17-09-2018, 01:48 PM
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
|
17-09-2018, 02:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-09-2018, 02:02 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(17-09-2018, 01:48 PM)georgio Έγραψε: Αφού ήταν Ράλλη/ Ελληνικό πότε έμπαινε citelis??? Πέρσι στα θερινά που είχε 2-3 βάρδιες η Ανθούσα! Δε θυμάμαι ακριβώς σε ποιο από τα δύο θερινά είχε καθημερινές και σε ποιο Σαββατοκύριακα αλλά αυτό μπορεί να βρεθεί ψάχνοντας αναλυτικά το θέμα του 2017! πχ να μια αναφορά σε αυτή τη σελίδα από το καλοκαίρι του 2017 αν πας παρακάτω https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...08&page=28
17-09-2018, 08:14 PM
Το 155 δρομολογείται τις τελευταίες μέρες αποκλειστικά με Ν2...
Επίσης, στα 304/5 και Χ97 ενώ τα πρωινά πολύ σπάνια πλέον να δεις νταλίκα το απόγευμα και μετά βάζουν μερικές. Μάλιστα ακόμα και χθες Κυριακή στο 304/5 μπήκε το απόγευμα η #494! Στο Β5 από την άλλη μπαίνουν κυρίως νταλίκες αλλά δεν λείπει και κανά 12μετρο (συνήθως Ν1). Στο 421 που αναφέρθηκε όντως το πρωι τουλάχιστον η Ράλλη είχε έξω μόνο Irisbus Diesel.. Τώρα εμφανίζεται και η Volvo #138 όμως.. Τέλος, όσο για το 324 που είχε ειπωθεί όντως παίρνει midi συχνά πλέον αλλά και αρκετά Ν1.. Μάλλον η επιλογή των Ν1 και των Neoplan έχει να κάνει με τις ανηφόρες στα Πηγάδια της Ανθούσας. Μάλιστα λόγω παλαιότερου ατυχήματος με Irisbus CNG του 301 είχε διακοπεί η συγκοινωνία και εντέλει επανήλθε με το 324 αυτή τη φορά.. Δυστυχώς είναι γεγονός πλέον ότι και τα Irisbus CNG τα έχουν "φτύσει" και οι επιδόσεις τους συναγωνίζονται τα ... Renault (ορισμένα Renault μάλιστα πάνε και καλύτερα!). Τα βλέπεις σε δρόμους με ελάχιστη κλίση και κάνουν ολόκληρο αγώνα για να ξεκινήσουν...
17-09-2018, 10:06 PM
(17-09-2018, 08:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος, όσο για το 324 που είχε ειπωθεί όντως παίρνει midi συχνά πλέον αλλά και αρκετά Ν1.. Μάλλον η επιλογή των Ν1 και των Neoplan έχει να κάνει με τις ανηφόρες στα Πηγάδια της Ανθούσας. Μάλιστα λόγω παλαιότερου ατυχήματος με Irisbus CNG του 301 είχε διακοπεί η συγκοινωνία και εντέλει επανήλθε με το 324 αυτή τη φορά.. Πάντως σε όλο το Θερινό το 324 δρομολογούνταν με Renault, Irisbus και N1 και πολύ σπάνια έκανε την εμφάνισή του Neoplan midi (ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο στο Θ1). Φαντάζομαι πως δε θυμήθηκαν ξαφνικά τον Σεπτέμβρη ότι δεν τραβάνε οι γκαζιέρες 1ης και 2ης γενιάς στις ανηφόρες.
17-09-2018, 10:13 PM
(17-09-2018, 10:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάντως σε όλο το Θερινό το 324 δρομολογούνταν με Renault, Irisbus και N1 και πολύ σπάνια έκανε την εμφάνισή του Neoplan midi (ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο στο Θ1). Φαντάζομαι πως δε θυμήθηκαν ξαφνικά τον Σεπτέμβρη ότι δεν τραβάνε οι γκαζιέρες 1ης και 2ης γενιάς στις ανηφόρες. Προφανώς γνωρίζω τι δρομολογούταν μέχρι πρότινος στη γραμμή.. Σίγουρα όμως υπάρχουν πιέσεις από οδηγούς (όπως είχε συμβεί και παλιότερα για το 036) και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουν δίκιο.. Επίσης, πλέον υπάρχουν περισσότερα Ν1 καθώς και αρκετά παραπάνω Neoplan (στο Θερινό Ι αρχικά είχε μόλις 3 η Ανθούσα).
19-09-2018, 12:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-09-2018, 12:47 PM από ecoj. Edited 6 times in total.)
421 η γραμμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχει πάρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός από midi! Το λέω αυτό βλέποντας σήμερα δύο Ν2 δρομολογημένα. Και με αφορμή αυτό να πούμε ότι 12εμτρα Βοτανικού επέστρεψαν σε γραμμές της Ράλλη! Ν1 σε Α7 και Β9 ενώ Ν2 έχει στο 421. Εννοείται πάντα παρών και τα Irisbus Diesel.
Το 142 είπε να ακολουθήσει το δρόμο του 155 και να πάρει και αυτό Ν2! Ελπίζω να οφείλεται σε περίσσευμα Ν2 και όχι σε έλλειψη στα Solaris midi! Πάντως κοιτώντας προσεκτικά μιντογραμμές Βοταμικού θα δούμε πολύ Neopln midi! 026, 035, 046, 057, 227, 602, 605, 705 κλπ Κάπου έπρεπε να μπούνε τα δίπορτα Ν2 και όπως φαίνεται ο Βοτανικός επέλεξε τη λύση 837! Ο Πειραιάς τα Neoplan midi τα έχει δώσει όλα? Το 861 το δρομολογούν σίγουρα τα Λιόσια? Σε πειραιώτικες μιντογραμμές πάντως μόνο Solarίνια υπάρχουν! 324 και γκαζιέρα και Neoplan midi!
19-09-2018, 12:53 PM
Επίσης ένα μπράβο στην Ανθούσα που έστειλε δύο GN στο Α5!
19-09-2018, 01:05 PM
(19-09-2018, 12:38 PM)ecoj Έγραψε: Ο Πειραιάς τα Neoplan midi τα έχει δώσει όλα? Το 861 το δρομολογούν σίγουρα τα Λιόσια? Σε πειραιώτικες μιντογραμμές πάντως μόνο Solarίνια υπάρχουν! To 861 σίγουρα δρομολείται από Λιόσια. Solaris δεν βλέπεις στον Πειραιά, επειδή μάλλον εκτελέστηκε το σενάριο που συζητούσαμε τις προάλλες εδώ για μεταφορά όλων των Νέοπλαν του Πειραιά σε Λιόσια και Ανθούσα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
19-09-2018, 02:31 PM
(19-09-2018, 12:38 PM)ecoj Έγραψε: 421 η γραμμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχει πάρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός από midi! Το λέω αυτό βλέποντας σήμερα δύο Ν2 δρομολογημένα. Και με αφορμή αυτό να πούμε ότι 12εμτρα Βοτανικού επέστρεψαν σε γραμμές της Ράλλη! Ν1 σε Α7 και Β9 ενώ Ν2 έχει στο 421. Εννοείται πάντα παρών και τα Irisbus Diesel. (19-09-2018, 12:53 PM)ecoj Έγραψε: Επίσης ένα μπράβο στην Ανθούσα που έστειλε δύο GN στο Α5! Στον Βοτανικό λογικά για να βλέπουμε τόσα Neoplan στο δρόμο πρέπει να υπάρχει έλλειψη στα Solaris.. Το παράδοξο ήταν όμως που το 155 είχε Ν2 ως και την Κυριακή! Neoplan στα Λιόσια, κρίνοντας από το τι έχει δρομολογηθεί στο 861, υπάρχουν 10 (252, 254, 266, 271, 274, 283, 286, 295, 300, 301). Ο Πειραιάς όμως πρέπει να έχει ακόμα μερικά Neoplan.. Χθες ήταν το #237 στο 915, προχθές τα #241 και #287 στο 300 και 800 αντίστοιχα. Μάλλον πειραματίζονται με τις GN στην Ανθούσα.. Χθες στο Β5 είχε και 2 Ν1 σήμερα μόνο GN, 242 σήμερα μόνο με Ν1, Χ97 το ίδιο.
19-09-2018, 02:42 PM
(19-09-2018, 02:31 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στον Βοτανικό λογικά για να βλέπουμε τόσα Neoplan στο δρόμο πρέπει να υπάρχει έλλειψη στα Solaris.. Το παράδοξο ήταν όμως που το 155 είχε Ν2 ως και την Κυριακή!Καλύτερα στο Β5 οι νταλίκες παρά στο Α5 και αν περισσεύουν και η Λούτσα θα ήθελε κάποιες! Έχεις δει μήπως απο που βγαίνει το Σχολικό του 155; |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)