Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Αναρτήθηκαν τα δρομολόγια των νέων γραμμών. Τo αποτέλεσμα στο 060 ειδικά κάκιστο με 2 οχήματα και μόλις 4 βάρδιες που συνεπάγεται συχνότητα στην καλύτερη 25λεπτο και ωράριο 06:00-21:50.. Ουσιαστικά έχουμε περιίπου τις συχνότητες και το ωράριο του παλίου 060 προ περικοπών βαρδιών (τότε που δούλευε και αυτό με 4 βάρδιες Καθημερινά και 7 μέρες την εβδομάδα) και ίσως ακόμα χειρότερα γιατί έχουν δώσει πολύ πιεσμένους χρόνους π.χ. Καθημερινή στις 6-7 το πρωί δίνει 30' για όλο τον κύκλο Ακαδημία-Λυκαβηττός-Ακαδημία... Αντίθετα, στο νέο 022 έφτιαξαν αρκετά τη δρομολόγηση και πλέον (στα χαρτιά) θα έχει και αρκετά 10λεπτα, πιθανολογώ βασίστηκαν στο ότι το τμήμα Ακαδημία - Κυψέλη συχνά πήγαινε τίγκα ενώ στο Κολωνάκι ήταν πιο χαλαρό (όχι όμως και άδειο και για μισάωρα). Στην πράξη όμως ούτε εδώ πιστεύω θα υπάρχει βελτίωση αφού ο Βοτανικός ακόμα και σήμερα, πρώτη μέρα λειτουργίας της γραμμής, έχει κόψει βάρδια και το απόγευμα θα δουλεύει ανά 45'-60'.
Στα υπόλοιπα το 052 όπως είχα αναφέρει θα λειτουργεί με 1 όχημα (2 βάρδιες) και συχνότητες 20' πρωινά, 25'-30' την υπόλοιπη μέρα και στα 40'-45' στα διαλείμματα. Ουσιαστικά, το οχημά του από ότι φαίνεται ουσιαστικά προήλθε από το 051 που σήμερα δουλέυει με -1 αμάξι και σήμερα Κυριακή απόγευμα θα πάνε τα 20λεπτα σύννεφο (ακόμα και 35' κενό 20:15 - 20:50)...
Στο 720 μικροαλλαγές στη δρομολόγηση και έφτιαξαν κάπως τη μεσημεριανή αιχμή που από ανά 25'-30' πήγε στο ανά 20'.
Δημοσιεύσεις: 1.224
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(01-12-2019, 03:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αναρτήθηκαν τα δρομολόγια των νέων γραμμών. Τo αποτέλεσμα στο 060 ειδικά κάκιστο με 2 οχήματα και μόλις 4 βάρδιες που συνεπάγεται συχνότητα στην καλύτερη 25λεπτο και ωράριο 06:00-21:50.
Στα υπόλοιπα το 052 όπως είχα αναφέρει θα λειτουργεί με 1 όχημα (2 βάρδιες) και συχνότητες 20' πρωινά, 25'-30' την υπόλοιπη μέρα και στα 40'-45' στα διαλείμματα. Ουσιαστικά, το οχημά του από ότι φαίνεται ουσιαστικά προήλθε από το 051 που σήμερα δουλέυει με -1 αμάξι και σήμερα Κυριακή απόγευμα θα πάνε τα 20λεπτα σύννεφο (ακόμα και 35' κενό 20:15 - 20:50)...
Στο 720 μικροαλλαγές στη δρομολόγηση και έφτιαξαν κάπως τη μεσημεριανή αιχμή που από ανά 25'-30' πήγε στο ανά 20'.
Όντως τα πράγματα έχουν έτσι : Σήμερα πρώτη καθημερινή φαίνονται τα εξής από τηλεματική :
022/060 : Έγινε αυτό που λέγαμε. Οι παλιές γραμμές είχαν στα χαρτιά 7 οχήματα και στην πράξη 6. Τώρα επισημοποίησαν τα 6 οχήματα και τα μοίρασαν 4 (022) και 2 (060). Ο χρόνος διαδρομής που δόθηκε για καθημερινές είναι 55' στο 022 (βλέπω στην τηλεματική ότι φτάνει ΟΡΙΑΚΑ) και 55' στο 060 (δεν φτάνει). Για το 022 υπάρχει βελτίωση αλλά η διαδρομή του Κολωνακίου απαξιώνεται πλήρως. Σκεφτείτε ότι πριν 2 μήνες είχαμε 2 οχήματα στο 060 (στην πρωϊνή βάρδια), 4 οχήματα στο 022 και 1-2 οχήματα στο 100. Τώρα μείναμε με διελεύσεις μισάωρες στην καλύτερη ...
052 : Ξεφτίλα. Χάλασαν το 051, του πήραν ένα όχημα και το δώσανε στο 052 για να κάνει ...express μισάωρα!! Περίμενα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο οχήματα ώστε να υπάρχει κυκλοφορία ανά 10-15' . Επίσης ΔΕΝ έπρεπε να χαλάσει το 051 που έχει το κοινό του.
Επίσης έχουν αλλάξει τις ώρες του
211 απ' ότι είδα και ο χρόνος διαδρομής "άνοιξε" από 60' σε 65' . Προσπαθούν να μαζέψουν φαίνεται τα χαμένα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 289
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
12 Δεκεμβρίου 2019, ενω έξω έχει 9°C, το προγραμματισμένο δρομολόγιο του 164 στις 21:30 προς Τερψιθέα, για αλλη μια φορά δεν πραγματοποιηθηκε, με αποτέλεσμα την επιπλέον μισάωρη (και περισσότερο για οσους σαν και εμενα είμασταν στην στάση απο τις 21:15-21:20) αναμονή για ενα ρημάδι δρομολόγιο. Μεχρι ποτε θα συμβαίνει αυτή η κατάσταση??
ΥΓ. Τουλάχιστον αν ήταν δεδομένο οτι δε θα πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο, σωστό θα ηταν να το αφαιρέσουν απο τον προγραμματισμό, έτσι ώστε επιβάτες που βλέπουν τα δρομολόγια λιγο πριν φύγουν απο τη δουλειά τους να γνωρίζουν εκ των προτέρων αν μπορούν να πετύχουν ένα δρομολόγιο (ή αντίθετα να κάνουν εναλλακτική διαδρομή)
Δημοσιεύσεις: 166
Θέματα: 4
Εγγραφή: 10-08-2019
(31-10-2019, 06:05 PM)Larioupol Έγραψε: Εχει τυχει ποτε να δεις σε τσαντες εφηβων να εχουν χειρολαβες τσαντων οπως αυτες των λεωφορειων (οι κιτρινες)? Κατα πασα πιθανοτατα, καποιοι "εξυπνοι" κοβουν τα λουρια με ψαλιδι, ωστε να γινουν εξαρτημα των τσαντων
είναι αλήθεια..το ίδιο και στη θεσσαλονίκη..συμβαίνει και τις μερες ποδοσφαιρικών αγώνων..αλλά θα πρέπει να αντικαταστούνται..υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.
Δημοσιεύσεις: 1.224
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
16-12-2019, 11:21 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-12-2019, 11:28 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
15/12/2019 - Kυριακή με ανοιχτά καταστήματα στο κέντρο και η ΟΣΥ ... σε λήθαργο.
Δεν κατάφεραν καν να βγάλουν το απλό πρόγραμμα Κυριακής, ενώ ήξεραν ότι θα γίνεται λαοπροσκύνημα ! Ενδεικτικά :
209 : 1 όχημα μέχρι τις 17:00
235 : 1 όχημα μέχρι τις 15:00 και κανένα όχημα μέχρι τις 16:45 (στις 15:20 έφυγε με βλάβη το #603)
212 : 1 όχημα μέχρι τις 17:00
220/1 : 2 οχήματα με μικρή εξαίρεση το μεσημέρι, που ήρθε τρίτο αλλά και πάλι πήγαιναν αποσυντονισμένα.
608 : 7 οχήματα έξω, αλλά δρομολόγια εκτελούσαν τα 5 (δύο πήγαιναν συνεχώς κενά από αφετηρία - τέρμα λόγω κυκλοφοριακού) - το απόγευμα έκανε κενό μία ώρα και δέκα λεπτά !
Για τη δρομολόγηση ας μη μιλήσουμε καλύτερα : Στο κομμάτι της Βασ. Σοφίας και πέριξ του Συντάγματος, γινόταν ο κακός χαμός και οι χρόνοι διαδρομής επιβαρύντονταν τουλάχιστον 15 -20' ανά δρομολόγιο. Κατά συνέπεια, και τα ελάχιστα οχήματα που ήταν έξω, έχαναν συνεχώς το δρομολόγιό τους και έτσι, στην ουσία επί ώρες δεν υπήρχε καθόλου συγκοινωνία.
Πώς θέλουμε να στηρίξουμε την χριστουγεννιάτικη κίνηση ;; Πόσο δύσκολο είναι για τις δύο Κυριακές των Χριστουγέννων να εφαρμοστεί δρομολόγηση καθημερινής, όχι σε όλες τις γραμμές, αλλά σε εκείνες που περνάνε από το κέντρο και σηκώνουν όλο το βάρος;; 30 - 40 βάρδιες ήθελε όλο κι όλο. Δεν είπαμε να στείλουν ενισχυτικό στη ... Σαρωνίδα ή στην Άνω Ηλιούπολη.
Το 214, για παράδειγμα, επειδή άλλαξε πρόσφατα δρομολόγια και από 55' έγινε 65' η διαδρομή Κυριακής, εχθές είχε ελάχιστα προβλήματα και γενικά λειτουργούσε καλά. Μικροεπεμβάσεις ήθελε. Μπορούσαν να βγούν 10 οχήματα στο 608 με 160' (αντί 7 με 125') διαδρομή, 3 οχήματα στο 235 με 75' διαδρομή, 4 οχήματα στο 220/1 με 75' διαδρομή.
Τόσα πολλά ζητάμε;;
Αλλά πού μυαλό και διάθεση ...
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
21-01-2020, 05:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-01-2020, 11:24 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(02-12-2019, 01:36 PM)Citaro Έγραψε: Όντως τα πράγματα έχουν έτσι : Σήμερα πρώτη καθημερινή φαίνονται τα εξής από τηλεματική :
022/060 : Έγινε αυτό που λέγαμε. Οι παλιές γραμμές είχαν στα χαρτιά 7 οχήματα και στην πράξη 6. Τώρα επισημοποίησαν τα 6 οχήματα και τα μοίρασαν 4 (022) και 2 (060). Ο χρόνος διαδρομής που δόθηκε για καθημερινές είναι 55' στο 022 (βλέπω στην τηλεματική ότι φτάνει ΟΡΙΑΚΑ) και 55' στο 060 (δεν φτάνει). Για το 022 υπάρχει βελτίωση αλλά η διαδρομή του Κολωνακίου απαξιώνεται πλήρως. Σκεφτείτε ότι πριν 2 μήνες είχαμε 2 οχήματα στο 060 (στην πρωϊνή βάρδια), 4 οχήματα στο 022 και 1-2 οχήματα στο 100. Τώρα μείναμε με διελεύσεις μισάωρες στην καλύτερη ...
052 : Ξεφτίλα. Χάλασαν το 051, του πήραν ένα όχημα και το δώσανε στο 052 για να κάνει ...express μισάωρα!! Περίμενα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο οχήματα ώστε να υπάρχει κυκλοφορία ανά 10-15' . Επίσης ΔΕΝ έπρεπε να χαλάσει το 051 που έχει το κοινό του.
Επίσης έχουν αλλάξει τις ώρες του 211 απ' ότι είδα και ο χρόνος διαδρομής "άνοιξε" από 60' σε 65' . Προσπαθούν να μαζέψουν φαίνεται τα χαμένα δρομολόγια.
Κι άλλο θα το χαλάσουνε το 051? ουκ ολίγες φορές έχει χρειαστεί καθημερινή μεσημέρι να το περιμένω μισή ώρα και βάλε και θεωρητικά είναι και γραμμή που έπρεπε να έχει συχνά δρομολόγια, φαντάσου τώρα τι θα γίνει
[edit mod: διόρθωση κώδικα quote]