Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ελπίζω η "ομόθυμη" και "συλλογική" αυτή αντίδραση να εκφράζεται και σε μέρες που εκβιαστικά ακινητοποιούνται λεωφορεία και τρόλεϊ, όπως και συρμοί του Ηλεκτρικού, του Μετρό και του Τραμ για να γιορτάσουν κάποιοι την Πρωτομαγιά ή ακόμα χειρότερα για να πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις σε εργάσιμες μέρες και σε ώρες αιχμής. Και εκεί δεν ταλαιπωρούνται 50, 100 ή 200 άτομα (δεν θα είχαν και παραπάνω επιβάτες αθροιστικά οι γραμμές που δεν είχαν επάνδρωση σε ορισμένες βάρδιες ή και όλη την ημέρα την Κυριακή του Πάσχα), αλλά 50.000, 100.000 και 200.000 επιβάτες των ΜΜΜ και κάποιες χιλιάδες ακόμα που επιλέγουν να χρησιμοποιούν το προσωπικό ή επαγγελματικό τους όχημα (ναι, δεν αποτελεί και ποινικό αδίκημα η χρήση του και για κάποιους είναι και η δουλειά τους) από την κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλείται.
Μπορεί βέβαια και κάποιοι να θεωρούν ότι θα ήταν πιο σημαντικό να είχε την Κυριακή 3 οχήματα η τάδε γραμμή που στο κάθε δρομολόγιο θα μετακινούνταν 1, 2, 3 άντε 5 επιβάτες (όποιος πιστεύει ότι θα ήταν παραπάνω, μάλλον δεν έχει ζήσει Πάσχα στην Αθήνα ή σίγουρα τις ημέρες αυτές δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ΜΜΜ), ενώ την Τετάρτη 1/5 που αναμένεται ένα μεγάλο κύμα επιστροφής εκδρομέων (ίσως και μεγαλύτερο από το σημερινό) και δε θα κινείται κανένα οδικό μέσο (24ωρη απεργία σε λεωφορεία-τρόλεϊ), ούτε οι συρμοί του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού, όλα θα βαίνουν ομαλώς γιατί απλά οι εργαζόμενοι θα ασκούν το "συνταγματικό τους δικαίωμα" στην απεργία.
Χρόνια πολλά σε όλους και ας μην πέφτουμε από τα σύννεφα σαν μόλις να ήρθαμε από το Λονδίνο (που την ημέρα των Χριστουγέννων δεν ντρέπεται να κρατήσει κλειστά όλα τα ΜΜΜ), τη Νέα Υόρκη ή κάποια άλλη μεγάλη πρωτεύουσα του εξωτερικού με ανεπτυγμένο δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Συνέβαιναν και τα προηγούμενα χρόνια οι καταστάσεις αυτές, απλά δεν υπήρχε η τηλεματική για τα πειστήρια.
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
29-04-2019, 08:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-04-2019, 09:37 PM από panage_1970. Edited 3 times in total.)
(29-04-2019, 05:23 PM)panage_1970 Έγραψε: Κατ αρχήν Χρόνια πολλά σε όλους - Σχετικά με την κατάσταση που αποτυπώθηκε από όλους σας συμφωνώ απόλυτα και φυσικά είναι περιττό για μια άλλη φορά να σας γράψω τα επίσημα αποτελέσματα της καταγραφής που κάνουμε καθημερινά για τα νότια προάστια ύστερα από το κλείσιμο του Αμ. του Ελληνικού όπως και μετά από την παύση των 18άμετρων λεωφορείων στις γραμμές αρχικά του "237" και στην συνέχεια του "164'" . ύστερα από την αιφνίδια υπαγωγή τους στο "Αμ. Μπραχαμίου".
- Ένας οδηγός με ένα Όχημα είναι αδύνατο να προλαβαίνει να εξυπηρετήσει την γραμμή , αλλά και είναι ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ η συνθήκη αυτή για τον ίδιο τον εργαζόμενο οδηγό , και φυσικά σε περίπτωση κάποιας βλάβης το σύστημα καταρρέει -- εξού και το "Ένα = Κανένα".
- Και εχθές αλλά και σήμερα επικρατεί η ίδια κατάσταση όπως την αναφέρουν οι φίλοι πιο πάνω - Εάν δεν γίνει κάτι άμεσα θα πρέπει να κινητοποιηθούμε διαφορετικά και συλλογικά και θα Ε Π Ι Μ Ε Ι Ν Ο Υ Μ Ε !!! .
Ώρα 20:29 - Μερικώς έως και ολοκληρωτικά αποκαταστάθηκαν οι γραμμές : "224" . "235" , "109" , "227" όπως και η "237" αλλά δυστυχώς παρέμεινε με το ένα και μοναδικό λεωφορείο η "164" με το "50186" από το πρωί μέχρι και τώρα - Θυμηθήκαμε κακές εποχές Θερινού 2 Κυριακής σε περιόδους ελλείψεων επί Α/Σ Ελληνικού. Οπότε τελικά Έχουμε πρόβλημα με την τροφοδοσία της Γραμμής απο το Α/Σ . - Άμεσα θα πρέπει γίνει παρέμβαση από το Υπουργείο στον ΟΑΣΑ για να διορθωθεί ο σχεδιασμός της γραμμής . Να μην ξεχνάμε ότι για την συγκεκριμένη γραμμή υπάρχει πρόβλεψη να την επανδρώνουν και 18άμετρα λεωφορεία κάτι που ο ΟΑΣΑ το κατάργησε με την υπαγωγή της στο "Α/Σ Αγ. Δημητρίου" τον Νοέμβριο/2018. -
- Τέλος πιστεύουμε ότι θα βελτιωθεί κάπως η κατάσταση εάν αναλάβει την γραμμή και κάποιο άλλο αμαξοστάσιο σε συνεργασία με τον "Αγ.Δημήτριο" Θα δούμε - έχουμε μέλλον ακόμη - Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αφήσουμε έτσι το θέμα !
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
29-04-2019, 09:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-04-2019, 09:34 PM από ecoj.)
(29-04-2019, 08:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπορεί βέβαια και κάποιοι να θεωρούν ότι θα ήταν πιο σημαντικό να είχε την Κυριακή 3 οχήματα η τάδε γραμμή που στο κάθε δρομολόγιο θα μετακινούνταν 1, 2, 3 άντε 5 επιβάτες (όποιος πιστεύει ότι θα ήταν παραπάνω, μάλλον δεν έχει ζήσει Πάσχα στην Αθήνα ή σίγουρα τις ημέρες αυτές δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ΜΜΜ), ενώ την Τετάρτη 1/5 που αναμένεται ένα μεγάλο κύμα επιστροφής εκδρομέων (ίσως και μεγαλύτερο από το σημερινό) και δε θα κινείται κανένα οδικό μέσο (24ωρη απεργία σε λεωφορεία-τρόλεϊ), ούτε οι συρμοί του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού, όλα θα βαίνουν ομαλώς γιατί απλά οι εργαζόμενοι θα ασκούν το "συνταγματικό τους δικαίωμα" στην απεργία. Δεν ξέρω τι παίζει σε κάθε γραμμή της Αθήνας αλλά επειδή πήρα δύο φορές το 703 χτες Κυριακή του Πάσχα (και σήμερα) είχε αρκετά παραπάνω από 5 επιβάτες. Όσο και να μην το πιστεύετε υπάρχει κόσμος που μετακινείται ακόμα και αυτές τις μέρες. Η απόλυτη διάλυση της συγκοινωνίας κάθε χρόνο τέτοιες μέρες δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση.
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(29-04-2019, 09:34 PM)ecoj Έγραψε: Δεν ξέρω τι παίζει σε κάθε γραμμή της Αθήνας αλλά επειδή πήρα δύο φορές το 703 χτες Κυριακή του Πάσχα (και σήμερα) είχε αρκετά παραπάνω από 5 επιβάτες. Όσο και να μην το πιστεύετε υπάρχει κόσμος που μετακινείται ακόμα και αυτές τις μέρες. Η απόλυτη διάλυση της συγκοινωνίας κάθε χρόνο τέτοιες μέρες δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση.
Την Κυριακή του Πάσχα,η γραμμή 2 του μετρό, κατά το μεσημέρι, είχε πολύ μεγαλύτερη κίνηση από δρομολόγια άλλων ημερών.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(29-04-2019, 10:30 PM)Larioupol Έγραψε: Την Κυριακή του Πάσχα,η γραμμή 2 του μετρό, κατά το μεσημέρι, είχε πολύ μεγαλύτερη κίνηση από δρομολόγια άλλων ημερών.
Προφανώς γιατί υπάρχει κόσμος που έχει υποχρεώσεις ακόμα και Κυριακή του Πάσχα. Αυτή η νοοτροπία ότι κάποιες μέρες του χρόνου το κλείνουμε το μαγαζί τελείως είναι απλά τραγική.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(29-04-2019, 10:30 PM)Larioupol Έγραψε: Την Κυριακή του Πάσχα,η γραμμή 2 του μετρό, κατά το μεσημέρι, είχε πολύ μεγαλύτερη κίνηση από δρομολόγια άλλων ημερών.
Αν κι εδώ συζητάμε για λεωφορειακές γραμμές και γραμμές τρόλεϊ, να σε ενημερώσω ότι την Κυριακή η γραμμή 2 του Μετρό είχε δρομολόγια ανά 15', όπως συμβαίνει και στις 15 Αυγούστου. Αλίμονο αν δεν κατάφερνε να έχει μία κάποια επιβατική κίνηση. Τώρα το ποιες είναι οι "άλλες ημέρες" με τις οποίες συγκρίνουμε την επιβατική κίνηση και τη βρίσκουμε μεγαλύτερη, εσύ ξέρεις.
(29-04-2019, 09:34 PM)ecoj Έγραψε: Δεν ξέρω τι παίζει σε κάθε γραμμή της Αθήνας αλλά επειδή πήρα δύο φορές το 703 χτες Κυριακή του Πάσχα (και σήμερα) είχε αρκετά παραπάνω από 5 επιβάτες. Όσο και να μην το πιστεύετε υπάρχει κόσμος που μετακινείται ακόμα και αυτές τις μέρες. Η απόλυτη διάλυση της συγκοινωνίας κάθε χρόνο τέτοιες μέρες δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση.
Το 703 είναι μία γραμμή διαδημοτική και με αρκετά υψηλή επιβατική κίνηση τις εργάσιμες ημέρες του χρόνου, εντός και εκτός αιχμής. Προφανώς και δε θα κινείται με 5 επιβάτες. Αλλά το ότι δεν ήταν 5, αλλά 10 ή 15 ή και παραπάνω δεν υποδηλώνει κάτι από μόνο του. Τι χρονοαπόσταση υπήρχε από το προηγούμενο δρομολόγιο; Οι επιβάτες από που ξεκινούσαν τη διαδρομή τους και προς που κατευθύνονταν; Και βεβαίως, πόσες επιβιβάσεις είχε τελικά το λεωφορείο;
Βέβαια το σχόλιό μου εστιάζονταν στις τοπικές γραμμές (δε νομίζω ότι το 703 τις Κυριακές λειτουργεί με 3 οχήματα!) που μπορεί να έμειναν με μεσημεριανό διάλειμμα ή και με μηδενική επάνδρωση όλη μέρα και όχι για τις διαδημοτικές, αλλά από τις απαντήσεις καταλαβαίνω και ότι μάλλον δεν αποτελεί και πρόβλημα ότι από τα ξημερώματα της Τετάρτης έως και τα ξημερώματα της Πέμπτης δε θα κινηθεί κανένα απολύτως λεωφορείο ούτε για δρομολόγιο στις τοπικές, ούτε στους κορμούς, ούτε στις διαδημοτικές, ούτε βέβαια στο Αεροδρόμιο ή στα ΚΤΕΛ γιατί κανένας δεν υποχρεώνει την ΟΣΥ να παρέχει μία ελάχιστη υπηρεσία σε μέρες με 24ωρη απεργία ή με στάσεις εργασίας και κάποιοι έχουν επιλέξει ότι θέλουν να ασκήσουν το δικαίωμά τους στην απεργία.
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
30-04-2019, 02:42 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-04-2019, 02:44 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(30-04-2019, 02:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 703 είναι μία γραμμή διαδημοτική και με αρκετά υψηλή επιβατική κίνηση τις εργάσιμες ημέρες του χρόνου, εντός και εκτός αιχμής. Προφανώς και δε θα κινείται με 5 επιβάτες. Αλλά το ότι δεν ήταν 5, αλλά 10 ή 15 ή και παραπάνω δεν υποδηλώνει κάτι από μόνο του. Τι χρονοαπόσταση υπήρχε από το προηγούμενο δρομολόγιο; Οι επιβάτες από που ξεκινούσαν τη διαδρομή τους και προς που κατευθύνονταν; Και βεβαίως, πόσες επιβιβάσεις είχε τελικά το λεωφορείο;
Βέβαια το σχόλιό μου εστιάζονταν στις τοπικές γραμμές (δε νομίζω ότι το 703 τις Κυριακές λειτουργεί με 3 οχήματα!) που μπορεί να έμειναν με μεσημεριανό διάλειμμα ή και με μηδενική επάνδρωση όλη μέρα και όχι για τις διαδημοτικές, αλλά από τις απαντήσεις καταλαβαίνω και ότι μάλλον δεν αποτελεί και πρόβλημα ότι από τα ξημερώματα της Τετάρτης έως και τα ξημερώματα της Πέμπτης δε θα κινηθεί κανένα απολύτως λεωφορείο ούτε για δρομολόγιο στις τοπικές, ούτε στους κορμούς, ούτε στις διαδημοτικές, ούτε βέβαια στο Αεροδρόμιο ή στα ΚΤΕΛ γιατί κανένας δεν υποχρεώνει την ΟΣΥ να παρέχει μία ελάχιστη υπηρεσία σε μέρες με 24ωρη απεργία ή με στάσεις εργασίας και κάποιοι έχουν επιλέξει ότι θέλουν να ασκήσουν το δικαίωμά τους στην απεργία.
Αυτό που λέω είναι ότι δεν μπορεί γραμμές να μένουν εντελώς ανεπάνδρωτες απλά γιατί είναι Κυριακή του Πάσχα. Προφανώς τέτοια μέρα θα είναι πολύ αραιές οι συχνότητες αλλά κάτι πρέπει να κυκλοφορεί. Ειδικά στα τοπικά ένα μόνο όχημα είναι αρκετό αλλά αυτό το ένα όχημα να υπάρχει όχι να λείπει εντελώς όπως σε αρκετές περιπτώσεις τη Κυριακή.
Τώρα την Πρωτομαγιά έχει 24ωρη απεργία που σημαίνει ότι μιλάμε για διαφορετική περίπτωση. Δεν είναι δηλαδή θέμα της εταιρίας αυτής καθαυτής ώστε να την κατηγορήσουμε αλλά θέμα συνδικαλιστών οι οποίο στην Ελλάδα είναι πανίσχυροι και όποιος μένει χρόνια στη Ελλάδα ξέρει ότι κανείς δεν τους αγγίζει. Δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι η ΟΣΥ σαν εταιρία για να αποτρέψει την απεργία και αν επιχειρήσει να κάνει κάτι θα τους πάρει όλους μαζί ο διάολος και η κυβέρνηση θα υποστηρίξει τους συνδικαλιστές. Το ότι όλο αυτό είναι λάθος είναι άλλη συζήτηση. Η Κυριακή του Πάσχα όμως είναι μια κανονική μέρα χωρίς απεργία που σημαίνει ότι δεν δικαιολογείται αυτή η εικόνα.
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Καλό είναι να ξέρουν οι όποιοι αρμόδιοι (αν υπάρχουν ακόμα) πως το ευρύ κοινό δεν γνωρίζει ούτε ψηφίζει τους υπευθύνους των αμαξοστασίων ή τους διευθυντάδες του ΟΑΣΑ, αλλά μόνο αυτούς που προΐστανται πολιτικά και αυτούς θα μαυρίσει για τη χειρότερη κατάντια των αστικών συγκοινωνιών ever.
Kαι κάποιοι δημαρχαίοι που έταξαν δημοτική συγκοινωνία και τώρα σφυρίζουν αδιάφορα, εδώ είμαστε να τους περιποιηθούμε.
Αν ο Σπίρτζης και ο κάθε Σπίρτζης βρουν ψήφους στην κάλπη, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Και δεν το εννοώ κομματικά, το ίδιο θα έγραφα για οποιονδήποτε ήταν σε αυτή τη θέση και καθόταν αναπαυτικά στην πολυθρόνα του αδιαφορώντας. Φούμο στους ξεφτίλες που κοιμούνται όρθιοι όπου κι αν ανήκουν.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Δρομολόγιο 21:30 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα
Η γραμμή 164 έχει το Irisbus με αριθμό οχήματος 975 και κωδικό 30975. Πως και έτσι? Έγινε η ανάθεση της στο αμαξοστάσιο Ράλλη?
Πάντως απ' όσο είδα στον προγραμματισμό, τα δρομολόγια είναι σταθερά ανα μισή ώρα από τις 20:00 και μετά από Άγιο Δημήτριο και από τις 19:30 και μετά από Τερψιθεα.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
02-05-2019, 10:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-05-2019, 12:25 AM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(02-05-2019, 09:50 PM)Larioupol Έγραψε: Δρομολόγιο 21:30 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα
Η γραμμή 164 έχει το Irisbus με αριθμό οχήματος 975 και κωδικό 30975. Πως και έτσι? Έγινε η ανάθεση της στο αμαξοστάσιο Ράλλη?
Πάντως απ' όσο είδα στον προγραμματισμό, τα δρομολόγια είναι σταθερά ανα μισή ώρα από τις 20:00 και μετά από Άγιο Δημήτριο και από τις 19:30 και μετά από Τερψιθεα.
02/05/2019 - Γραμμή 164 - Από ότι αναφέρθηκε στο Forum νωρίτερα σήμερα ο ΟΑΣΑ πραγματοποίησε μια "παραλλαγή" του Θερινού 1 προγράμματος που το ονόμασε "Εκτακτο" και ισχύει τουλάχιστον σήμερα. Βάσει των παραπάνω το "164" βγήκε ολόκληρο από "Π.Ράλλη" με αποσπασμένα "Iris" του "α/μ Ρέντη" (όπως έβγαινε άλλωστε και πριν τις 19/11/2019). Πραγματοποιώντας την ανάλυση της Ημέρας στην γραμμή το αποτέλεσμα ήταν Πολύ ικανοποιητικό !
Συγκεκριμένα : από ώρα 07:00 έως και 11:00 ήταν στην γραμμή ανελλιπώς Τέσσερα (4) λεωφορεία τα : "30971" , "30973" , "30974" , "30975" - Από τις 11:15 με 11¨30 (περίπου) έμειναν τα τρία (3) τα : "30973", "30974", "30975" που συνεχώς κάλυπταν ικανοποιητικά την γραμμή μέχρι και τις 20:30 που έγινε αλλαγή του "30974" με το "30870" και έμειναν τρία μέχρι και τις 21:00 . Από τις 21:00 και μέχρι και αυτή την στιγμή καλύπτουν την γραμμή δύο λεωφορεία τα : "30870" , "30975" που λογικά θα συνεχίσουν μέχρι το τέλος της βάρδιας.
* Αξίζει να σημειώσουμε ότι τον τελευταίο καιρό το "α/μ του Αγ. Δημητρίου" παρουσίασε τρομερές ελλείψεις στην γραμμή, μέχρι που κατά την περασμένη Εβδομάδα υπήρξε ένα και μόνο λεωφορείο να καλύπτει ολόκληρη την Ημέρα με τεράστια κενά στα δρομολόγια **
Συμπέρασμα? Ε Π Α Ρ Κ Η Σ η κάλυψη της γραμμής από το "Α/Μ της Π.Ράλλη" , χωρίς κενά παρ όλο που το σημερινό πρόγραμμα δεν προβλέπει πλήρη κάλυψη (3 Λεωφορεία max) μιας και είναι "'Εκτακτο" - Συμπέρασμα επίσης ? Τ ο "164" θα πρέπει να το "κρατήσει" μόνιμα η "Π.Ράλλη", και εάν δυσκολεύεται ας μην δρομολογεί συχνά στην γραμμή 18άμετρα λεωφορεία - τουλάχιστον σήμερα απέδειξε ότι με τα "δανεικά" 12άμετρα λεωφορεία "Iris" από το "α/σ του Ρέντη" έχει την δυνατότητα να παράσχει Αξιοπρεπή κάλυψη στην γραμμή - Εάν κρατηθεί το σημερινό αναγνωρίζουμε ότι ο ΟΑΣΑ έχει κάνει επιτέλους ένα θετικό βήμα για την γραμμή "164".
|