(21-06-2018, 11:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μάριος, χάρηκα! Άλλα με τόσους οδηγούς που είχε πάρει και πιθανόν να πήρε κι άλλους, μπόρεσε να καλύψει μονάχα αυτές τις γραμμές; Ούτε καν το 101, το 212 και το 162 που θέλουν όλα μαζί γύρω στα 6-7 οχήματα με χειμερινή δρομολόγηση; Και αδυνατώ να καταλάβω ποιος θεώρησε ότι είναι καλύτερο να στείλει στη Ράλλη το 164 και το 237 και να αφήσει στο Μπραχάμι το Α3. Τις ημέρες με απεργία στο Μετρό τι θα κάνουν; Θα κόβουν οχήματα από τοπικά για να τα βάζουν στο Α3;
Προφανώς η κατανομή έγινε με συνθήκες εσπευσμένες. Τώρα που μαζεύτηκαν τα οχήματα και μοιράστηκαν οι οδηγοί, έχουν δύο μήνες μπροστά τους να "ρεγουλάρουν" τις δρομολογήσεις και να τις εξορθολογήσουν. Η λογική, πάντως, λέει ότι το Α3 δεν χαρακτηρίζεται "νταλικογραμμή", σε αντίθεση με τα 164 και 237. Φαντάζομαι ότι, μόλις "διώξουν" προς τη φυσική τους έδρα τα 217/29, 218 και 219 (δηλ. προς τον Πειραιά που τα είχε μέχρι το 2005 με Ικαρους), θα ελευθερωθούν βάρδιες στο Μπραχάμι για να αναλάβουν και τις παραπάνω γραμμές που λές.
Στα θετικά, τώρα, της αναδιανομής των οχημάτων : Αποδείχθηκε ότι υπήρχε ως ένα σημείο πλασματική έλλειψη οχημάτων στα αμαξοστάσια. Το Ελληνικό φάνηκε να έχει πλεονάζουσες νταλίκες, ενώ η Ράλλη αγκομαχούσε αφού τα οχήματά της δεν επισκευάζονται. Τώρα που πήγανε τα GN στη Ράλλη (και έδιωξαν τα Ν2), όλες οι γραμμές που είναι 18μετρες θα βγαίνουν αναγκαστικά από Ράλλη και (αναγκαστικά) με 18μετρα. Ήδη φαίνεται η διαφορά σήμερα. Β9, Α7, 164, 237 με πλήρη δρομολόγηση 18μετρων, ενώ μέχρι χθές υπήρχε αδυναμία.
Περαιτέρω, ο Βοτανικός έγινε ο βασικός τροφοδότης 12μετρων, αφού μάζεψε και τα Ν2 της Ράλλη. Ήδη και στις γραμμές που πήρε από Ράλλη και Ελληνικό, έχει βελτιωμένη διαθεσιμότητα σε οχήματα. Για παράδειγμα, το 220/1 καθώς και το 235 δουλεύουν πολύ καλύτερα σε σχέση με το Ελληνικό, όπως επίσης και το 140.
Γενικά φαίνεται να εξομαλύνεται λίγο το πρόβλημα με την έλλειψη οχημάτων, αφού επανακαθορίστηκε η δύναμη των ενεργών και δεν υπάρχουν πλέον ανισοκατανομές. Αν εξαιρέσει κανείς τα νεκρά χιλιόμετρα προς νότια προάστια, διαφαίνεται ότι λειτουργικά το κλείσιμο του Ελληνικού μάλλον θα ωφελήσει, παρά θα βλάψει τη συγκοινωνία.