Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
07-07-2020, 11:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-07-2020, 12:06 AM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(07-07-2020, 09:33 PM)Larioupol Έγραψε: Ακριβώς. Επίσης, ενώ οι σταθμοί του μετρό λειτούργησαν ΤΕΛΕΙΑ, οι λεωφορειακές γραμμές ήταν ο,τι να ναι. Το 842 (πρωην Γ18) μετά βίας μάζευε άτομα με κατεύθυνση το Πέραμα, ενώ και τα άλλα λεωφορεία απαισια και ανοργάνωτα. Μου φαίνεται ότι όντως οι σχεδιασμοί ήταν τελείως λανθασμένοι. Σημείωση: όπως παρατήρησα, η επιβατική κίνηση του 21 μειώθηκε αρκετά, κάτι που είναι φυσιολογικό. Τέλεια, δεν λειτούργησε ούτε το Μετρό. Πάνω από 40 λεπτά καθυστέρηση μάζεψε πρώτη μέρα λειτουργίας...
Στα δε λεωφορεία πάνω, το χάος ειδικά στο Πέραμα με αρκετά κενά στην μια ώρα, αφού είχε χαθει η μπάλα..
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(07-07-2020, 09:33 PM)Larioupol Έγραψε: Ακριβώς. Επίσης, ενώ οι σταθμοί του μετρό λειτούργησαν ΤΕΛΕΙΑ, οι λεωφορειακές γραμμές ήταν ο,τι να ναι. Το 842 (πρωην Γ18) μετά βίας μάζευε άτομα με κατεύθυνση το Πέραμα, ενώ και τα άλλα λεωφορεία απαισια και ανοργάνωτα. Μου φαίνεται ότι όντως οι σχεδιασμοί ήταν τελείως λανθασμένοι. Σημείωση: όπως παρατήρησα, η επιβατική κίνηση του 21 μειώθηκε αρκετά, κάτι που είναι φυσιολογικό.
Aν και έχουμε άλλο τόπικ για το σχεδιασμό των λεωφορείων που τροφοδοτούν το μετρό στη Νίκαια και στον Κορυδαλλό, να παρατηρήσω τα εξής, σχετικά με το σχεδιασμό :
Μέγα λάθος η διάσπαση του 841/42 σε κλάδο Νίκαιας και κλάδο Κορυδαλλού. Μέχρι προχθές, ο επιβάτης που ήθελε να πάει από την Αθήνα στο Πέραμα (και ενδεχομένως Σαλαμίνα, μην το ξεχνάμε) έβγαινε στον Κεραμεικό (ή στην Ομόνοια) και έπαιρνε όποιο από τα Β/Γ18 ξεκινούσε πρώτο. Ποσώς τον ενδιέφερε αν θα πάει από Λαμπράκη ή από Ράλλη. Ο βασικός σκοπός των γραμμών Περάματος ήταν να συνδέσουν το Πέραμα και τη Σαλαμίνα με την Αθήνα. Στο μέσον της διαδρομής, έσπαγαν σε κλάδους για την τοπική εξυπηρέτηση, πάντα όμως με κοινή αφετηρία και κοινό τέρμα.
Τώρα, ο επιβάτης που ξεκινά από την Αθήνα να πάει στο Πέραμα (Σαλαμίνα) πρέπει να παίξει τζόκερ. Ή που θα βγεί από το μετρό στον Κορυδαλλό και θα φάει ένα μισάωρο να περιμένει το 842, ή που θα βγεί στη Νίκαια και θα περιμένει ομοίως έναν αιώνα για να έρθει το 841. Δεν είναι όλοι με την τηλεματική του κινητού ανα χείρας (και ούτε πιάνει κιόλας μέσα στο μετρό, ώστε να υπολογίσεις πού πρέπει να κατέβεις ώστε να μην περιμένεις άσκοπα). Άρα, η αμέσως επόμενη λύση είναι αυτή που χρόνια κάνουν οι περισσότεροι : Τρένο για Πειραιά και 843.
Συνεπώς η λύση είναι η εξής : Επαναπροσδιορισμός της σύνδεσης Περάματος. Διαλέγουμε ποιός από τους δύο κλάδους (Λαμπράκη ή Ράλλη) έχει τη μεγαλύτερη χρησιμότητα και στέλνουμε όλα τα λεωφορεία από εκεί. Τον κλάδο που "περισσεύει" τον καλύπτουμε με κάποιο από τα άπειρα τοπικά της περιοχής.
Εναλλακτικά φτιάχνουμε δυο κυκλικές γραμμές :
841 Πέραμα - Π.Ράλλη - Στ.Νίκαιας - Μπελογιάννη - Κρατικό - Γ΄Νεκροταφείο - επιστροφή από Λαμπράκη με πέρασμα από Στ. Κορυδαλλού
842 Πέραμα - Λαμπράκη - Στ. Κορυδαλλού - Γ'Νεκροταφείο - Κρατικό - Μπελογιάννη - Στ. Νίκαιας - Λαοδικείας - Π. Ράλλη.
Έτσι θα περνάνε και οι δύο γραμμές από τους δύο σταθμούς, ώστε να μπορεί ο επιβάτης να μπεί σε όποιο λεωφορείο περάσει πρώτο. Απλά, τη μια φορά θα κάνει ευθεία τη γραμμή, την άλλη θα κάνει κύκλο.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Σήμερα 16:45 ενώ περιμένω για τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο το 164 προς Γλυφάδα, δεν εμφανίστηκε καθολου στην στάση Καραμολέγκου, μέχρι που στις 16:48, το όχημα 50312 εμφανίστηκε, το οποίο όμως ενώ φαινόταν κανονικά στην τηλεματική, είχε κλείσει τις ταμπέλες του ονόματος της γραμμής και δεν έπαιρνε κανέναν επιβάτη. Άντε μετά να περιμένεις άλλη τουλάχιστον μισή ώρα ενώ έχεις κάνει ολοκληρο ταξίδι από την δουλειά και πρέπει να πάρεις και αυτό το λεωφορείο για να πας σπίτι σου.
Τουλάχιστον ας έλεγε στα δρομολόγια ότι δεν θα πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο...
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
24-09-2020, 07:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-09-2020, 07:00 PM από ecoj.)
Υποθέτω ότι ο πρωθυπουργός εννοεί ως ''νέα'' λεωφορεία αυτά που επιδιορθώνονται και ξανακυκλοφορούν. Αυτό πως θα βοηθήσει αφού δεν θα αυξηθούν οι διαθέσιμοι οδηγοί?
https://timeline.gr/ellada/mitsotakis-gi...toy-hronoy
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
https://www.amna.gr/home/article/490855/...is-AThinas
«Εκατό λεωφορεία των ΚΤΕΛ μαζί με οδηγούς αναμένεται να προστεθούν την μεθεπόμενη εβδομάδα στον στόλο της ΟΣΥ» λέει η δήλωση, δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα είναι εφικτό κάτι τέτοιο
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(24-09-2020, 07:00 PM)ecoj Έγραψε: Υποθέτω ότι ο πρωθυπουργός εννοεί ως ''νέα'' λεωφορεία αυτά που επιδιορθώνονται και ξανακυκλοφορούν. Αυτό πως θα βοηθήσει αφού δεν θα αυξηθούν οι διαθέσιμοι οδηγοί?
https://timeline.gr/ellada/mitsotakis-gi...toy-hronoy
Στο διάγγελμα αναφέρθηκε μεθεπόμενη άσχετα αν μερικά site γράφουν επόμενη. Για το κατά πόσο θα ισχύσει δεν γνωρίζω σίγουρα. Όταν όμως στο ίδιο διάγγελμα αναφέρεται ότι υπάρχουν σήμερα 250 λεωφορεία περισσότερα στο δρόμο σε σχέση από την ημέρα ανάληψης της κυβέρνησης, ουσιαστικά συκρίνοντας πετσοκομμένο Θερινό Ι λόγω εκλογών με δρομολόγηση Χειμερινού Καθημερινής, καταλαβαίνουμε όλοι πόση αξία έχει η παραπάνω δήλωση..
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Μια σκέψη που μου πέρασε εμένα, θέλοντας να δείξουν ότι έχουν κάνει κάτι για να αποφεύγουμε το φαινόμενο του συγχρωτισμού στα λεωφορεία κυρίως, είναι μήπως οι φήμες περί άμεσης συμμετοχής των Αστικών ΚΤΕΛ Πατρών και Λαρίσης, αληθεύουν αλλά προσωρινά, δηλαδή μέχρι να είναι έτοιμα να αναλάβουν επίσημα τα ΚΤΕΛ της κοινοπραξίας (Αττικής, Κορινθίας, Ευβοίας, Θηβών).
Για να φανεί αποτέλεσμα άμεσα, έρχονται δανεικά με τους οδηγούς τους και μόλις ετοιμαστούν τα δικά μας ΚΤΕΛ αποχωρούν. Αποζημιώνονται άλλωστε, αλλά δεν νομίζω πως κάποιος που μένει στην Λάρισα επιθυμεί να δουλέψει στο 154! Στο δε απλό επιβατικό κοινό, η διαφορά θα είναι πολύ μικρή, η εξυπηρέτηση θα είναι σε καλύτερα επίπεδα λογικά...
Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτούν 100 παροπλισμένα οχήματα (ζήτημα από όσα ακινητούν από πέρσι φτιάχνονται 10...), και το νούμερο όμως είναι μεγάλο για να συμμετέχουν μόνο τα 2 προαναφερθέντα, εκτός κι αν είναι για εφέ...
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Καλά τα νούμερα προφανώς δεν στέκουν και έτσι κι αλλιώς η συγκεκριμένη κυβέρνηση δηλώνει ότι να 'ναι νούμερα και σε άλλα σοβαρά θέματα αλλά δεν είχα σκεφτεί ότι με το 250 εννοούσαν τη διαφορά χειμερινού με θερινό. Οπότε θεώρησα ότι αν επισκεύασαν μερικά λεωφορεία φούσκωσαν το νούμερο υπερβολικά.
Βέβαια ούτε μέσω ΚΤΕΛ μπορώ να σκεφτώ τρόπο να βρίσκονται την μεθεπόμενη βδομάδα αλλά 100 λεωφορεία καθημερινά έξω που μάλιστα θα γίνουν 400 στο τέλος του έτους, οπότε μιλάμε για καθαρό δούλεμα.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
25-09-2020, 04:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2020, 04:16 AM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Εγώ θέλω να μάθω που θα βρεθούν 100 αστικά λεωφορεία σε 10 μέρες. Θα τα "κόψουν" τα ΚΤΕΛ από τα τοπικά τους δρομολόγια σε Κόρινθο, Λάρισα κλπ και θα τα φέρουν Αθήνα για 1-2 μήνες; Έχει η Κόρινθος 57 αστικά; Πραγματικά ό,τι να ναι.
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
25-09-2020, 11:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2020, 11:19 AM από vard_57. Edited 1 time in total.)
(25-09-2020, 11:03 AM)vard_57 Έγραψε: Μάλλον αυτά είναι τα 100 λεωφορεία που εννοούνται ότι θα έρθουν (θα πάνε στην Αθήνα δηλαδή) πολύ σύντομα, από διάφορα αστικά ΚΤΕΛ της Ελλάδας
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...0.html?m=1 Και σε αυτά τα 100 συμπεριλαμβάνονται και αυτά της Πάτρας και της Λάρισας που αναφέρθηκαν
Θα αναλάβουν δηλαδή για ένα μικρό χρονικό διάστημα (λίγους μήνες), μέχρι να έρθουν τα λεωφορεία της σύμπραξης των τεσσάρων ΚΤΕΛ (Αττικής, Κορινθίας, Ευβοίας, Θηβών)
|