Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(02-05-2019, 10:50 PM)panage_1970 Έγραψε: 02/05/2019 - Γραμμή 164 - Από ότι αναφέρθηκε στο Forum νωρίτερα σήμερα ο ΟΑΣΑ πραγματοποίησε μια "παραλλαγή" του Θερινού 1 προγράμματος που το ονόμασε "Εκτακτο" και ισχύει τουλάχιστον σήμερα. Βάσει των παραπάνω το "164" βγήκε ολόκληρο από "Π.Ράλλη" με αποσπασμένα "Iris" του "α/μ Ρέντη" (όπως έβγαινε άλλωστε και πριν τις 19/11/2019). Πραγματοποιώντας την ανάλυση της Ημέρας στην γραμμή το αποτέλεσμα ήταν Πολύ ικανοποιητικό !
Συγκεκριμένα : από ώρα 07:00 έως και 11:00 ήταν στην γραμμή ανελλιπώς Τέσσερα (4) λεωφορεία τα : "30971" , "30973" , "30974" , "30975" - Από τις 11:15 με 11¨30 (περίπου) έμειναν τα τρία (3) τα : "30973", "30974", "30975" που συνεχώς κάλυπταν ικανοποιητικά την γραμμή μέχρι και τις 20:30 που έγινε αλλαγή του "30974" με το "30870" και έμειναν τρία μέχρι και τις 21:00 . Από τις 21:00 και μέχρι και αυτή την στιγμή καλύπτουν την γραμμή δύο λεωφορεία τα : "30870" , "30975" που λογικά θα συνεχίσουν μέχρι το τέλος της βάρδιας.
* Αξίζει να σημειώσουμε ότι τον τελευταίο καιρό το "α/μ του Αγ. Δημητρίου" παρουσίασε τρομερές ελλείψεις στην γραμμή, μέχρι που κατά την περασμένη Εβδομάδα υπήρξε ένα και μόνο λεωφορείο να καλύπτει ολόκληρη την Ημέρα με τεράστια κενά στα δρομολόγια **
Συμπέρασμα? Ε Π Α Ρ Κ Η Σ η κάλυψη της γραμμής από το "Α/Μ της Π.Ράλλη" , χωρίς κενά παρ όλο που το σημερινό πρόγραμμα δεν προβλέπει πλήρη κάλυψη (3 Λεωφορεία max) μιας και είναι "'Εκτακτο" - Συμπέρασμα επίσης ? Το "164" θα πρέπει να το "κρατήσει" μόνιμα η "Π.Ράλλη", και εάν δυσκολεύεται ας μην δρομολογεί συχνά στην γραμμή 18άμετρα λεωφορεία - τουλάχιστον σήμερα απέδειξε ότι με τα "δανεικά" 12άμετρα λεωφορεία "Iris" από το "α/σ του Ρέντη" έχει την δυνατότητα να παράσχει Αξιοπρεπή κάλυψη στην γραμμή - Εάν κρατηθεί το σημερινό αναγνωρίζουμε ότι ο ΟΑΣΑ έχει κάνει επιτέλους ένα θετικό βήμα για την γραμμή "164".
Το δικό μου συμπέρασμα είναι άλλο. Όταν έχεις ένα πρόγραμμα παραλλαγή ανάμεσα σε Θερινό 1 και Θερινό 2 δεν μπορείς να κρίνεις την επάνδρωση μιας γραμμής, γιατί έτσι κι αλλιώς όλος ο ΟΑΣΑ υπολειτουργεί. Το μόνο που μπορείς να κρίνεις είναι η κατανομή αδειών ανά ΑΣ, ποιο δηλαδή έδωσε περισσότερες χρωστούμενες άδειες μέσα στο Πάσχα για να μείωσει τον αριθμό τους, σε σχέση με τα υπόλοιπα (άρα να καταστρέψει τη συγκοινωνία τις ημέρες του Πάσχα για να μην το κάνει τον υπόλοιπο Μάιο). Από εκεί και πέρα το αν είναι σε καλή κατάσταση η Ράλλη και αν θα την "εμπιστευόμουν" για να δρομολογήσει το 164 ή οποιαδήποτε άλλη γραμμή να θυμίσω ότι πρόκειται για το ίδιο ΑΣ που πριν μερικούς μήνες είχε λεηλατίσει όλες τις γραμμές από ανεπάνδρωτες βάρδιες. Είναι το ίδιο που άφηνε πέρσυ και πρόπερσι το καλοκαίρι το 703 με 2 οχήματα, λόγω A/C και το Β9 με 1! Αν θεωρείς ότι αυτό θα κάνει καλό στη γραμμή σου, πάω πάσο, απλά επειδή το νήμα λέγεται "Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ" και όχι του 164 αν μπορείς την επόμενη φορά γράψε και κάποια ιδεά - πρόταση - παράπονο για μια άλλη γραμμή εκτός αυτού.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
03-05-2019, 09:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-05-2019, 10:41 PM από panage_1970. Edited 10 times in total.)
(03-05-2019, 04:07 PM)nikos1991 Έγραψε: Το δικό μου συμπέρασμα είναι άλλο. Όταν έχεις ένα πρόγραμμα παραλλαγή ανάμεσα σε Θερινό 1 και Θερινό 2 δεν μπορείς να κρίνεις την επάνδρωση μιας γραμμής, γιατί έτσι κι αλλιώς όλος ο ΟΑΣΑ υπολειτουργεί. Το μόνο που μπορείς να κρίνεις είναι η κατανομή αδειών ανά ΑΣ, ποιο δηλαδή έδωσε περισσότερες χρωστούμενες άδειες μέσα στο Πάσχα για να μείωσει τον αριθμό τους, σε σχέση με τα υπόλοιπα (άρα να καταστρέψει τη συγκοινωνία τις ημέρες του Πάσχα για να μην το κάνει τον υπόλοιπο Μάιο). Από εκεί και πέρα το αν είναι σε καλή κατάσταση η Ράλλη και αν θα την "εμπιστευόμουν" για να δρομολογήσει το 164 ή οποιαδήποτε άλλη γραμμή να θυμίσω ότι πρόκειται για το ίδιο ΑΣ που πριν μερικούς μήνες είχε λεηλατίσει όλες τις γραμμές από ανεπάνδρωτες βάρδιες. Είναι το ίδιο που άφηνε πέρσυ και πρόπερσι το καλοκαίρι το 703 με 2 οχήματα, λόγω A/C και το Β9 με 1! Αν θεωρείς ότι αυτό θα κάνει καλό στη γραμμή σου, πάω πάσο, απλά επειδή το νήμα λέγεται "Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ" και όχι του 164 αν μπορείς την επόμενη φορά γράψε και κάποια ιδεά - πρόταση - παράπονο για μια άλλη γραμμή εκτός αυτού.
Όντως δεν μπορούμε να βγάλουμε τελικό συμπέρασμα από το μικρό δείγμα που πήραμε από το "έκτακτο" πρόγραμμα, παρ όλα αυτά συγκρίνοντας σήμερα την διαθεσιμότητα του "237" με αυτή του "164" παρατηρήσαμε για μεν το «237» την δυσκολία του «Αμ. Αγ. Δημητρίου» στο να τροφοδοτήσει την γραμμή με τα 3 λεωφορεία που προέβλεπε το πρόγραμμα και χρειάστηκε κάποια στιγμή η βοήθεια ενός «iris» απόσπαση από το «Β2» στο να καλυφθεί η γραμμή και παρόλα αυτά παρουσιάστηκαν κενά δρομολογίων μέσα στην ημέρα, λόγω του ότι οι αναπληρώσεις των οχημάτων στην αλλαγή βάρδιας πραγματοποιήθηκαν πολύ δύσκολα με αργοπορημένες αποσπάσεις από άλλες γραμμές του "Α/μ Αγ. Δημητρίου" .
Ενώ αντιθέτως για δε το «164» υπήρξε από το πρωί αρχικά η ένταξη στην γραμμή από το «Αμ. Π.Ράλλη» - 3 λεωφορείων (Iris) που ανελλιπώς εξυπηρετούσαν το πρόγραμμα χωρίς κενά, και επιπροσθέτως πριν τις αλλαγές βάρδιας έμπαιναν στο κύκλωμα επιπλέον οχήματα που μέχρι να πραγματοποιηθούν οι αντικαταστάσεις των προηγούμενων συνυπήρχαν μαζί στα δρομολόγια φτάνοντας τον αριθμό των 4 λεωφορείων με επαρκή κάλυψη της γραμμής . (Την ίδια ικανοποιητική εικόνα είχε και εχθές) .
- Απλά η «’Εκτακτη» συγκυρία μαζί με τα αποτελέσματά της θα μπορούσε να κατευθύνει τους ειδικούς στο να πραγματοποιήσουν «’Εξυπνες» και λειτουργικές τομές στο σύστημα κατανομής των λεωφορείων ανά γραμμή και ανά αμαξοστάσιο , τολμώντας επανασχεδιασμούς και αναθεωρήσεις λανθασμένων αποφάσεων που πάρθηκαν κατά το παρελθόν όπου και αν χρειαστεί.
Καλό Βράδυ
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Μπραχάμι έχει βαρέσει διάλυση τον τελευταίο καιρό. Η Ράλλη είναι σε καλύτερη κατάσταση για την ώρα αλλά έχε στο μυαλό σου ότι το καλοκαίρι που θα αρχίσει το πανηγύρι αεροδρόμιο - παραλίες - κλιματιστικά η Ράλλη δύσκολα θα μπορεί να αντεπεξέλθει. Μην πέσεις από τα σύννεφα αν από τις πολλές πιέσεις το πάνε Ράλλη με την κατάσταση να βελτιώνεται στην αρχή αλλά όταν πιάσει το true καλοκαίρι να αρχίσει το μαρτύριο του να μένει όλο το 164 με μία GN. Χώρια ότι αν δεν αρέσει στο αμαξοστάσιο θα είναι το εύκολο θύμα για κόψιμο βάρδιων. Βέβαια και πάλι στο Μπραχάμι δεν διαφαίνεται βελτίωση της κατάστασης άμεσα οπότε στη Ράλλη μπορεί να ναι και καλύτερα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-05-2019, 11:13 PM)ecoj Έγραψε: Το Μπραχάμι έχει βαρέσει διάλυση τον τελευταίο καιρό. Η Ράλλη είναι σε καλύτερη κατάσταση για την ώρα αλλά έχε στο μυαλό σου ότι το καλοκαίρι που θα αρχίσει το πανηγύρι αεροδρόμιο - παραλίες - κλιματιστικά η Ράλλη δύσκολα θα μπορεί να αντεπεξέλθει. Μην πέσεις από τα σύννεφα αν από τις πολλές πιέσεις το πάνε Ράλλη με την κατάσταση να βελτιώνεται στην αρχή αλλά όταν πιάσει το true καλοκαίρι να αρχίσει το μαρτύριο του να μένει όλο το 164 με μία GN. Χώρια ότι αν δεν αρέσει στο αμαξοστάσιο θα είναι το εύκολο θύμα για κόψιμο βάρδιων. Βέβαια και πάλι στο Μπραχάμι δεν διαφαίνεται βελτίωση της κατάστασης άμεσα οπότε στη Ράλλη μπορεί να ναι και καλύτερα. Το πρόβλημα με το Μπραχάμι ήταν απο όταν πήρε το 164 και μετά απο κάνα μήνα το 203 τα ΣΚ. Είχε ήδη πάρει πριν 2 μήνες το 237 χωρίς να δώσει κάτι. Α ξέχασα και το 123. Λίγο απο δω λίγο απο κει μαζεύονται οι ανεπανδρωτες.
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
04-05-2019, 10:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2019, 10:14 AM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(04-05-2019, 01:01 AM)georgio Έγραψε: Το πρόβλημα με το Μπραχάμι ήταν απο όταν πήρε το 164 και μετά απο κάνα μήνα το 203 τα ΣΚ. Είχε ήδη πάρει πριν 2 μήνες το 237 χωρίς να δώσει κάτι. Α ξέχασα και το 123. Λίγο απο δω λίγο απο κει μαζεύονται οι ανεπανδρωτες.
- Συμφωνούμε με όσα λες για το Μπραχάμι - και για του λόγου το αληθές : Με την επαναφορά στο Α/μ Αγ. Δημητρίου του "164" Πρωινή σημερινή καταγραφή - Σάββατο 4/5/2019 από ώρα 06:40 και ώρα περίπου 09:55 - Γραμμές 1) 237 : Λεωφορεία στην βάρδια 4 τα : 50218, 50182, 50185, 50226 - 2) 164 : Λεωφορεία στην βάρδια Μόνο 2 τα : 50279 , 50178 (Μια από τα ίδια) . ίσως να προσπαθήσουν κάποια στιγμή αργότερα να προσθέσουν άλλο ένα αλλά με πολύ δυσκολία - δυστυχώς το"Μπραχάμι " δεν μπορεί σηκώσει την γραμμή μόνο του !
Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους !
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
04-05-2019, 04:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2019, 04:48 PM από panage_1970. Edited 10 times in total.)
(04-05-2019, 10:06 AM)panage_1970 Έγραψε: - Συμφωνούμε με όσα λες για το Μπραχάμι - και για του λόγου το αληθές : Με την επαναφορά στο Α/μ Αγ. Δημητρίου του "164" Πρωινή σημερινή καταγραφή - Σάββατο 4/5/2019 από ώρα 06:40 και ώρα περίπου 09:55 - Γραμμές 1) 237 : Λεωφορεία στην βάρδια 4 τα : 50218, 50182, 50185, 50226 - 2) 164 : Λεωφορεία στην βάρδια Μόνο 2 τα : 50279 , 50178 (Μια από τα ίδια) . ίσως να προσπαθήσουν κάποια στιγμή αργότερα να προσθέσουν άλλο ένα αλλά με πολύ δυσκολία - δυστυχώς το"Μπραχάμι " δεν μπορεί σηκώσει την γραμμή μόνο του !
Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους !
- Και για να ολοκληρώσουμε την σημερινή καταγραφή στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας του "Αμ. του Αγ. Δημητρίου" στην γραμμή του "164" , μέχρι και αυτή την στιγμή παρέμειναν 2 λεωφορεία στο κύκλωμα, με την μόνη διαφορά ότι έγινε αλλαγή του "50178" με το "50300" γύρω στις 10:00 .
- Για άλλη μια φορά λοιπόν σε πρόγραμμα Σαββάτου αριθμούν στην γραμμή μόνο (2) οχήματα (50279,50300) , που σε κανονική ροή θα έπρεπε να είναι (4) !!! .
- Τα δρομολογημένα 2 λεωφορεία έχουν σαν συνέπεια την συνεχή περικοπή των προβλεπομένων δρομολογίων της γραμμής - κοινώς "φάγωμα" !! και συγκεκριμένα: - Συμπολίτης μας βρέθηκε το μεσημέρι στον Αγ. Δημήτριο και περίμενε από την Αφετηρία για Αργυρούπολη . Δεν πρόφτασε να πάρει το δρομολόγιο των 12:55 που πραγματοποιήθηκε κανονικά γιατί μόλις είχε φύγει , και περίμενε το επόμενο που βάσει του προγράμματος Σαββάτου θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί στις 13:20 αλλά δυστυχώς ΔΕΝ υπήρχε λεωφορείο για να το κάνει , οπότε χαλαρά "φαγώθηκε" και όταν με το καλό ήλθε στον Αγ. Δημήτριο το λεωφορείο μπόρεσε να πραγματοποιήσει το μεθεπόμενο δρομολόγιο που ήταν στις 13:45 - Δηλαδή η συχνότητα έφτασε να είναι "50" λεπτά !!! - Ο κόσμος απογοητεύεται να περιμένει στις στάσεις και ή πηγαίνει με τα πόδια, ή παίρνει ταξί για να φτάσει στον προορισμό του , ή ειδικά τα Σάββατα και τις Κυριακές αναγκάζεται να παίρνει το ΙΧ του. - Τα φαινόμενα αυτά αποτυπώνουν την πλήρη αποτυχία του συστήματος αφού αναγκάζεται ο επιβάτης να ψάχνει άλλους τρόπους για να εξυπηρετηθεί !!
- Μέχρι και αυτή την ώρα στο "164" συμβαίνει το ίδιο χάλι ! (2) λεωφορεία στο κύκλωμα και υπερπήδηση δρομολογίων - Δεν το βλέπουν επιτέλους? το " Α/μ του Αγ. Δημητρίου" δεν μπορεί να σηκώαει την γραμμή !
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Επειδή το δίκτυο του ΟΑΣΑ δεν αρχίζει και τελειώνει στο 164, ας δούμε τι συμβαίνει και λίγο παραδίπλα στις γραμμές του Ρέντη:
Γραμμή 904:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 47 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 36 δρομολόγια (και εκεί ανά 45-50' τα δρομολόγια στο 12:00-17:00)
Γραμμή 915:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 56 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 47 δρομολόγια (η συχνότητα των 15-20' έγινε 20-45')
Γραμμή 829:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 36 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 27 δρομολόγια
Γραμμή 820:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 39 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 31 δρομολόγια
Γραμμές 827-828:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 39 δρομολόγια (827: 20 δρομ. + 828: 19 δρομ.)
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 26 δρομολόγια (827: 14 δρομ. + 828: 12 δρομ.)
Θέλετε και λίγο Βοτανικό να χορτάσει το μάτι σας;
Γραμμές 220-221:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 100 δρομολόγια (220: 61 δρομ. + 221: 39 δρομ.)
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 82 δρομολόγια (220: 47 δρομ. + 221: 35 δρομ.)
Γραμμή 235:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 58 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 49 δρομολόγια
Γραμμή 021:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 52 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 39 δρομολόγια
Γραμμή 209:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 38 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 29 δρομολόγια
Γραμμή 057:
Προγραμματισμός Σαββάτου χειμερινού: 48 δρομολόγια
Προγραμματισμός Σαββάτου 4/5/2019: 35 δρομολόγια
Όσο για τη "σωτηρία" που ελπίζουν κάποιοι να βρουν στη Ράλλη, απλά ας έχουν υπόψιν τους ότι από τον επόμενο μήνα με φουλ ενίσχυση στο Αεροδρόμιο (Χ95, Χ96) και στην παραλία (122, 171 κλπ) κανείς δε θα κάτσει να ασχοληθεί πως επανδρώνεται μία γραμμή που απλά εξυπηρετεί κάποιες γειτονιές της Κάτω Ηλιούπολης, της Αργυρούπολης και της Τερψιθέας όταν θα έχει ζεστό χρήμα από τους τουρίστες και κάποιες αρκετές δεκάδες επιβατών να περιμένουν στο Μετρό του Ελληνικού να επιβιβαστούν σε κάποιο λεωφορείο.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
04-05-2019, 09:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2019, 09:04 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Έχω αποφύγει συστηματικά να απαντήσω σε αυτά που διαβάζω (με καλύπτουν πλήρως οι απαντήσεις των υπολοίπων άλλωστε), αλλά εντάξει..
Δεν έχει καμία δουλειά να βγαίνει αμάξι από τον Πειραιά για να πάει στην Τερψιθέα. Δηλαδή αν δεν είχε ούτε η Ράλλη, αλλά μόνο τα Λιόσια διάθεση, θα ζηταγες να κατεβαίνει αμάξι από εκεί? Αν το Μπραχαμι δεν μπορεί να επανδρώσει τις βάρδιες του, να κάνετε υπομονή, όπως έκαναν και κάνουν τόσες άλλες περιοχές. Ίσως με κάποια αλλαγή, να περισσεψουν. Το πρόβλημα ειναι συλλογικό και όχι γραμμής ή ΑΣ. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποιος απαιτούσε από τον ΟΑΣΑ το 165 με δυο οχήματα πρωί-βράδυ..
Όλη η δρομολόγηση της ΟΣΥ στηρίζεται στα δεδουλευμένα ρεπό των οδηγών, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ελάχιστες ώρες ξεκούρασης κτλ. Αν απαιτήσουν τα νόμιμα οι οδηγοί, η εταιρεία πρέπει να κλείσει έναν μήνα (όταν υπάρχουν οδηγοί με άδειες του 2016!). Η Π.Ράλλη απλά, επειδή δεν έχει οχήματα να δουλέψουν οι πρόθυμοι ρεπό, τους στέλνουν στον Βοτανικό για ρεπό, ακόμα και στα Λιόσια ή στην Ανθούσα. Και δεν έχει μόνο το Μπραχαμι πρόβλημα.. Κι ο Βοτανικός από όταν έφυγαν τα 60 άτομα του Δ' κυκλώματος (Τ.ΘΡΙ) έχει γονατίσει. Θέλεις να σου πω ιστορίες από επανδρώσεις χειμώνα από Ράλλη να μην τα πιστεύεις?
Αλλά για να τελειώνουμε, πρέπει να καταλάβεις πως αυτό που κάνεις κουράζει τους αναγνώστες του forum. Δεν είναι ΟΣΥ μόνο τα Ζωγραφια-Ιλισσια, η Ηλιούπολη και το 164! Ήμαρτον δηλαδή.. Αν θέλεις να μας παρουσιάσεις το πρόβλημα που βιώνεις, 2 φορές τον μήνα μπορείς να γράφεις την αντιστοιχία προγραμματισμένων με εκτελεσθεντων δρομολογίων με μέγιστο αριθμό οχημάτων και να είσαι σίγουρος πως θα το κατανοήσουμε καλύτερα από το τι ώρα σχόλασε το τάδε Ν1 και άλλαξε κτλ.. Κι από την στιγμή που επικοινωνείς με τον ΟΑΣΑ, όπως λες, μπορείς να προτείνεις λύση, να αφήσει το Μπραχάμι το 217/229 στον Πειραιά, για να ανασάνει και να επανδρώνει το 164. Λύση, όχι να τους στέλνεις πράγματα που ήδη ξέρουν και κυρίως φαντασίες για Βοτανικούς και Ραλλες που θα έλεγε ένα 15χρονο..
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
05-05-2019, 06:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-05-2019, 07:41 PM από panage_1970. Edited 5 times in total.)
(04-05-2019, 09:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχω αποφύγει συστηματικά να απαντήσω σε αυτά που διαβάζω (με καλύπτουν πλήρως οι απαντήσεις των υπολοίπων άλλωστε), αλλά εντάξει..
Δεν έχει καμία δουλειά να βγαίνει αμάξι από τον Πειραιά για να πάει στην Τερψιθέα. Δηλαδή αν δεν είχε ούτε η Ράλλη, αλλά μόνο τα Λιόσια διάθεση, θα ζηταγες να κατεβαίνει αμάξι από εκεί? Αν το Μπραχαμι δεν μπορεί να επανδρώσει τις βάρδιες του, να κάνετε υπομονή, όπως έκαναν και κάνουν τόσες άλλες περιοχές. Ίσως με κάποια αλλαγή, να περισσεψουν. Το πρόβλημα ειναι συλλογικό και όχι γραμμής ή ΑΣ. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποιος απαιτούσε από τον ΟΑΣΑ το 165 με δυο οχήματα πρωί-βράδυ..
Όλη η δρομολόγηση της ΟΣΥ στηρίζεται στα δεδουλευμένα ρεπό των οδηγών, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ελάχιστες ώρες ξεκούρασης κτλ. Αν απαιτήσουν τα νόμιμα οι οδηγοί, η εταιρεία πρέπει να κλείσει έναν μήνα (όταν υπάρχουν οδηγοί με άδειες του 2016!). Η Π.Ράλλη απλά, επειδή δεν έχει οχήματα να δουλέψουν οι πρόθυμοι ρεπό, τους στέλνουν στον Βοτανικό για ρεπό, ακόμα και στα Λιόσια ή στην Ανθούσα. Και δεν έχει μόνο το Μπραχαμι πρόβλημα.. Κι ο Βοτανικός από όταν έφυγαν τα 60 άτομα του Δ' κυκλώματος (Τ.ΘΡΙ) έχει γονατίσει. Θέλεις να σου πω ιστορίες από επανδρώσεις χειμώνα από Ράλλη να μην τα πιστεύεις?
Αλλά για να τελειώνουμε, πρέπει να καταλάβεις πως αυτό που κάνεις κουράζει τους αναγνώστες του forum. Δεν είναι ΟΣΥ μόνο τα Ζωγραφια-Ιλισσια, η Ηλιούπολη και το 164! Ήμαρτον δηλαδή.. Αν θέλεις να μας παρουσιάσεις το πρόβλημα που βιώνεις, 2 φορές τον μήνα μπορείς να γράφεις την αντιστοιχία προγραμματισμένων με εκτελεσθεντων δρομολογίων με μέγιστο αριθμό οχημάτων και να είσαι σίγουρος πως θα το κατανοήσουμε καλύτερα από το τι ώρα σχόλασε το τάδε Ν1 και άλλαξε κτλ.. Κι από την στιγμή που επικοινωνείς με τον ΟΑΣΑ, όπως λες, μπορείς να προτείνεις λύση, να αφήσει το Μπραχάμι το 217/229 στον Πειραιά, για να ανασάνει και να επανδρώνει το 164. Λύση, όχι να τους στέλνεις πράγματα που ήδη ξέρουν και κυρίως φαντασίες για Βοτανικούς και Ραλλες που θα έλεγε ένα 15χρονο..
Φίλε επ’ ουδενί δεν έχω καμία πρόθεση να αντιπαρατεθώ μαζί σου γιατί απ τα γραφόμενά σου θα πρέπει να έχεις άμεση γνώση στο τι συμβαίνει στην οργάνωση της λειτουργίας του ΟΣΥ , όσο και σε τι προβληματικό καθεστώς καλούνται καθημερινά οι εργαζόμενοι σε αυτόν να λειτουργήσουν.
- Κατ αρχήν ο λόγος που έχουμε επιμείνει στην γραμμή του «164» είναι γιατί η περιοχή μας η Αργυρούπολη έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια σημαντικές υποβαθμίσεις και η "164" είναι πια η μοναδική ενεργή γραμμή που μας έμεινε ύστερα και από την κατάργηση της διαδρομής του «154» που γινόταν μέσω της Λεωφόρου Κύπρου έως τον Στ. Αγ. Δημητρίου , αφήνοντας ουσιαστικά ακάλυπτο από λεωφορεία το κομμάτι της Λεωφόρου Κύπρου από την 3η Στάση μέχρι και την στάση Αγ.Βασίλείου στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης ( Ένας λόγος της δημιουργίας του «165» ήταν και η προσπάθεια να καλύψουμε το ορφανό κομμάτι που μας άφησε η απομάκρυνση του «154») .
- Τα πράγματα συμπιέστηκαν ακόμη περισσότερο μετά και από το κλείσιμο του «Α/μ Ελληνικού» που αν και στην αρχή υπήρξε κάποια προσπάθεια να κρατηθούν στις βάρδιες της γραμμής και 18άμετρα λεωφορεία με την υπαγωγή της στο «Αμ Π.Ράλλη» , ο ΟΑΣΑ στις 19/10/2019 χωρίς κάποια επίσημη αιτιολόγηση και εν μέσω σεζόν αποφάσισε την υπαγωγή της στο «Αμ Αγ. Δημητρίου» με αποκλειστική κάλυψή της από 12άμετρα λεωφορεία.
- Παράλληλα με αυτή την εξέλιξε ο ΟΑΣΑ θα έπρεπε να διαθέσει άμεσα έστω ένα με δύο παραπάνω λεωφορεία ημερησίως στο ισχύον κύκλωμα , προκειμένου να υπάρξει κάποια πύκνωση των δρομολογίων της γραμμής έτσι ώστε να αντισταθμιστεί η διαφορά της χωρητικότητας των οχημάτων μεταξύ των καταργημένων 18άμετρων και των νέων 12άμετρων που καλούνται να φέρουν εις πέρας την ίδια επιβατική κίνηση ειδικά τις ώρες αιχμής.
- Μην ξεχνάμε ότι σε κανένα πρόγραμμα δεν υπάρχει η απόλυτη πληρότητα σε οχήματα – πάντοτε λείπει 1 έως 2 οχήματα τις καθημερινές , τα Σάββατα επίσης λείπουν 1 με 2 οχήματα και τις Κυριακές λείπει standard 1 όχημα και κάποιες φορές λείπει και το δεύτερο με αποτέλεσμα να παρατηρείται το φαινόμενο να βρίσκεται στο κύκλωμα ένα και μοναδικό όχημα χωρίς να μπορεί να προλαβαίνει να καλύψει τα δρομολόγια. Οπότε με την αύξηση του προβλεπόμενου αριθμού των οχημάτων στην γραμμή στην περίπτωση που θα υπάρξει κάποια έλλειψη πρακτικά θα μένουν παραπάνω οχήματα να εξυπηρετούν τον κόσμο.
- Τώρα έρχομαι στον λόγο που έχουμε επαναλάβει την ανάγκη στο να αναλάβει την γραμμή και κάποιο άλλο αμαξοστάσιο εκτός του «Αγ. Δημητρίου» . - Είναι μια πρόταση από εμάς στο να δώσουμε μια πρακτικά άμεση λύση στο θέμα της διαθεσιμότητας των οχημάτων, μιας και βλέπουμε ότι το «Αμ Αγ.Δημητρίου» δυσκολεύεται αρκετά να της διαθέσει σε μόνιμη βάση τον προβλεπόμενο αριθμό οχημάτων.
– Κάπως έτσι απλά θα μπορούσε πιστεύουμε πολύ πιο εύκολα τα οχήματα που αδυνατεί να διαθέσει ο «Αγ.Δημήτριος» να τα διαθέσουν αυτούσια κάποια άλλα αμαξοστάσια ή να τα δανείσουν στον «Αγ. Δημήτριο» εκείνα.
Άλλωστε υπάρχουν ήδη τέτοιου τύπου συνεργασίες μεταξύ των αμαξοστασίων για αρκετές γραμμές δίνοντας λύσεις που «περπατάνε» και απ ότι νομίζω δεν τις έχουν προτείνει «15» άχρονοι.
– Ίσως να έγραψες αυτόν τον χαρακτηρισμό για την πρότασή μας επειδή την [u]αναφέραμε απλοϊκά και δεν την τεκμηριώσαμε τεχνικά . Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εμείς δεν είμαστε οι ειδικοί προκειμένου να γνωρίζουμε τις εξειδικευμένες παραμέτρους του εγχειρήματος αυτού , απλά προτείνουμε μια γενική κατεύθυνση λύσης στο πρόβλημα που φυσικά για την υλοποίησή της θα κρίνουν οι αρμόδιοι εάν κινείται στα πλαίσια του εφικτού και θα την διαμορφώσουν καταλλήλως. [/u]
Σημείωση (Σχετική με "Αμ.Ράλλη") : - Ο λόγος που θα προτιμούσαμε η γραμμή να έχει σαν κορμό το "Α/μ της Π.Ράλλη" παρόλα του τα ελαττώματα για τα οποία συμφωνούμε, είναι ότι η "Π.Ράλλη" έχει ήδη λειτουργήσει τον θεσμό των "δανεισμών οχημάτων από άλλα Α/μ" , έχοντας αναπτύξει την τεχνογνωσία αυτή καλύτερα από κάθε άλλο "Α/Μ, και επίσης διατηρεί το δικαίωμα στις γραμμές της να δρομολογείται έστω και περιστασιακά 18άμετρο λεωφορείο όταν και όποτε υπάρξει ανάγκη , δυνατότητα που δυστυχώς χάθηκε οριστικά για το "164" με την υπαγωγή του στο "Αμ. Αγ. Δημητρίου".
- Τέλος πριν κλείσω θέλω να σχολιάσω αυτό που αναφέρθηκε κάπου στο «Forum» ότι δηλαδή δεν υπάρχει μόνο το πρόβλημα του «164» στον ΟΑΣΑ . Φυσικά και συμφωνούμε απόλυτα ότι υπάρχουν και σε άλλες γραμμές προβλήματα και ίσως να είναι και πολύ μεγαλύτερα για αυτό ενθαρρύνουμε και άλλους παράγοντες άλλων περιοχών να ενδιαφερθούν για την περιοχή τους και να κινητοποιηθούν όπως το κάνουμε εμείς.
- Εάν γίνει αυτό από τον καθέναν μας τότε θα αναγκαστούν οι αρμόδιοι να βρουν λύσεις που θα καλύψουν τους επιβάτες όλων των περιοχών , αναβαθμίζοντας συνολικά την ποιότητα των αστικών συγκοινωνιών.
- Άς κλείσουμε εντελώς αυτό το θέμα και ας ενεργοποιηθούμε ο καθένας από εμάς μέσα από την τοπική του κοινωνία και τότε πιστεύουμε ότι θα μπορέσει να υπάρξει κάποια βελτίωση συνολικά.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
05-05-2019, 08:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-05-2019, 08:34 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Το 165 που είχε επιβληθεί στον ΟΑΣΑ είδες να άντεξε στο χρόνο? Όχι στο τέλος επί της ουσίας καταργήθηκε γιατί απλά ο ΟΑΣΑ δεν έχει να δρομολογήσει ούτε τα βασικά και δεν είναι θέμα αμαξοστασίου όπως λανθασμένα επιμένεις να νομίζεις. Είναι γενικό το πρόβλημα.
Απλά κάποιοι θέλουν να πάει Ράλλη ελπίζοντας ότι θα αραιώσει κάτι άλλο που βγαίνει από Ράλλη ώστε να βολευτεί το 164. Αυτή η τοπικιστική λογική γίνεται αντιληπτή από τους υπόλοιπους και δεν αρέσει.
|