06-08-2018, 02:14 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-08-2018, 02:15 AM από mercedes elbo. Edited 1 time in total.)
(06-08-2018, 01:16 AM)ecoj Έγραψε: Λατρεύω τις αντικρουόμενες πληροφορίες!!! Σήμερα κάποιος με πληροφορία από μέσα (υποτίθεται) έλεγε ότι το 237 είναι μόνιμα στη Ράλλη και απλά έχει δοθεί εντολή να είναι το πρώτο που θα βγάζει Irisbus για έναν λόγο που βαριέμαι να αναλύσω! Τώρα τι ισχύει δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.
To 550 είχε 4 Volvo το πρωί!
Το 730 είχε μείνει με ένα Ν1 μόνο σχεδόν όλη μέρα! Στη περιοχή μου το μόνο που φαίνεται να τηρεί δρομολόγια καθημερινά είναι το Β15 (!) που ο Βοτανικός (καθημερινές) δρομολογεί με 2/2! Όταν όμως σήμερα Κυριακή το 622/815 έχει 5 οχήματα, το 220/221 1 και το Β5 2 την ίδια ώρα και όλα αυτά βγαίνουν από το ίδιο αμαξοστάσιο τότε ξέρεις ότι κάποιος κάνει κάτι λάθος!
(06-08-2018, 01:09 AM)georgio Έγραψε: Υπάρχει η ανεπιβαιβαίωτη πληροφορία ότι η γραμμή ανήκει στη Ράλλη και επανδρώνεται με iris. Μάλιστα επισήμαναν ότι άτομο που ήταν στο Γραφείο Κίνησης του Ελληνικού έχει δώσει εντολή να είναι η πρώτη γραμμή της Ράλλη που θα επανδρώνεται με 12μετρα επειδή χαλάει ο «μύλος» στις νταλίκες στη στροφή πάνω απο το κολυμβητήριο.
Πάντως εκτός απο ενα περιστατικό πριν 2 χρόνια που είχε μείνει μια GN σε αυτή τη στροφή δεν θυμαμαι άλλο παρόμοιο περιστατικό. Ίσως χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία και οι οδηγοί δεν θέλουν να δουλεύουν με GN τη γραμμή.
Δηλαδή μέχρι το 2012 που η πλειοψηφία των οχημάτων ήταν νταλίκες δεν χαλόυσε ο μύλος στις GN?
Η στροφή πάνω από το κολυμβητήριο (Κριεζή-Δαμασκηνού) δεν μου φαίνεται τόσο "δύσκολη" για να δημιουργεί θέμα. Μήπως εννοούν την στροφή Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στο ανέβασμα κάτω από το κολυμβητήριο; Γιατί εκεί σε σχεδόν όλες τις GN "χτύπαγε" η υπερδίπλωση..
Πάντως στο Θερινό Ι έβγαινε μόνο με νταλίκες με εξαίρεση τις 3 τελευταίες μέρες όπου την Παρασκευή μπήκε Iris για πρώτη φορα μετά από 14 χρόνια και το ΣΚ που βγήκε μόνο με Iris. Για το Θερινό ΙΙ δεν έχω δει κάποια δρομολόγηση για να ξέρω αν είναι 100% στον Πειραιά αλλά μου φαίνεται παράξενο να υπάρχουν οδηγοί της Ράλλη που δέχονται Κυριακάτικα να βγάζουν Iris από Πειραιά ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα στη Ράλλη.
Μου κάνει εντύπωση πάντως πως τόσο καιρό το άτομο αυτό (που υποθέτω πλέον είναι στο Γρ. Κίνησης της Ράλλη; ) δεν έλεγε τίποτα εδώ και κανά μήνα που έβγαινε με GN... Σίγουρα πάντως πρέπει να υπήρχε κάποιος λόγος που το Γραφείο Κίνησης του Ελληνικού από τον Απρίλιο του 2017 σταμάτησε να βγάζει νταλίκες στη γραμμή. Αυτό φαινόταν μάλιστα που είχαν αρχίσει να βγάζουν αβέρτα GN στο Α3, απ´ όπου τις είχαν κόψει, ενώ στη συνέχεια όταν φύγαν και τα 20 Ν1 Ανθούσα έβαζαν GN στο Β2 ακόμα και 4-5 την ημέρα και ακόμα και αν στην αλλαγή βάρδιας έπρεπε να αλλάξει με Ν1 γιατί ο επόμενος οδηγός δεν είχε δίπλωμα νταλίκας...
Τώρα αν όντως είναι αυτός ο λόγος είναι αυτός κανονικά πρέπει να κοπούν οι νταλίκες και από αλλού με χειρότερες στροφές βλ. 608 αναστροφή στη Βεικου, 843 αναστροφή στη Ξαβερίου, 304 αναστροφή Βραυρώνα... Ελπίζω να μην έχει και εκεί κανείς καμιά ιδέα για δρομολόγηση 12μετρων..
Όσο για τους οδηγούς εγώ παλιότερα είχα ακού σει ότι ζητάγαν οδηγοί νταλίκες για 237 και δεν έδινε το γραφείο..
Τέλος για το Γρ. Κίνησης του Βοτανικού φαίνεται η έλλειψη προτεραιοτήτων.. Όταν δεν έχεις οδηγούς να καλύψεις Β5, Α7, 220/1 ακόμα και το 730 και έχεις το Β15 ή το 100 οφείλεις να τα αφήνεις αυτά με ένα αμάξι και αν αφού ουσιαστικά δεν έχουν δικό τους επιβατικό κοινό.. Βέβαια φταίει και ο ΟΑΣΑ που ενώ έχουν διαλυθεί τα πάντα κρατάει ακομα γραμμές σαν και αυτές ή το 155...
@ecoj Κάνε τον κόπο και ανέλυσε το λόγο αν δεν βαριέσαι υπερβολικά