Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά
#21
(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Αν είναι να "πειράξετε" το 703 (μιας και το έφερε η κουβέντα), γιατί δε το κάνετε Πειραιάς - Άνω Λιόσια μέσω Θηβών, τώρα που η Θηβών ενώνεται με τη Φυλής πλέον, να ανεβαίνει όλη τη Θηβών, και μόλις βρει Φυλής να συνεχίζει την πορεία του Β12 μέχρι τέρμα. Ιδανικά θα ήταν να ανέβαινε μέχρι πάνω στη Φυλή, αλλά ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας.

Άσχετο με το θέμα το 703, αλλά δε καταλαβαίνω το νόημα να τερματίζει Άγιο Ελευθέριο, εφ'όσον υπάρχει ο ΗΣΑΠ, όπως επίσης υπάρχει και ο Προαστιακός των Αγίων Αναργύρων που είναι λίγο πιο μακριά από την πλατεία. Αναλόγως έχω φανταστεί το 420, να μετατραπεί σε Πειραιάς - Κρυονέρι μέσω Εθνικής, και όχι να τερματίζει μέχρι Αγίους. Γιατί Κρυονέρι, και όχι Οινόφυτα ή Αυλώνα ας πούμε; Γιατί μετά το Κρυονέρι είναι τα διόδια, οπότε θα ήταν too much να το προχωράγαμε παραπάνω...αλλά μέχρι Κρυονέρι θα ήταν ιδανικό.

Τώρα επί του παρόντος...η γραμμή που δε θα μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη άμα την καταργούσαν είναι η 130. Αλλά Α1 και Β1; Ας μη ξεχνάμε ότι το Α1 έχει και συνέχεια μετά το Ασκληπειό. Μπαίνει μέσα στη Βούλα...αλλά θα μου πείτε, τώρα έχουν ολόκληρη Ποσειδώνος κοινή, από το ύψος του Ν. Φαλήρου μέχρι το Ασκληπειό...για μια Βούλα θα το κάνουμε θέμα;

Anyway...ας έρθει το τραμ με το καλό πρώτα, να δούμε πως θα κυλήσουν και βλέπουμε.

Κατά τα άλλα, γραμμή "κορμός" είναι και το Γ10 που στην ουσία είναι τοπικό των Αγίων...στο Β1 θα τα χαλάσουμε;

Edit: Φέτος το καλοκαίρι ώρα γύρω στις 23:00, Τροκαντερό - Πλατεία Γλυφάδας σε 15' με το Α1. Με το τραμ θα πήγαινε κανά 25αρι. Και επιμένετε να καταργήσουμε το Α1;
Δεν είμαστε στο σωστό topic, αλλά ποια η ανάγκη σύνδεση του Πειραιά με τα Άνω Λιόσια? Για την διαδημοτική σύνδεση των όμορων δήμων Πετρούπολης, Καματερού - Αγ.Αναργύρων και Φυλής, η κατάλληλη γραμμή, όπως έχουν τροποποιηθεί 700-706 πια, θα ήταν το "770 Στ.Αγ.Αντωνίου - Καματερό - Άνω Λιόσια", ακολουθώντας τη διαδρομή του 706 και από τα μέσα της Πετρουπόλεως δεξιά, τεκμοντας κάθετα όλες τις παράλληλες λεωφορους μέχρι να βγει στον Αγ.Γεωργιο στο Καματερό και να κατέβει για να βγει στον Προαστιακο. Αν και η Ανθουπολη ήταν ιδανικότερη για Αφετηρία, αλλά αφενός υπάρχει επικάλυψη μέχρι πριν τη στάση "Φαρμακείο" με το 700, αφετέρου μένει το προβληματικό 706 και φυσικά είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για Αφετηρία.
Το τελευταίο για Φυλή και κάτι Σχηματαρια που διάβασα, τα ξεχνάω. Γιατί αν μιλάμε σοβαρά, δεν τραβάμε μια γραμμή μέχρι όπου φτάνει ο δρόμος! Αντε και από την Μάνδρα, Αθήνα και με το Β5 να φτάσει έως Κορωπί και από εκεί Παλαιά Φώκαια! Δεν υπάρχει κανείς από το 420 που να μπει σε οποιαδήποτε στάση μέχρι και τους Αγίους και να πηγαίνει Κρυονέρι. Οι συνδέσεις μεταξύ των περιοχών γίνονται εκεί που υπάρχει ανάγκη και ειδικά στα χρόνια που διανύουμε και φυσικά με δεδομένο ότι ο επιβάτης προτιμά τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (ΜΣΤ) για να μετακινηθεί, από το να πάρει μια γραμμή - γαλαταδικο "Πειραιάς - Ροδόπολη - Σταμάτα"! Η Φυλή έχει το 723 και πολύ της είναι κιόλας! Να ξεκινάει από εκεί να πάει στον Πειραιά ποιον, κάθε πότε και με πόσα λεωφορεία? Τα λέω αναλυτικά, γιατί αν είσαι νέος στο "άθλημα", ίσως είναι κάποια στοιχεία που δεν έχεις σκεφτεί πριν προτείνεις αυτές τις συνδέσεις.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#22
(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Αν είναι να "πειράξετε" το 703 (μιας και το έφερε η κουβέντα), γιατί δε το κάνετε Πειραιάς - Άνω Λιόσια μέσω Θηβών, τώρα που η Θηβών ενώνεται με τη Φυλής πλέον, να ανεβαίνει όλη τη Θηβών, και μόλις βρει Φυλής να συνεχίζει την πορεία του Β12 μέχρι τέρμα. Ιδανικά θα ήταν να ανέβαινε μέχρι πάνω στη Φυλή, αλλά ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας.

Άσχετο με το θέμα το 703, αλλά δε καταλαβαίνω το νόημα να τερματίζει Άγιο Ελευθέριο, εφ'όσον υπάρχει ο ΗΣΑΠ, όπως επίσης υπάρχει και ο Προαστιακός των Αγίων Αναργύρων που είναι λίγο πιο μακριά από την πλατεία. Αναλόγως έχω φανταστεί το 420, να μετατραπεί σε Πειραιάς - Κρυονέρι μέσω Εθνικής, και όχι να τερματίζει μέχρι Αγίους. Γιατί Κρυονέρι, και όχι Οινόφυτα ή Αυλώνα ας πούμε; Γιατί μετά το Κρυονέρι είναι τα διόδια, οπότε θα ήταν too much να το προχωράγαμε παραπάνω...αλλά μέχρι Κρυονέρι θα ήταν ιδανικό.

Το 703 εξυπηρετεί την σύνδεση του μεγλύτερου οικιστικού μέρους της Θηβών, αλλά συνδέει και Ίλιον και Αγίους (+ τους δήμους που βρίσκονται επί της Θηβών) με τον Πειραιά. Το έχουμε πει και εδώ μέσα, με ένα στόμα και με μια φωνή, να τερματίζει Αγίους, στην Μπίμπιζα. Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Ωραία θα ήταν να πήγαινε το 420 Αυλώνα. Να έμπαινε και μέσα στο στρατόπεδο, γιατί δε περπατιέται, και τα Steyr καίνε περισσότερα πετρέλαια!  ROFL

(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Τώρα επί του παρόντος...η γραμμή που δε θα μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη άμα την καταργούσαν είναι η 130. Αλλά Α1 και Β1; Ας μη ξεχνάμε ότι το Α1 έχει και συνέχεια μετά το Ασκληπειό. Μπαίνει μέσα στη Βούλα...αλλά θα μου πείτε, τώρα έχουν ολόκληρη Ποσειδώνος κοινή, από το ύψος του Ν. Φαλήρου μέχρι το Ασκληπειό...για μια Βούλα θα το κάνουμε θέμα;

[...]

Edit: Φέτος το καλοκαίρι ώρα γύρω στις 23:00, Τροκαντερό - Πλατεία Γλυφάδας σε 15' με το Α1. Με το τραμ θα πήγαινε κανά 25αρι. Και επιμένετε να καταργήσουμε το Α1;

Κατ' αρχάς είναι Ασκληπιείο το νοσοκομείο. Εαν τώρα κοπεί το Α1, συνεχίζει να υπάρχει το Α2 το οποίο θα μπαίνει στα στενά.

Έχω κάνει τελευταίο Α1 2330 από Πειραιά και έφτασα 2359 στην Πλατεία Γλυφάδας! Και πρόλαβα άνετα το τελευταίο Α3 των 0000!
Απάντηση
#23
Εντάξει, εγώ απλά το είπα γιατί υπάρχει μόλις ένα λεωφορείο που συνδέει τον Πειραιά με το κομμάτι της Θηβών πάνω από την Αθηνών, δηλαδή το 703. Όλα τα υπόλοιπα που διασχίζουν τη Θηβών δε πάνε πάνω από την Αθηνών. Οπότε αυτό το ένα, γιατί να μην τη πάει μέχρι τέρμα;

Κακό είναι να συνδέεται ο Πειραιάς με την Πετρούπολη, τον Άγιο Νικόλαο ή το Ζεφύρι μέσω μιας λεωφορειακής γραμμής;
Απάντηση
#24
(06-11-2018, 11:39 PM)NightLine Έγραψε: Εντάξει, εγώ απλά το είπα γιατί υπάρχει μόλις ένα λεωφορείο που συνδέει τον Πειραιά με το κομμάτι της Θηβών πάνω από την Αθηνών, δηλαδή το 703. Όλα τα υπόλοιπα που διασχίζουν τη Θηβών δε πάνε πάνω από την Αθηνών. Οπότε αυτό το ένα, γιατί να μην τη πάει μέχρι τέρμα;

Κακό είναι να συνδέεται ο Πειραιάς με την Πετρούπολη, τον Άγιο Νικόλαο ή το Ζεφύρι μέσω μιας λεωφορειακής γραμμής;
Αυτό που λες δεν έχει λογική και στο είπα και πριν. Οι γραμμές σχεδιάζονται μέχρι εκεί που υπάρχει ανάγκη, όχι μέχρι όπου φτάνει η λεωφόρος που εξυπηρετούν.
Τραβώντας το 703 από Θηβών για Άνω Λιόσια, αρχικά χάνεις την ουσία της γραμμής που είναι η σύνδεση με τους Αγίους.
Πόσοι είναι αυτοί που θα μπούνε σε κάποιο κομμάτι του 703 (πχ Περιστέρι, Κοκκινιά, Πειραιά) για το κομμάτι μετά την Ιδομενεως ή για Άνω Λιόσια?
Πόσα οχήματα θα χρειαστείς παραπάνω για να διατηρήσεις την υπάρχουσα συχνότητα με την επέκταση έως τα Άνω Λιόσια?

Και τέλος, ναι είναι κακό να συνδέονται με μια γραμμή! Το Ζεφύρι αρχικά, δεν συνδέεται ούτε με την Αθήνα, ούτε και πρόκειται. Με την λογική σου, πρέπει ο Πειραιάς να ενωθει με κάθε περιοχή με μια γραμμή (άρα και το 130 που το είχες ακυρώσει στο προηγούμενο post). Οπότε θα έχουμε: "Πειραιάς - Παλιό Ψυχικό", "Πειραιάς - Π.Πεντέλη", "Πειραιάς - Άνω Ιλίσια" με καμιά κατοστη γραμμές να ανεβαίνουν από την Θηβών.. Εκτός κι αν το κάθε "703 Πειραιάς - Άνω Λιόσια (Φυλή)" περνάει μέσα από Πετρούπολη, Καματερα, Ζεφύρια (για να μην έχουμε πολλές γραμμές) και φτάνει στην Φυλή με την επόμενη Ολυμπιάδα!

Η Πετρούπολη, το Καματερό και κάθε άλλη περιοχή των Δυτικων Προαστιων ενώνεται με τον Πειραιά με την τοπική γραμμή της κάθε συνοικίας που φτάνει είτε Θηβών, είτε Αγίους και από εκεί με το 703 για Πειραιά. Το δίκτυο έχει ανάγκη από κοντες τοπικές γραμμές και πυκνες διαδημοτικες ή κορμούς για τις ανταποκρίσεις, όχι να κάνουν την δουλειά των Τοπικών!
Απάντηση
#25
Σύμφωνα με το Athens transport, η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα τεθεί σε λειτουργία για επιβάτες τον Σεπτέμβριο. Το a.t αναφέρει ότι σχεδιάζεται αναδιάταξη γραμμών του ΟΑΣΑ στην Πικροδάφνη. Με αυτό τι πιστευετε ότι εννοεί και τι προτείνετε εσείς;
Εγώ προτείνω το Α1 να παραμείνει ως έχει και το Β1 και 217 να κοπούν στην Πικροδάφνη ώστε να δημιουργηθεί ένα δίκτυο τοπικών γραμμών που θα τροφοδοτούν το τραμ με αφετηρία την Πικροδάφνη (αφετηρία 101). Για το 101 και το 102 (πρώην Β1) αύξηση της συχνότητας (ανά 10’-20’) .Ακόμα, χρήσιμη θα ηταν η επέκταση του 141 στην Πικροδάφνη. Επίσης πρέπει στα Νότια Προάστια μετά την Γλυφάδα, το τραμ πρέπει να προωθηθεί περισσότερο και να τροφοδοτείται όπως το μέτρο στο Ελληνικό. π.χ Να επιστρέψει το πρώην Γ1 με αφετηρία την Πικροδάφνη (και αν είναι δυνατός ο συγχρονισμός με το 122 με εναλλάξ αναχωρήσεις από Πικροδάφνη-Αργυρουπολη) και τα Τοπικά Γλυφάδας να τροφοδοτούν και αυτά το Τραμ (Πλ.Γλυφάδας,Ασκληπίειο Βούλας). Και μιας που μιλαμε για μετεπιβιβάσεις πρέπει να αναδιαρθρωθούν και οι γραμμές που τροφοδοτούν τον Προαστιακό.
Απάντηση
#26
(09-07-2021, 07:35 PM)oasagr123 Έγραψε: Σύμφωνα με το Athens transport, η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα τεθεί σε λειτουργία για επιβάτες τον Σεπτέμβριο. Το a.t αναφέρει ότι σχεδιάζεται αναδιάταξη γραμμών του ΟΑΣΑ στην Πικροδάφνη. Με αυτό τι πιστευετε ότι εννοεί και τι προτείνετε εσείς;
Παρανόηση κ λάθος ο τρόπος που τα γράφουν. 

Α. Αναδιάταξη γραμμών ΤΡΑΜ στην Πικροδάφνη. Με την εφαρμογή του δικτύου Πειραια, θα δημιιυργηθούν ΔΥΟ γραμμές τράμ : Η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ κ η γραμμή ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ. 
Ο λόγος προφανής : Στρώσιμο των συχνοτήτων στην παραλιακή γραμμή με ενοποίηση των δρομολογίων. Παράλληλα κόβεται η απευθείας συνδεση Σύνταγμα-Γλυφάδα (περιπορεία σε σχεση με τα λεωφορεία κ αρα εκτος επιλογής των επιβατων) καθώς καταργειται επίσης η συνδεση Συνταγμα-ΣΕΦ (ακόμη πιο ανούσια). 
Έτσι αντι για τρεις γραμμές με συχνότητα 17-20', θα έχουμε δύο με 8' . Άρα, πας παντού κάθε 8 λεπτά, αντι για κάθε 17' (δεν ταιριαζουν οι ανταποκρισεις σήμερα).

Όσον αφορά τα λεωφορεία, δεδομένη θα είναι γ κατάργηση του Α1. Το Β1 ομοίως μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν πριν 20 χρόνια (γραμμή 160 τοπικό μέχρι Αλίμου με κυκλική Αλίμου - δεξ - αρ. Καλαμακίου, αρ. Ποσειδωνος - δεξ. και κατω από τη διαβαση προς Αλίμου). Το 217 πρέπει να ενωθεί με το 229, να κρατηθει Πειραιά και να κάνει μέσα στο ΠΦαληρο τη διαδρομή του 126. Ομοίως να κρατηθεί το 130 ειδικά τώρα που δεν θα υπάρχει απευθειας τραμ Ν.Σμύρνη-ΣΕΦ.
Απάντηση
#27
(09-07-2021, 08:49 PM)Citaro Έγραψε: Παρανόηση κ λάθος ο τρόπος που τα γράφουν. 

Α. Αναδιάταξη γραμμών ΤΡΑΜ στην Πικροδάφνη. Με την εφαρμογή του δικτύου Πειραια, θα δημιιυργηθούν ΔΥΟ γραμμές τράμ : Η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ κ η γραμμή ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ. 
Ο λόγος προφανής : Στρώσιμο των συχνοτήτων στην παραλιακή γραμμή με ενοποίηση των δρομολογίων. Παράλληλα κόβεται η απευθείας συνδεση Σύνταγμα-Γλυφάδα (περιπορεία σε σχεση με τα λεωφορεία κ αρα εκτος επιλογής των επιβατων) καθώς καταργειται επίσης η συνδεση Συνταγμα-ΣΕΦ (ακόμη πιο ανούσια). 
Έτσι αντι για τρεις γραμμές με συχνότητα 17-20', θα έχουμε δύο με 8' . Άρα, πας παντού κάθε 8 λεπτά, αντι για κάθε 17' (δεν ταιριαζουν οι ανταποκρισεις σήμερα).

Όσον αφορά τα λεωφορεία, δεδομένη θα είναι γ κατάργηση του Α1. Το Β1 ομοίως μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν πριν 20 χρόνια (γραμμή 160 τοπικό μέχρι Αλίμου με κυκλική Αλίμου - δεξ - αρ. Καλαμακίου, αρ. Ποσειδωνος - δεξ. και κατω από τη διαβαση προς Αλίμου). Το 217 πρέπει να ενωθεί με το 229, να κρατηθει Πειραιά και να κάνει μέσα στο ΠΦαληρο τη διαδρομή του 126. Ομοίως να κρατηθεί το 130 ειδικά τώρα που δεν θα υπάρχει απευθειας τραμ Ν.Σμύρνη-ΣΕΦ.
α) Η απευθείας συνδεση Σύνταγμα-Βούλα είναι με συχνότητες 20’ ενώ Σύνταγμα-Πικροδάφνη-Βούλα με συχνότητες 7’ είναι ιδιος χρονος. 
β) Δεν θα ηταν κακή ιδεα η αφετηρία κάποιων γραμμών στην Πικροδάφνη που θα τροφοδοτούν το τραμ.
Απάντηση
#28
Μιας και το τραμ πλησιάζει θα ήθελα να κάνω και εγώ προτάσεις. Μία καλή ιδέα θα ήταν να τοπικοποιηθεί το Β1 στην Τροκαντερό. (Κοινό τέρμα με 550 και 860) με νέα ονομασία 102 Π.Φάληρο - Α.Γλυφάδα. Με αυτή την τροποποίηση θα μπορούσε να αυξήσει την συχνότητά του γλυτώνοντας περίπου 45' κύκλος. Καλή ιδέα θα ήταν να εξεταστεί και η κατάργηση του 130 όπως και η αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών 217 , 218 , 229. Επίσης θα έλεγα να καταργηθεί το Α1 δίνοντας την θέση του στο EXPRESS Ε1 Πειραιάς - Βούλα με καλύτερες συχνότητες.
Απάντηση
#29
(12-11-2021, 09:53 PM)kostas720 Έγραψε: Μιας και το τραμ πλησιάζει θα ήθελα να κάνω και εγώ προτάσεις. Μία καλή ιδέα θα ήταν να τοπικοποιηθεί το Β1 στην Τροκαντερό. (Κοινό τέρμα με 550 και 860) με νέα ονομασία 102 Π.Φάληρο - Α.Γλυφάδα. Με αυτή την τροποποίηση θα μπορούσε να αυξήσει την συχνότητά του γλυτώνοντας περίπου 45' κύκλος. Καλή ιδέα θα ήταν να εξεταστεί και η κατάργηση του 130 όπως και η αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών 217 , 218 , 229
Ολα αυτά έχουν συζητηθεί πολλές φορές. Μην περιμένετε το Τραμ να επιφέρει την παραμικρή αλλαγή στις γραμμές του Πειραιά, όσο η συχνότητα του είναι αυτή που παρουσιάζεται.. 

Επίσης, δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να έχει Αφετηρία κάποια γραμμή της Άνω Γλυφάδας στον Φλοισβο.. Το 160 (από το Τερψιθέα - Άλιμος) μπορεί να είναι κυκλικό στο Καλαμάκι, μαζί με όλες τις αντίστοιχες τροποποιήσεις σε γραμμές των περιοχών Αργυρούπολης, Αλίμου και Άνω Γλυφάδας..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#30
(12-11-2021, 09:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Ολα αυτά έχουν συζητηθεί πολλές φορές. Μην περιμένετε το Τραμ να επιφέρει την παραμικρή αλλαγή στις γραμμές του Πειραιά, όσο η συχνότητα του είναι αυτή που παρουσιάζεται.. 

Επίσης, δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να έχει Αφετηρία κάποια γραμμή της Άνω Γλυφάδας στον Φλοισβο.. Το 160 (από το Τερψιθέα - Άλιμος) μπορεί να είναι κυκλικό στο Καλαμάκι, μαζί με όλες τις αντίστοιχες τροποποιήσεις σε γραμμές των περιοχών Αργυρούπολης, Αλίμου και Άνω Γλυφάδας..
Συμφωνώ, δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι με την επέκταση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά αν και θα ήταν χρήσιμο να γίνει κάποια αλλαγή πχ του Α1 ή του Β1.

Το ξανασκέφτηκα και λέω πως δεν υπάρχει νόημα να τοπικοποιηθεί το Β1 στην Τροκαντερό. Ίσως θα μπορούσε να έχει αφετηρία την Πικροδάφνη ή κάπου στη 3η Καλαμακίου.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 459.700 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)