Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
(07-09-2018, 05:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάντως στον ιδιωτικό τομέα κανένας εργοδότης δε θα κάτσει να διαπραγματευτεί με τους εργαζομένους για το που υπάρχουν ανάγκες που θα πρέπει να καλύψουν. Μπορεί να μεταφέρει από τη μία στιγμή στην άλλη την έδρα της εταιρείας από το Άνω Καλάμακι στον Άγιο Στέφανο, δρομολογώντας βεβαίως πούλμαν για να εξυπηρετούνται (true story, μέσα στην οικογένειά μου). Μπορεί επίσης να σου πει ότι η εταιρεία δεν σε έχει πλέον ανάγκη στις υπηρεσίες που έχει στο Γκάζι και πρέπει να μετακινηθείς σε άλλο κτήριο, στην άλλη άκρη της Αθήνας, δρομολογώντας φυσικά λεωφορείο για να εξυπηρετεί την προσελευση και την αποχώρησή σου. Και δεν αναφέρομαι σε επιχειρήσεις-"κάτεργα", αλλά σε σοβαρούς εργοδότες που και θα είναι τυπικοί -εως και γενναιόδωροι- με το προσωπικό που απασχολούν, αλλά θα κοιτάνε και την "τσέπη" της εταιρείας.

Στην δημόσια ΟΣΥ κάποιοι θέλουν να δουλεύουν δίπλα στο σπίτι τους, στο ωράριο που επιθυμούν, τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου να "εξαφανίζονται" (συγκεκριμένο αμαξοστάσιο επί δύο εβδομάδες τον φετινό Αύγουστο άφηνε ανεπάνδρωτες σχεδόν τις μισες βάρδιες!!!), αλλά να έχουν και τα υπηρεσιακά που θα κυκλοφορούν άδεια, να τσιμπάει και "ελευθέρας" η οικογένεια, να... Οι συγκοινωνίες στην Αθήνα τελικά έχουν γίνει τσιφλίκι των λίγων και όχι ανάγκη των πολλών! Περαστικά μας!

Το ότι συμβαίνουν και αλλού παρόμοιες καταστάσεις δεν θα έπρεπε να αποτελεί άλλοθι για τέτοιες ενέργειες. Γιατί έτσι όπως φαίνεται η απόφαση για την εταιρεία κερδός δεν θα υπάρχει άλλα αντιθέτως αύξηση νεκρών οχηματοχιλιομέτρων.. Βέβαια από ότι διαφαίνεται άλλοι είναι οι σκοποί.. Γιατί και τώρα από τους 69 του Δ' κυκλώματος των Τοπ. Θριασίου στάνταρ ήδη κάποιοι θα έχουν εξαιρεθεί και παραμένουν Βοτανικό και ακόμα περισσότεροι σταδιακά προφανώς θα μετακινηθούν σε άλλα Α/Σ... Αυτό φάνηκε και από το Ελληνικό που ο τρόπος που έγινε η κατανομή ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις τέτοιος ώστε ο οδηγός που πήγε σε Α/Σ πολύ μακριά από την κατοικία του να είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί τη "βοήθεια" συνδικαλιστή και δη από τις 2 παρατάξεις φίλα προσκείμενες στην τωρινή διοίκηση ώστε να έρθει σε Α/Σ κοντά στην οικοία του ενώ αυτό μπορούσε να γίνει εξ αρχής.. Παραδείγματα άπειρα ενώ το πρώην ΑΜ ΕΛΛ είχε κάμποσους οδηγούς που μέναν Κέντρο, Ζωγράφου, Καλλιθέα, Νέο Κόσμο κλπ όπου γι' αυτούς ο Βοτανικός και η Ράλλη ήταν πιο κοντά ή εξίσου κοντά με το Ελληνικό ή άλλους που μέναν Γλυφάδα με Δ' κατηγορίας και αντί να τον στείλει Μπραχάμι τον έστειλε Βοτανικό και τον άλλον που έμενε Ζωγράφου/Καισαριανή τον στέλνει Μπραχάμι (χαρακτηριστική περίπτωση του πρώην Γ': Ν1 με 203, 220/1, 235 κ.α. που τους έστειλαν Μπραχάμι και οι πρώην Ε' των Τοπικών Γλυφάδας πήγαν Βοτανικό... Σε τέτοιες πρακτικές νομίζω θα έπρεπε να είμαστε απέναντι καθώς μόνο το καλό της συγκοινωνίας δεν προάγουν αλλά αντιθέτως την διάλυσή της... Και ειδικά αυτή τη περίοδο αυτό που βλέπω από τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποφάσεις που λαμαβάνονται βλέπε είσοδο μόνο από μπροστά, εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το χειρότερο δυνατό τρόπο , αναγκαστική έκδοση προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου γεγονός που σίγουρα θα αποστερήσει τη δυνατότητα αυτή από αρκετούς δικαιούχους, ουρές σε εκδοτήρια, ουρές σε πύλες, απόπειρες περικοπής ωραριών γραμμών αυθαίρετα (βλ. 237), ανακοινώσεις και δελτία τύπου για αύξησεις εσόδων που αμφιβάλλω αν ευσταθούν ενώ για μεταβολές στο δίκτυο η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ή μετά από 5 μέρες και άλλα πολλά ακόμα δείχνουν μια εικόνα απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών που ίσως είναι η χειρότερη που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες..

Όσα για τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου σε Βοτανικό/Ράλλη που είχαν διαλυθεί τα πάντα υποψιάζομαι ότι δώσαν μαζικά χρωστούμενα ρεπό σε οδηγούς και τις κολλήσαν με την καλοκαιρινή άδεια. Είχ ξανασυμβεί παλιότερα καλοκαίρι στο Ελληνικό όπου οδηγοί είχαν ουσιαστικά άδεια ακόμα και 2 μήνες αλλά δεν είχε συμβεί τέτοια διάλυση στις γραμμές του..
(07-09-2018, 09:50 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Καλησπέρα -  είναι τελικά οριστικό ότι με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος θα πάει το 237 στο αμ.Αγ.Δημητρίου και το Α3 θα παραμείνει και αυτό στο μπραχάμι ? Επίσης είναι οριστικό ότι το 140 θα πάψει να είναι μισό μισό με τον Βοτανικο? Όλα αυτά τα έχουν δημοσιεύσει κάποιοι συνδικαλιστές στο F/B μόνο ή υπάρχει και κάποια επίσημη εγκύκλιος που να τα αναφέρει? Πάντως σχετικά με τα 237 και  Α3 θα περιμέναμε εμείς που τα χρησιμοποιούμε να έπαιρνε κάποιες βάρδιες η "Ράλλη" με 18 άμετρα προκειμένου να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση του κοινού στις ώρες αιχμής. 

Τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται απόλυτα οριστικό μέχρι να υλοποιηθεί! Το 140 από ότι κατάλαβα θα παραμείνει μισό - μισό. Το 237 θα μετακινηθεί προς Μπραχάμι και το 142 στο Βοτανικό. Αλλά ας περιμένουμε να τα δούμε από την Τρίτη!
[quote pid='39252' dateline='1536348437']

Τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται απόλυτα οριστικό μέχρι να υλοποιηθεί! Το 140 από ότι κατάλαβα θα παραμείνει μισό - μισό. Το 237 θα μετακινηθεί προς Μπραχάμι και το 142 στο Βοτανικό. Αλλά ας περιμένουμε να τα δούμε από την Τρίτη!
[/quote]

ok Μένει λοιπόν να δούμε !
(07-09-2018, 09:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Γιατί έτσι όπως φαίνεται η απόφαση για την εταιρεία κερδός δεν θα υπάρχει άλλα αντιθέτως αύξηση νεκρών οχηματοχιλιομέτρων..

Ο λογαριασμός στο χειμερινό πρακτικά δε βγαίνει. Οι ανάγκες δρομολόγησης 12μ που έχει ο Βοτανικός είναι μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι, οι ανάγκες στη Ράλλη θα είναι επίσης μεγάλες και αναγκαστικά θα δανείζεται λεωφορεία και ο Πειραιάς είναι νομίζω κατανοητό ότι δε θα μπορεί να βοηθήσει πλέον σε αυτό αφού και εκεί έχουν αυξηθεί οι ανάγκες σε 12μ αφού ανέλαβε γραμμές που δεν παίρνουν midi σε καμία περίπτωση. Κέρδος θα είναι έστω και με δανεισμούς να μπορέσει η εταιρεία να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του χειμερινού.

Όσο για τα περί "'αύξησης νεκρών οχηματοχιλιομέτρων", απλά βάσει google maps παραθέτω τα εξής:
Νεόκτιστα (ΤΕ-805): 10 χλμ από Λιόσια / 18 χλμ από Βοτανικό
Κέντρο Ασπροπύργου (ΑΦ-805): 14 χλμ από Λιόσια / 17 χλμ από Βοτανικό
Λόφος Κυρίλλου (ΤΕ-855): 15 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ρουπάκι (ΤΕ-881): 17 χλμ από Λιόσια / 24 χλμ από Βοτανικό
Ψάρι (ΑΦ-855): 17 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ελευσίνα: 21 χλμ από Λιόσια / 21 χλμ από Βοτανικό
Άνω Ελευσίνα (ΤΕ-862): 21 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Μάνδρα (ΤΕ-817/863): 25 χλμ από Λιόσια / 27 χλμ από Βοτανικό
Οικ. Τιτάν (ΤΕ-861): 33 χλμ από Λιόσια / 35 χλμ από Βοτανικό
(σε όλες τις περιπτώσεις η διαδρομή από Λιόσια υπολογίζεται μέσω Φυλής - Μεγ. Αλεξάνδρου - Νάτο και η διαδρομή από Βοτανικό μέσω Λ. Αθηνών - ΝΕΟΑΚ)

(07-09-2018, 09:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σε τέτοιες πρακτικές νομίζω θα έπρεπε να είμαστε απέναντι καθώς μόνο το καλό της συγκοινωνίας δεν προάγουν αλλά αντιθέτως την διάλυσή της... Και ειδικά αυτή τη περίοδο αυτό που βλέπω από τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποφάσεις που λαμαβάνονται βλέπε είσοδο μόνο από μπροστά, εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το χειρότερο δυνατό τρόπο , αναγκαστική έκδοση προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου γεγονός που σίγουρα θα αποστερήσει τη δυνατότητα αυτή από αρκετούς δικαιούχους, ουρές σε εκδοτήρια, ουρές σε πύλες, απόπειρες περικοπής ωραριών γραμμών αυθαίρετα (βλ. 237), ανακοινώσεις και δελτία τύπου για αύξησεις εσόδων που αμφιβάλλω αν ευσταθούν ενώ για μεταβολές στο δίκτυο η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ή μετά από 5 μέρες και άλλα πολλά ακόμα δείχνουν μια εικόνα απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών που ίσως είναι η χειρότερη που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες..

Οι πρακτικές αυτές είναι εσωτερικά ζητήματα. Δεν καταλαβαίνω σε τι επηρεάζει το συγκοινωνιακό έργο. Αλίμονο αν παρόμοια προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί, γιατροί, αστυνομικοί, πυροσβέστες και πόσο μάλλον υπάλληλοι στον ιδιωτικό τομέα έβγαιναν στο προσκήνιο και επηρέαζαν την απόδοσή τους.

Το τι σχέση έχει η είσοδος από την πρώτη πόρτα με τη συζήτηση αυτή, δε μπορώ να το καταλάβω! Ίσα ίσα που η εικόνα στις στάσεις δείχνει ότι οι ίδιοι οι επιβάτες στις περισσότερες περιπτώσεις κατευθύνονται προς την πρώτη πόρτα, ακόμα και αν ο οδηγός δεν εφαρμόζει το μέτρο και πολλοί διαμαρτύρονται για εκείνους που προσπαθούν να ξεφύγουν από τα υπόλοιπα σημεία. Προβλήματα υπάρχουν και σίγουρα οφείλει η εταιρεία να εκδώσει εγκύκλιο που να εξαιρεί γραμμές από την εφαρμογή του μέτρου για να είναι και τυπικά καλυμμένοι οι οδηγοί, αλλά με το χρόνο για την εφαρμογή του ζωνικού εισιτηρίου να μετρά πλέον αντίστροφα (βάσει των εξαγγελιών από πλευράς Υπουργείου-διοικήσεων) δε νομίζω πως πρέπει να καταδικάζουμε πλέον το μέτρο που τελικά "ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη".

Για την υποχρεωτική έκδοσης προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένους, καιρός ήταν! Έχω σιχαθεί την εικόνα με ηλικιωμένους που μπαίνουν στα λεωφορεία κρατώντας 4-5 διαφορετικά εισιτήρια και να χτυπάνε μετά το άλλο προσπαθώντας να δουν ποιο έχουν φορτισμένο. Έχω βαρεθεί να βλέπω-ακούω-διαβάζω γκρίνια για το αν υπάρχουν ανοιχτά εκδοτήρια, που υπάρχουν, για τις ουρές, γιατί τα μηχανήματα εν έτει 2018 δε συνεχίζουν να πωλούν ελεύθερα μειωμένα εισιτήρια (στα υπεραστικά ΚΤΕΛ δε βλέπω να γκρινιάζει κανείς που υποχρεωτικά επιδεικνύεις πάσο και κατά την έκδοση και κατά την επιβίβαση, αλλιώς δε βλέπεις μειωμένο ούτε στα όνειρά σου). Καρτούλες όλοι λοιπόν να τελειώνει το παραμύθι των δικαιολογιών "μπήκα χωρίς εισιτήριο γιατί δεν είχε ανοιχτό εκδοτήριο για μειωμένο".
Τελικά θα γίνουν σεμινάρια για Citelis και Renault στους ''μετανάστες'' οδηγούς του Βοτανικού τις ημέρες που μένουν μέχρι την Τρίτη! Αυτό που δεν κατάλαβα από την ανακοίνωση είναι αν είναι υποχρεωτικά ή όχι!
Η βολβο #166 τώρα ατο Χ95!!
(08-09-2018, 01:43 AM)georgio Έγραψε: Η βολβο #166 τώρα ατο Χ95!!

και 2 GN στο Χ96!! Δεν τη βλέπω καθόλου καλά τη Ράλλη...
Edit: Ωστόσο, στείλανε ένα solaris στο Χ14!! Κάτι δεν πάει καθόλου καλά εκεί πέρα...
Edit2: Το 040 φαίνεται με ένα λεωφορείο! Ελπίζω να μην ισχύει και είναι κάποιο πρόβλημα της τηλεματικής γιατί άμα ισχύει έχουνε κάνει χοντρή μλκια
(07-09-2018, 11:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο λογαριασμός στο χειμερινό πρακτικά δε βγαίνει. Οι ανάγκες δρομολόγησης 12μ που έχει ο Βοτανικός είναι μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι, οι ανάγκες στη Ράλλη θα είναι επίσης μεγάλες και αναγκαστικά θα δανείζεται λεωφορεία και ο Πειραιάς είναι νομίζω κατανοητό ότι δε θα μπορεί να βοηθήσει πλέον σε αυτό αφού και εκεί έχουν αυξηθεί οι ανάγκες σε 12μ αφού ανέλαβε γραμμές που δεν παίρνουν midi σε καμία περίπτωση. Κέρδος θα είναι έστω και με δανεισμούς να μπορέσει η εταιρεία να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του χειμερινού.

Όσο για τα περί "'αύξησης νεκρών οχηματοχιλιομέτρων", απλά βάσει google maps παραθέτω τα εξής:
Νεόκτιστα (ΤΕ-805): 10 χλμ από Λιόσια / 18 χλμ από Βοτανικό
Κέντρο Ασπροπύργου (ΑΦ-805): 14 χλμ από Λιόσια / 17 χλμ από Βοτανικό
Λόφος Κυρίλλου (ΤΕ-855): 15 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ρουπάκι (ΤΕ-881): 17 χλμ από Λιόσια / 24 χλμ από Βοτανικό
Ψάρι (ΑΦ-855): 17 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ελευσίνα: 21 χλμ από Λιόσια / 21 χλμ από Βοτανικό
Άνω Ελευσίνα (ΤΕ-862): 21 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Μάνδρα (ΤΕ-817/863): 25 χλμ από Λιόσια / 27 χλμ από Βοτανικό
Οικ. Τιτάν (ΤΕ-861): 33 χλμ από Λιόσια / 35 χλμ από Βοτανικό
(σε όλες τις περιπτώσεις η διαδρομή από Λιόσια υπολογίζεται μέσω Φυλής - Μεγ. Αλεξάνδρου - Νάτο και η διαδρομή από Βοτανικό μέσω Λ. Αθηνών - ΝΕΟΑΚ)


Οι πρακτικές αυτές είναι εσωτερικά ζητήματα. Δεν καταλαβαίνω σε τι επηρεάζει το συγκοινωνιακό έργο. Αλίμονο αν παρόμοια προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί, γιατροί, αστυνομικοί, πυροσβέστες και πόσο μάλλον υπάλληλοι στον ιδιωτικό τομέα έβγαιναν στο προσκήνιο και επηρέαζαν την απόδοσή τους.

Το τι σχέση έχει η είσοδος από την πρώτη πόρτα με τη συζήτηση αυτή, δε μπορώ να το καταλάβω! Ίσα ίσα που η εικόνα στις στάσεις δείχνει ότι οι ίδιοι οι επιβάτες στις περισσότερες περιπτώσεις κατευθύνονται προς την πρώτη πόρτα, ακόμα και αν ο οδηγός δεν εφαρμόζει το μέτρο και πολλοί διαμαρτύρονται για εκείνους που προσπαθούν να ξεφύγουν από τα υπόλοιπα σημεία. Προβλήματα υπάρχουν και σίγουρα οφείλει η εταιρεία να εκδώσει εγκύκλιο που να εξαιρεί γραμμές από την εφαρμογή του μέτρου για να είναι και τυπικά καλυμμένοι οι οδηγοί, αλλά με το χρόνο για την εφαρμογή του ζωνικού εισιτηρίου να μετρά πλέον αντίστροφα (βάσει των εξαγγελιών από πλευράς Υπουργείου-διοικήσεων) δε νομίζω πως πρέπει να καταδικάζουμε πλέον το μέτρο που τελικά "ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη".

Για την υποχρεωτική έκδοσης προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένους, καιρός ήταν! Έχω σιχαθεί την εικόνα με ηλικιωμένους που μπαίνουν στα λεωφορεία κρατώντας 4-5 διαφορετικά εισιτήρια και να χτυπάνε μετά το άλλο προσπαθώντας να δουν ποιο έχουν φορτισμένο. Έχω βαρεθεί να βλέπω-ακούω-διαβάζω γκρίνια για το αν υπάρχουν ανοιχτά εκδοτήρια, που υπάρχουν, για τις ουρές, γιατί τα μηχανήματα εν έτει 2018 δε συνεχίζουν να πωλούν ελεύθερα μειωμένα εισιτήρια (στα υπεραστικά ΚΤΕΛ δε βλέπω να γκρινιάζει κανείς που υποχρεωτικά επιδεικνύεις πάσο και κατά την έκδοση και κατά την επιβίβαση, αλλιώς δε βλέπεις μειωμένο ούτε στα όνειρά σου). Καρτούλες όλοι λοιπόν να τελειώνει το παραμύθι των δικαιολογιών "μπήκα χωρίς εισιτήριο γιατί δεν είχε ανοιχτό εκδοτήριο για μειωμένο".

Ο Βοτανικός έχει ναι μεν παραπάνω γραμμές να επανδρώσει αλλά έχει και περί τα 70 12μετρα παραπάνω σε σχέση με πέρσι.. Όσο για τη Ράλλη να κοιτάξουν σαν διοίκηση να μαζέψουν το χάλι της πρώτα και μετά να δούμε κατά πόσο χρειάζεται δανεισμό.. Δεν γίνεται η Ανθούσα να έχει 55 GN και να βγάζει έξω 35-37 αμάξια (~65% διαθεσιμότητα) και η Ράλλη με 116 (αν δεν κάνω λάθος) να βγάζει 50-60 με το ζόρι (~45% διαθεσιμότητα). Το ίδιο και με τα Solaris που βγάζουν ώρες ώρες κάτι 20-22 αμάξια ή Volvo κάτω από 10 με τόσα αποσυρμένα για ανταλλακτικά... Τις τελευταίες μέρες πάντως διαφαίνεται κάποια βελτίωση. Έχω δει μέχρι και 107 αμάξια σε ταυτόχρονη κυκλοφορία..

Για τα "νεκρά οχηματοχιλιόμετρα" το έθεσα κάπως άστοχα.. Στα χιλιόμετρα πάνω κάτω τα ίδια είναι ίσως με κάποια να υπερτερούν τα Λιόσια.. Όμως, βασικότερος παράγοντας είναι ο χρόνος εκτέλεσης της διαδρομής Α/Σ-ΑΦ/ΤΕ... Από Βοτανικό προς Παραλία Ελευσίνας από όπου γίνονται οι περισσότερες ενάρξεις/λήξεις πας από Λ. Αθηνών με ταχύτητες των 80χλμ (και παραπάνω κάποιες φορές...) ενώ από Λιόσια περνάς μέσα από Άνω Λιόσια, Ζωφριά, Ασπρόπυργο που είναι αδύνατον να πηγαίνεις με τέτοιες ταχύτητες... Οπότε, προφανώς αν δεν είναι ξεχειλωμένοι οι υπάρχοντες χρόνοι έναρξης/λήξης (δεν θυμάμαι πόσο δίνουν ΑΜ ΒΟΤ - Ελευσίνα) αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση του χρόνου που δίνεται, προφανώς με επιπτώσεις στα δρομολόγια των γραμμών..

Ακόμα όμως και στα 805, 855 που κάθεται στα ίδια χρονικά σκέψου θα στέλνουν Citelis στα Νεόκτιστα για να κυκλοφορούν σε σκατόδρομους ή να βγαίνουν off επειδή όλο και καμιά πέτρα θα φάει;; Ή θα στέλνουν Renault σ' αυτό και το 855 τα οποία δεν έχουν αυτονομία για τόσες ώρες και θα έχουμε και άλλα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα μέσα στη μέρα από Λιόσια σε Ασπρόπυργο;; Να μην μιλήσω για Ελευσίνα γιατί εκεί είναι ακόμα περισσότερα τα νεκρά χιλιόμετρα άπαξ και δρομολογούνται Renault...

Μου κάνει εντύπωση που δεν καταλαβαίνεις πώς όλα αυτά δεν επηρεάζουν το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.. Φυσικά το πώς επηρεάστηκε φάνηκε ξεκάθαρα στο Θερινό όταν που ήταν υπό διάλυση η Ο.ΣΥ. με τις συνεχεις μετακινήσεις.. Όταν η Ο.ΣΥ. αυτή τη στιγμή βασίζεται σε δεδουλευμένα ρεπό και μεταφερόμενα δεν είναι δυνατόν να δωθούν σε άτομα που τα Γρ. Κίνησης δεν γνωρίζουν για πολλούς λόγους.. Και έτσι οι ανεπάνδρωτες πήγαν στο θεό... Επιπλέον, είναι προφανές ότι δεν έγινε σωστή κατανομή βάσει πρωτίστως της περιστολής των εξόδων της Ο.ΣΥ. όταν με το Θερινό Ι για παράδειγμα στείλαν τα 406, 407, 418, 447 στον Βοτανικό.. Τη στιγμή που υπήρχε η ευκαιρία να διορθωθούν αρκετά λάθη στις κατανομές των Α/Σ ελέω υποχρεωτικης αναδιανομής στόλου και οδηγών είδαμε να χειροτερεύουν τα πράγματα... Επίσης, το να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αδικίες που βλέπουμε δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να συμβαίνει, ειδικά όταν αυτές είναι εις βάρος της συγκοινωνίας. Γιατί αυτή τη στιγμή η αλλαγή που προωθείται με τους 69 οδηγούς στα Λιόσια δεν έχει κάποιο όφελος για την συγκοινωνία (άλλες αλλαγές θα έπρεπε να γίνουν..). Αν ισχύσει πόσοι λες από τους 69 θα παραμείνουν Λιόσια ένα μήνα μετά (που ήδη στάνταρ έχουν γίνει μαγειρέματα και κάποιοι δεν θα πάνε για ούτε μια μέρα) και δεν θα πάνε κανά Πειραιά με 876/866/Γ16 ή Βοτανικό έστω;; Λες να μην το ξέρει η διοίκηση τι θα γίνει στην πραγματικότητα;;

(Επίσης, για την ιστορία κάτι τέτοιες ενέργειες ειδικά στην περίπτωση της Ο.ΣΥ. κινούνται στα όρια της νομιμότητας λόγω μονομερούς βλαπτικής μεταβολής στην εργασία.. Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι κάποιοι οδηγοί από το ΑΜ ΕΛΛ προσέφυγαν άμεσα στο ΣΕΠΕ και προτού εκδικαστεί η υπόθεση τα κεντρικά έβγαλαν έξτρα λίστα που τους έστελνε κατευθείαν Μπραχάμι λόγω εντοπιότητας ενώ δεν περιλαμβάνοταν στην αρχική λίστα..)

Πώς να μην πηγαίνουν οι περισσότεροι επιβάτες μπροστά όταν ένα σωρό κόσμος έχει φάει πόρτες στα μούτρα ή πάνω του ή τους έχουν προσβάλει/βρίσει;;; Όσο για το τι σχέση έχει αφορά τις καθυστερήσεις, τις διαλυμένες χρονοαποστάσεις, την απώλεια δρομολογίων.. Σε πάρα πολλές γραμμές τώρα που επέστρεψε ο κόσμος ακόμα και κανονικά επανδρωμένες να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να τηρηθεί το πρόγραμμα εφόσον γίνεται εφαρμογή του μέτρου.. Να βλεπες τις προάλλες το Α2 που ήταν σχεδόν κομπλέ και να πηγαίνουν τουλάχιστον τα μισά οχήματα "ζευγαράκι" γιατί απλούστατα ο μπροστά εφάρμοζε τυπικά την είσοδο από μπροστά και ο επόμενος πήγαινε κανονικά.. Ή 206 πρόσφατα δύο αμάξια τρενάκι, το επόμενο σε 5' και μετά κενό περί τα 40' σε αιχμή Καθημερινής.. Καθόλου απαξίωση... Τα ίδια έχω δει σε Α1, 122, 171, 703, 843, Α7 κ.α. Και δεν λεω ότι βλεπουμε πρώτη φορά "τρενάκια".. Αλλά σε τέτοιο βαθμό που να βλέπεις υπό διάλυση σχεδόν όλη τη γραμμή αμφιβάλλω αν το χουμε ξαναδει.. Και δυστυχώς είναι και άλλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τα όποια τα έχω ξαναγράψει σε άλλα πόστ και τα όποια μόνο ζημιά κάνουν στην Ο.ΣΥ...

Όσο για τις γραμμές που πρέπει να εξαιρεθούν δεν είναι μερικές γραμμές αλλά η πλειοψηφία του δικτύου... Μην πω όλες αφού δεν έχει κανένα νόημα σαν μέτρο.. Η εισιτηριοδιαφυγή προφανώς δεν αντιμετωπίζεται έτσι ούτε κατ' αυτό τον τρόπο αυξάνονται τα έσοδα. Αντίθετως, κάτι τέτοιες πρακτικές και κυρίως οι συνέπειες τους διώχνουν κόσμο από τη συγκοινωνία..

Για το ζωνικό θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι γιατί αναλόγως πώς θα εφαρμοστεί μπορεί να αποδειχθεί μεγάλη πατάτα και να οδηγήσει σε κατάρρευση τα έσοδα.. Αυτό βέβαια είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση..


Για το ηλεκτρονικό δικαίως γκρινιάζουν οι περισσότεροι καθότι δεν ήταν έτοιμες οι συνθήκες να γίνει η μετάβαση.. Μηχανήματα έκδοσης έχουμε υποπολλαπλάσια σε σχέση με το χάρτινο τη στιγμή μάλιστα που τα ανοιχτά εκδοτήρια είναι λιγότερα σε σχέση με παλιότερα, παραλόγως δυσχρηστα (θα μπορούσε να ειναι πολύ πιο απλό το μενού πιστεύω..), μειωμένο δεν εκδίδαν παρά μόνο από το εκδοτήριο (πάσο/ταυτότητα δεν ζήταγε κανένας σχεδόν και λογικό με τόσο κόσμο- η αστική συγκοινωνία της Αθήνας δεν είναι Υπεραστικό ΚΤΕΛ επαρχίας) - τώρα καταργούνται εντελώς, φοιτητές τώρα φτάσαν να μην μπορούν να βγάλουν κάρτα απεριορίστων με την προσωποποιημένη.. Και τα καλύτερα έρχονται από Οκτώβρη όταν θα πρέπει σχεδόν όλοι οι φοιτητές να βγάλουν προσωποποιημένη άπαξ και δεν αλλάξει η απόφαση για κατάργηση του μειωμένου χάρτινου..

Κατά τα άλλα κάποιοι πανηγύριζαν που άλλες ευρωπαικές χώρες κάνανε την προσαρμογή σε 24 μήνες και εμείς την κάναμε σε 9... Να μην μιλήσουμε για ένα έργο που κόστισε, αν θυμάμαι καλά, πάνω από 60 εκατομμύρια (και δίνονται παραπάνω πλέον λόγω πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν..) και υποτίθεται ότι θα βελτίωνε την καθημερινότητα και θα εξοικομούσε χρήματα.. Που πλέον όσο χαρτί ξοδευόταν για τα χάρτινα εισιτήρια/κάρτες ξοδεύεται τώρα για τις αποδείξεις που εκδίδονται σε κάθε συναλλαγή..

Τέλος, για τα μειωμένα αυτός που έρχεται από επαρχία στα ΚΤΕΛ ή στον Πειραιά και δικαιούται μειωμένο κόμιστρο σιγά μην έρθει μαζί με βεβαίωση ΑΜΚΑ ανά χείρας, να κάτσει σε ουρές μαζί με βαλίτσες μετά από ταξίδι κουρασμένος να κάτσει εκδόσει προσωποποιημένη.. Απλά από εκεί που θα έπαιρνε το εισιτήριο των 0,60 θα μπει δωρεάν ή θα πάρει ταξί που στην τελική θα τον πάει και πιο νωρίς στον προορισμό του.. Το ίδιο ισχύει και για πολλούς περιστασιακούς επιβάτες.. Όταν ο άλλος δικαιούται μια έκπτωση της τάξης του 60% και εσύ του βάζεις εμπόδια ώστε να μην την έχει προφανώς δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια (και πολύ καλά θα κάνει..). Αλλά αυτά τα "τσακάλια" του Υπουργείου και του ΟΑΣΑ δεν τα έχουν σκεφτεί...
Κύριοι, τελειώνετε με τα σεντόνια. Σας υπενθυμίζω πως ειμαστε στο τόπικ "Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018".
Για να είμαστε ontopic Renault δεν νομίζω να μπορούν να δρομολογηθούν στην Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο λόγω αυτονομίας. Οπότε Citelis παντού! Αλλά δίνεται η δυνατότητα επιστροφής των Renault σε γραμμές που έχουν ξεχάσει τελευταία όπως το 735!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 832 105.671 , 05:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.643 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 130.933 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.049 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.521 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 171.910 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 457.026 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.424 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.360 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 50.062 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)