Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Ορθή διαχείριση βαρδιων και τροχαίου υλικού Ο.ΣΥ. Μεγάλη Τετάρτη..
Αυτή την ώρα έχει μείνει το 235 με ΕΝΑ Ν2 ενώ το 242 δουλευει με 2 Ν1 και το 250 με 2 νταλίκες... Σημειωτέον το Β5 από Ανθούσα είναι μόνο με 12μετρα..
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
24-04-2019, 07:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-04-2019, 07:21 PM από panage_1970. Edited 1 time in total.)
(23-04-2019, 11:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οντως σήμερα το απόγευμα έλειπαν από το 164 2 οχήματα και είχε μείνει με 1 ήδη από τις 19:30-20:00.. Τώρα στις 23:05 από Τερψιθεα μπηκε και το #703 το οποίο πιο πριν δούλευε στα Τοπικά Γλυφάδας.
Μου κάνει εντύπωση πάντως πως και δεν μετακινούν οδηγούς του Βοτανικού (πρώην Ελληνικού) που μένουν νότια με τόσες ελλείψεις στο Μπραχαμι, ειδικά τώρα ενόψει εκλογών...
Γι αυτό τον λόγο η πιο ενδεδειγμένη λύση και ποιο ρεαλιστική είναι να δώσει ή η "Π.Ράλλη" ή ο "Βοτανικός" ή ακόμη και ο "Ρέντης" κάποιες βάρδιες στην γραμμή είτε μόνιμα είτε επικουρικά προκειμένου να "ανασάνει" ο "Αγ. Δημήτριος" και να μπορέσει να προσφέρει με αξιοπρέπεια τις υπηρεσίες του με σεβασμό στους επιβάτες που δεν φταίνε σε τίποτα να ταλαιπωρούνται αλλά και να προσφέρει στους οδηγούς του πιο ανθρώπινες συνθήκες εργασίας που τους αξίζουν. Ελπίζουμε να μεριμνήσουν οι αρμόδιοι σύντομα στο να λυθεί το ζήτημα με την ενδεδειγμένη καλύτερη λύση.
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
(24-04-2019, 07:18 PM)panage_1970 Έγραψε: Γι αυτό τον λόγο η πιο ενδεδειγμένη λύση και ποιο ρεαλιστική είναι να δώσει ή η "Π.Ράλλη" ή ο "Βοτανικός" ή ακόμη και ο "Ρέντης" κάποιες βάρδιες στην γραμμή είτε μόνιμα είτε επικουρικά προκειμένου να "ανασάνει" ο "Αγ. Δημήτριος" και να μπορέσει να προσφέρει με αξιοπρέπεια τις υπηρεσίες του με σεβασμό στους επιβάτες που δεν φταίνε σε τίποτα να ταλαιπωρούνται αλλά και να προσφέρει στους οδηγούς του πιο ανθρώπινες συνθήκες εργασίας που τους αξίζουν. Ελπίζουμε να μεριμνήσουν οι αρμόδιοι σύντομα στο να λυθεί το ζήτημα με την ενδεδειγμένη καλύτερη λύση.
26/04/2019 - Γραμμή "164" ώρα : 12:11 μμ - Δύο λεωφορεία στην γραμμή : τα 50281 , 50321 από τα τέσσερα που προβλέπονται σε βάρδιες Σαββάτου που ισχύουν σήμερα λόγω Μ.Παρασκευής .
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(24-04-2019, 07:18 PM)panage_1970 Έγραψε: Γι αυτό τον λόγο η πιο ενδεδειγμένη λύση και ποιο ρεαλιστική είναι να δώσει ή η "Π.Ράλλη" ή ο "Βοτανικός" ή ακόμη και ο "Ρέντης" κάποιες βάρδιες στην γραμμή είτε μόνιμα είτε επικουρικά προκειμένου να "ανασάνει" ο "Αγ. Δημήτριος" και να μπορέσει να προσφέρει με αξιοπρέπεια τις υπηρεσίες του με σεβασμό στους επιβάτες που δεν φταίνε σε τίποτα να ταλαιπωρούνται αλλά και να προσφέρει στους οδηγούς του πιο ανθρώπινες συνθήκες εργασίας που τους αξίζουν. Ελπίζουμε να μεριμνήσουν οι αρμόδιοι σύντομα στο να λυθεί το ζήτημα με την ενδεδειγμένη καλύτερη λύση.
Αυτό που δεν φαίνεται να ξέρετε είναι ότι ούτε αυτά τα αμαξοστάσια έχουν διαθέσιμους οδηγούς για να πάρουν οτιδήποτε ακόμα.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Nέα ήθη και έθιμα από την ΟΣΥ, ανήμερα του Πάσχα :
Εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα ενημέρωσης από το "ημερήσιο πρόγραμμα", αφήσανε πολλές γραμμές ΧΩΡΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από τις 11:00 μέχρι τις 17:00 !!
Και δεν μιλάμε για γραμμές "τριτοδεύτερες" αλλά για κύριες αρτηριακές προαστίων ! 109, 164, 224, 732, 235 χωρίς καθόλου λεωφορεία από 11:00 - 17:00.
Δηλαδή ο κάτοικος Αργυρούπολης, Αλίμου, Καισαριανής και Βύρωνα απλά δεν έβγαινε από το σπίτι, αν είχε να πάει κάπου. Λες και δεν δουλεύουν άνθρωποι την Κυριακή του Πάσχα, δεν ταξιδεύουν, δεν έχουν ξεμείνει Αθήνα χωρίς να διαθέτουν αυτοκίνητο.
Από την άλλη, υπήρχαν γραμμές που τηρούσαν κανονικό πρόγραμμα Κυριακής (021, 822, 112) και αρκετές δευτερεύουσες (πχ 046) που είχαν δρομολόγιο έστω και ανα μία ώρα...
Κοντολογίς, το κάθε αμαξοστάσιο έκανε ό,τι γούσταρε και το αν θα υπήρχε λεωφορείο, ήταν καθαρά θέμα διάθεσης του οδηγού που είχε χρεωμένη τη βάρδια . Δεν εξηγείται διαφορετικά να αφήνεις την Καισαριανή χωρίς λεωφορείο (Βοτανικός) και να έχεις το 046 με όχημα να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα σε γειτονιές που πέντε βήματα πιό κάτω έχουν μετρό.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία!
Μπήκα τώρα να το δω και έφριξα! Σχεδόν πάντα ήμουν εργαζόμενος με κυλιόμενο και αναγνωρίζω την ανάγκη για συγκοινωνία όλες τις μέρες και ώρες, για να εξυπηρετηθει ο πολίτης, ο επισκέπτης και ο ίδιος ο εργαζόμενος (που στο κάτω κάτω, τη μια αργία θα δουλέψει, την άλλη θα καθίσει κοκ).
Είδα κι εγώ τώρα πχ. το 227 με 8-10 δρομολόγια σε όλη την ημέρα, καθώς και τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν. Αναρωτιέμαι αν, κατά κάποιο τρόπο, επιτρέπεται τέτοια χαωδης απόκλιση στον αριθμό και τη συχνότητα δρομολογίων σε σχέση με τους μεσους όρους κάθε γραμμής, ή αυτή η για ώρες διακοπή δρομολογίων (για να πάνε δηλαδή σπίτι να φάνε και μετά να ξαναπιασουν τιμόνι). Κάτι που σε μικρότερο βαθμό γίνεται και καθημερινά, με οχήματα να φεύγουν με συχνότητα 25-15-50-20 κλπ...
Φαινόμενα ασυδοσίας.
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(28-04-2019, 09:50 PM)Citaro Έγραψε: Και δεν μιλάμε για γραμμές "τριτοδεύτερες" αλλά για κύριες αρτηριακές προαστίων ! 109, 164, 224, 732, 235 χωρίς καθόλου λεωφορεία από 11:00 - 17:00. Χρόνια πολλά και από μένα!
Οι τριτοδεύτερες γραμμές της περιοχής μου, 024 και 619, δεν λειτούργησαν καν ανήμερα του Πάσχα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-04-2019, 09:50 PM)Citaro Έγραψε: Nέα ήθη και έθιμα από την ΟΣΥ, ανήμερα του Πάσχα :
Εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα ενημέρωσης από το "ημερήσιο πρόγραμμα", αφήσανε πολλές γραμμές ΧΩΡΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από τις 11:00 μέχρι τις 17:00 !!
Και δεν μιλάμε για γραμμές "τριτοδεύτερες" αλλά για κύριες αρτηριακές προαστίων ! 109, 164, 224, 732, 235 χωρίς καθόλου λεωφορεία από 11:00 - 17:00.
Δηλαδή ο κάτοικος Αργυρούπολης, Αλίμου, Καισαριανής και Βύρωνα απλά δεν έβγαινε από το σπίτι, αν είχε να πάει κάπου. Λες και δεν δουλεύουν άνθρωποι την Κυριακή του Πάσχα, δεν ταξιδεύουν, δεν έχουν ξεμείνει Αθήνα χωρίς να διαθέτουν αυτοκίνητο.
Από την άλλη, υπήρχαν γραμμές που τηρούσαν κανονικό πρόγραμμα Κυριακής (021, 822, 112) και αρκετές δευτερεύουσες (πχ 046) που είχαν δρομολόγιο έστω και ανα μία ώρα...
Κοντολογίς, το κάθε αμαξοστάσιο έκανε ό,τι γούσταρε και το αν θα υπήρχε λεωφορείο, ήταν καθαρά θέμα διάθεσης του οδηγού που είχε χρεωμένη τη βάρδια . Δεν εξηγείται διαφορετικά να αφήνεις την Καισαριανή χωρίς λεωφορείο (Βοτανικός) και να έχεις το 046 με όχημα να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα σε γειτονιές που πέντε βήματα πιό κάτω έχουν μετρό.
Δυστυχώς δεν πρόκειται για νέο έθιμο αλλά είχε συμβεί και τις προηγούμενες χρονιές, ίσως οχι ομως σε τέτοια έκταση... Το θετικό φέτος ήταν ότι υπήρχε ο ημερήσιος προγραμματισμός και τουλάχιστον μια μερίδα του επιβατικού κοινού δεν περίμενε τζάμπα σε στάσεις καθώς μεχρι πέρσι δεν υπήρχε τρόπος για το ευρύ κοινό να μάθει ποια δρομολόγια θα εκτελεστούν πραγματικά.
Περα από τα όσα αναφέρθηκαν αρκετές γραμμές του ΑΜ ΛΙΟ δεν λειτούργησαν καθόλου (024, 619, 711, 734, 748) και το 713 δούλεψε ένα μόλις δρομολόγιο.
Τραγική ήταν η κατάσταση και στα Τοπικά Κηφισιάς οπου τα περισσότερα δουλεψαν για 2-4 δρομολόγια (το 522 εκανε παραπανω αλλα με πρώτο 13:05...) και σε αρκετές γραμμές τα δρομολόγια ολοκληρωθηκαν νωρίτερα από το τελευταίο (049, 106, 420, 704 κ.α.). Ακόμα και στο 608 το τελευταίο από Γαλατσι έγινε στις 23:05 αντί για 23:30...
Η κατάσταση θεωρώ θα μπορούσε να βοηθηθεί καπως αν είχαν γίνει κάποιες αποσπασεις ώστε να υπάρχει έστω μια υποτυπώδης εξυπηρέτηση π.χ. στα νότια θα μπορούσαν τα αμάξια των 101/155/201 να κάνουν και μερικά δρομολόγια σε άλλες γραμμές όταν ειχε 155 και 201 κομπλέ και τα 109/164 με κενά 7-8 ώρες...
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(28-04-2019, 09:50 PM)Citaro Έγραψε: Nέα ήθη και έθιμα από την ΟΣΥ, ανήμερα του Πάσχα :
Εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα ενημέρωσης από το "ημερήσιο πρόγραμμα", αφήσανε πολλές γραμμές ΧΩΡΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από τις 11:00 μέχρι τις 17:00 !!
Και δεν μιλάμε για γραμμές "τριτοδεύτερες" αλλά για κύριες αρτηριακές προαστίων ! 109, 164, 224, 732, 235 χωρίς καθόλου λεωφορεία από 11:00 - 17:00.
Δηλαδή ο κάτοικος Αργυρούπολης, Αλίμου, Καισαριανής και Βύρωνα απλά δεν έβγαινε από το σπίτι, αν είχε να πάει κάπου. Λες και δεν δουλεύουν άνθρωποι την Κυριακή του Πάσχα, δεν ταξιδεύουν, δεν έχουν ξεμείνει Αθήνα χωρίς να διαθέτουν αυτοκίνητο.
Από την άλλη, υπήρχαν γραμμές που τηρούσαν κανονικό πρόγραμμα Κυριακής (021, 822, 112) και αρκετές δευτερεύουσες (πχ 046) που είχαν δρομολόγιο έστω και ανα μία ώρα...
Κοντολογίς, το κάθε αμαξοστάσιο έκανε ό,τι γούσταρε και το αν θα υπήρχε λεωφορείο, ήταν καθαρά θέμα διάθεσης του οδηγού που είχε χρεωμένη τη βάρδια . Δεν εξηγείται διαφορετικά να αφήνεις την Καισαριανή χωρίς λεωφορείο (Βοτανικός) και να έχεις το 046 με όχημα να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα σε γειτονιές που πέντε βήματα πιό κάτω έχουν μετρό.
Αυτό το υπέστησα κι εγώ, που επειδή δεν υπήρχε 164 αναγκαστηκα να κάνω 25 λεπτά δρόμο από τον Άλιμο με τα πόδια για να να φτάσω σπίτι (να φάω το πολυπόθητο αρνί χαχαχα). Και εγω απόρρησα γιατί έγινε αυτό...αλλα λογικά όλη τη βάρδια του 164 την έκανε 1 οδηγός με ένα όχημα. Άρα, το είδα λογικό να κάνει διάλειμμα για να φάει κι εκείνος. Όχι ότι επαινω αυτήν την πράξη. Τα αμαξοστάσια έπρεπε να είχαν δώσει βάρδιες ακόμα και για τις 3 το μεσημέρι.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
29-04-2019, 05:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-04-2019, 08:28 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(29-04-2019, 01:08 PM)Larioupol Έγραψε: Αυτό το υπέστησα κι εγώ, που επειδή δεν υπήρχε 164 αναγκαστηκα να κάνω 25 λεπτά δρόμο από τον Άλιμο με τα πόδια για να να φτάσω σπίτι (να φάω το πολυπόθητο αρνί χαχαχα). Και εγω απόρρησα γιατί έγινε αυτό...αλλα λογικά όλη τη βάρδια του 164 την έκανε 1 οδηγός με ένα όχημα. Άρα, το είδα λογικό να κάνει διάλειμμα για να φάει κι εκείνος. Όχι ότι επαινω αυτήν την πράξη. Τα αμαξοστάσια έπρεπε να είχαν δώσει βάρδιες ακόμα και για τις 3 το μεσημέρι.
Κατ αρχήν Χρόνια πολλά σε όλους - Σχετικά με την κατάσταση που αποτυπώθηκε από όλους σας συμφωνώ απόλυτα και φυσικά είναι περιττό για μια άλλη φορά να σας γράψω τα επίσημα αποτελέσματα της καταγραφής που κάνουμε καθημερινά για τα νότια προάστια ύστερα από το κλείσιμο του Αμ. του Ελληνικού όπως και μετά από την παύση των 18άμετρων λεωφορείων στις γραμμές αρχικά του "237" και στην συνέχεια του "164'" . ύστερα από την αιφνίδια υπαγωγή τους στο "Αμ. Μπραχαμίου".
- Ένας οδηγός με ένα Όχημα είναι αδύνατο να προλαβαίνει να εξυπηρετήσει την γραμμή , αλλά και είναι ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ η συνθήκη αυτή για τον ίδιο τον εργαζόμενο οδηγό , και φυσικά σε περίπτωση κάποιας βλάβης το σύστημα καταρρέει -- εξού και το "Ένα = Κανένα".
- Και εχθές αλλά και σήμερα επικρατεί η ίδια κατάσταση όπως την αναφέρουν οι φίλοι πιο πάνω - Εάν δεν γίνει κάτι άμεσα θα πρέπει να κινητοποιηθούμε διαφορετικά και συλλογικά και θα Ε Π Ι Μ Ε Ι Ν Ο Υ Μ Ε !!! .
|