30-05-2021, 09:18 AM
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
|
30-05-2021, 02:16 PM
(30-05-2021, 08:57 AM)oasagr123 Έγραψε: Έχω την εξής απορία. Γιατί, ενώ η Τερψιθέα βρίσκεται σε πολύ μικρή απόσταση από τον Σταθμό Ελληνικού, έχει συνδεση με τον σταθμο Αγ.Δημητρίου (με το 164);Γιατί, το 124 και το 205 πού πάνε;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
30-05-2021, 02:28 PM
(30-05-2021, 09:18 AM)irisbus57 Έγραψε: ίσως όταν δημιουργήθηκε η γραμμή αυτή να μην υπήρχε η προέκταση στο Ελληνικό Αφ' ενος, οπως είπε κ ο VanHool, υπαρχει το 124 που κάνει ακριβώς τη διαδρομή που λες και βγαινει σε 10' στο μετρό Ελληνικού. Αφ' ετέρου, το 164 ειναι η τοπική εκδοχή του παλιού Α4 και του πρώην 208. Ο σκοπός του ειναι να καλύπτει τη συνδεση Αργυρούπολης - Κατω Ηλιούπολης - Βουλιαγμένης. Άλλο πράγμα.
30-05-2021, 02:32 PM
01-06-2021, 02:25 PM
Επειδή παλιά ήταν ο συνδυασμός 208 και Α4, τα οποία έφταναν Ακαδημία. Και αφότου ήρθε το μετρό κάτω από τον Άγιο Δημήτριο, επέλεξαν το πρώην Α4 (Ακαδημία-Κάτω Ηλιούπολη-Αργυρούπολη-Τερψιθέα) να ξεκινά από τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, μιας και ''ελευθερώθηκε ο σταθμός από τις γραμμές 154 και 171 (οι οποίες είχαν και πολλά οχήματα στο δυναμικό τους). Αλλά σαν διαδρομή το να μεταφερθεί στο Ελληνικό θα ήταν βλακεία, μιας και για τις απευθείας μετακινήσεις απο Τερψιθέα στο Ελληνικό υπάρχει το 124, ενώ το 164 χρησιμοποιείται κυρίως για την διαδημοτική μετακίνηση των κατοίκων Ηλιούπολης, Αργυρούπολης και Γλυφάδας, ενώ επίσης τροφοδοτεί την Αργυρούπολη και την Κάτω Ηλιούπολη με το μετρό (μιας και δεν είναι για όλους τους κατοίκους κοντά οι σταθμοί μετρό Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη.
Κανονικά θα είχε την αφετηρία του στο μετρό Ηλιούπολης, αλλά εκεί δεν υπάρχει καν χώρος για αφετηρία
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
02-06-2021, 12:54 PM
Γνωρίζει κανείς μήπως για ποιον λόγο το 140 τώρα δεν διέρχεται από Άλιμο και Ελληνικό και πάει μέσω λεωφόρου Βουλιαγμένης στην Γλυφάδα? Γιατί λέγεται πως έχει συμβεί κάτι σοβαρό...
02-06-2021, 02:06 PM
(02-06-2021, 12:54 PM)Larioupol Έγραψε: Γνωρίζει κανείς μήπως για ποιον λόγο το 140 τώρα δεν διέρχεται από Άλιμο και Ελληνικό και πάει μέσω λεωφόρου Βουλιαγμένης στην Γλυφάδα? Γιατί λέγεται πως έχει συμβεί κάτι σοβαρό... Τηλεφώνημα για βόμβα σε κτήριο επί της Λ. Αλίμου (ύψος Continent, νυν Σκλαβενίτη). Έχει αποκλειστεί η περιοχή από την ΕΛ.ΑΣ.
02-06-2021, 09:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-06-2021, 09:39 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Όσο πάνε και αυξάνονται μου φαίνεται τα Ν2 σε γραμμές όπως A7, B5 και B9. Μερικές μέρες, μπορεί να ξεπερνούν και τo 60% όσων κυκλοφορούν στις γραμμές αυτές. Μερικά από αυτά που είδα στην Αλεξάνδρας ήταν ασφυκτικά γεμάτα,.κυρίως στο Α7.
Βέβαια, χίλιες φορές καλύτερα να βγαίνουν 12μετρα, παρά να κόβονται εντελώς κάποια δρομολόγια ή να αραιώνουν... Αλλά πολύ καθυστερούν οι υπόλοιπες νταλίκες με leasing...
02-06-2021, 10:03 PM
Νομίζω πως τις τελαυταίες μέρες το Α1, που είχε κι αυτό κάποια 12μετρα καθημερινά, βγαίνει όλο με αρθρωτά με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα Ν2 στο Α7 και το Β9 για να εξισορροπήσει η κατάσταση.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι κάποιες νταλικογραμμές έχουν πυκνώσει με αποτέλεσμα να τραβάνε πλέον πολλά οχήματα τη στιγμή που οι διαθεσιμότητες αρθρωτών στην ΟΣΥ δεν είναι απεριόριστες. Νωρίτερα μες τη μέρα το 703 είχε 14 οχήματα ταυτόχρονα όταν σε άλλα χειμερινά ζήτημα να έφτανε τα 8-9! Το 608 στην Ανθούσα φτάνει τα 24 οχήματα οπότε άμα θέλει και το Β5 άλλα 15 κάπου δεν βγαίνει το πράγμα.
04-06-2021, 06:10 PM
Έχω να κανω μια πρόταση για καλύτερη εξυπηρέτηση των νοτίων προαστίων.
Ίσως το 115 να λειτουργούσε όλη μερα με εναλλάξ δρομολόγια με το 116. Δηλαδή: Π.χ. 10:00 116 10:25 115 10:50 116 11:15 115 |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)