16-07-2021, 01:02 AM
Μείωση των δρομολογίων του 500 στο Θερινό 1 με μόλις 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση.
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
|
16-07-2021, 01:02 AM
Μείωση των δρομολογίων του 500 στο Θερινό 1 με μόλις 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση.
16-07-2021, 03:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-07-2021, 03:17 AM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
(16-07-2021, 01:02 AM)oasagr123 Έγραψε: Μείωση των δρομολογίων του 500 στο Θερινό 1 με μόλις 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση. Και το X14 πολύ συχνά μοιάζει να λειτουργεί με κομμένη βάρδια, ακόμα και με καμία από τις 2. Την εποχή της καραντίνας λογικό, αλλά τώρα δεν έχει βραδινή απαγόρευση. Εκτός κι αν για κάποιο λόγο, δεν εμφανίζεται πάντα στην τηλεματική.
25-07-2021, 05:28 PM
Πλέον η γραμμή 871Τ εμφανίζεται στην εφαρμογή και την ιστοσελίδα της τηλεματικής και στο Google Maps.
26-07-2021, 09:17 PM
Συνεχίζονται πολλές δρομολογήσεις 12μετρων οχημάτων στο 122 και 171. Στο 171 δικαιολογείται μόνο τις ώρες αιχμής που εχει 9λεπτη συχνότητα. Αλλά το 122 πρέπει να εχει αποκλειστικά νταλίκες μιας και είναι στις γραμμές με μεγαλο όγκο επιβατών
26-07-2021, 09:30 PM
(26-07-2021, 09:17 PM)oasagr123 Έγραψε: Συνεχίζονται πολλές δρομολογήσεις 12μετρων οχημάτων στο 122 και 171. Στο 171 δικαιολογείται μόνο τις ώρες αιχμής που εχει 9λεπτη συχνότητα. Αλλά το 122 πρέπει να εχει αποκλειστικά νταλίκες μιας και είναι στις γραμμές με μεγαλο όγκο επιβατών Καιρός να συνηθίσετε στην παρουσία 12μετρων, έτσι θα πάει όλη τη σεζόν.
27-07-2021, 01:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-07-2021, 01:37 PM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
Η κατάσταση με τα τρόλεϊ χειροτερεύει... Η γραμμή 7 έμεινε με 1 τρόλεϊ σήμερα, όλη μέρα (αντί για 5-6) και 75' συχνότητα. Απορώ γιατί δεν την άφησαν στο Μπραχάμι ως Χ7 (ή να τη δώσουν στο Βοτανικό) αν είναι να μην εκτελείται σωστά.
Επίσης, το 14 με 60(!) λεπτά συχνότητα, το 10 με 70', το 21 με 40' και γενικά πολλές κομμένες βάρδιες, ακόμα και με το Θερινό πρόγραμμα...
29-07-2021, 04:03 PM
Τα τρόλεϊ συνεχίζουν να έχουν εικόνα διάλυσης και αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, η κατάσταση θα είναι έτσι για πολύ καιρό. Ενδεικτικά:
Το 3 με μισάωρα σε ώρες αιχμής και κενό ακόμα και 50 λεπτά, το 5 με κενά 45-55 λεπτά, το 6 με κενά 40-50 λεπτά, το 10 με 95 (!) λεπτά κενό σε ώρα αιχμής και το 14 με 60λεπτα...Μην πούμε και για τις άλλες γραμμές το ίδιο είναι. Το πιο περίεργο είναι όμως το 7 το οποίο δημιουργήθηκε για ενίσχυση των τρόλεϊ της Πατησίων και σήμερα είχε ένα όχημα και αυτό για 4 δρομολόγια. Η κατάσταση στην Πατησίων τραγική. Γραμμές όπως το 3 και το 5 έχουν κόσμο ακόμα και ίσο με το 608 (εκτός της περιόδου με ανοιχτά πανεπιστήμια). Δυστυχώς μέχρι όλες οι γραμμές τρόλεϊ να είναι στα 7-10 λεπτά (που δεν θα γίνει), η μόνη λύση για την Πατησίων είναι μια γραμμή με νταλίκες (λεωφορεία φυσικά), ανά 7 λεπτά, ξεκινώντας από Σίνα. Προφανώς δεν είναι εύκολο να βρεθούν 11-12 οχήματα και μάλιστα νταλίκες, αλλά ας κοπούν από κάπου αλλού γιατί στην Πατησίων είσαι τυχερός αν χωρέσεις στο τρόλεϊ όταν περάσει...
29-07-2021, 04:40 PM
Θα κοπούν από που? Ήδη Α7 και Β9 βγαίνουν με 12μετρο ενώ το Α1 στο όριο είναι.
29-07-2021, 06:23 PM
Δημιουργήθηκε νέα γραμμή Χ5 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-Ν.ΦΑΛΗΡΟ διότι υπάρχει βλάβη σε αυτό το τμήμα του ΗΣΑΠ.
Γνωρίζει κάποιος για ποσο καιρό θα είναι σταματημένη η κυκλοφορία του ΗΣΑΠ στο τμήμα Πειραιάς-Φάληρο και ποιες είναι οι συχνότητες και η διαδρομή της Χ5 μιας και δεν εμφανιζεται στην τηλεματική;
29-07-2021, 07:08 PM
(29-07-2021, 04:03 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Τα τρόλεϊ συνεχίζουν να έχουν εικόνα διάλυσης και αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, η κατάσταση θα είναι έτσι για πολύ καιρό. Ενδεικτικά: Δυστυχώς η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει και πέρα από την Πατησίων σοβαρό θέμα υπάρχει και στην Π.Ράλλη όπου έχει μόνο το 21.. Νταλίκες έτσι όπως τα έκαναν με την Ράλλη πλέον δεν υπάρχουν ούτε για τις βασικές γραμμές.. Ανθούσα με το ζόρι κατάφερναν να βγάλουν το Β5 στο Χειμερινό, και αν ανοίξουν Πανεπιστήμια οι περισσότερες νταλίκες θα πρέπει να πάνε στα 242/250.. Κάποια λύση θα ήταν να πέσει περαιτέρω ψαλίδι σε βάρδιες σε κάτι 1, 12, 18/19, 24/25 ακόμα και ολοκληρωτικό κόψιμο ώστε να μεταφερθούν βάρδιες στις βασικές γραμμές που πονάνε, έστω και με 12μετρα.. Αλλά και πάλι σε λίγο καιρό στα ίδια θα είμαστε αφού δεν υπάρχει θέληση για βελτίωση της κατάστασης στις γραμμές τρόλεϊ.. Εδώ ούτε τα προγράμματα δεν φτιάχνουν ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες.. |
|