Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(20-11-2018, 11:39 PM)mirko Έγραψε: Σχετικα με τα λεωφορεια:η σειρά 111-130(euro5) θα έπρεπε να δουλεύει στο κέντρο και όχι στο 57 και 58.Οι σειρές 201-241,375-398(τριπορτα) σε γραμμές εντός πόλης και όχι σε γραμμές με κακό οδόστρωμα, όπως π.χ.51.Η σειρά 251-265 στο 15 και 16(τα europolis με τον κινητήρα που αγοράστηκαν δεν μπορούν να ανέβουν τις ανηφόρες). Η σειρά 271-290 501-508,515-518(τριπορτα) euro 5 σε γραμμές κεντρου,και όχι στο 83 και στο 54.Η σειρά 301-322 στις γρ 4,9,42,43,53,55,59,60,61,77.Η σειρά 401-440 εκτός κέντρου και όχι στο 35. Η σειρά 651-697, 931-945 σε γραμμές με ανηφορες(23,24,25,26,28,35,56,57,58,64,14).Η σειρά 851-894 σε γραμμές κέντρου και όχι στο 72. Η σειρά 441-494,351-374 509-514 προαστιακα και εκτός κέντρου. Η σειρά 541-585 601-645 εκτός κέντρου η διαθέσιμα το πολύ 2 οχήματα ανά γραμμή και εντός κέντρου.
Τα 111-130 (b9l) είναι τα μόνα 12μ μαζί με τα citelis που μπορούν να ανέβουν πολύ αποδοτικά τις ανηφόρες σε 56, 57, 58! Όποτε το να πάνε στο κέντρο είναι μεγάλη χαζομάρα! Αυτά που πρέπει να πάνε στο κέντρο είναι τα b7l και τα b7r που δεν αποδίδουν καθόλου καλά! Επίσης τα b9la μπορούν να μπουν πραγματικά σε όλες τις σειρές γιατί με τα citaro είναι τα πιο αποδοτικά αρθρωτά του οργανισμού! Άρα όλο το ποστ σου δεν έχει καμία βάση και άμα γίνει αυτό θα φέρει χάος στις συγκοινωνίες και θα βλέπουμε συνέχεια χαλασμένα οχήματα σε γραμμες με ανηφόρες!
Δημοσιεύσεις: 75
Θέματα: 2
Εγγραφή: 17-11-2018
(21-11-2018, 08:21 AM)irisbus57 Έγραψε: Τα 111-130 (b9l) είναι τα μόνα 12μ μαζί με τα citelis που μπορούν να ανέβουν πολύ αποδοτικά τις ανηφόρες σε 56, 57, 58! Όποτε το να πάνε στο κέντρο είναι μεγάλη χαζομάρα! Αυτά που πρέπει να πάνε στο κέντρο είναι τα b7l και τα b7r που δεν αποδίδουν καθόλου καλά! Επίσης τα b9la μπορούν να μπουν πραγματικά σε όλες τις σειρές γιατί με τα citaro είναι τα πιο αποδοτικά αρθρωτά του οργανισμού! Άρα όλο το ποστ σου δεν έχει καμία βάση και άμα γίνει αυτό θα φέρει χάος στις συγκοινωνίες και θα βλέπουμε συνέχεια χαλασμένα οχήματα σε γραμμες με ανηφόρες!
Το δικό μου post δεν έχει βάση?Για τα 111-130 θα το δείτε σε λίγο πως θα αρχίσουν να σκορπάνε και θα βγούνε off στο 57/58.Στο 23 δούλευαν 12μ για αρκετό καιρό χωρίς κανένα προβλημα(896-898mercedes).Το 14 έχει ανηφόρα σε αρκετό μέρος της διαδρομής, η μόνη γραμμή αρθρωτων με ανηφόρα. Τα 200αρια και τα πιο παλιά 300αρια(τριπορτα) με την εξάτμιση πάνω και όχι κάτω είναι τα πλέον κατάλληλα για γραμμές κέντρου και όχι για εκτός με κακό οδόστρωμα γιτι πάσχουν από πλαίσιο.
Δημοσιεύσεις: 75
Θέματα: 2
Εγγραφή: 17-11-2018
Και για τα citelis τόσο καιρό που είναι στον οργανισμό γιατί δεν τα χρεώνουν κανονονικα σε57, 58,56 και χρεώνουν volvo? Μόνο στο 83 τα έδωσαν γιατί στη έξοδο από Θεσσαλονίκη και στο δερβενι ανεβαίνουν με τη φορά που έρχονται χωρίς στάση.
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
228, 231, 236 και ενα Scania - δεν είδα πιο, λόγω της πρωίνης ομίχλης στο 81/89
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
21-11-2018, 11:18 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2018, 11:25 AM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
Γιατί όσο ήταν Φοίνικα τα 100αρια που τα δίνανε στο 69 ήτανε καλύτερα;Η στο 87-88; Πουθενά δεν είδα να παθαίνουν κάτι. Και φυσικά ούτε θα πάθουν. Μια χαρά πάνε σε 57-58 μετά τα μερσεντές
Για τα citelis λάθη της προηγούμενης διοίκησης και η υποτειθεμενη δικαιολογία να μην ζοριστούν στις ανηφόρες ενώ 83 επειδή το έκανε θέμα ο Δήμος Λαγκαδά τα πήρανε. Πάνω κάτω έγινε το ίδιο και με 54. Αλλά ήταν σε ανατολικά βλέπε 30,37,45
Και το 72 έχει ανηφόρα από Αγία Τριάδα και μετά. Δεν έχει μόνο το 14
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
(21-11-2018, 08:43 AM)mirko Έγραψε: Το δικό μου post δεν έχει βάση?Για τα 111-130 θα το δείτε σε λίγο πως θα αρχίσουν να σκορπάνε και θα βγούνε off στο 57/58.Στο 23 δούλευαν 12μ για αρκετό καιρό χωρίς κανένα προβλημα(896-898mercedes).Το 14 έχει ανηφόρα σε αρκετό μέρος της διαδρομής, η μόνη γραμμή αρθρωτων με ανηφόρα. Τα 200αρια και τα πιο παλιά 300αρια(τριπορτα) με την εξάτμιση πάνω και όχι κάτω είναι τα πλέον κατάλληλα για γραμμές κέντρου και όχι για εκτός με κακό οδόστρωμα γιτι πάσχουν από πλαίσιο. γιατι να σκορπίσουν τα b9l? Ποιος είναι ο λόγος;
Αν το 14 έχει ανηφόρα το 32 και 34 τι να πούνε;
Σε πληροφορώ ότι τα b7l είναι πιο διαλυμένα εσωτερικά από ότι τα cityclass που κοπανάνε στις λακουβαρες του Αγίου Αθανασίου
Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
(21-11-2018, 08:48 AM)mirko Έγραψε: Και για τα citelis τόσο καιρό που είναι στον οργανισμό γιατί δεν τα χρεώνουν κανονονικα σε57, 58,56 και χρεώνουν volvo? Μόνο στο 83 τα έδωσαν γιατί στη έξοδο από Θεσσαλονίκη και στο δερβενι ανεβαίνουν με τη φορά που έρχονται χωρίς στάση. Οποίο όχημα και να βάλεις στο 83 εάν έχει κόσμο το λεωφορείο θα γονατίσει στην ανηφόρα του Δερβενιου...
Τα citelis όταν ήρθαν είχαν αποφασιστεί που θα πάνε... Στο 30,54,45...και 37,83
Δεν έρχονται τα καινούργια λεωφορεία για να αναλάβουν τις ανηφόρες...
Αν και ξέρεις ποιο είναι το παράδοξο;;; ότι όταν ήταν να έρθουν τα 100αρια βολβο οι οδηγοί από 57 και 58 ζήτησαν να τα πάρουν αυτοί και η πρώην διοίκηση αρνήθηκε κατηγορηματικα λέγοντας ότι θα τα πάρει το 33...Συμφέροντα με τον Δήμο καλαμαριάς βλέπεις
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
21-11-2018, 04:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2018, 04:50 PM από irisbus57. Edited 1 time in total.)
(21-11-2018, 08:43 AM)mirko Έγραψε: Το δικό μου post δεν έχει βάση?Για τα 111-130 θα το δείτε σε λίγο πως θα αρχίσουν να σκορπάνε και θα βγούνε off στο 57/58.Στο 23 δούλευαν 12μ για αρκετό καιρό χωρίς κανένα προβλημα(896-898mercedes).Το 14 έχει ανηφόρα σε αρκετό μέρος της διαδρομής, η μόνη γραμμή αρθρωτων με ανηφόρα. Τα 200αρια και τα πιο παλιά 300αρια(τριπορτα) με την εξάτμιση πάνω και όχι κάτω είναι τα πλέον κατάλληλα για γραμμές κέντρου και όχι για εκτός με κακό οδόστρωμα γιτι πάσχουν από πλαίσιο.
Και τι προτείνεις για όλες τις άλλες γραμμές? Τα ήδη διαλυμένα Scania που άμα μπουν σε γραμμες όπως το 56-57-58 θα μείνουν όλα ειδικά κατά τη διάρκεια του δρομολογίου? (ειδικά σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα!) ή τα προς διάλυση b7l που δεν αποδίδουν καθόλου καλά στις ανηφορικές γραμμες? Τα μόνα οχήματα που θα αποδίδουν σωστά σε αυτές τις γραμμες είναι b9l - Citelis! Τα b7r είναι ήδη χάλια και δεν θα έπρεπε καν να χρησιμοποιούνται! Τα b7l είναι ήδη σε πολύ κακή κατάσταση μετά από 15 περίπου χρόνια εσωτερικα και εξωτερικά, το κλιματιστικό τους έχει πολλά προβλήματα και δεν είναι και άνετο σαν όχημα για τους πολλούς επιβάτες που δέχονται γραμμες όπως 56-57-58 και εμφανίζει και πολλά προβλήματα στο δρόμο! Τα Scania δε που είναι 20ετιας θέλουν αλλαγή προφανώς! Τα cityclass αν και με πολύ λίγες θέσεις αντέχουν να κάνουν μεγάλα δρομολόγια!
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
21-11-2018, 08:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2018, 08:21 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
Το Scania στο 81/89 είναι το 550 (δεν εμφανίζεται στην τηλεματική και χωρίς αναγγελία στάσεων), το οποίο πίσω από τον οδηγό δεν έχει μηχανήμα αλλά δύο θέσεις που κοιτάνε μπροστά και δύο προς τα πίσω. Έτσι στον κεντρικό χώρο έχει στο εκδοτικά
|