(04-11-2018, 07:24 PM)NightLine Έγραψε: Ε κατάργηση του Α1...δε το λες και λίγο. Αλλά αν γίνει αυτό, στο τραμ δε θα χωράει ούτε ο αερας της ώρες αιχμής... όποτε δεν παίζει, εκτός άμα κάνουν δρομολόγια ανά 3'.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται στα προσχέδια των συμβάσεων του ΟΑΣΑ με τις ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, έχουμε τα εξής:
- Μέση χωρητικότητα 18μ λεωφορείων ΟΣΥ = 161 επιβάτες
- Μέση χωρητικότητα 12μ λεωφορείων ΟΣΥ = 95 επιβάτες
- Χωρητικότητα συρμών Τραμ = 197 επιβάτες
(οι πραγματικοί αριθμοί μπορεί να διαφέρουν, αφού η ΣΤΑΣΥ αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι η μεταφορική ικανότητα κάθε συρμού του Τραμ αγγίζει τους 56 καθήμενους και περισσότερους από 200 όρθιους).
Σύμφωνα με τα προγραμματισμένα δρομολόγια αυτόν το μήνα (Νοέμβριος 2018), έχουμε τα εξής:
- Συχνότητες αιχμής για τη λεωφορειακή γραμμή Α1 = 15-20' τις Καθημερινές, 20' τα Σάββατα, 25' τις Κυριακές
- Συχνότητες αιχμής για την παραλιακή γραμμή Βούλα - ΣΕΦ του Τραμ = 20' όλη την εβδομάδα
- Επιπλέον διελεύσεις στην αιχμή στα τμήματα Βούλα - Έδεμ και ΣΕΦ - Μπάτης = 15' τις Καθημερινές, 20' τα Σαββατοκύριακα
(οι πραγματικές συχνότητες του Α1 διαφέρουν προς το χειρότερο)
Αν λάβουμε υπόψιν μας όλα τα παραπάνω και μαζί την
κυκλοφοριακή συμφόρηση που παρατηρείται στην Ποσειδώνος σε ώρες αιχμής (ειδικά όσο θα προχωράνε τα έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου), τα
προβλήματα επάνδρωσης που έχει η Ράλλη και την
δρομολόγηση μόνο 12μ οχημάτων στο Α1 τις Καθημερινές (και μάλιστα Irisbus Diesel που έχουν κακή κατανομή χώρου σε σχέση με άλλους τύπους 12μ λεωφορείων της ΟΣΥ), εύλογα καταλαβαίνει κανείς ότι μόνο αναβάθμιση θα είχαμε στο δρομολόγιο και χωρίς να χρειάζεται να αυξηθούν τα δρομολόγια.
Αρκεί ένας καλύτερος σχεδιασμός με διαχωρισμό του δικτύου του Τραμ σε μία αστική γραμμή (Σύνταγμα - Πικροδάφνη) και μία παραλιακή (Βούλα - ΣΕΦ - Πειραιάς) ώστε με συχνότητες
10' στην αιχμή να μεταφέρονται σε κάθε κατεύθυνση ανά ώρα περίπου 2000-2500 επιβάτες στο παραλιακό δίκτυο, για όσους δηλαδή σήμερα απαιτούνται ανά ώρα
20-25 λεωφορεία Irisbus Diesel ή
13-16 λεωφορεία Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405 GN.