Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Το 235 σήμερα το μεσημέρι με 1 όχημα, το Solaris midi #141..
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Παρασκευή και Σάββατο, το 819 είχε Iris (χτες ήταν το 758 που σήμερα είναι στο 827/8)
Στο 049, πλην των Solaris και η GN 406!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Το 557 σήμερα και χτες το 604 και το 729 στο Χ93!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Κι ενώ η δρομολόγηση του Βοτανικού στα μικρά βγαίνει και μόνο με Solaris, τις περισσότερες μέρες βγαίνουν και ελάχιστα Neoplan, ενώ σήμερα έχουν βγει περισσότερα από 20 οχήματα, σε 021, 025/6, 035, 046, 227, 750, 701/4, 892 και το πρωί το 400 στο 410 και τώρα το 371 στο 418!
Κι ενώ τα Neoplan του ΑΜ ΛΙΟ είναι σε ακινησία από χτες με την διακοπή λειτουργίας των 736-7, στην Ανθούσα χτες μετά την βλάβη του 292 του 309, η γραμμή από τις 10 το πρωί σταμάτησε την λειτουργία της, αφού δεν υπήρχε άλλο όχημα, ενώ σήμερα λόγω βλάβης του 296 του 310, πήγε το 292 του 309 και βγήκε το 242 για το 309 (που παρέμενε μέσα χτες λόγω βλάβης)
Σε ακόμα πιο δεινή θέση είναι φυσικά οι Volvo που είναι μόλις 16 ενεργές και οι Παλιές Γκαζιέρες που έχουν μείνει μόλις 7..
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-04-2020, 03:16 PM)MrVanHool Έγραψε: Κι ενώ η δρομολόγηση του Βοτανικού στα μικρά βγαίνει και μόνο με Solaris, τις περισσότερες μέρες βγαίνουν και ελάχιστα Neoplan, ενώ σήμερα έχουν βγει περισσότερα από 20 οχήματα, σε 021, 025/6, 035, 046, 227, 750, 701/4, 892 και το πρωί το 400 στο 410 και τώρα το 371 στο 418!
Κι ενώ τα Neoplan του ΑΜ ΛΙΟ είναι σε ακινησία από χτες με την διακοπή λειτουργίας των 736-7, στην Ανθούσα χτες μετά την βλάβη του 292 του 309, η γραμμή από τις 10 το πρωί σταμάτησε την λειτουργία της, αφού δεν υπήρχε άλλο όχημα, ενώ σήμερα λόγω βλάβης του 296 του 310, πήγε το 292 του 309 και βγήκε το 242 για το 309 (που παρέμενε μέσα χτες λόγω βλάβης)
Σε ακόμα πιο δεινή θέση είναι φυσικά οι Volvo που είναι μόλις 16 ενεργές και οι Παλιές Γκαζιέρες που έχουν μείνει μόλις 7..
Ίσως κρατάνε μέσα Solaris για σουλούπωμα. Στην Ράλλη το προηγούμενο διάστημα που έβγαζαν 12μετρα στο 421 και στο 171 κρατούσαν μέσα Solaris τουλάχιστον για φανοποιία/βαφή.
Στα Λιόσια το Δεκέμβριο ένα διάστημα είχαν σταματήσει να δρομολογούν το 861 λόγω έλλειψης μέχρι που πήρε 12μετρα και βγαίνει 1/2.. Πλέον στο ΑΜ ΛΙΟ δεν έχουν νόημα τα Neoplan καλύτερα να τα δώσουν Ανθούσα που υπάρχει επίσης πρόβλημα από καιρό.
Τα ενεργά υπολογίζονται βάσει πόσα έχουν πινακίδες ή πόσα ασφαλίζονται;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(10-04-2020, 03:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ίσως κρατάνε μέσα Solaris για σουλούπωμα. Στην Ράλλη το προηγούμενο διάστημα που έβγαζαν 12μετρα στο 421 και στο 171 κρατούσαν μέσα Solaris τουλάχιστον για φανοποιία/βαφή.
Στα Λιόσια το Δεκέμβριο ένα διάστημα είχαν σταματήσει να δρομολογούν το 861 λόγω έλλειψης μέχρι που πήρε 12μετρα και βγαίνει 1/2.. Πλέον στο ΑΜ ΛΙΟ δεν έχουν νόημα τα Neoplan καλύτερα να τα δώσουν Ανθούσα που υπάρχει επίσης πρόβλημα από καιρό.
Τα ενεργά υπολογίζονται βάσει πόσα έχουν πινακίδες ή πόσα ασφαλίζονται; Ναι, σίγουρα τα κρατάνε μέσα για επισκευές και όσα Neoplan έβγαιναν ήταν για λειτουργικούς λόγους, διότι τα Solaris του Βοτανικού δουλεύουν σχεδόν καθημερινά, εν αντιθέσει με εκείνα του Πειραιά που υπερβολικά περισσεύουν..
Την θυμάμαι την περίοδο αυτή που αναφέρεις. Αν σκεφτούμε την ανάγκη που υπάρχει στα Λιόσια και στην Ανθούσα για μικρά (ειδικά στην τελευταία που τα δανεικά Ν1 του Βοτανικού έγιναν μόνιμα, ουσιαστικά) και τα οχήματα που κάθονται τόσο στον Πειραιά, όσο και στον Βοτανικό, έπρεπε να είχε γίνει μια μεταφορά οχημάτων.
Στα ενεργά, μην φανταστείς πως είναι μεγάλες διαφορές. Στις Παλιές Γκαζιέρες ας πούμε, πέραν των 7 ενεργών, μόνο άλλες 15 είναι πλέον λειτουργικές..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-04-2020, 08:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, σίγουρα τα κρατάνε μέσα για επισκευές και όσα Neoplan έβγαιναν ήταν για λειτουργικούς λόγους, διότι τα Solaris του Βοτανικού δουλεύουν σχεδόν καθημερινά, εν αντιθέσει με εκείνα του Πειραιά που υπερβολικά περισσεύουν..
Την θυμάμαι την περίοδο αυτή που αναφέρεις. Αν σκεφτούμε την ανάγκη που υπάρχει στα Λιόσια και στην Ανθούσα για μικρά (ειδικά στην τελευταία που τα δανεικά Ν1 του Βοτανικού έγιναν μόνιμα, ουσιαστικά) και τα οχήματα που κάθονται τόσο στον Πειραιά, όσο και στον Βοτανικό, έπρεπε να είχε γίνει μια μεταφορά οχημάτων.
Στα ενεργά, μην φανταστείς πως είναι μεγάλες διαφορές. Στις Παλιές Γκαζιέρες ας πούμε, πέραν των 7 ενεργών, μόνο άλλες 15 είναι πλέον λειτουργικές..
Δυστυχώς σε πολλά θέματα υπάρχει αδιαφορία σε ΟΑΣΑ/ΟΣΥ. Ένα από αυτά είναι και η κατανομή των οχημάτων ανά Α/Σ ακόμα και η δρομολόγηση των τύπων ανά γραμμή.. Π.χ. τι χρειάζεται το 12μετρο στο 142 ακόμα και το Σάββατο που υπάρχουν midi διαθεσιμα;;
Οι παλιές γκαζιέρες υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί εντελώς από καιρό. Και με τα υπάρχοντα δεδομένα όμως θεωρώ ότι τα ανταλλακτικά από τα αποσυρμένα θα τελειώσουν. Ήδη από 30 που βγαίναν καθημερινά το 2018 έχουμε πέσει το 2020 στα 5-6 συνήθως. Παρεμπιπτόντως γνωρίζεις πόσα N1 και GN έχουν παραμείνει ενεργά;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Ναι σωστά, όπως το έχουμε πει πολλές φορές.. Θυμόμαστε τις εποχές από το 2009, πριν πάνε Ν1 στον Βοτανικό που έβγαζε ακόμα και τα Ε16 και Ε7 με Solaris (που τα τράβαγε ο σταθμάρχης με απόσπαση στον Κορμό / στην Ελευσίνα μόνιμα σχεδόν) επειδή δεν υπήρχαν αρκετά Midi και βλέπουμε αυτά τα παράδοξα!
Γιατί λες ότι θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί; Εντάξει, από αυτονομία δεν βγάζουν βάρδια με κατσαρή, αλλά όσα ακόμα είναι λειτουργικά, γιατί να μην μείνουν στα Λιόσια; Άλλωστε, μην ξεχνάμε πόσες Renault κόπηκαν στην ...τύχη, απλά και μόνο βάση παρμπρίζ και μετά όσες χρειάστηκαν, ξανακυκλοφόρησαν.
Δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι στην Ανθούσα (αγνοούνται και κάτι Midi που είχε), αλλά πρέπει να είναι 187-190 Ν1, 140-145 GN.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Και σήμερα αρκετά Neoplan από το ΑΜ ΒΟΤ, ενώ έχουμε και σήμερα ενισχυτικά της Π.Ράλλη σε 421, Α13, Β18 και 622/815!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-04-2020, 01:50 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι σωστά, όπως το έχουμε πει πολλές φορές.. Θυμόμαστε τις εποχές από το 2009, πριν πάνε Ν1 στον Βοτανικό που έβγαζε ακόμα και τα Ε16 και Ε7 με Solaris (που τα τράβαγε ο σταθμάρχης με απόσπαση στον Κορμό / στην Ελευσίνα μόνιμα σχεδόν) επειδή δεν υπήρχαν αρκετά Midi και βλέπουμε αυτά τα παράδοξα!
Γιατί λες ότι θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί; Εντάξει, από αυτονομία δεν βγάζουν βάρδια με κατσαρή, αλλά όσα ακόμα είναι λειτουργικά, γιατί να μην μείνουν στα Λιόσια; Άλλωστε, μην ξεχνάμε πόσες Renault κόπηκαν στην ...τύχη, απλά και μόνο βάση παρμπρίζ και μετά όσες χρειάστηκαν, ξανακυκλοφόρησαν.
Δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι στην Ανθούσα (αγνοούνται και κάτι Midi που είχε), αλλά πρέπει να είναι 187-190 Ν1, 140-145 GN.
Και εκεί τουλάχιστον υπήρχε ζήτημα λόγω αποσύρσεων Neoplan/Vanhool και αντικατάστασης με Solaris midi. Το ακόμα πιο τραγικό ήταν με τα 4-5 δίπορτα της Ράλλη που τα κρατησαν εκεί για καμιά 7ετια και τα δρομολογούσαν σε 622/815, 051, 054, Β15 και διαλύαν τα δρομολόγια αντί να τα ανταλλάξουν με 5 τρίπορτα Βοτανικού που ο Βοτανικός είχε γραμμές να τα δρομολογήσει χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα.
Αν ο υπόλοιπος στόλος ήταν σε καλύτερη κατάσταση θεωρώ θα είχαν αποσυρθεί. Πέρα από την αυτονομία που δεν βγάζει ούτε διβαρδο σε κάποιες γραμμές με χιλιόμετρα (το καλοκαίρι ειδικά με τα κλιματιστικά μόνο για διακοπές είναι), οι επιδόσεις τους εδώ και χρόνια είναι τραγικές με συνέπεια να διαλύουν τις χρονοαποστάσεις ιδιαίτερα σε γραμμές με ανηφόρες, κοινώς σχεδόν όλες οι γραμμές της Αθήνας. Επίσης, στατιστικά σε σχέση με άλλους τύπους φαίνεται να βγάζουν και περισσότερες βλάβες εξου και οι χαμηλές διαθεσιμότητες που όλο και πέφτουν. Με τη παρούσα κατάσταση όσα δουλεύουν ορθώς παραμένουν στα Λιόσια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αρκετή διαθεσιμότητα από Citelis..
|