Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Σε κάποια πράγματα έχουν αλλάξει συγκοινωνιακά δεδομένα. Κάποτε (2005) το 608 είχε χρόνο δρομολογίου 90' ανά κατέυθυνση και σταθερά 6' στην αιχμή και έβγαινε με peak στα 32 οχήματα. Σήμερα έχει 75' ανά κατεύθυνση και μικρότερη πρωινή αιχμή στα 6,5' που μετά τις 8:00 γίνεται 8'. Ως εκ τούτου δρομολογείται για πολύ μικρό διάστημα με 24 οχήματα, από τα οποία συνήθως μένουν περίπου 21 για το μεγαλύτερο διάστημα της μέρας. Κάπως έτσι είναι -35% τα οχήματα της γραμμής, χωρίς τραγικά αποτελέσματα για τους επιβάτες. Εκεί που έχει γίνει πάρτυ είναι τα ΣΚ, εκεί σε όλες τις γραμμές έχουν κλάψει μανούλες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
16-05-2018, 10:24 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-05-2018, 10:33 AM από Citaro.)
(15-05-2018, 07:21 PM)antonis Έγραψε: Επίσης να μην μπερδεύουμε τα οχήματα που ήταν έξω με τα οχήματα που κυκλοφορούσαν στην πραγματικότητα.. Για παράδειγμα θυμάμαι περί το 2002-3 Σάββατο πρωί στην Κάνιγγος να κάθονται 6-7 Vanhool, είχε γεμίσει ο δρόμος και τα πάρκαραν πάνω στην πλατεία! Αν σκεφτεί κανείς οτι δρομολόγιο θα είχε ανά 15 λεπτά, οι οδηγοί θα έκαναν διάλλειμα 1 1/2 ώρα τουλάχιστον, άρα ως κάποιο σημείο ο αριθμός αυτός ήταν πλασματικός.
Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τόσο στους χρόνους διαδρομής όσο και στις πολλές άχρηστες γραμμές που κυκλοφορούσαν παράλληλα με το μετρό.
Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.
Συμφωνώ επίσης ότι είχαμε "ξεχειλωμένους" χρόνους διαδρομής. Θυμάμαι το 235 να έχει 75' ανά κατεύθυνση και ήθελε 10 οχήματα για να βγάλει 7,5λεπτο (που κι αυτό δεν χρειαζόταν). Η πραγματική ανάγκη του (10λεπτο) καλύπτεται με 6 οχήματα.
Το Α/Β7 που λές, ήταν άλλη μεγάλη αμαρτία. Ένα σωρό οχήματα που χάνονταν μεταξύ Ερυθραίας, Κάτω Κηφισιάς με χρόνο διαδρομής 1:35 ανά κατεύθυνση.
Άρα, ένα 20-25% περίπου των οχημάτων, ήταν όντως σπατάλη.
Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Και οπωσδήποτε, αναθεώρηση των δρομολογίων τις Κυριακές. Η πόλη κινείται και ζει, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει γραμμή καλύτερη από 20λεπτο.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(16-05-2018, 10:24 AM)Citaro Έγραψε: Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τ.......
Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.
.......
Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση. Το μεγάλο πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει, πέραν των οδηγών, είναι τα οχήματα. Δεν έχω τελειώσει την ανάλυση των οχημάτων που κατέγραψα, αλλά όπως προανέφερα, η ραχοκοκαλιά των κυκλοφορούντων οχημάτων φαίνεται να είναι τα Ν1, ενώ καινούργια οχήματα κάθονται. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια, όταν δεν διαφαίνεται διαγωνισμός για αγορά νέων;
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-05-2018, 11:29 AM)antonis Έγραψε: Το μεγάλο πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει, πέραν των οδηγών, είναι τα οχήματα. Δεν έχω τελειώσει την ανάλυση των οχημάτων που κατέγραψα, αλλά όπως προανέφερα, η ραχοκοκαλιά των κυκλοφορούντων οχημάτων φαίνεται να είναι τα Ν1, ενώ καινούργια οχήματα κάθονται. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια, όταν δεν διαφαίνεται διαγωνισμός για αγορά νέων;
Eδώ έχουμε κληρονομήσει αμαρτίες. Τα Iveco μπλέξανε με τα προβλήματα της σύμβασης του Κοντέλλη (φωτογραφικός διαγωνισμός). Τα Solaris θέλουν συντήρηση και βγήκαν ζημιάρικα (αλλά και οι Πολωνοί σιγά μη φέρουν ανταλλακτικά χωρίς λεφτά). Οι Volvo τα φάγανε τα ψωμιά τους.
Αντιθέτως, όπου κυκλοφορεί mercedes (είτε σε Ν1, είτε σε ΕΛΒΟ μορφή) το πράγμα συγκρατείται, προφανώς επειδή υπάρχει μεγάλο στοκ οχημάτων και τα ανταλλακτικά ταιριάζουν παντού (κοινώς, καννιβαλίζουμε και κυκλοφορούμε)
Τί θέλει να πει ο ποιητής ; Όταν ψωνίζουμε, κοιτάμε να αντέχει το μηχάνημα και να έχει συμβατότητα με τα άλλα ώστε να βρίσκουμε ανταλλακτικά. Δεν ήταν βλάκες όσοι οδηγοί παράγγειλαν επί ΣΕΠ τα (πανάκριβα τότε) Ν1. Ακόμη φοράνε τα γυαλιά σε όλους. Όταν έχεις 100 τέτοια, 100 αλλιώτικα και 50 παράξενα, αυτά παθαίνεις. Αλλά τι λέω, Ελληνικό Δημόσιο και να 'ναι καλά οι μίζες.
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-02-2013
Χθες βραδυ Ν1 στο 405 και στο 450!
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
19-05-2018, 01:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2018, 01:56 PM από Giannis.)
Το Neoplanάκι #364 κυκλοφορεί στα τοπικά Ελευσίνας, το πέτυχα σήμερα στο 861.
(19-05-2018, 10:10 AM)nikos2 Έγραψε: Χθες βραδυ Ν1 στο 405 και στο 450!
Ναι έχουν μεταφερθεί Ν1 στην Ανθούσα!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(19-05-2018, 01:55 PM)Giannis Έγραψε: Το Neoplanάκι #364 κυκλοφορεί στα τοπικά Ελευσίνας, το πέτυχα σήμερα στο 861.
Το 861 δρομολογείται με midi από την επαναλειτουργία του, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ισχύουν στην Αθηνών-Θηβών!
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Σήμερα κυκλοφορεί ένα Solaris Urbino 18 στο 421. Έχω πολύ καιρό να πετύχω νταλικοSolaris στην γραμμή αυτή.
Δημοσιεύσεις: 3.200
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
22-05-2018, 10:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2018, 10:54 PM από ecoj.)
(22-05-2018, 07:03 PM)Giannis Έγραψε: Σήμερα κυκλοφορεί ένα Solaris Urbino 18 στο 421. Έχω πολύ καιρό να πετύχω νταλικοSolaris στην γραμμή αυτή.
Και το 049 (που επίσης είχε καιρό να πάρει) έχει σήμερα Solaris μαζί με τα Ν2 και τα Irisbus Diesel που τελευταία κυριαρχούν στη γραμμή!
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
23-05-2018, 02:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-05-2018, 02:04 PM από antonis.)
Επανέρxομαι στο θέμα του αριθμού των οχημάτων που κυκλοφορούν, έτσι την προηγούμενη Δευτέρα 14-5 φαίνεται να κυκλοφορούσαν 66+36=102 Ν2, 73+49=122 Ν1 (Ελληνικό και Αγ. Δημ. δεν ξέρω αν κάποια Ν1 έχουν κωδικό σε άλλο αμαξοστάσιο πλην αυτών των 2), GN=105, AGORA S=113, URBINO18=44, BL7A=11, AGORA GNC=43, RENAULT AGORA 15+11=26, CITELIS=114.
|