Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Να αναφερθεί ότι το 829 Σάββατα βγαίνει από Βοτανικό και όχι από Πειραιά!
Επίσης δεν εντοπίστηκαν άλλα Solaris από όσα καταγράφηκαν ήδη νωρίτερα!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Μετά από κάποια χρόνια νταλίκα Σάββατο στο 421, συγκεκριμένα η #513!
Επίσης, έχουν μονιμοποιηθεί στη μέρα οι νταλίκες στο Χ97 ενώ κοπήκαν και τα Ν1 που έμπαιναν αβέρτα σε 242/250 (μόνο σε 242 έχω δει τις τελευταίες μέρες και αν). Σιγά σιγά θα μάθουν...
(11-10-2018, 05:18 PM)Citaro Έγραψε: Προτείνω να καταγράφουμε τους αριθμούς παρ-μπρίζ των οχημάτων για να διαπιστώσουμε πόσα εν τέλει είναι λειτουργικά, και να γνωρίζουμε αν βγάζουν τα ίδια 35 οχήματα κάθε μέρα ή έχουν και άλλα που εναλλάσσονται.
Κάνω την αρχή :
11/10/2018 ώρα 13:00 (από τηλεματική)
822,826, 827, 832, 834, 836, 839, 847, 848, 854 856, 857, 858, 859, 861, 862, 864, 868, 872, 874, 880, 881, 885, 892, 893, 896, 909, 914, 915, 916, 917, 918, 920
Λογικά, μετά τις 22:30 το βράδυ πρέπει να εμφανιστούν κι άλλα (αφού μπαίνει νυχτερινή βάρδια στο Χ95/Χ96 και στο Χ14), εκτός κι αν ξαναβγαίνουν τα ίδια οχήματα που απλά σχολάνε λίγο νωρίτερα από άλλες γραμμές. Ίδωμεν
Ενδιαφέρον θα έχει αν γνωρίζει κανείς πόσα Solaris έχουν παραμείνει στη Ράλλη.
Κάποια έχουν πλέον παραδώσει πινακίδες και έχουν φύγει από τη Ράλλη (πήγαν δίπλα στο Α/Σ των τρόλεϊ). Και είναι πολλά Solaris που έχουν να βγουν πάνω από χρόνο και πάνω και αμφιβάλλω κατά πόσο θα ξαναδούμε ποτέ έστω μερικά από αυτά. Στα σίγουρα είναι: 824, 829, 833, 835, 837, 838, 840, 841, 843, 863, 865, 866, 869, 870, 873, 876, 877, 882, 890, 895, 898, 903, 905, 906, 907, 908, 911, 913. Σύνολο 28 συν τα 2 καμμένα (888 και 891) μας κάνουν 30.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(13-10-2018, 06:16 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ενδιαφέρον θα έχει αν γνωρίζει κανείς πόσα Solaris έχουν παραμείνει στη Ράλλη.
Κάποια έχουν πλέον παραδώσει πινακίδες και έχουν φύγει από τη Ράλλη (πήγαν δίπλα στο Α/Σ των τρόλεϊ). Και είναι πολλά Solaris που έχουν να βγουν πάνω από χρόνο και πάνω και αμφιβάλλω κατά πόσο θα ξαναδούμε ποτέ έστω μερικά από αυτά. Στα σίγουρα είναι: 824, 829, 833, 835, 837, 838, 840, 841, 843, 863, 865, 866, 869, 870, 873, 876, 877, 882, 890, 895, 898, 903, 905, 906, 907, 908, 911, 913. Σύνολο 28 συν τα 2 καμμένα (888 και 891) μας κάνουν 30.
Kαλά είμαστε σοβαροί;;; 9 χρονών αυτοκίνητα και έχουν αφήσει 30 οχήματα να σαπίζουν;;
Να το θέσω διαφορετικά, αφού μας περίσσευαν 300.000€ χ 30 = 9εκ. € (!!) . Τα 30 αυτά οχήματα δεν είναι ικανά, αν τα χρησιμοποιήσουν για "δότες" ανταλλακτικών, να συνεφέρουν τα άλλα 90 που - υποτίθεται - είναι λειτουργικά;
Ποιές είναι οι τόσο σημαντικές βλάβες που δεν επιτρέπουν την επισκευή τους;
Ή μήπως είναι τελικά η κακή ποιότητα; Είναι τραγικό να στηρίζεται η συγκοινωνία της Αθήνας σε οχήματα 18-24 ετών που δουλεύουν με το ζόρι, αλλά αξιόπιστα, και να είναι στα αμαξοστάσια ακίνητα και μη επισκευάσιμα ίσα με 300 λεωφορεία 9-12 ετών.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
14-10-2018, 12:33 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-10-2018, 12:34 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Βασικά τα περισσότερα από αυτά τα Solaris αμφιβάλλω αν μπορούν να γίνουν δότες μιας και το πιθανότερο είναι να τα έχουν ''γδύσει'' ήδη!
Με δεδομένο ότι για τα επόμενα πολλά χρόνια δεν προβλέπονται νέα λεωφορεία τα Ν1 θα τριανταρίσουν στους δρόμους της Αθήνας!
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
14-10-2018, 03:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-10-2018, 03:25 AM από Alex37. Edited 1 time in total.)
(14-10-2018, 12:33 AM)ecoj Έγραψε: Βασικά τα περισσότερα από αυτά τα Solaris αμφιβάλλω αν μπορούν να γίνουν δότες μιας και το πιθανότερο είναι να τα έχουν ''γδύσει'' ήδη!
Με δεδομένο ότι για τα επόμενα πολλά χρόνια δεν προβλέπονται νέα λεωφορεία τα Ν1 θα τριανταρίσουν στους δρόμους της Αθήνας!
Το "γδυσιμο" ή άλλως "κανιβαλισμός" είναι μια τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα αμαξοστάσια οπότε θα είναι περίεργο να μην έχει γίνει ήδη το ίδιο και σε αυτή τη περίπτωση.
Ένας από τους κυριότερους (αν όχι ο κυριότερος) λόγος που έχουν αντέξει τόσο τα Ν1 είναι η μεγάλη συμβατότητα που υπάρχει στα ανταλλακτικά με τις GN και τα Ν2. Το αν θα αντέξουν μεχρι τα 30 χρόνια θα εξαρτηθεί κυρίως από αυτά. Βέβαια, τα προβλήματα στα ηλεκτρολογικά και στο αμάξωμα όσο περνάει ο καιρός όλο και αυξάνονται.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(14-10-2018, 03:23 AM)Alex37 Έγραψε: Το "γδυσιμο" ή άλλως "κανιβαλισμός" είναι μια τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα αμαξοστάσια οπότε θα είναι περίεργο να μην έχει γίνει ήδη το ίδιο και σε αυτή τη περίπτωση.
Ένας από τους κυριότερους (αν όχι ο κυριότερος) λόγος που έχουν αντέξει τόσο τα Ν1 είναι η μεγάλη συμβατότητα που υπάρχει στα ανταλλακτικά με τις GN και τα Ν2. Το αν θα αντέξουν μεχρι τα 30 χρόνια θα εξαρτηθεί κυρίως από αυτά. Βέβαια, τα προβλήματα στα ηλεκτρολογικά και στο αμάξωμα όσο περνάει ο καιρός όλο και αυξάνονται.
Το θέμα είναι ότι σε όσο καλή κατάσταση και να είναι τα Ν1 (που δεν είναι), αυτό που γίνεται δεν λέγεται συγκοινωνία, κοροϊδεύουμε τον κόσμο λέγεται. Δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή συγκοινωνία με 18 και 24 χρονών λεωφορεία όπως και να το κάνουμε. Τα solaris δεν είναι ότι δεν είναι καλά λεωφορεία, αλλά οποιοδήποτε όχημα κι αν ήτανε, αν δεν το συντηρείς σωστά, λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα βγει off. Ακόμα και καινούργια λεωφορεία να πάρουνε, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα αντέξουνε αν συνεχίσουνε με τους ίδιους ρυθμούς? σε 4-5 χρόνια κι αυτά θα βγούνε εκτός λειτουργίας και θα λέμε ότι πάλι φταίνε τα λεωφορεία
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(14-10-2018, 09:18 PM)kostas260 Έγραψε: Το θέμα είναι ότι σε όσο καλή κατάσταση και να είναι τα Ν1 (που δεν είναι), αυτό που γίνεται δεν λέγεται συγκοινωνία, κοροϊδεύουμε τον κόσμο λέγεται. Δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή συγκοινωνία με 18 και 24 χρονών λεωφορεία όπως και να το κάνουμε. Τα solaris δεν είναι ότι δεν είναι καλά λεωφορεία, αλλά οποιοδήποτε όχημα κι αν ήτανε, αν δεν το συντηρείς σωστά, λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα βγει off. Ακόμα και καινούργια λεωφορεία να πάρουνε, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα αντέξουνε αν συνεχίσουνε με τους ίδιους ρυθμούς? σε 4-5 χρόνια κι αυτά θα βγούνε εκτός λειτουργίας και θα λέμε ότι πάλι φταίνε τα λεωφορεία
Το Solaris #915 έχει μέχρι σήμερα 1.007.000km σε 9 χρόνια και 4 μήνες ζωής. Με την συντήρηση επιπέδου Ο.ΣΥ, πώς να μην βγουν off;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
16-10-2018, 05:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-10-2018, 05:23 AM από notis.)
Το Ιρις #957 στο 5αρι του 164.
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
(16-10-2018, 05:23 AM)notis Έγραψε: Το Ιρις #957 στο 5αρι του 164.
Τώρα έχουν έρθει και τα #921, #974
|