Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(24-06-2021, 01:50 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Η κατάσταση στο Α7 τις ώρες αιχμής, είναι δραματική. Τρίτη πρωί, τα 10/12 οχήματα ήταν N2. Τετάρτη ήταν τα 9/12. Σε συνδυασμό και με τα 550 που περνούν επίσης γεμάτα, η κατάσταση στην Κηφισίας άρχισε να θυμίζει την εποχή πριν έρθουν τα ΚΤΕΛ... 

Υ.Γ. Το πρωί πριν φύγω από το σπίτι, έριξα μια ματιά στην τηλεματική και είδα ότι έρχεται το 18μ Volvo #141. Έφυγα τρέχοντας να το προλάβω, γιατί από πίσω έρχονταν μόνο Ν2 και ήξερα τι θα γινόταν. Και είχε αρκετό κόσμο το Volvo...  Πλέον θα διαλέγουμε λεωφορεία που χωράμε. Tongue

Η ώρα είναι 7:30 και μάλλον πάμε για "ρεκόρ" σήμερα. Συνολικά στο Α7 και Β9, ο αριθμός των 18μετρων που κυκλοφορούν ως τώρα είναι... 0!  Big Grin
Το 122Θ πρέπει κάπως να συγχρονιστεί με το 122 γιατί ειδικά στην διαδρομή προς Σαρωνίδα/Βάρκιζα έρχονται παντα μαζί, οπότε πρέπει το 122Θ να εχει και αυτό αφετηρία στο μέτρο Αργυρούπολης και να φεύγουν εναλλάξ.
Από τη Δευτέρα έχω δει 4 ΦΟΡΕΣ λεωφορειατζήδες να αγνοούν παντελώς στάσεις:
-Back to back στο 651 τη Δευτέρα το βραδάκι (γύρω στις 20:15) 
-Στο 622 σήμερα το πρωί (γύρω στις 11:20) προς Γουδή ο οδηγός πήρε φόρα και ξέχασε τη στάση ''Φαέφθοντως'' ενώ ήθελε να κατέβει άνθρωπος (τελικά φρέναρε και κατέβηκε η κυρία άρα τέλος καλό όλα καλά)
-Τέλος, στο 608, με κατέυθυνση προς Γαλάτσι (γύρω στις 13:50, επίσης σήμερα), ξέχασε τη στάση ''Συκιά'' με τον κόσμο να φωνάζει ''ΣΤΑΣΗ!'' και τελικά όποιος ήθελε να κατέβει, κατέβηκε.
Και στις 4 περιπτώσεις δεν περίμενε άνθρωπος στις συγκεκριμένες στάσεις, άρα το επιμύθιο είναι ότι μερικοί λεωφορειατζήδες, αν δεν δουν άνθρωπο να περιμένει σε στάση, ιδίως σε μη κεντρικούς δρόμους περιοχών, δεν σταματάνε, ακόμα και αν θέλει κόσμος να κατέβει.
Επίσης, στο 622 σήμερα το πρωί (στο δρομολόγιο που ανέφερα προηγουμένως) από την ''Ύδρας'' που ανέβηκα μέχρι τον ΟΤΕ που κατέβηκα, ελάχιστοι επικύρωσαν εισητήριο, ιδίως στη στάση της Πλ. Κυψέλης, που μπήκε ο περισσότερος κόσμος, αυτοί που έκοψαν εισητήριο ήταν πολύ λίγοι, σε αναλογία με το πόσοι μπήκαν. (Εγώ ήμουν στις εξαιρέσεις, δλδ επικύρωσα εισητήριο) άρα το ''δεν επικυρώνω εισητήριο'' βγάζει κυβέρνηση για πλάκα!
(01-07-2021, 04:56 PM)DimPapandreou Έγραψε: Επίσης, στο 622 σήμερα το πρωί (στο δρομολόγιο που ανέφερα προηγουμένως) από την ''Ύδρας'' που ανέβηκα μέχρι τον ΟΤΕ που κατέβηκα, ελάχιστοι επικύρωσαν εισητήριο, ιδίως στη στάση της Πλ. Κυψέλης, που μπήκε ο περισσότερος κόσμος, αυτοί που έκοψαν εισητήριο ήταν πολύ λίγοι, σε αναλογία με το πόσοι μπήκαν. (Εγώ ήμουν στις εξαιρέσεις, δλδ επικύρωσα εισητήριο) άρα το ''δεν επικυρώνω εισητήριο'' βγάζει κυβέρνηση για πλάκα!

Δεν είναι έτσι. Ως γνωστόν οι μηνιαίες, τριμηνιαίες, ετήσιες κάρτες ισχύουν από την ΠΡΩΤΗ επικύρωση, άσχετα αν τις "περάσεις" ξανά από το μηχανημα. Πρακτικά σημαίνει ότι αν την περάσεις όταν την αγοράσεις, έχει ισχύ 30, 90, 180, 365 μέρες και ΔΕΝ χρειάζεται ξανά επικύρωση.

Στο μετρό έχει μπάρες και αναγκάζεσαι . Στο λεωφορείο, είτε τις σκανάρεις είτε όχι, είναι έγκυρες για όσο χρόνο έχεις πληρώσει. Έχω πετύχει πάμπολλες φορές έλεγχο και διάβασε την κάρτα μου μια χαρά ως έγκυρη, κι ας μην περνάω ποτέ από το μηχάνημα του λεωφορείου (έχω ετήσια και ισχύει μέχρι του χρόνου).
Και
Σε όσους ελέγχους έχω πετύχει από πέρυσι, είναι εξαιρετικά λίγοι όσοι δεν έχουν εισιτήριο (1-2 ανα δρομολόγιο). Και επειδή οι περισσότεροι κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό, είναι ακόμη πιο δύσκολο να πας κάπου "τζάμπα". Αυτό συμβαίνει σε κάτι τοπικές διαδρομές (μέσα στα προάστια για δυο τρεις στάσεις) αλλά ας το ελέγξουν.
(01-07-2021, 06:02 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι έτσι. Ως γνωστόν οι μηνιαίες, τριμηνιαίες, ετήσιες κάρτες ισχύουν από την ΠΡΩΤΗ επικύρωση, άσχετα αν τις "περάσεις" ξανά από το μηχανημα. Πρακτικά σημαίνει ότι αν την περάσεις όταν την αγοράσεις, έχει ισχύ 30, 90, 180, 365 μέρες και ΔΕΝ χρειάζεται ξανά επικύρωση.

Στο μετρό έχει μπάρες και αναγκάζεσαι . Στο λεωφορείο, είτε τις σκανάρεις είτε όχι, είναι έγκυρες για όσο χρόνο έχεις πληρώσει. Έχω πετύχει πάμπολλες φορές έλεγχο και διάβασε την κάρτα μου μια χαρά ως έγκυρη, κι ας μην περνάω ποτέ από το μηχάνημα του λεωφορείου (έχω ετήσια και ισχύει μέχρι του χρόνου).
Και
Σε όσους ελέγχους έχω πετύχει από πέρυσι, είναι εξαιρετικά λίγοι όσοι δεν έχουν εισιτήριο (1-2 ανα δρομολόγιο). Και επειδή οι περισσότεροι κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό, είναι ακόμη πιο δύσκολο να πας κάπου "τζάμπα". Αυτό συμβαίνει σε κάτι τοπικές διαδρομές (μέσα στα προάστια για δυο τρεις στάσεις) αλλά ας το ελέγξουν.
Αλλά πάλι, δεν είναι σωστό μα μην επικυρώνεις το εισητήριο
(01-07-2021, 06:02 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι έτσι. Ως γνωστόν οι μηνιαίες, τριμηνιαίες, ετήσιες κάρτες ισχύουν από την ΠΡΩΤΗ επικύρωση, άσχετα αν τις "περάσεις" ξανά από το μηχανημα. Πρακτικά σημαίνει ότι αν την περάσεις όταν την αγοράσεις, έχει ισχύ 30, 90, 180, 365 μέρες και ΔΕΝ χρειάζεται ξανά επικύρωση.

Στο μετρό έχει μπάρες και αναγκάζεσαι . Στο λεωφορείο, είτε τις σκανάρεις είτε όχι, είναι έγκυρες για όσο χρόνο έχεις πληρώσει. Έχω πετύχει πάμπολλες φορές έλεγχο και διάβασε την κάρτα μου μια χαρά ως έγκυρη, κι ας μην περνάω ποτέ από το μηχάνημα του λεωφορείου (έχω ετήσια και ισχύει μέχρι του χρόνου).
Και
Σε όσους ελέγχους έχω πετύχει από πέρυσι, είναι εξαιρετικά λίγοι όσοι δεν έχουν εισιτήριο (1-2 ανα δρομολόγιο). Και επειδή οι περισσότεροι κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό, είναι ακόμη πιο δύσκολο να πας κάπου "τζάμπα". Αυτό συμβαίνει σε κάτι τοπικές διαδρομές (μέσα στα προάστια για δυο τρεις στάσεις) αλλά ας το ελέγξουν.
Το ότι η έναρξη της ισχύος των χρονικών εισιτηρίων γίνεται με την πρώτη επικύρωση δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να την ξαναπεράσεις από το μηχάνημα σε καμία περίπτωση. Εκτός από την χρέωση το σύστημα λαμβάνει κι άλλα δεδομένα (με πρώτο και κύριο βέβαια την πληρότητα του οχήματος) συνεπώς μόνο εξυπνάδα δεν το λες το να βαριέσαι να την περάσεις (αλλά στο μετρό που υπάρχουν μπάρες να το κάνεις αδιαμαρτύρητα). Το ότι στο έλεγχο την βλέπει την κάρτα ως έγκυρη είναι λάθος του συστήματος, προσωπικά δεν γνωρίζω κάποιο άλλο σύστημα ανά την Ευρώπη που μη θεωρεί τη μη επικύρωση σε κάθε μέσο ως λαθρεπιβίβαση.
(01-07-2021, 04:56 PM)DimPapandreou Έγραψε: Από τη Δευτέρα έχω δει 4 ΦΟΡΕΣ λεωφορειατζήδες να αγνοούν παντελώς στάσεις:
-Back to back στο 651 τη Δευτέρα το βραδάκι (γύρω στις 20:15) 
-Στο 622 σήμερα το πρωί (γύρω στις 11:20) προς Γουδή ο οδηγός πήρε φόρα και ξέχασε τη στάση ''Φαέφθοντως'' ενώ ήθελε να κατέβει άνθρωπος (τελικά φρέναρε και κατέβηκε η κυρία άρα τέλος καλό όλα καλά)
-Τέλος, στο 608, με κατέυθυνση προς Γαλάτσι (γύρω στις 13:50, επίσης σήμερα), ξέχασε τη στάση ''Συκιά'' με τον κόσμο να φωνάζει ''ΣΤΑΣΗ!'' και τελικά όποιος ήθελε να κατέβει, κατέβηκε.
Και στις 4 περιπτώσεις δεν περίμενε άνθρωπος στις συγκεκριμένες στάσεις, άρα το επιμύθιο είναι ότι μερικοί λεωφορειατζήδες, αν δεν δουν άνθρωπο να περιμένει σε στάση, ιδίως σε μη κεντρικούς δρόμους περιοχών, δεν σταματάνε, ακόμα και αν θέλει κόσμος να κατέβει.
Επίσης, στο 622 σήμερα το πρωί (στο δρομολόγιο που ανέφερα προηγουμένως) από την ''Ύδρας'' που ανέβηκα μέχρι τον ΟΤΕ που κατέβηκα, ελάχιστοι επικύρωσαν εισητήριο, ιδίως στη στάση της Πλ. Κυψέλης, που μπήκε ο περισσότερος κόσμος, αυτοί που έκοψαν εισητήριο ήταν πολύ λίγοι, σε αναλογία με το πόσοι μπήκαν. (Εγώ ήμουν στις εξαιρέσεις, δλδ επικύρωσα εισητήριο) άρα το ''δεν επικυρώνω εισητήριο'' βγάζει κυβέρνηση για πλάκα!

Επίσης, χθες τα δρομολόγια των 20:45 και 21:15 του 122 δεν πραγματοποιήθηκαν από την "παραδοσιακή" πλέον αφετηρία επί του σταθμού μετρό Αργυρούπολης προς Αθήνα, αλλά οι οδηγοί έφευγαν για το πουθενά και μετά πήγαιναν απευθείας Ελληνικό
Στο εσωτερικό ορισμένων οχημάτων της Λούτσας (304/305) η κατάσταση είναι αποπνικτική.. Ο κλιματισμός υπολειτουργεί, τα 4 παράθυρα που υπάρχουν (αν είναι όλα ανοιχτά δηλαδή) δεν επαρκούν και το όχημα είναι στην κυριολεξία φούρνος. Μάλιστα, ο οδηγός σήμερα άνοιξε την μπροστινή πόρτα για κάποια λεπτά για να μπει λίγος αέρας  Big Grin Smile
Αυτό ονομάζεται κτελοποίηση... Βοηθεία σας...
(01-07-2021, 06:02 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι έτσι. Ως γνωστόν οι μηνιαίες, τριμηνιαίες, ετήσιες κάρτες ισχύουν από την ΠΡΩΤΗ επικύρωση, άσχετα αν τις "περάσεις" ξανά από το μηχανημα. Πρακτικά σημαίνει ότι αν την περάσεις όταν την αγοράσεις, έχει ισχύ 30, 90, 180, 365 μέρες και ΔΕΝ χρειάζεται ξανά επικύρωση.

Στο μετρό έχει μπάρες και αναγκάζεσαι . Στο λεωφορείο, είτε τις σκανάρεις είτε όχι, είναι έγκυρες για όσο χρόνο έχεις πληρώσει. Έχω πετύχει πάμπολλες φορές έλεγχο και διάβασε την κάρτα μου μια χαρά ως έγκυρη, κι ας μην περνάω ποτέ από το μηχάνημα του λεωφορείου (έχω ετήσια και ισχύει μέχρι του χρόνου).
Και
Σε όσους ελέγχους έχω πετύχει από πέρυσι, είναι εξαιρετικά λίγοι όσοι δεν έχουν εισιτήριο (1-2 ανα δρομολόγιο). Και επειδή οι περισσότεροι κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό, είναι ακόμη πιο δύσκολο να πας κάπου "τζάμπα". Αυτό συμβαίνει σε κάτι τοπικές διαδρομές (μέσα στα προάστια για δυο τρεις στάσεις) αλλά ας το ελέγξουν.

Άμα δεν δίνεις στοιχεία κίνησης στο 235 θα ξαναμειώσουν τα δρομολόγια  ROFL
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.832 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.731 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.204 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.042 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.144 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.156 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.597 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.395 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.744 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.726 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)