Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
#81
(21-04-2021, 07:14 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είμαι καθόλου σίγουρος γι' αυτό. Απ' ότι αποδείχθηκε στα λεωφορεία Leasing της ΟΣΥ, η εγκατάσταση τηλεματικής ήταν κάτι εύκολο (εκτός από τις οθόνες που δεν έχω καταλάβει γιατί δεν τις έβαλαν).

Στα ΚΤΕΛ έχει παιχτεί το εξής "ωραίο" : Η προκήρυξη έλεγε ότι "πρέπει να εγκατασταθεί τηλεματική με δαπάνη του ΚΤΕΛ". Κάτω από το τραπέζι όμως, φαίνεται να ειχαν συμφωνήσει ότι θα ξηλώσουν συστήματα από ακινητοποιημένα οχήματα ΟΣΥ και θα τα "πουλήσουν" στα ΚΤΕΛ (άγνωστο πώς και εαν θα δινόταν τίμημα). Κάτι τέτοιο όμως δεν περπατάει, αφού η τηλεματική έχει χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ για λογαριασμό της ΟΣΥ και δεν μπορεί να "¨παραχωρηθεί" σε τρίτους παρόχους , όπως είναι τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ.
Τους επιβάτες δεν τους αφορά αυτό, ας βρει τροπο ο ΟΑΣΑ να βαλει τηλεματική παντού γιατί αυτό που επικρατεί είναι παράλογο και έχει δημιουργηθεί πρόβλημα. Γιατί δηλαδή αυτός που θελει να παρει το 124 Π.χ να βλεπει σε πόση ωρα θα ερθει, να εχει ανακοίνωση επόμενης στάσης (πολύ χρήσιμο ειδικά το βραδυ) και να βλεπει που βρίσκεται, ενώ αυτος που θα παρει το 122 να μην ξερει τι του γινεται.
#82
Έχω παρατηρήσει ότι στα κανονικα λεωφορεία υπάρχουν οι σημάνσεις στις θέσεις «μην κάθεστε εδώ» λόγω κορωνοιου ενώ στα οχήματα από τα ΚΤΕΛ δεν υπάρχουν. Άλλη μια υποβάθμιση για τις γραμμές αυτές...
#83
Οι περισσότερες γραμμές που πλέον δρομολογούνται από το ΚΤΕΛ έχουν βελτιωθεί σε συχνότητες με αποτέλεσμα το λεωοφρείο να περνάει συχνότερα και άρα κάθε όχημα να μαζεύει λιγότερο κόσμο που είναι και η καλύτερη προστασία από τον κορονοϊό. Πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε σήμανση που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα αν ένα λεωφορείο στοιβαχτεί.
Το ίδιο ισχύει και την τηλεμτική καθώς σε αρκετές από αυτές τις γραμμές οι καλύτερες συχνότητες και η τήρηση των δρομολογίων προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση από πριν που αν και τα οχήματα φαίνονταν στην τηλεματική τα έψαχνες λόγω έλλειψης βαρδιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 723 που πλέον περνάει ανά 10 με 15 λεπτά και ξέρεις ότι αν περιμένεις λίγο θα έρθει. Πριν δηλαδή που φαινόταν η μία και μονάδικη γκαζιέρα της γραμμής που γύριζε πάνω κάτω σαν την άδικη κατάρα με δρομολόγια στο μισάωρο και βάλε που δεν είχαν καμία επαφή με τα αναγραφόμενα ήταν καλύτερα?
#84
(24-04-2021, 06:30 PM)ecoj Έγραψε: Οι περισσότερες γραμμές που πλέον δρομολογούνται από το ΚΤΕΛ έχουν βελτιωθεί σε συχνότητες με αποτέλεσμα το λεωοφρείο να περνάει συχνότερα και άρα κάθε όχημα να μαζεύει λιγότερο κόσμο που είναι και η καλύτερη προστασία από τον κορονοϊό. Πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε σήμανση που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα αν ένα λεωφορείο στοιβαχτεί.
Το ίδιο ισχύει και την τηλεμτική καθώς σε αρκετές από αυτές τις γραμμές οι καλύτερες συχνότητες και η τήρηση των δρομολογίων προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση από πριν που αν και τα οχήματα φαίνονταν στην τηλεματική τα έψαχνες λόγω έλλειψης βαρδιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 723 που πλέον περνάει ανά 10 με 15 λεπτά και ξέρεις ότι αν περιμένεις λίγο θα έρθει. Πριν δηλαδή που φαινόταν η μία και μονάδικη γκαζιέρα της γραμμής που γύριζε πάνω κάτω σαν την άδικη κατάρα με δρομολόγια στο μισάωρο και βάλε που δεν είχαν καμία επαφή με τα αναγραφόμενα ήταν καλύτερα?
Εντάξει, πριν 25 χρόνια που ήρθα στην Αθήνα, το 3 περνούσε κάθε 4-5 λεπτά και κάθε 10 το βράδυ μέχρι τις 00:50. Αυτό όμως είναι δικαιολογία να μην εφαρμόζεται η τηλεματική , το 2021;
#85
Κι εγώ θα προτιμούσα να λειτουργεί η τηλεματική και σε αυτές τις γραμμές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να λέμε ότι αυτές οι γραμμές έχουν υποβαθμιστεί σε σχέση με πριν όταν πολλές από αυτές κόντευαν ανα αφανιστούν από τις ελλείψεις.
#86
(24-04-2021, 05:08 PM)oasagr123 Έγραψε: Έχω παρατηρήσει ότι στα κανονικα λεωφορεία υπάρχουν οι σημάνσεις στις θέσεις «μην κάθεστε εδώ» λόγω κορωνοιου ενώ στα οχήματα από τα ΚΤΕΛ δεν υπάρχουν. Άλλη μια υποβάθμιση για τις γραμμές αυτές...

Αυτό δεν είναι τόσο σοβαρό σιγά το πράγμα. Ούτως η άλλως, σε μερικό καιρό λογικά η κατάσταση με τον κόβιντ θα είναι καλύτερη
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#87
(24-04-2021, 07:01 PM)ecoj Έγραψε: Κι εγώ θα προτιμούσα να λειτουργεί η τηλεματική και σε αυτές τις γραμμές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να λέμε ότι αυτές οι γραμμές έχουν υποβαθμιστεί σε σχέση με πριν όταν πολλές από αυτές κόντευαν ανα αφανιστούν από τις ελλείψεις.
Στις συχνότητες είναι αληθεια ότι οι περισσότερες έχουν βελτιωθεί σημαντικά, αλλά και μόνο που δεν εχουν ακόμα τηλεματική είναι θεμα.
#88
Ευτυχως ολοκληρώθηκαν τα έργα στην Αθηνών-Σουνίου και το 122 δεν θα κανει οδυσσεια για να φτάσει στην Σαρωνίδα.
#89
Μπήκα στο 319 σήμερα που έχουν τα ΚΤΕΛ Αττικής. Είδα στη γραμμή 4 MAN και 1 Solaris 3πορτο. Μπήκα σε 2 MAN. Το πρώτο δεν το θυμάμαι καλά, ίσως ήταν το 8203 ή 8303. Μόνο ένα μικρό παραθυράκι είχε στη μέση και αυτό κλειστό. Ήταν σαν φούρνος μέσα. Αν το Καλοκαίρι δεν έχει απόδοση το A/C, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Χώρια τα του Covid. Επίσης, στο συγκεκριμένο συνεχώς κολλούσε η μεσαία πόρτα, με αποτέλεσμα ο οδηγός να χρειάζεται να την πατάει ξανά για να κλείσει (άνοιγε μόνη της στο κλείσιμο).

Το δεύτερο που μπήκα ήταν το 8297. Αυτό νομίζω δεν είχε κανένα παράθυρο, αλλά είχε 2 σημεία που η οροφή άνοιγε. Σε αυτό υπήρχε μια ελάχιστη ροή αέρα, αλλά και πάλι υπήρχε θέμα. Επίσης το συγκεκριμένο, όποτε έπεφτε σε γούβα/ανωμαλία του δρόμου, ο πίσω άξονας έκανε ένα ενοχλητικό "γκαπ-γκαπ".

Υ.Γ. Είχαν κάτι αυτοκόλλητα στο πλάι σε ξένη γλώσσα. Τσέχικα ή Ουγγρικά, κάτι τέτοιο έμοιαζαν.
#90
(26-04-2021, 07:52 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Μπήκα στο 319 σήμερα που έχουν τα ΚΤΕΛ Αττικής. Είδα στη γραμμή 4 MAN και 1 Solaris 3πορτο. Μπήκα σε 2 MAN. Το πρώτο δεν το θυμάμαι καλά, ίσως ήταν το 8203 ή 8303. Μόνο ένα μικρό παραθυράκι είχε στη μέση και αυτό κλειστό. Ήταν σαν φούρνος μέσα. Αν το Καλοκαίρι δεν έχει απόδοση το A/C, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Χώρια τα του Covid. Επίσης, στο συγκεκριμένο συνεχώς κολλούσε η μεσαία πόρτα, με αποτέλεσμα ο οδηγός να χρειάζεται να την πατάει ξανά για να κλείσει (άνοιγε μόνη της στο κλείσιμο).

Το δεύτερο που μπήκα ήταν το 8297. Αυτό νομίζω δεν είχε κανένα παράθυρο, αλλά είχε 2 σημεία που η οροφή άνοιγε. Σε αυτό υπήρχε μια ελάχιστη ροή αέρα, αλλά και πάλι υπήρχε θέμα. Επίσης το συγκεκριμένο, όποτε έπεφτε σε γούβα/ανωμαλία του δρόμου, ο πίσω άξονας έκανε ένα ενοχλητικό "γκαπ-γκαπ".

Υ.Γ. Είχαν κάτι αυτοκόλλητα στο πλάι σε ξένη γλώσσα. Τσέχικα ή Ουγγρικά, κάτι τέτοιο έμοιαζαν.
Επίσης σε κάποια οχήματα από τα ΚΤΕΛ δεν λειτουργεί η φωτεινή επιγραφή που λέει το δρομολόγιο και χρησιμοποιούν μόνο κάποια χαρτιά που δεν φαινονται το βραδυ και δεν γράφουν καν τον προορισμό.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.832 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.731 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.204 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.042 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.144 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.156 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.597 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.395 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.744 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.726 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)