Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#11
(17-01-2020, 09:40 AM)Markos Έγραψε: Με το 831 και το 750 τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν;
Επίσης με το σταθμό Αγίας Βαρβάρας ποιες τροποποιήσεις θα ήταν δυνατόν να γίνουν στα λεωφορεία;

(24-01-2020, 03:55 PM)Markos Έγραψε: Με την έλευση του μετρό στον Κορυδαλλό τι αλλαγές θα γίνουν στα λεωφορεία;

Είναι ακόμη πάρα πολύ νωρίς για να ξέρουμε επίσημα τι μέλλει γενέσθαι από την πλευρά του ΟΑΣΑ, αφού η παράδοση της επέκτασης μέχρι τη Νίκαια είναι ακόμη μετέωρη. Δεν έχει "κλειδώσει" δηλαδή κάποια ημερομηνία παράδοσης. 

Έστω ότι η επέκταση θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2020 (πράγμα δύσκολο, αφού δεν έχουν ξεκινήσει τα προαπαιτούμενα δοκιμαστικά δρομολόγια διάρκειας 6 μηνών), πιστεύω ότι οι αλλαγές δεν θα είναι πολλές, αλλά οι αναμενόμενες (λ.χ. Β18 ή/και 852 έως Νίκαια, κατάργηση 820 κ.ά.). Όταν παραδοθεί η επέκταση μέχρι το Δημοτικό Θέατρο, θα χρειαστεί αναμφιβόλως ένα σοβαρό σχέδιο αναδιάρθρωσης, καθώς θα αλλάξουν οι ισορροπίες στη μετακίνηση με λεωφορείο των κατοίκων Πειραία και των προαστίων του.
Απάντηση
#12
[quote pid='45805' dateline='1579877972']
Πάντως ήταν καλές οι ιδέες που είπαν τα παιδιά από πάνω αν και πιστεύω 806/807 θα γίνουν μια γραμμή προς άνω Κορυδαλλό μιας και ο Κορυδαλλός θα εξυπηρετείται λογικά από άλλες γραμμές. 
Για το 837 δεν ξέρω τι νόημα θα χει να έρχεται Κορυδαλλό μιας και θα υπάρχει το μετρό Αγίας Βαρβάρας.
Το 750 θα μπορούσε να γίνει Αττικό Νοσοκομείο-Στ. Κορυδαλλός κυκλική για να εξυπηρετεί και τις γύρω περιοχές του Αιγάλεω.
[/quote]
Απάντηση
#13
(24-01-2020, 05:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Είναι ακόμη πάρα πολύ νωρίς για να ξέρουμε επίσημα τι μέλλει γενέσθαι από την πλευρά του ΟΑΣΑ, αφού η παράδοση της επέκτασης μέχρι τη Νίκαια είναι ακόμη μετέωρη. Δεν έχει "κλειδώσει" δηλαδή κάποια ημερομηνία παράδοσης. 

Έστω ότι η επέκταση θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2020 (πράγμα δύσκολο, αφού δεν έχουν ξεκινήσει τα προαπαιτούμενα δοκιμαστικά δρομολόγια διάρκειας 6 μηνών), πιστεύω ότι οι αλλαγές δεν θα είναι πολλές, αλλά οι αναμενόμενες (λ.χ. Β18 ή/και 852 έως Νίκαια, κατάργηση 820 κ.ά.). Όταν παραδοθεί η επέκταση μέχρι το Δημοτικό Θέατρο, θα χρειαστεί αναμφιβόλως ένα σοβαρό σχέδιο αναδιάρθρωσης, καθώς θα αλλάξουν οι ισορροπίες στη μετακίνηση με λεωφορείο των κατοίκων Πειραία και των προαστίων του.
Στο σταθμό Αγίας Μαρίνας τα δοκιμαστικά κράτησαν 10 ημέρες συγκεκριμένα ξεκίνησα 6/12/13 και μετά από δέκα μέρες λειτούργησε.
Απάντηση
#14
(03-02-2020, 10:17 AM)Markos Έγραψε: Στο σταθμό Αγίας Μαρίνας τα δοκιμαστικά κράτησαν 10 ημέρες συγκεκριμένα ξεκίνησα 6/12/13 και μετά από δέκα μέρες λειτούργησε.

Κι από τέλη Οκτώβρη που διέκοπταν κάθε ΣΚ τα δρομολόγια στο Μοναστηράκι - Αιγάλεω τι έκαναν;
Απάντηση
#15
(03-02-2020, 01:16 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κι από τέλη Οκτώβρη που διέκοπταν κάθε ΣΚ τα δρομολόγια στο Μοναστηράκι - Αιγάλεω τι έκαναν;
Δεν το θυμάμαι αυτό...
Απάντηση
#16
Όπως σωστά είπε ο Ν1Ellinikou, ακόμα είναι πολύ νωρίς να ξέρουμε. Μόλις ανοίξει το πρώτο κομμάτι (Νίκαια - Αγ.Βαρβάρα), λίγες αλλαγές μπορούν να γίνουν.

Σίγουρα, το 750 και το 860 θα διέρχονται από τον σταθμό Κορυδαλλού σαν διαδημοτικές (το δε 750 θα μπορούσε να καταλήγει στον Στ.Νίκαιας, αφού δούμε την διαμόρφωση των χωρών πέριξ του σταθμού).
Επίσης, οι γραμμές 806/7, 809/10, 830, 831, 837 και 846/7 θα επηρεαστούν άμεσα, αλλά σίγουρα οι Πειραιάδες θα έχουν το τελειωτικό χτύπημα με την παράδοση του τελευταίου κομματιού της επέκτασης από την Νίκαια μέχρι το Δημοτικό Θέατρο.

-> Το μόνο σίγουρο είναι η Νεάπολη, ως "852 Άνω Νεάπολη - Στ.Νίκαια", που ίσως θα μπορούσε να απορροφήσει πλήρως από την πρώτη φάση επέκτασης και τα 846/7 (με διέλευση του 809 από τον Στ.Νίκαιας για ανταπόκριση του επιβατικού κοινού Πειραιά)

-> Οι γραμμές "830 Αγ.Βαρβάρα - Πειραιάς" και "831 Πειραιάς - Αιγάλεω", δεν έχουν ήδη σοβαρό λόγο ύπαρξης, κρίνω πως ακόμα και στην πρώτη φάση επέκτασης, θα μπορούν να καταργηθούν πλήρως.

-> Η γραμμή 806 θα καλύπτεται πλέον πλήρως από τα 809/10 και το 807, συνεπώς μπορεί να καταργηθεί.

-> Για την τυπική κάλυψη του κομματιού του 846 στην Νεάπολη, της διαδρομής του 807 και της Ελ.Βενιζέλου, μια πρόταση θα ήταν η ενοποιημένη γραμμή "807 Νεάπολη - Κορυδαλλός - Αγ.Βαρβάρα" , με διαδρομή 846 - 807 έως Στ.Αγ.Βαρβάρας και τον διάδρομο της Παλ.Πατρών Γερμανού του 830 έως την Αγία Βαρβάρα.

-> Την τροποποίηση σε "837 Άνω Αγ.Βαρβάρα - Στ.Μετρό Αιγάλεω", με διαδρομή το κομμάτι του 830 της Άνω Αγ.Βαρβάρας και τον υπάρχον διάδρομο του 837 έως το Μετρό της συνοικίας και την εξυπηρέτηση του διαδρόμου της Λεωφ.Μεγ.Αλεξάνδρου, που αδειάζει από τους Κορυδαλλούς.

Μια απλούστευση και αντίστοιχη τροποποίηση των 809/10 θα ήταν απαραίτητη και αρχίζουν τα δύσκολα πειράματα..

Το 820 αφενός δεν θα έχει ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης, αφετέρου ενδότερη επέκταση δυτικά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για το Μετρό, παρά μόνο σαν σανίδα σωτηρίας του..

Το Β18 θα μπορεί να γίνει Τοπικό στον Στ.Νίκαιας, όμως σε δεύτερη φάση που και το 843 θα περνάει κοντά από τα Μανιάτικα και ήδη το Γ18 περνάει δίπλα από την Πλ.Ελευθερίας, θα μπορούσε με τις κατάλληλες αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη της περιοχής, να κοπεί τελείως.

Από την άλλη, δυτικότερα της Ελλησπόντου, σε απόσταση πολύ κοντινή από τον Κορυδαλλό, θα υπάρχουν τα 800, 824/5 (και εν μέρει το 814) που θα πηγαίνουν στο πουθενά; Αλλά προφανώς εδώ μιλάμε για νέες γραμμές και όχι για τραβήγματα. Διότι, αν κάποιος μένει ψηλά στην Π.Φύσσα θα προτιμήσει τον Κορυδαλλό, ενώ χαμηλά την Νίκαια..

(Φυσικά, η ενοποίηση των 827/8 σε μια γραμμή ως "827 Πειραιάς - Άσπρα Χώματα" είναι περιττή, μήπως και δώσει κάποιο νόημα ύπαρξης στις γραμμές αυτές..)

Ωστόσο, ο βαθμός που η οποιαδήποτε επέμβαση θα μπορεί να γίνει, θα φανεί με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των σταθμών της πρώτης φάσης..
Απάντηση
#17
(26-02-2020, 11:26 PM)MrVanHool Έγραψε: Όπως σωστά είπε ο Ν1Ellinikou, ακόμα είναι πολύ νωρίς να ξέρουμε. Μόλις ανοίξει το πρώτο κομμάτι (Νίκαια - Αγ.Βαρβάρα), λίγες αλλαγές μπορούν να γίνουν.

Σίγουρα, το 750 και το 860 θα διέρχονται από τον σταθμό Κορυδαλλού σαν διαδημοτικές (το δε 750 θα μπορούσε να καταλήγει στον Στ.Νίκαιας, αφού δούμε την διαμόρφωση των χωρών πέριξ του σταθμού).
Επίσης, οι γραμμές 806/7, 809/10, 830, 831, 837 και 846/7 θα επηρεαστούν άμεσα, αλλά σίγουρα οι Πειραιάδες θα έχουν το τελειωτικό χτύπημα με την παράδοση του τελευταίου κομματιού της επέκτασης από την Νίκαια μέχρι το Δημοτικό Θέατρο.

-> Το μόνο σίγουρο είναι η Νεάπολη, ως "852 Άνω Νεάπολη - Στ.Νίκαια", που ίσως θα μπορούσε να απορροφήσει πλήρως από την πρώτη φάση επέκτασης και τα 846/7 (με διέλευση του 809 από τον Στ.Νίκαιας για ανταπόκριση του επιβατικού κοινού Πειραιά)

-> Οι γραμμές "830 Αγ.Βαρβάρα - Πειραιάς" και "831 Πειραιάς - Αιγάλεω", δεν έχουν ήδη σοβαρό λόγο ύπαρξης, κρίνω πως ακόμα και στην πρώτη φάση επέκτασης, θα μπορούν να καταργηθούν πλήρως.

-> Η γραμμή 806 θα καλύπτεται πλέον πλήρως από τα 809/10 και το 807, συνεπώς μπορεί να καταργηθεί.

-> Για την τυπική κάλυψη του κομματιού του 846 στην Νεάπολη, της διαδρομής του 807 και της Ελ.Βενιζέλου, μια πρόταση θα ήταν η ενοποιημένη γραμμή "807 Νεάπολη - Κορυδαλλός - Αγ.Βαρβάρα" , με διαδρομή 846 - 807 έως Στ.Αγ.Βαρβάρας και τον διάδρομο της Παλ.Πατρών Γερμανού του 830 έως την Αγία Βαρβάρα.

-> Την τροποποίηση σε "837 Άνω Αγ.Βαρβάρα - Στ.Μετρό Αιγάλεω", με διαδρομή το κομμάτι του 830 της Άνω Αγ.Βαρβάρας και τον υπάρχον διάδρομο του 837 έως το Μετρό της συνοικίας και την εξυπηρέτηση του διαδρόμου της Λεωφ.Μεγ.Αλεξάνδρου, που αδειάζει από τους Κορυδαλλούς.

Μια απλούστευση και αντίστοιχη τροποποίηση των 809/10 θα ήταν απαραίτητη και αρχίζουν τα δύσκολα πειράματα..

Το 820 αφενός δεν θα έχει ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης, αφετέρου ενδότερη επέκταση δυτικά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για το Μετρό, παρά μόνο σαν σανίδα σωτηρίας του..

Το Β18 θα μπορεί να γίνει Τοπικό στον Στ.Νίκαιας, όμως σε δεύτερη φάση που και το 843 θα περνάει κοντά από τα Μανιάτικα και ήδη το Γ18 περνάει δίπλα από την Πλ.Ελευθερίας, θα μπορούσε με τις κατάλληλες αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη της περιοχής, να κοπεί τελείως.

Από την άλλη, δυτικότερα της Ελλησπόντου, σε απόσταση πολύ κοντινή από τον Κορυδαλλό, θα υπάρχουν τα 800, 824/5 (και εν μέρει το 814) που θα πηγαίνουν στο πουθενά; Αλλά προφανώς εδώ μιλάμε για νέες γραμμές και όχι για τραβήγματα. Διότι, αν κάποιος μένει ψηλά στην Π.Φύσσα θα προτιμήσει τον Κορυδαλλό, ενώ χαμηλά την Νίκαια..

(Φυσικά, η ενοποίηση των 827/8 σε μια γραμμή ως "827 Πειραιάς - Άσπρα Χώματα" είναι περιττή, μήπως και δώσει κάποιο νόημα ύπαρξης στις γραμμές αυτές..)

Ωστόσο, ο βαθμός που η οποιαδήποτε επέμβαση θα μπορεί να γίνει, θα φανεί με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των σταθμών της πρώτης φάσης..
Θα φανούν οι αλλαγές σε λίγους μήνες σίγουρα θα καταργηθούν κάποια, κάποια θα μείνουν ίδια και ίσως έρθουν και νέες τοπικές γραμμές.
Απάντηση
#18
(26-02-2020, 11:26 PM)MrVanHool Έγραψε: Όπως σωστά είπε ο Ν1Ellinikou, ακόμα είναι πολύ νωρίς να ξέρουμε. Μόλις ανοίξει το πρώτο κομμάτι (Νίκαια - Αγ.Βαρβάρα), λίγες αλλαγές μπορούν να γίνουν.

Σίγουρα, το 750 και το 860 θα διέρχονται από τον σταθμό Κορυδαλλού σαν διαδημοτικές (το δε 750 θα μπορούσε να καταλήγει στον Στ.Νίκαιας, αφού δούμε την διαμόρφωση των χωρών πέριξ του σταθμού).
Επίσης, οι γραμμές 806/7, 809/10, 830, 831, 837 και 846/7 θα επηρεαστούν άμεσα, αλλά σίγουρα οι Πειραιάδες θα έχουν το τελειωτικό χτύπημα με την παράδοση του τελευταίου κομματιού της επέκτασης από την Νίκαια μέχρι το Δημοτικό Θέατρο.

-> Το μόνο σίγουρο είναι η Νεάπολη, ως "852 Άνω Νεάπολη - Στ.Νίκαια", που ίσως θα μπορούσε να απορροφήσει πλήρως από την πρώτη φάση επέκτασης και τα 846/7 (με διέλευση του 809 από τον Στ.Νίκαιας για ανταπόκριση του επιβατικού κοινού Πειραιά)

-> Οι γραμμές "830 Αγ.Βαρβάρα - Πειραιάς" και "831 Πειραιάς - Αιγάλεω", δεν έχουν ήδη σοβαρό λόγο ύπαρξης, κρίνω πως ακόμα και στην πρώτη φάση επέκτασης, θα μπορούν να καταργηθούν πλήρως.

-> Η γραμμή 806 θα καλύπτεται πλέον πλήρως από τα 809/10 και το 807, συνεπώς μπορεί να καταργηθεί.

-> Για την τυπική κάλυψη του κομματιού του 846 στην Νεάπολη, της διαδρομής του 807 και της Ελ.Βενιζέλου, μια πρόταση θα ήταν η ενοποιημένη γραμμή "807 Νεάπολη - Κορυδαλλός - Αγ.Βαρβάρα" , με διαδρομή 846 - 807 έως Στ.Αγ.Βαρβάρας και τον διάδρομο της Παλ.Πατρών Γερμανού του 830 έως την Αγία Βαρβάρα.

-> Την τροποποίηση σε "837 Άνω Αγ.Βαρβάρα - Στ.Μετρό Αιγάλεω", με διαδρομή το κομμάτι του 830 της Άνω Αγ.Βαρβάρας και τον υπάρχον διάδρομο του 837 έως το Μετρό της συνοικίας και την εξυπηρέτηση του διαδρόμου της Λεωφ.Μεγ.Αλεξάνδρου, που αδειάζει από τους Κορυδαλλούς.

Μια απλούστευση και αντίστοιχη τροποποίηση των 809/10 θα ήταν απαραίτητη και αρχίζουν τα δύσκολα πειράματα..

Το 820 αφενός δεν θα έχει ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης, αφετέρου ενδότερη επέκταση δυτικά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για το Μετρό, παρά μόνο σαν σανίδα σωτηρίας του..

Το Β18 θα μπορεί να γίνει Τοπικό στον Στ.Νίκαιας, όμως σε δεύτερη φάση που και το 843 θα περνάει κοντά από τα Μανιάτικα και ήδη το Γ18 περνάει δίπλα από την Πλ.Ελευθερίας, θα μπορούσε με τις κατάλληλες αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη της περιοχής, να κοπεί τελείως.

Από την άλλη, δυτικότερα της Ελλησπόντου, σε απόσταση πολύ κοντινή από τον Κορυδαλλό, θα υπάρχουν τα 800, 824/5 (και εν μέρει το 814) που θα πηγαίνουν στο πουθενά; Αλλά προφανώς εδώ μιλάμε για νέες γραμμές και όχι για τραβήγματα. Διότι, αν κάποιος μένει ψηλά στην Π.Φύσσα θα προτιμήσει τον Κορυδαλλό, ενώ χαμηλά την Νίκαια..

(Φυσικά, η ενοποίηση των 827/8 σε μια γραμμή ως "827 Πειραιάς - Άσπρα Χώματα" είναι περιττή, μήπως και δώσει κάποιο νόημα ύπαρξης στις γραμμές αυτές..)

Ωστόσο, ο βαθμός που η οποιαδήποτε επέμβαση θα μπορεί να γίνει, θα φανεί με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των σταθμών της πρώτης φάσης..
Λογικά κάποιες γραμμές θα μείνουν για το μετρό Κορυδαλλού σίγουρα 810 και 806 το οποίο θα ενώνει Άνω Κορυδαλλό με μετρό Κορυδαλλού
Απάντηση
#19
Εγώ πάντως το κόβω το Πέραμα να έχει 2 γραμμές προς το μετρό. Μια που θα συνδέεται με το μετρό Κορυδαλλού μέσω Γρηγορίου Λαμπράκη και μια με το μετρό Νίκαιας μέσω Πέτρου Ράλλη. Σίγουρα η Β18 θα καταργηθεί, αφού το τμήμα Ανατολικά από το Εμπορικό κέντρο Νίκαιας εξυπηρετείται από το 21.

Για τη Γ18 προβλέπω να γίνεται κυκλική του στυλ Ομονοία - Μετρό Κορυδαλλός, όπου θα εξυπηρετεί το τμήμα Ανατολικά από την Ταξιαρχών...και λογικά θα αλλάξει ονομασία βγάζοντας το Γ αφού δε θα είναι πια κορμός, και θα λέγεται 808 (υποθετικό το νούμερο αφού είναι κοντά στα 806, 897,κτλ).
Απάντηση
#20
(03-03-2020, 11:57 PM)NightLine Έγραψε: Εγώ πάντως το κόβω το Πέραμα να έχει 2 γραμμές προς το μετρό. Μια που θα συνδέεται με το μετρό Κορυδαλλού μέσω Γρηγορίου Λαμπράκη και μια με το μετρό Νίκαιας μέσω Πέτρου Ράλλη. Σίγουρα η Β18 θα καταργηθεί, αφού το τμήμα Ανατολικά από το Εμπορικό κέντρο Νίκαιας εξυπηρετείται από το 21.

Για τη Γ18 προβλέπω να γίνεται κυκλική του στυλ Ομονοία - Μετρό Κορυδαλλός, όπου θα εξυπηρετεί το τμήμα Ανατολικά από την Ταξιαρχών...και λογικά θα αλλάξει ονομασία βγάζοντας το Γ αφού δε θα είναι πια κορμός, και θα λέγεται 808 (υποθετικό το νούμερο αφού είναι κοντά στα 806, 897,κτλ).
Αν γίνει κυκλικό το Γ18 και καταργηθεί το Β ίσως γίνει Πέραμα μετρό Κορυδαλλού
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 460.766 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)