Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019
#1
Ιδρύεται το νέο τόπικ "ποιότητας" για το 2019. Το αντίστοιχο τόπικ του 2018 έχει κλειδωθεί και μπορεί κανείς να το δει και από εδώ:

Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#2
Είναι ιδέα μου ή τις Καθημερινές στο 713 δεν δρομολογείται η απογευματινή βάρδια και εχει τελευταίο δρομολογιο στις 15:15;
#3
Καλή παρατήρηση! Το πρόσεξα κι εγώ αλλά δεν ήμουν σίγουρος οπότε δεν το ανέφερα! Πάντως με δεδομένο ότι υπάρχει ιστορικό γραμμής να μην δρομολογείται παρότι υπάρχει στα χαρτιά που μάλιστα αφορούσε το αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων και με 2ο δεδομένο την υπερβολικά χαμηλή επιβατική κίνηση του πιθανόν και να το έκοψαν το απόγευμα! Χωρίς να είναι και δεδομένο βέβαια!

Να σημειώσω ότι ενώ συνεργάζομαι με γραφείο στα Άνω Λιόσια και άρα πάω πολύ συχνά (2-3 φορές τη βδομάδα) πάντα μέχρι τις 2 έχω φύγει οπότε δεν το έχω παρατηρήσει απόγευμα από κοντά! Αλλά επειδή πρωί το βλέπω συνέχεια έχω εικόνα της πολύ χαμηλής επιβατικής του κίνησης που είναι στα όρια του να μην δικαιολογεί την ύπαρξη του. Όπως και το 733. Από όλα τα τοπικά εκεί την υψηλότερη επιβατική κίνηση έχει με διαφορά κιόλας το 749 κι ας μη του φαίνεται. Το οποίο επιτέλους δρομολογείται με 12μετρο (Citelis). Από κει και πέρα κόσμο έχουν και τα 712, 723 ενώ για το 709 η εικόνα που έχω δεν επαρκεί για ασφαλή συμπεράσματα! 715 και κυρίως το 716 δεν έχω καταφέρει να τα πετύχω στο ένα δρομολόγιο που έχουν το καθένα οπότε δεν έχω τη παραμικρή ιδέα του τι γίνεται!
#4
Καταγραφή Σάββατο 9/3/2019 -  Γραμμή : 164 καλύπτεται η γραμμή μόνο  με 2 λεωφορεία - σαν "Θερινό 2" ενώ βρισκόμαστε στο χειμερινό. Για να πούμε την αλήθεια μέχρι και σήμερα σε γενικές γραμμές υπήρξε ικανοποιητική κάλυψη λεωφορείων στην γραμμή - ελπίζουμε το σημερινό περιστατικό  να οφείλεται σε κάποιο έκτακτο γεγονός αν και θα έπρεπε να υπάρξει άμεση κάλυψη της γραμμής από το γραφείο κίνησης του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.
#5
(09-03-2019, 06:33 PM)panage_1970 Έγραψε: Καταγραφή Σάββατο 9/3/2019 -  Γραμμή : 164 καλύπτεται η γραμμή μόνο  με 2 λεωφορεία - σαν "Θερινό 2" ενώ βρισκόμαστε στο χειμερινό. Για να πούμε την αλήθεια μέχρι και σήμερα σε γενικές γραμμές υπήρξε ικανοποιητική κάλυψη λεωφορείων στην γραμμή - ελπίζουμε το σημερινό περιστατικό  να οφείλεται σε κάποιο έκτακτο γεγονός αν και θα έπρεπε να υπάρξει άμεση κάλυψη της γραμμής από το γραφείο κίνησης του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.

Σχεδόν όλα τα Σάββατα (αν όχι όλα) από τότε που πήγε Μπραχάμι τα μεσημέρια δρομολογείται με 2 λεωφορεία ανά 30'-35'... Και τις Καθημερινές βέβαια μόνιμα κομμένο είναι 1 αμάξι (2 βάρδιες) όπως και σε αρκετές άλλες γραμμές του Μπραχαμίου: Α3, 217/229, 237, Τοπικά Γλυφάδας, 140, 106/126, 136/7, 219 και μερικές φορές σε 218, 141. Οι μόνες γραμμές που πολύ σπάνια να δεις περικοπές βαρδιών είναι τα 131, 206 καθώς και σε 112, 120, 154 που δεν έχω εντοπίσει καθόλου τους τελευταίους μήνες.
#6
Εντύπωση προκαλεί (σε μένα τουλάχιστον Tongue ) ότι σήμερα επανήλθε το 2ο όχημα του 821 το απόγευμα! Για όποιον δεν το γνωρίζει εδώ και κάποιο διάστημα (2-3 βδομάδες περίπου) το 821 δρομολογούταν με 2 οχήματα το πρωί εκ των οποίων το ένα σχόλαγε γύρω στις 12 και άφηνε τη γραμμή με ένα όχημα για το υπόλοιπο της ημέρας! Και αυτά καθημερινές χειμερινού παρακαλώ! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το 821 να φτάνει σε συχνότητα το 40λεπτο και άρα να περνάει στη σφαίρα του ανύπρακτου αφήνοντας ουσιαστικά όλο το Λόφο Αξιωματικών από το μεσημέρι και μετά στο έλεος του 730! Ο λόγος που είχε κοπεί φαντάζομαι ότι είναι ότι δεν βγαίνει ο Βοτανικός και η ΟΣΥ γενικότερα (έχουμε και τα δωράκια να καλύψουμε ενόψει δημοτικών εκλογών). Το αν επανήλθε μόνιμα ή μόνο για σήμερα δεν το ξέρω (θα φανεί) όπως ούτε το λόγο που επανήλθε ξέρω. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να γίναμε παράπονα γιατί μόνο με 730 δεν βγαίνει το πράγμα ενώ είναι στα όρια του προκλητικού να βλέπεις ενώ περιμένεις ως και τρία ή τέσσερα 822 μέχρι να έρθει το 730.
Επίσης αξίζει να ανφερθεί ότι εδώ και καιρό έχει κοπεί το ένα από τα δύο οχήματα του 730 τις Κυριακές (που βγαίνει από Βοτανικοό) από τις 12 και μετά! Ουσιαστικά με ένα όχημα από τις 12 και μετά πάει συχνότητα στη μία ώρα και με δεδομένο ότι το 821 (ενα όχημα) Κυριακή φλερτάρει με το 40λεπτο καταλαβαίνει κανείς ότι Κυραική συγκοινωνία στο Λόφο δεν...

Ναι το ξέρω ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, λεωφορεία, ανταλλακτικά, βίδες, καύσιμα! Εγώ για να πάω κέντρο πλέον Α15, Β15 ή Γ16 στην ΑΘηνών αλλά εγώ είμαι κοντά κάτι που για τον υπόλοιπο Λόφο δεν ισχύει! Και εκτός αυτού υπάρχουν και οι μετακινήσεις προς κέντρο Περιστερίου!

Βέβαια για να λέμε τα πράγματα ως έχουν πρέπει να αναφέρουμε ότι το 822 μόνο του έχει περισσότερο κόσμο από 730, 821, 823 και 706 αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τον τραγικό προγραμματισμό αφού αν στηθεί κανείς στον Άγιο Αντώνιο θα δει ότι αρκετά 822 και 823 φεύγουν παρέα τη στιγμή που επιβατική τους κίνηση σε μεγάλο βαθμό είναι κοινή και έχουν κοινή αφετηρία! Ουσιαστικά το 823 έχει μέτρια επιβατική κίνηση και συχνά δίνει την αίσθηση γραμμής με πολύ κόσμο επειδή περνάει πριν το 822 και μαζεύεο το λαό που κατεβαίνει μέχρι Εκατόδεντρα! Αντίθετα στα 730 και 821 σπάει η κίνηση επειδή συνήθως εμφανίζονται περέα στον Άγιο Αντώνιο! Αλλιώς αν περάσει ένα μόνο του τότε θα έχει περισσότερο κόσμο από το μέσο 823!
#7
Ο αριθμός των απόντων βαρδιών στην Ο.ΣΥ. όντως πλέον είναι πολύ μεγάλος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι η κακή κατανομή των βαρδιών που απομένουν καθώς και των δρομολογίων που αυτές βγάζουν. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα με τον ημερήσιο προγραμμάτισμο (που είναι μια ολόσωστη κίνηση η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει από την αρχή το 2016) όπου πλέον μπορούμε να έχουμε συνολική εικόνα όλου του δικτύου.

Όταν βλέπεις βασικές γραμμές όπως Α7, Β9, 703 κλπ. να έχουν 10'-15'-20' και μετά κάτι 40'-50'+ κενό (ή το 421 που έχει ΜΟΝΙΜΑ 1 ώρα κενό ανά κατεύθυνση το απόγευμα ΑΦ 19:35/20:35 - ΤΕ 20:35/21:35 συν τα υπόλοιπα 40λεπτα κενά) σημαίνει ότι χρειάζεται να επανασχεδιαστεί άμεσα το πρόγραμμα δρομολογίων με τις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες. Είναι το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχουν τέτοια χρονικά κενά και στην πορεία διαλύουν ακόμα περισσότερο το πλέγμα αφού το όχημα που φεύγει πρώτο μετά από τέτοιο κενό καθυστερεί υπερβολικά στις στάσεις ενώ το επόμενο που ξεκινά σε 10'-15' θα κολλήσει στο προηγούμενο..

Το ίδιο και με την κατανομή των βαρδιών στις γραμμές βάσει της επιβατικής κίνησης. Δεν μπορεί π.χ. στο Μπραχάμι να έχεις σχεδόν μόνιμα επανδρωμένα τα 109/112 με 15λεπτα και να έχει 20'-25' κενά στην αιχμή στο 141 ή στο 237...
#8
(23-03-2019, 09:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ο αριθμός των απόντων βαρδιών στην Ο.ΣΥ. όντως πλέον είναι πολύ μεγάλος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι η κακή κατανομή των βαρδιών που απομένουν καθώς και των δρομολογίων που αυτές βγάζουν. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα με τον ημερήσιο προγραμμάτισμο (που είναι μια ολόσωστη κίνηση η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει από την αρχή το 2016) όπου πλέον μπορούμε να έχουμε συνολική εικόνα όλου του δικτύου.

Όταν βλέπεις βασικές γραμμές όπως Α7, Β9, 703 κλπ. να έχουν 10'-15'-20' και μετά κάτι 40'-50'+ κενό (ή το 421 που έχει ΜΟΝΙΜΑ 1 ώρα κενό ανά κατεύθυνση το απόγευμα ΑΦ 19:35/20:35 - ΤΕ 20:35/21:35 συν τα υπόλοιπα 40λεπτα κενά) σημαίνει ότι χρειάζεται να επανασχεδιαστεί άμεσα το πρόγραμμα δρομολογίων με τις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες. Είναι το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχουν τέτοια χρονικά κενά και στην πορεία διαλύουν ακόμα περισσότερο το πλέγμα αφού το όχημα που φεύγει πρώτο μετά από τέτοιο κενό καθυστερεί υπερβολικά στις στάσεις ενώ το επόμενο που ξεκινά σε 10'-15' θα κολλήσει στο προηγούμενο..

Το ίδιο και με την κατανομή των βαρδιών στις γραμμές βάσει της επιβατικής κίνησης. Δεν μπορεί π.χ. στο Μπραχάμι να έχεις σχεδόν μόνιμα επανδρωμένα τα 109/112 με 15λεπτα και να έχει 20'-25' κενά στην αιχμή στο 141 ή στο 237...

Σχετικά με αυτό θέλω να προσθέσω πως συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι συχνότητα του 164 πλησιάζει την μια ώρα!!! Για παράδειγμα, σήμερα είχε δρομολογιο από Άγιο Δημήτριο στις 20:55 και μετά στις 21:45, δηλαδή 50 λεπτά αναμονή!! Αυτό βέβαια δεν είναι συμβάν της μέρας. Καθημερινα πλέον, μετά το δρομολόγιο του 20:55 το επόμενο 164 ξεκινάει ανάμεσα στις ωρες 21:35-21:45. Αυτό που πιστεύω είναι πως ο ΟΑΣΑ έχει ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ την γραμμή αυτή, καθώς θυμάμαι και πέρυσι, στο χειμερινό, αν το όχημα που έκανε την γραμμή 164 δεν ήταν αρθρωτο, έβλεπες αρκετούς επιβάτες να είναι όρθιους. Όχι σε επίπεδο 608 ή 220, αλλά για τα δεδομένα των νοτίων προαστίων, είχε πολύ μεγάλη κίνηση (έφτανε και 40 άτομα πολύ συχνά). Την περίοδο που άρχισαν οι περικοπές στο λεωφορείο αυτό, η επιβατικη του κίνηση μειώθηκε, μιας και χάθηκε η αξιοπιστία του. Εμένα αν με ρωτήσει κάνεις, το λεωφορείο αυτό θα το πάρω μόνο αν συμπίπτει με το πρόγραμμα μου, μιας και δεν είναι πράγμα να περιμένεις πάνω από μισή ώρα για ένα λεωφορείο
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#9
Πλεον το 237 αρχίζει και χτυπάει 30’λεπτα στην αιχμή λόγω την αδιαφορίας ή της ασχετοσύνης των σταθμαρχών. Παράδειγμα χθες δρομολόγια 17:50 18:20 18:50 ενώ στον ημερήσιο έλεγε 17:50 18:10 18:30 18:50. Δεν ξέρω γιατί εγινε αυτό χθες με 4 λεωφορεία χωρίς να έχει χαλάσει κάποιο. Επίσης σήμερα το πρωί 8:40-9.00-9.30-10.00. Ή πιο μετά 11.00-11.20-11.40-11.50-12.10 το ίδιο ακριβώς και μια ώρα μετά.
#10
(04-04-2019, 01:23 PM)georgio Έγραψε: Πλεον το 237 αρχίζει και χτυπάει 30’λεπτα στην αιχμή λόγω την αδιαφορίας ή της ασχετοσύνης των σταθμαρχών. Παράδειγμα χθες δρομολόγια 17:50 18:20 18:50 ενώ στον ημερήσιο έλεγε 17:50 18:10 18:30 18:50. Δεν ξέρω γιατί εγινε αυτό χθες με 4 λεωφορεία χωρίς να έχει χαλάσει κάποιο. Επίσης σήμερα το πρωί 8:40-9.00-9.30-10.00. Ή πιο μετά 11.00-11.20-11.40-11.50-12.10 το ίδιο ακριβώς και μια ώρα μετά.

Aντιθέτως, μετά από μήνες ολόκληρους, μας έκανε τη ...χάρη ο Βοτανικός και στέλνει τρία στα τρία οχήματα στην απογευματινή βάρδια στο 235. Είναι που είναι ελεεινή η δρομολόγηση (20 - 20 - 25' στην απογευματινή αιχμή!), κόβανε συστηματικά το τρίτο όχημα και πηγαίναμε σε 30-35' ρυθμό, και όλα αυτά Ζωγράφου !!  Και με το 608 διαλυμένο από Ανθούσα με μόνιμα μείον 2 με 3 οχήματα. Αρκεί να παει κανείς μια βόλτα από Στ. Ευαγγελισμού γύρω στις 18:00 να καταλάβει τι γίνεται ...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 577 77.921 21 λεπτά πριν
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.683 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.751 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.392 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.926 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.885 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.339 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.656 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)