευθύνη είναι του ΟΑΣΑ.
Όσο και να περνάνε στην ώρα τους, κάποιες φορές η κίνηση είναι τόσο απρόβλεπτη, που δεν μπορείς να υπολογίσεις τίποτα. Παράδειγμα σήμερα το Χ96 που ξεκίνησε 14:35 από Αεροδρόμιο έφτασε στον Πειραιά στις 17:20 ενώ άλλες φορές έφτανε στις 16:00. Το ίδιο και για πολλές γραμμές όπως το 203 που με κύκλο 85-90' έκανε 80' ως την Ακαδημία στις 12 το μεσημέρι. Βέβαια άλλη κίνηση έχει το κέντρο, όμως και στην Κηφισιάς κοντά στον Πλάτανο έχει κίνηση και στην Μεσογείων και σε πολλούς άλλους δρόμους. Επομένως για τον επιβάτη που δεν έχει τις γνώσεις που έχουμε εμείς από θέματα συγκοινωνιών, το ΚΤΕΛ χάνει πολλούς πόντους λόγω της έλλειψης ενημέρωσης.
Η κατάσταση των οχημάτων σχεδόν σε όλα τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής είναι τραγική. Έχει τύχει σε MAN με 30 βαθμούς έξω, να έχει θέρμανση (!), χωρίς παράθυρα. Εκτός αυτού μερικά οχήματα είναι σαν να μην έχουν καθαριστεί ποτέ εσωτερικά και εξωτερικά. Στα άλλα 3 ΚΤΕΛ είναι καλύτερα αλλά και πάλι, αν είχε αυτά τα οχήματα η ΟΣΥ, θα ήταν σαφώς σε αρκετά καλύτερη κατάσταση. Θα ήταν καθαρά, με σωστές προμετωπίδες, με σωστά χρώματα, 4-5 παράθυρα ανά πλευρά και προφανώς τηλεματική. Και αυτά λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση των οχημάτων που ήρθαν με leasing, που αρκετά είναι και ίδιος τύπος με αυτά των ΚΤΕΛ.
Για να μην πολυλογούμε, αν συγκρίνουμε την ΤΩΡΙΝΗ κατάσταση της υπηρεσίας της ΟΣΥ με αυτήν του ΚΤΕΛ, αντικειμενικά υπερτερεί σε όλα η ΟΣΥ.
Τηλεματική, καθαριότητα, παράθυρα, προμετωπίδες, ακομα και συχνότητα καθώς με τα νέα οχήματα και τις προσλήψεις όσο έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ, σε διπλάσιο ποσοστό έχουν αυξηθεί αυτά της ΟΣΥ. Υποτίθεται ότι τα ΚΤΕΛ ήρθαν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες σε σχέση με την ΟΣΥ, αν όμως οι πόροι για τα 200 οχήματα και τους 600 αυτούς οδηγούς πήγαιναν στην ΟΣΥ, όπως για τα leasing, θα ήταν 5 φορές καλύτερα και αυτό τα λέει όλα
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(04-12-2021, 12:05 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Αυτή η συζήτηση έχει γίνει πάρα πολλές φορές και λέγονται πάλι τα ίδια. Το μεγαλύτερο θέμα είναι η τηλεματική που την έχουν εγκαταστήσει τα ΚΤΕΛ όπως έπρεπε και η ευθύνη είναι του ΟΑΣΑ.
Όσο και να περνάνε στην ώρα τους, κάποιες φορές η κίνηση είναι τόσο απρόβλεπτη, που δεν μπορείς να υπολογίσεις τίποτα. Παράδειγμα σήμερα το Χ96 που ξεκίνησε 14:35 από Αεροδρόμιο έφτασε στον Πειραιά στις 17:20 ενώ άλλες φορές έφτανε στις 16:00. Το ίδιο και για πολλές γραμμές όπως το 203 που με κύκλο 85-90' έκανε 80' ως την Ακαδημία στις 12 το μεσημέρι. Βέβαια άλλη κίνηση έχει το κέντρο, όμως και στην Κηφισιάς κοντά στον Πλάτανο έχει κίνηση και στην Μεσογείων και σε πολλούς άλλους δρόμους. Επομένως για τον επιβάτη που δεν έχει τις γνώσεις που έχουμε εμείς από θέματα συγκοινωνιών, το ΚΤΕΛ χάνει πολλούς πόντους λόγω της έλλειψης ενημέρωσης.
Η κατάσταση των οχημάτων σχεδόν σε όλα τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής είναι τραγική. Έχει τύχει σε MAN με 30 βαθμούς έξω, να έχει θέρμανση (!), χωρίς παράθυρα. Εκτός αυτού μερικά οχήματα είναι σαν να μην έχουν καθαριστεί ποτέ εσωτερικά και εξωτερικά. Στα άλλα 3 ΚΤΕΛ είναι καλύτερα αλλά και πάλι, αν είχε αυτά τα οχήματα η ΟΣΥ, θα ήταν σαφώς σε αρκετά καλύτερη κατάσταση. Θα ήταν καθαρά, με σωστές προμετωπίδες, με σωστά χρώματα, 4-5 παράθυρα ανά πλευρά και προφανώς τηλεματική. Και αυτά λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση των οχημάτων που ήρθαν με leasing, που αρκετά είναι και ίδιος τύπος με αυτά των ΚΤΕΛ.
Για να μην πολυλογούμε, αν συγκρίνουμε την ΤΩΡΙΝΗ κατάσταση της υπηρεσίας της ΟΣΥ με αυτήν του ΚΤΕΛ, αντικειμενικά υπερτερεί σε όλα η ΟΣΥ.
Τηλεματική, καθαριότητα, παράθυρα, προμετωπίδες, ακομα και συχνότητα καθώς με τα νέα οχήματα και τις προσλήψεις όσο έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ, σε διπλάσιο ποσοστό έχουν αυξηθεί αυτά της ΟΣΥ. Υποτίθεται ότι τα ΚΤΕΛ ήρθαν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες σε σχέση με την ΟΣΥ, αν όμως οι πόροι για τα 200 οχήματα και τους 600 αυτούς οδηγούς πήγαιναν στην ΟΣΥ, όπως για τα leasing, θα ήταν 5 φορές καλύτερα και αυτό τα λέει όλα Συμφωνώ με ολα.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Τελειώσαμε με την τηλεματική, πιάσαμε πάλι από την αρχή τα παράθυρα... Για αρχή και για όσους έχουν μια στοιχειώδη γνώση του συγκοινωνιακού γίγνεσθαι πέραν της γραμμής που περνάει από το σπίτι τους ΠΟΥΘΕΝΑ στην Ευρώπη τώρα που μιλάμε τα παράθυρα των λεωφορείων δεν είναι ανοιχτά. Τουλάχιστον στο Αμβούργο (προσωπική εμπειρία) και Βρυξέλλες και Λονδίνο όπως μόλις ενημερώθηκα από φίλους που ζουν εκεί... Ο λόγος είναι ότι ο ιός μεταδίδεται από τα αιωρούμενα σωματίδια και διασπείρεται περισσότερο με τον τρόπο αυτό, με άλλα λόγια αν φτερνιστείς εσύ που κάθεσαι μπροστά μου δίπλα στο παράθυρο μου τον μεταφέρεις με τον αέρα που βάζει αυτό επάνω μου! Συνεπώς παράθυρα και κλάπες κλειστά και το αυτοκίνητο μένει με ανοιχτές τις πόρτες του στο τέρμα για να αεριστεί μέχρι να αναλάβει το επόμενο δρομολόγιο και απολυμαίνεται με UV Purifier ανά τακτά διαστήματα. Οι λοιμωξιολόγοι του site βέβαια έχουν άλλη άποψη, σεβόμαστε την επιστημονική τους κατάρτιση και τους ζητάμε συγνώμη που τους αμφισβητήσαμε... Μετά με το "πτυχίο" του ψυκτικού μας ενημερώνουν ότι το σύστημα κλιματισμού/αερισμού των λεωφορείων των ΚΤΕΛ είναι ανεπαρκές και ασυντήρητο, τεκμηρίωση φυσικά δεν χρειάζεται, "ξέρουν αυτοί" και αλίμονο σε όποιον τους αμφισβητήσει...
Η χρήση του καλοριφέρ το καλοκαίρι είναι μια παλιά αλάνθαστη τακτική που κάνουν όσοι οδηγοί γνωρίζουν καλά το επάγγελμα τους για να αντιμετωπίσεις την αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα. Ανοίγεις τον κυκλοφορητή για λίγο και περνάνε τα κρύα νερά από τις σωληνώσεις του καλοριφέρ στο σύστημα ψύξης του κινητήρα. Προφανώς είναι κάπως άβολες συνθήκες για τους επιβάτες αλλά αντιλαμβάνομαι ότι ακόμα πιο άβολο είναι να κάθεσαι μέσα στο λιοπύρι δίπλα σε ένα βρασμένο λεωφορείο περιμένοντας το επόμενο.
Περί δρομολογίων και κίνησης ως αστάθμητου παράγοντα... Για τα early runners (όχι μόνο από αφετηρία αλλά και ενδιάμεσα) είναι γνωστή η λύση από χρόνια, εφαρμόζεται παντού, ακόμα και στην Ελλάδα σε όλα τα αστικά ΚΤΕΛ και στις περιαστικές γραμμές του ΟΣΕΘ στην Θεσσαλονίκη. Αφενός έχεις χρόνο άφιξης στο τέρμα, σε περίπτωση που φτάνεις (πολύ) νωρίτερα μειώνεις την ταχύτητα σου ώστε να φτάσεις στην προβλεπόμενη ώρα (προϋποθέτει βέβαια σταθμάρχη ή τέλος πάντων κάποιον να το παρακολουθεί από την τηλεματική ώστε αν το "πλακώσει" ο οδηγός για να κάτσει μισή ώρα αντί για δέκα λεπτά να πέσει η καμπάνα). Στις μεγάλες διαδρομές μάλιστα το ίδιο ακριβώς προβλέπεται και σε ενδιάμεσα σημεία, αν φτάσει το όχημα πολύ νωρίτερα περιμένει εκεί μέχρι να έρθει η ώρα του να φύγει. Και τώρα που το σκέφτομαι το ίδιο δεν συμβαίνει και στην ΣΤΑΣΥ; Κλείσαμε λοιπόν με το λεωφορείο που περνάει πριν την ώρα του, με μια μικρή αναπροσαρμογή των προγραμμάτων δρομολόγησης το ζήτημα έχει λήξει. Πάμε και στα καθυστερημένα τώρα. Προφανώς μικρές καθυστερήσεις των 5-10 λεπτών δεν είναι θέμα. Σε περιπτώσεις όπως το Χ96 που αναφέρθηκε ως παράδειγμα που έφαγε "φέσι" 80 λεπτά οι πρακτικές που ακολουθούνται είναι οι εξής. Αφενός αν η πληρότητα είναι σχετικά χαμηλή και το επόμενο είναι κοντά τότε σταματάει το πρώτο σε μια στάση, δίνει τον κόσμο που έχει στο δεύτερο και είτε συνεχίζει άδειο για να αναλάβει από την αφετηρία του στην ώρα του είτε αν δεν προλαβαίνει και είναι κοντά από την κοντινότερη στάση που θα το βάλει στο πρόγραμμα του. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα να περικοπεί το δρομολόγιο του ή δεν προλαβαίνει να φτάσει έγκαιρα να αναλάβει το δρομολόγιο τότε αυτό εκτελείται από το εφεδρικό... Δηλαδή στο παράδειγμα που αναφέρθηκε αν το καθυστερημένο Χ96 που έπρεπε να φτάσει στις 16.00 και έφτασε 17.20 είχε δρομολόγιο στις 16.30 ή στις 17.00 το δρομολόγιο αυτό χάθηκε. Αν όμως την είχε τη γραμμή το ΚΤΕΛ το δρομολόγιο θα εκτελούταν από το εφεδρικό αυτοκίνητο του σταθμαρχείου. Στην περίπτωση της ΟΣΥ θα ήξερες ότι το δρομολόγιο που περιμένεις δεν έρχεται, στην περίπτωση του ΚΤΕΛ ναι μεν δεν θα το έβλεπες αλλά θα ήξερες ότι είναι στο δρόμο. Τι είναι καλύτερο είπαμε;
Όσο για την κατάσταση των αυτοκινήτων των ΚΤΕΛ τόσο στα Δυτικά όσο και στα Μεσόγεια δεν έχω δει κάποιο το οποίο να είναι μη αποδεκτό, πόσο μάλλον να είναι τραγικό... Ορισμένα (όχι όλα) του ΚΤΕΛ Αττικής δείχνουν να χρειάζονται λίγη παραπάνω φροντίδα μόνο αλλά στην κάθε περίπτωση είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα ιδιόκτητα της ΟΣΥ ανεξαρτήτως ηλικίας. Τα leasing της ΟΣΥ πάλι είναι μια άλλη ιστορία, πέρα από το ότι κυκλοφορούν ελάχιστον χρονικό διάστημα για να ρημάξουν συντηρούνται από τους αναδόχους, γι' αυτό άλλωστε είναι και διαρκώς σε κυκλοφορία. Από τα ιδιόκτητα γύρω στα 500 αυτοκίνητα (εξαιρουμένων των Ν1 και ακόμα και οχήματα του 2009-10) έχουν να δουν δρόμο πάνω από πέντε χρόνια - και δεν προβλέπεται να ξαναδούν.
Α, και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν είναι "ίδια" τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ με τα leasing της ΟΣΥ, ούτε ηλικιακά ούτε και στα χαρακτηριστικά τους, εδώ ακόμα και της ΟΣΥ μεταξύ τους έχουν καραμπινάτες διαφορές τόσο σε εξοπλισμό όσο και μηχανικά μέρη ανάλογα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τους...
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(04-12-2021, 12:05 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Για να μην πολυλογούμε, αν συγκρίνουμε την ΤΩΡΙΝΗ κατάσταση της υπηρεσίας της ΟΣΥ με αυτήν του ΚΤΕΛ, αντικειμενικά υπερτερεί σε όλα η ΟΣΥ.
Τηλεματική, καθαριότητα, παράθυρα, προμετωπίδες, ακομα και συχνότητα καθώς με τα νέα οχήματα και τις προσλήψεις όσο έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ, σε διπλάσιο ποσοστό έχουν αυξηθεί αυτά της ΟΣΥ. Υποτίθεται ότι τα ΚΤΕΛ ήρθαν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες σε σχέση με την ΟΣΥ, αν όμως οι πόροι για τα 200 οχήματα και τους 600 αυτούς οδηγούς πήγαιναν στην ΟΣΥ, όπως για τα leasing, θα ήταν 5 φορές καλύτερα και αυτό τα λέει όλα Αυτό εδώ μου ξέφυγε... Αν οι πόροι για τα 200 οχήματα των ΚΤΕΛ πήγαιναν στην ΟΣΥ είναι ζήτημα αν θα επαρκούσαν για να δρομολογηθούν 50 οχήματα και αυτά υπό προϋποθέσεις... Τα ΚΤΕΛ πληρώνονται με το χιλιόμετρο ενώ στην ΟΣΥ τα οχήματα αυτά στοιχίζουν μίσθωμα, καύσιμα και μισθοδοσία - τα μεγέθη είναι πολύ μεγαλύτερα και δεν συζητάω καν τον βαθμό απόδοσης των λεωφορείων των ΚΤΕΛ σε σύγκριση με αυτόν της ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(03-12-2021, 09:54 PM)ecoj Έγραψε: Βασικά το θέμα που υπάρχει με τα ΚΤΕΛ είναι η έλλειψη ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ και είναι δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες. Αλλά όλα τα άλλα που έχουν γραφτεί για κατάσταση οχημάτων, ανοιγόμενα παράθυρα, προμετωπίδες, οδηγούς κλπ είναι να 'χαμε να λέγαμε. Πολύ σωστά τα λες, είναι το κύριο πρόβλημα αυτό. Όλα τα αλλά τα βλέπαμε άλλωστε (ορισμένες φορές) και στην ΟΣΥ.
Αλλά αφού τα βλέπουμε καλό είναι να τα λέμε.
Έστω και για την συζήτηση
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Πραγματικά δεν βρίσκω το νόημα που κάποιοι εδώ διαρκώς "βγάζουν το άχτι τους". Κάποιοι παλαιότεροι θυμόμαστε εποχές που έβλεπες λεωφορείο με το κυαλι σε όλες τις γραμμές ή οχηματα σε πραγματικά μαύρα χάλια και έτσι δεν κάναμε!!
Ξαφνικά ξεχνάμε τα Ν2, τις GN, τις Volvάρες, τα Neoplanάκια, τις γκαζιερες ΥΝΕ (ούτε λόγος φυσικα για τα παρωχημένα Ν1) και την άθλια ποιότητα εξυπηρέτησης σε αρκετά από αυτά και μας φταίνε τα παράθυρα σε ένα αθόρυβο καινούργιο λεωφορείο..
Επίσης κάποιοι παλαιότεροι συγκοινωνιοφιλοι δεν ειμασταν κολλημένοι πάνω από μια εφαρμογή του ΟΑΣΑ, βγαίναμε στους δρόμους, κυνηγάμε τα λεωφορεία σε εποχές που ήταν ακομη πιο αμφίβολη η άφιξη τους. Οπότε επιτρέψτε μας να εκφέρουμε μια άποψη παραπάνω και να μας φαίνεται γραφική έως και κουραστική η καραμέλα με την Τηλεματική. Όποιος θέλει ας κάνει αναφορά στον ΟΑΣΑ για τα ΚΤΕΛ και ας πάψει να γράφει τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά εδώ.
Ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ τώρα. Η χιλιομετρική αποζημίωση των ΚΤΕΛ με 1,41, αν συνυπολογίσει κανείς τις εργασίες υποδομής σε Αμαξοστάσια, την μισθοδοσία προσωπικού (με βάρδιες ΟΑΣΑ ακόμα και 5,5 ώρες), τις φθορές οχημάτων (που εν αντιθέσει με τα leasing της ΟΣΥ δεν τα διάλεξαν, τους παραδόθηκαν) και τα καύσιμα, μένουν ελάχιστα ώστε να μπορεί κάποιο ΚΤΕΛ να κάνει κάτι (την στιγμή που αντίστοιχα στην έδρα τους, τα δρομολόγια λόγω της πανδημίας είναι αρκετά μειωμένα από επιβατική κίνηση). Έπισης, τα ΚΤΕΛ πληρώνουν από την τσέπη τους το οποιοδήποτε κόστος (που πιστέψτε με, είναι πολλά!) , εν αντιθέσει με την ΟΣΥ που φουσκώνει το έλλειμμα της εταιρείας που καλύπτεται με κρατικές επιχορηγήσεις για τα έξοδα της. Κρατάμε σε μηχανική υποστήριξη μια εταιρεία η οποία είναι υποχείριο των συνδικαλιστων παρατάξεων, που κανένα ενδιαφέρον δεν έχουν για την πραγματική παρεχόμενη υπηρεσία, όσο για το βόλεμα των "παιδίων" τους. Ωστόσο, αυτό φαντάζει πρότυπο φορέα για κάποιους!! Ενδιαφέρον μοντέλο από οικονομική προσέγγιση που φαντάζομαι πως αν κάποιοι είχαν μια επιχείρηση θα τους αρέσε να δανείζονται για να πληρώνουν την συντεχνία της επιχείρησης που είναι μη παραγωγική. Μέχρι φυσικά να μην τους δανείζει κανείς (εδώ ο ελληνικός λαός όμως συνεχιζει να πληρώνει..) και ο έχων κάποιες γνώσεις ίσως να καταλαβαίνει την συνέχεια.
Σε ότι αφορά το ΚΤΕΛ Κορινθίας ειδικά πάντως για το οποίο και θα μιλάω, τα μισά οχήματα έχουν ήδη βαφτεί στον συμφωνηθεντα χρωματισμό και κανένα όχημα δεν κυκλοφορεί χτυπημένο.
Αρκετές κινήσεις έχουν γίνει για τον σχεδιασμό ειδικών διαδρομών (για να τις βλέπετε στην εφαρμογή - αφορμή για να σχεδιαστούν αντίστοιχα αρκετές της ΟΣΥ μετά από χρόνια), τοποθέτηση στάσεων που είχαν πέσει, αύξηση του χρόνου διαδρομής ώστε να τηρούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια, πλήρη διάθεση στις εντολές του ΟΑΣΑ σε οποιοδήποτε περιστατικό χρειαστεί με οχήματα και προσωπικό κτλ κτλ.. Αυτοί και πολλοί ακόμη είναι και οι λόγοι που, όπως ανέφερε και ο garvanitis, το Υπουργείο, ο ΟΑΣΑ και το επιβατικό κοινό εν γένει είναι πλήρως ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του ΚΤΕΛ Κορινθίας τουλάχιστον.
Τελος, κάποια είναι θέματα ηλικιακης προσέγγισης ή επαγγελματικής θέσης. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι τα ΚΤΕΛ είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει ή θα μπορούσε να υπάρχει στην Αθήνα. Δεδομένων όμως των οικονομικών περιθωρίων που υπάρχουν από τα ΚΤΕΛ, σίγουρα γίνεται η καλύτερη δυνατή προσπάθεια. Τώρα, για όσους προτιμούν την ΟΣΥ, η οποία παρέχει καλές υπηρεσίες νυν και αεί, περί ορέξεως.. Απλά καλό θα είναι οι γράφοντες να διευκρινιζουν αν χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για να πάνε στην δουλειά τους (οχι τα ΜΜΜ γενικά για βόλτες), ώστε η γνώμη τους να αποκτά την αντίστοιχη βαρύτητα για τους υπόλοιπους που διαβάζουν..
Ας συνεχιστεί τώρα η συζήτηση για την Τηλεματική και το 535Α που δεν ξέρουμε τι ώρα περνάει..
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Με την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ έχουμε γυρίσει χρόνια πίσω... Οδήγηση χάλια, με απότομα φρεναρίσματα και επιταχύνσεις, ενημέρωση μηδέν λόγω έλλειψης τηλεματικής, και δρομολόγια που τρώγονται κατά βούληση με το επόμενο να είναι σε μισή ώρα και εμείς να πρέπει να πάμε στη δουλειά μας (γραμμή 307 των 09.35 από Κορωπί, για να μην πει κανείς ότι μιλάω αόριστα, ας κάνει όποιος θέλει αυτοψία μια βδομάδα να δει πόσα δρομολόγια δεν θα γίνουν, αυτά επί 5 ευρώ είναι τα λεφτά που χάνω σε ταξί κάθε βδομάδα εξαιτίας της ανικανότητας κάποιων), συνθέτουν ένα σκηνικό που θυμίζει τριτοκοσμική χώρα. Και φυσικά, δυο καταγγελίες μου στον ΟΑΣΑ και μία στο Υπουργείο Μεταφορών έχουν πάει άκλαφτες. Πλήρης αδιαφορία, να φανταστείτε οι καταγγελίες παραλαμβάνονται από μια ηλεκτρονική διεύθυνση που λέγεται "Κενή Θέση Κεντρική Γραμματεία" και από εκεί διαβιβάζονται... αρμοδίως. Ούτε καν αυτοματοποιημένες απαντήσεις δεν στέλνουν πια, σε γράφουν και τέλος. Και γιατί να μην το κάνουν, ασχολείται κανείς με το να ελέγξει το οτιδήποτε;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Χθές Κυριακή 12.12.2021, είχαμε μετά από 2 χρόνια εορταστικό ωράριο στα καταστήματα. Αντίστοιχα πολύς ήταν και ο κόσμος που έκανε τη βόλτα του στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα να "χτυπήσει κόκκινο" η κίνηση στους άξονες Σταδίου-Αμαλίας-Βασ. Σοφίας - άνοδος Συγγρού.
Αποτέλεσμα ήταν (όπως και σε προηγούμενες χρονιές προ covid) να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια και να αποσυντονιστούν τελείως. Παρά το γεγονός ότι η ΟΣΥ έβγαλε ένα - δυο οχήματα παραπάνω στις γραμμές που υποσχέθηκε να ενισχύσεις (040, 550, 608, 3 , 5) , εν τούτοις τα έβγαλε με ωράριο Κυριακής και έτσι δεν "λειτούργησε" η ενίσχυση αφού δεν είχαν επαρκή χρόνο για την εκτέλεση του δρομολογίου τους.
Το ίδιο συνέβη και σε όσες γραμμές κατέβαιναν κέντρο, με συνέπεια να χάνονται τα λιγοστά λεωφορεία στην κίνηση και να μη βγαίνουν τα δρομολόγια.
Θα πρότεινα, τώρα που σιγά σιγά επανέρχεται η κανονικότητα, να φτιαχτεί μια ειδική δρομολόγηση "ΚΥΡΙΑΚΗ με ανοιχτά καταστήματα" , όπου θα μπαίνουν ενισχυτικά λεωφορεία αλλά και θα "ανοίγουν" οι χρόνοι διαδρομής μεταξύ 11:00 - 19:00 έτσι ώστε να μην δημιουργείται κομφούζιο.
Στο 608 πχ, οι χθεσινοί χρόνοι ήταν μεταξύ 75 -80' για μια διαδρομή, στο 235 65 - 75' , το αυτό σε όλες τις ακτινικές ανατολικών προαστίων (214, 203/4, 220/1). Κοινώς είχαμε μια καθυστέρηση 20' περίπου για τη διαδρομή Ρηγίλλης - Σύνταγμα - Ακαδημία - Ρηγίλλης .
|