Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
#61
Σε κάποια πράγματα έχουν αλλάξει συγκοινωνιακά δεδομένα. Κάποτε (2005) το 608 είχε χρόνο δρομολογίου 90' ανά κατέυθυνση και σταθερά 6' στην αιχμή και έβγαινε με peak στα 32 οχήματα. Σήμερα έχει 75' ανά κατεύθυνση και μικρότερη πρωινή αιχμή στα 6,5' που μετά τις 8:00 γίνεται 8'. Ως εκ τούτου δρομολογείται για πολύ μικρό διάστημα με 24 οχήματα, από τα οποία συνήθως μένουν περίπου 21 για το μεγαλύτερο διάστημα της μέρας. Κάπως έτσι είναι -35% τα οχήματα της γραμμής, χωρίς τραγικά αποτελέσματα για τους επιβάτες. Εκεί που έχει γίνει πάρτυ είναι τα ΣΚ, εκεί σε όλες τις γραμμές έχουν κλάψει μανούλες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#62
(15-05-2018, 07:21 PM)antonis Έγραψε: Επίσης να μην μπερδεύουμε τα οχήματα που ήταν έξω με τα οχήματα που κυκλοφορούσαν στην πραγματικότητα.. Για παράδειγμα θυμάμαι περί το 2002-3 Σάββατο πρωί στην Κάνιγγος να κάθονται 6-7 Vanhool, είχε γεμίσει ο δρόμος και τα πάρκαραν πάνω στην πλατεία! Αν σκεφτεί κανείς οτι δρομολόγιο θα είχε ανά 15 λεπτά, οι οδηγοί θα έκαναν διάλλειμα 1 1/2 ώρα τουλάχιστον, άρα ως κάποιο σημείο ο αριθμός αυτός ήταν πλασματικός.

Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τόσο στους χρόνους διαδρομής όσο και στις πολλές άχρηστες γραμμές που κυκλοφορούσαν παράλληλα με το μετρό.

Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.

Συμφωνώ επίσης ότι είχαμε "ξεχειλωμένους" χρόνους διαδρομής. Θυμάμαι το 235 να έχει 75' ανά κατεύθυνση και ήθελε 10 οχήματα για να βγάλει 7,5λεπτο (που κι αυτό δεν χρειαζόταν). Η πραγματική ανάγκη του (10λεπτο) καλύπτεται με 6 οχήματα.
Το Α/Β7 που λές, ήταν άλλη μεγάλη αμαρτία. Ένα σωρό οχήματα που χάνονταν μεταξύ Ερυθραίας, Κάτω Κηφισιάς με χρόνο διαδρομής 1:35 ανά κατεύθυνση.
Άρα, ένα 20-25% περίπου των οχημάτων, ήταν όντως σπατάλη.

Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Και οπωσδήποτε, αναθεώρηση των δρομολογίων τις Κυριακές. Η πόλη κινείται και ζει, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει γραμμή καλύτερη από 20λεπτο.
#63
(16-05-2018, 10:24 AM)Citaro Έγραψε: Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τ.......

Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.
.......
Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Το μεγάλο πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει, πέραν των οδηγών, είναι τα οχήματα. Δεν έχω τελειώσει την ανάλυση των οχημάτων που κατέγραψα, αλλά όπως προανέφερα, η ραχοκοκαλιά των κυκλοφορούντων οχημάτων φαίνεται να είναι τα Ν1, ενώ καινούργια οχήματα κάθονται. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια, όταν δεν διαφαίνεται διαγωνισμός για αγορά νέων;
#64
(16-05-2018, 11:29 AM)antonis Έγραψε: Το μεγάλο πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει, πέραν των οδηγών, είναι τα οχήματα. Δεν έχω τελειώσει την ανάλυση των οχημάτων που κατέγραψα, αλλά όπως προανέφερα, η ραχοκοκαλιά των κυκλοφορούντων οχημάτων φαίνεται να είναι τα Ν1, ενώ καινούργια οχήματα κάθονται. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια, όταν δεν διαφαίνεται διαγωνισμός για αγορά νέων;

Eδώ έχουμε κληρονομήσει αμαρτίες. Τα Iveco μπλέξανε με τα προβλήματα της σύμβασης του Κοντέλλη (φωτογραφικός διαγωνισμός). Τα Solaris θέλουν συντήρηση και βγήκαν ζημιάρικα (αλλά και οι Πολωνοί σιγά μη φέρουν ανταλλακτικά χωρίς λεφτά). Οι Volvo τα φάγανε τα ψωμιά τους.

Αντιθέτως, όπου κυκλοφορεί mercedes (είτε σε Ν1, είτε σε ΕΛΒΟ μορφή) το πράγμα συγκρατείται, προφανώς επειδή υπάρχει μεγάλο στοκ οχημάτων και τα ανταλλακτικά ταιριάζουν παντού (κοινώς, καννιβαλίζουμε και κυκλοφορούμε)

Τί θέλει να πει ο ποιητής ; Όταν ψωνίζουμε, κοιτάμε να αντέχει το μηχάνημα και να έχει συμβατότητα με τα άλλα ώστε να βρίσκουμε ανταλλακτικά. Δεν ήταν βλάκες όσοι οδηγοί παράγγειλαν επί ΣΕΠ τα (πανάκριβα τότε) Ν1. Ακόμη φοράνε τα γυαλιά σε όλους. Όταν έχεις 100 τέτοια, 100 αλλιώτικα και 50 παράξενα, αυτά παθαίνεις. Αλλά τι λέω, Ελληνικό Δημόσιο και να 'ναι καλά οι μίζες.
#65
Χθες βραδυ Ν1 στο 405 και στο 450!
#66
Το Neoplanάκι #364 κυκλοφορεί στα τοπικά Ελευσίνας, το πέτυχα σήμερα στο 861.

(19-05-2018, 10:10 AM)nikos2 Έγραψε: Χθες βραδυ Ν1 στο 405 και στο 450!

Ναι έχουν μεταφερθεί Ν1 στην Ανθούσα!
#67
(19-05-2018, 01:55 PM)Giannis Έγραψε: Το Neoplanάκι #364 κυκλοφορεί στα τοπικά Ελευσίνας, το πέτυχα σήμερα στο 861.

Το 861 δρομολογείται με midi από την επαναλειτουργία του, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ισχύουν στην Αθηνών-Θηβών!
#68
Σήμερα κυκλοφορεί ένα Solaris Urbino 18 στο 421. Έχω πολύ καιρό να πετύχω νταλικοSolaris στην γραμμή αυτή.
#69
(22-05-2018, 07:03 PM)Giannis Έγραψε: Σήμερα κυκλοφορεί ένα Solaris Urbino 18 στο 421. Έχω πολύ καιρό να πετύχω νταλικοSolaris στην γραμμή αυτή.

Και το 049 (που επίσης είχε καιρό να πάρει) έχει σήμερα Solaris μαζί με τα Ν2 και τα Irisbus Diesel που τελευταία κυριαρχούν στη γραμμή!
#70
Επανέρxομαι στο θέμα του αριθμού των οχημάτων που κυκλοφορούν, έτσι την προηγούμενη Δευτέρα 14-5 φαίνεται να κυκλοφορούσαν 66+36=102 Ν2, 73+49=122 Ν1 (Ελληνικό και Αγ. Δημ. δεν ξέρω αν κάποια Ν1 έχουν κωδικό σε άλλο αμαξοστάσιο πλην αυτών των 2), GN=105, AGORA S=113, URBINO18=44, BL7A=11, AGORA GNC=43, RENAULT AGORA 15+11=26, CITELIS=114.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 860 109.767 14 λεπτά πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 97.188 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.586 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 284.153 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 174.138 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.920 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 459.011 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.473 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 706.614 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 50.131 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)