Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Να αναφερθεί ότι το 829 Σάββατα βγαίνει από Βοτανικό και όχι από Πειραιά!

Επίσης δεν εντοπίστηκαν άλλα Solaris από όσα καταγράφηκαν ήδη νωρίτερα!
Μετά από κάποια χρόνια νταλίκα Σάββατο στο 421, συγκεκριμένα η #513!

Επίσης, έχουν μονιμοποιηθεί στη μέρα οι νταλίκες στο Χ97 ενώ κοπήκαν και τα Ν1 που έμπαιναν αβέρτα σε 242/250 (μόνο σε 242 έχω δει τις τελευταίες μέρες και αν). Σιγά σιγά θα μάθουν...

(11-10-2018, 05:18 PM)Citaro Έγραψε: Προτείνω να καταγράφουμε τους αριθμούς παρ-μπρίζ των οχημάτων για να διαπιστώσουμε πόσα εν τέλει είναι λειτουργικά, και να γνωρίζουμε αν βγάζουν τα ίδια 35 οχήματα κάθε μέρα ή έχουν και άλλα που εναλλάσσονται.

Κάνω την αρχή :
11/10/2018 ώρα 13:00 (από τηλεματική)

822,826, 827, 832, 834, 836, 839, 847, 848, 854 856, 857, 858, 859, 861, 862, 864, 868, 872, 874,  880, 881, 885, 892, 893, 896, 909, 914, 915, 916, 917, 918, 920

Λογικά, μετά τις 22:30 το βράδυ πρέπει να εμφανιστούν κι άλλα (αφού μπαίνει νυχτερινή βάρδια στο Χ95/Χ96 και στο Χ14), εκτός κι αν ξαναβγαίνουν τα ίδια οχήματα που απλά σχολάνε λίγο νωρίτερα από άλλες γραμμές. Ίδωμεν

Ενδιαφέρον θα έχει αν γνωρίζει κανείς πόσα Solaris έχουν παραμείνει στη Ράλλη.

Κάποια έχουν πλέον παραδώσει πινακίδες και έχουν φύγει από τη Ράλλη (πήγαν δίπλα στο Α/Σ των τρόλεϊ). Και είναι πολλά Solaris που έχουν να βγουν πάνω από χρόνο και πάνω και αμφιβάλλω κατά πόσο θα ξαναδούμε ποτέ έστω μερικά από αυτά. Στα σίγουρα είναι: 824, 829, 833, 835, 837, 838, 840, 841, 843, 863, 865, 866, 869, 870, 873, 876, 877, 882, 890, 895, 898, 903, 905, 906, 907, 908, 911, 913. Σύνολο 28 συν τα 2 καμμένα (888 και 891) μας κάνουν 30.
(13-10-2018, 06:16 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ενδιαφέρον θα έχει αν γνωρίζει κανείς πόσα Solaris έχουν παραμείνει στη Ράλλη.

Κάποια έχουν πλέον παραδώσει πινακίδες και έχουν φύγει από τη Ράλλη (πήγαν δίπλα στο Α/Σ των τρόλεϊ). Και είναι πολλά Solaris που έχουν να βγουν πάνω από χρόνο και πάνω και αμφιβάλλω κατά πόσο θα ξαναδούμε ποτέ έστω μερικά από αυτά. Στα σίγουρα είναι: 824, 829, 833, 835, 837, 838, 840, 841, 843, 863, 865, 866, 869, 870, 873, 876, 877, 882, 890, 895, 898, 903, 905, 906, 907, 908, 911, 913. Σύνολο 28 συν τα 2 καμμένα (888 και 891) μας κάνουν 30.

Kαλά είμαστε σοβαροί;;; 9 χρονών αυτοκίνητα και έχουν αφήσει 30 οχήματα να σαπίζουν;; 

Να το θέσω διαφορετικά, αφού μας περίσσευαν 300.000€ χ 30 = 9εκ. € (!!) . Τα 30 αυτά οχήματα δεν είναι ικανά, αν τα χρησιμοποιήσουν για "δότες" ανταλλακτικών, να συνεφέρουν τα άλλα 90 που - υποτίθεται - είναι λειτουργικά;
Ποιές είναι οι τόσο σημαντικές βλάβες που δεν επιτρέπουν την επισκευή τους;

Ή μήπως είναι τελικά η κακή ποιότητα; Είναι τραγικό να στηρίζεται η συγκοινωνία της Αθήνας σε οχήματα 18-24 ετών που δουλεύουν με το ζόρι, αλλά αξιόπιστα, και να είναι στα αμαξοστάσια ακίνητα και μη επισκευάσιμα ίσα με 300 λεωφορεία 9-12 ετών.
Βασικά τα περισσότερα από αυτά τα Solaris αμφιβάλλω αν μπορούν να γίνουν δότες μιας και το πιθανότερο είναι να τα έχουν ''γδύσει'' ήδη!

Με δεδομένο ότι για τα επόμενα πολλά χρόνια δεν προβλέπονται νέα λεωφορεία τα Ν1 θα τριανταρίσουν στους δρόμους της Αθήνας!
(14-10-2018, 12:33 AM)ecoj Έγραψε: Βασικά τα περισσότερα από αυτά τα Solaris αμφιβάλλω αν μπορούν να γίνουν δότες μιας και το πιθανότερο είναι να τα έχουν ''γδύσει'' ήδη!

Με δεδομένο ότι για τα επόμενα πολλά χρόνια δεν προβλέπονται νέα λεωφορεία τα Ν1 θα τριανταρίσουν στους δρόμους της Αθήνας!

Το "γδυσιμο" ή άλλως "κανιβαλισμός" είναι μια τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα αμαξοστάσια οπότε θα είναι περίεργο να μην έχει γίνει ήδη το ίδιο και σε αυτή τη περίπτωση. 

Ένας από τους κυριότερους (αν όχι ο κυριότερος) λόγος που έχουν αντέξει τόσο τα Ν1 είναι η μεγάλη συμβατότητα που υπάρχει στα ανταλλακτικά με τις GN και τα Ν2. Το αν θα αντέξουν μεχρι τα 30 χρόνια θα εξαρτηθεί κυρίως από αυτά. Βέβαια, τα προβλήματα στα ηλεκτρολογικά και στο αμάξωμα όσο περνάει ο καιρός όλο και αυξάνονται.
Η βολβαρα #227 στο 164
(14-10-2018, 03:23 AM)Alex37 Έγραψε: Το "γδυσιμο" ή άλλως "κανιβαλισμός" είναι μια τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα αμαξοστάσια οπότε θα είναι περίεργο να μην έχει γίνει ήδη το ίδιο και σε αυτή τη περίπτωση. 

Ένας από τους κυριότερους (αν όχι ο κυριότερος) λόγος που έχουν αντέξει τόσο τα Ν1 είναι η μεγάλη συμβατότητα που υπάρχει στα ανταλλακτικά με τις GN και τα Ν2. Το αν θα αντέξουν μεχρι τα 30 χρόνια θα εξαρτηθεί κυρίως από αυτά. Βέβαια, τα προβλήματα στα ηλεκτρολογικά και στο αμάξωμα όσο περνάει ο καιρός όλο και αυξάνονται.

Το θέμα είναι ότι σε όσο καλή κατάσταση και να είναι τα Ν1 (που δεν είναι), αυτό που γίνεται δεν λέγεται συγκοινωνία, κοροϊδεύουμε τον κόσμο λέγεται. Δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή συγκοινωνία με 18 και 24 χρονών λεωφορεία όπως και να το κάνουμε. Τα solaris δεν είναι ότι δεν είναι καλά λεωφορεία, αλλά οποιοδήποτε όχημα κι αν ήτανε, αν δεν το συντηρείς σωστά, λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα βγει off. Ακόμα και καινούργια λεωφορεία να πάρουνε, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα αντέξουνε αν συνεχίσουνε με τους ίδιους ρυθμούς? σε 4-5 χρόνια κι αυτά θα βγούνε εκτός λειτουργίας και θα λέμε ότι πάλι φταίνε τα λεωφορεία
(14-10-2018, 09:18 PM)kostas260 Έγραψε: Το θέμα είναι ότι σε όσο καλή κατάσταση και να είναι τα Ν1 (που δεν είναι), αυτό που γίνεται δεν λέγεται συγκοινωνία, κοροϊδεύουμε τον κόσμο λέγεται. Δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή συγκοινωνία με 18 και 24 χρονών λεωφορεία όπως και να το κάνουμε. Τα solaris δεν είναι ότι δεν είναι καλά λεωφορεία, αλλά οποιοδήποτε όχημα κι αν ήτανε, αν δεν το συντηρείς σωστά, λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα βγει off. Ακόμα και καινούργια λεωφορεία να πάρουνε, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα αντέξουνε αν συνεχίσουνε με τους ίδιους ρυθμούς? σε 4-5 χρόνια κι αυτά θα βγούνε εκτός λειτουργίας και θα λέμε ότι πάλι φταίνε τα λεωφορεία

Το Solaris #915 έχει μέχρι σήμερα 1.007.000km σε 9 χρόνια και 4 μήνες ζωής. Με την συντήρηση επιπέδου Ο.ΣΥ, πώς να μην βγουν off;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Το Ιρις #957 στο 5αρι του 164.
(16-10-2018, 05:23 AM)notis Έγραψε: Το Ιρις #957 στο 5αρι του 164.

 Τώρα έχουν έρθει και τα #921, #974


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 832 106.755 21-11-2024, 05:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.784 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.090 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.439 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.596 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.193 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 457.650 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.428 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.727 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 50.083 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)