Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Χαζεύοντας κάτι στον ιστοτοπο του ΟΑΣΑ, παρατήρησα κάτι και σοκαρίστηκα ελαφρώς.....
Έψαχνα τα δρομολόγια που εξυπηρετούν την Κηφισίας, και διαπίστωσα πως το Α7 ΔΕΝ έχει καθόλου δρομολόγια την Κυριακή!
Πρόκειται για λάθος της ιστοσελίδας, ή πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, με το σκεπτικό ότι "το Χ14 φτάνει και περισσεύει;;;" Το λέω γιατί ποτέ μου δεν έτυχε να το παρατηρήσω.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 16
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2010
(18-10-2010, 10:12 PM)cmegas Έγραψε: Χαζεύοντας κάτι στον ιστοτοπο του ΟΑΣΑ, παρατήρησα κάτι και σοκαρίστηκα ελαφρώς.....
Έψαχνα τα δρομολόγια που εξυπηρετούν την Κηφισίας, και διαπίστωσα πως το Α7 ΔΕΝ έχει καθόλου δρομολόγια την Κυριακή!
Πρόκειται για λάθος της ιστοσελίδας, ή πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, με το σκεπτικό ότι "το Χ14 φτάνει και περισσεύει;;;" Το λέω γιατί ποτέ μου δεν έτυχε να το παρατηρήσω.....
Η διαδρομή του Α7 ούτως η άλλως υπερκαλύπτεται από αυτή του Β7 τώρα που 'κόπηκε' η γραμμή στον Πλάτανο. Την Κυριακή που είναι λιγότερα τα δρομολόγια λειτουργεί μόνο το Β7, εκτελώντας ουσιαστικά και τη διαδρομή του Α7, καθώς φτάνει στον Πλάτανο και συνεχίζει για Ν. Κηφισιά.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
21-10-2010, 09:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-10-2010, 09:09 PM από ELBO O405GN.)
Είναι λάθος να γίνονται οι συνελεύσεις των οδηγών ΕΘΕΛ καθημερινές. Μπορούν να πραγματοποιούνται τα Σ/Κ που η επιβατική κίνηση είναι κάπως μειωμένη. Επίσης, πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο να υπάρχουν σε μια αφετηρία σταθμευμένα περισσότερα του ενός λεωφορεία της ίδιας γραμμής: όταν έρχεται ένα όχημα, να φεύγει το άλλο.
Το αρμόδιο υπουργείο έχει ανακοινώσει αλλαγές στις ΔΕΚΟ άρα και στην ΕΘΕΛ. Οι συνδικαλιστές διαμαρτύρονται, αλλά μονόπλευρα όπως πάντα. Δίνουν έμφαση στα μισθολογικά, αλλά δε μας λένε τι προτείνουν για τα εξής: τηλεματική, έλεγχος κομίστρου, βελτίωση δρομολογίων.
Κάποια στιγμή πρέπει να προτείνονται λυσεις σε αυτή τη χώρα και όχι να υπάρχει μόνο στείρα άρνηση σε επιχειρούμενες αλλαγές, καλές ή κακές. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην απορούμε γιατί ο κόσμος δεν προτιμά το λεωφορείο ή το χρησιμοποιεί από ανάγκη.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 86
Θέματα: 0
Εγγραφή: 27-12-2009
(18-10-2010, 10:25 PM)GeorgeK Έγραψε: Η διαδρομή του Α7 ούτως η άλλως υπερκαλύπτεται από αυτή του Β7 τώρα που 'κόπηκε' η γραμμή στον Πλάτανο. Την Κυριακή που είναι λιγότερα τα δρομολόγια λειτουργεί μόνο το Β7, εκτελώντας ουσιαστικά και τη διαδρομή του Α7, καθώς φτάνει στον Πλάτανο και συνεχίζει για Ν. Κηφισιά. Και δινει μια ωρα διαδρομη και δεν βγαινει φυσικα και πανε περιπατο τα δρομολογια Και αμα πεσεις σε γατα σταθμαρχη παει ο Πλατανος συννεφο
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Ξερει κανεις αν θα αλλαξει τιποτα απο Δευτερα (1/11) γιατι βλεπω στο site του ΟΑΣΑ σε πολλες γραμμες λειπουν δρομολογια ειτε ολα, ειτε μονο καθημερινων, ειτε ΣΚ, ειτε μονο Σαββατου, ειτε μονο Κυριακης...
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
ο οασα αναφερει οτι θα πυκνωσουν οι γραμμες 304 και 305 αλλα ακομα ειναι μισαωρα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
η Ε22 εχει πολλες στασεις δεν θα πρεπε να κοπουν μερικες?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Για την Ε22 έχω φτιάξει προτάσεις στην αντίστοιχη ενότητα....
Αλλά όπως και να 'χει, είναι αλήθεια ότι πρέπει να κοπούν πολλές, κυρίως στο κομμάτι Συγγρού-Πηγαδάκια.
Το θέμα όμως είναι ότι από τότε που κόπηκαν οι Ε1-Ε2, έπεσε σχεδόν όλο τους το βάρος στην Ε22. Επομένως, ακόμα και η 25λεπτη συχνότητα δεν αρκεί.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Για το κόψιμο του 057 και την δημιουργία του 202 συμφωνώ και επαυξάνω, όπως και για την κατάργηση της "χαζομάρας" 538 που ποτέ δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπούσε η δημιουργία της.
Το τμήμα των 057 και 024 που κόβεται καλύπτεται από το μετρό (γραμμή 2) ούτως ή άλλως, ενώ υπάρχει και η εναλλακτική λύση των τρόλλεϊ (γραμμή 1 στην θέση του 024, γραμμή 4 στην θέση του 057) αλλά και άλλες γραμμές λεωφορείων. Πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα πρέπει να γίνει το ίδιο με το 732 (δύο τοπικές δηλ. 732 Σταθμός Αττικής - Άγιος Φανούριος και 214 Στ. Ευαγγελισμού - Νέα Ελβετία μέσω Φορμίωνος) αλλά και το 054 (ο κλάδος του Περισσού να συγχωνευθεί με το 605 που επίσης να γίνει τοπικό με αφετηρία τα Άνω Πατήσια, ενώ από την πλευρά του Βύρωνα να καραπυκνώσει το 209 και να έχει 12μετρα λεωφορεία - απ' ότι θυμάμαι η διαδρομή τους μεταξύ Παγκρατίου και Μεταμόρφωσης ταυτίζεται). Το 224 πρέπει να φύγει από το κέντρο και να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αλεξάνδρας, ενώ η επίγεια εξυπηρέτηση του κέντρου πρέπει να γίνεται μόνο από τα τρόλλεϊ και έναν αριθμό υφιστάμενων και νέων γραμμών με midi λεωφορεία Solaris που να μπορούν να προσφέρουν μεγάλη συχνότητα δρομολογίων με ευκολία ελιγμών. Σταδιακά, τα μεγάλα θερμικά (12 και 18 μέτρων) πρέπει να φύγουν από το κέντρο με τις αφετηρίες των κορμών να μεταφερθούν περιμετρικά αυτού.
Βεβαίως η συχνότητα του κλάδου του 057 που απομένει μου φαίνεται ανεπαρκής κάθε 15 λεπτά με midi λεωφορεία. Θα έπρεπε κατά την γνώμη μου ή να βάλουν μεγαλύτερα λεωφορεία ή πιο συχνά δρομολόγια. Το πρώτο θα ήταν οικονομικότερο καθώς θα γλύτωναν οδηγούς.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(23-12-2010, 04:10 PM)panos81 Έγραψε: Το 224 πρέπει να φύγει από το κέντρο και να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αλεξάνδρας,
Το 224 πηγαίνει από Σόλωνος και εξάρχεια και συνεπώς "φορτώνει" την κίνηση πολύ λιγότερο από ότι εάν πήγαινε από Βασιλίσσης Σοφίας και Αλεξάνδρας.
|