Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
12-09-2016, 08:08 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 08:16 AM από GeorgIrisbus.)
Καλημέρα σε όλους... Βοηθήστε με καταλάβω κάτι έστειλε ο Πειραιάς και ο Βοτανικος οχήματα στην Πλακεντίας?
Βλέπω αυτή τη στιγμή...
301 με το 255 και 281 του Πειραιά
301Β 371 Βοτανικου
306 280 Πειραιά και 307 Βοτανικου
307 336 336 358 Βοτανικου και 269 Πειραιά
Ή απλά τα έπαιξε η τηλεματική?
(12-09-2016, 08:08 AM)meganium Έγραψε: Καλημέρα σε όλους... Βοηθήστε με καταλάβω κάτι έστειλε ο Πειραιάς και ο Βοτανικος οχήματα στην Πλακεντίας?
Βλέπω αυτή τη στιγμή...
301 με το 255 και 281 του Πειραιά
301Β 371 Βοτανικου
306 280 Πειραιά και 307 Βοτανικου
307 336 336 358 Βοτανικου και 269 Πειραιά
Ή απλά τα έπαιξε η τηλεματική?
Χαχαχα τελικά όντως έχει τσιμεντολιθο το 306 ωραία φάση πως και έτσι έβαλαν μυαλό και πρώτη φορά άκουσα τις στάσεις στο 306
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. Τώρα που έχουμε επιβεβαίωση περι της παρουσίας Neoplan σε γραμμές της Ανθούσας και δια γυμνού οφθαλμού, έχουμε εικόνα για το αν τα οχήματα αυτά έχουν "μεταναστεύσει" εκεί ή θα κάνουν ταξίδια από τη μία άκρη της Αθήνας, στην άλλη;
Δημοσιεύσεις: 515
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Επισης solaris Ελληνικου στα τοπικα κηφισιας
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(12-09-2016, 09:16 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. Τώρα που έχουμε επιβεβαίωση περι της παρουσίας Neoplan σε γραμμές της Ανθούσας και δια γυμνού οφθαλμού, έχουμε εικόνα για το αν τα οχήματα αυτά έχουν "μεταναστεύσει" εκεί ή θα κάνουν ταξίδια από τη μία άκρη της Αθήνας, στην άλλη;
Ε, δεν φαντάζομαι να έχουν βάλει Πειραιώτες οδηγούς και οχήματα του Α/Σ Πειραιά να τρέχουν στην ... Αρβανιτιά για να κάνουν δρομολόγια. Το πιό λογικό είναι ότι, αφού κατάλαβαν ότι τα midi είναι κατάλληλα για πολλές γραμμές της Ανθούσας, να μετακόμισαν μερικά προς το οικείο αμαξοστάσιο.
Ίσως να γίνεται και εν όψει των γενικότερων ανακατατάξεων οχημάτων που θα πρέπει να γίνουν αργά η γρήγορα, αφού τα 12μετρα 0405Ν1 φτάνουν στο τέλος της επιτρεπόμενης χρήσης τους και αντικαταστάτες δεν έχουμε. Συνεπώς, θα δούν ποιές γραμμές μπορούν να τρέξουν με midi (η μισή Ανθούσα) ώστε να αρχίσουν τον ανασχεδιασμό.
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
12-09-2016, 11:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 12:08 PM από tomasxouliaras.)
(12-09-2016, 07:46 AM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Αλλαγές για καθημερινες του Χειμερινου
036: απο Βοτανικο σε Βοτανικός - Ανθούσα
049: απο Π. Ραλη σε Βοτανικός - Π. Ραλλη
051: από Βοτανικό σε Π. Ραλλη
203: από Ανθούσα σε Ελληνικό
204: από Ανθούσα σε Ελληνικό
230: από Ελληνικό σε Βοτανικο
301: από Ανθούσα σε Πειραια
301Β: από Ανθούσα σε Βοτανικο
304: από Ελληνικό σε Ελληνικό - Ανθουσα
305: από Ελληνικό σε Ελληνικό - Ανθούσα
411: από Ανθούσα σε Βοτανικό.
421: από Λιόσια - Ανθούσα σε Ραλλη - Ανθούσα
608: Πήρε τις πιο πολλές βάρδιες το Ελληνικό
Α1: από Ράλλη σε Πειρια - Ελληνικο
Β1: από Πειραιά σε Ελληνικό
Β5: από Ράλλη - Ανθούσα σε Ράλλη.
??? Επίσης η εφαρμογή εμφανίζει την volvo #195 στο Γ9 σταματημενη στις Αχαρνές εννοείτε πως πρέπει να είναι όχημα του Α/Β10
Το διπορτο #735 στα 622/815.
Το citelis #9006 στο Α5.
Επίσης:
201: Από Ελληνικό στο Μπραχάμι
206: Μερικές βάρδιες από Ελληνικό
209: Από Βοτανικό στο Ελληνικό
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
12-09-2016, 12:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 12:04 PM από NEOPLAN N4007.)
(12-09-2016, 11:36 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Επίσης:
201: Από Ελληνικό στο Μπραχάμι
206: Μερικές βάρδιες από Ελληνικό
Όντως ξέχασα ξέχασα να τα γράψω...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-09-2016, 10:28 AM)Citaro Έγραψε: Ίσως να γίνεται και εν όψει των γενικότερων ανακατατάξεων οχημάτων που θα πρέπει να γίνουν αργά η γρήγορα, αφού τα 12μετρα 0405Ν1 φτάνουν στο τέλος της επιτρεπόμενης χρήσης τους και αντικαταστάτες δεν έχουμε. Συνεπώς, θα δούν ποιές γραμμές μπορούν να τρέξουν με midi (η μισή Ανθούσα) ώστε να αρχίσουν τον ανασχεδιασμό.
Δεν νομίζω ότι θα αποσύρουν άμεσα τα Ν1 όταν αρχίζουν και τους βάζουν μηχανήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο (σε Ν1 Βοτανικού προς το παρόν). Μάλλον οι παραπάνω ανακατατάξεις έχουν σχέση με το (κλείσιμο?) του Ελληνικού.
Αυτό όμως που μου κάνει περισσότερο εντύπωση είναι τα Solaris του Ελληνικού στα Τοπικά Κηφισιάς! Πώς βρήκε το Ελληνικό τόσους επιπλέον οδηγούς όταν από ότι βλέπω δεν έχει αφήσει βάρδιες σε κάποια γραμμή του (αντίθετα πρέπει να πήρε κάτι καθώς το 227 νομίζω είναι πλεον ολόκληρο στο ΑΜ ΕΛΛ);
(12-09-2016, 11:36 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Επίσης:
201: Από Ελληνικό στο Μπραχάμι
206: Μερικές βάρδιες από Ελληνικό
209: Από Βοτανικό στο Ελληνικό
Ακριβώς όπως πέρσι. Το 206 είναι 4-2 ΑΜ ΕΛΛ-ΑΜ ΜΠΡ.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
12-09-2016, 12:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 12:59 PM από GeorgIrisbus.)
(12-09-2016, 09:16 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. Τώρα που έχουμε επιβεβαίωση περι της παρουσίας Neoplan σε γραμμές της Ανθούσας και δια γυμνού οφθαλμού, έχουμε εικόνα για το αν τα οχήματα αυτά έχουν "μεταναστεύσει" εκεί ή θα κάνουν ταξίδια από τη μία άκρη της Αθήνας, στην άλλη;
Μόλις έμαθα σχετικά με το τι γίνεται μετά από επικοινωνία με ένα πολύ καλό οδηγό...
Βρέθηκε τρόπος και έγινε εγκατάσταση αντλιας πετρελαίου στην Ανθουσα και έτσι μπόρεσαν να μεταφέρουν οχήματα πετρελαίου εκεί. Σταδιακά μου είπε θα έρθουν και άλλα για να δρομολογουνται αποκλειστικά σε γραμμές που θέλουν πχ midi και σιγά σιγά θα έρθουν και νταλικες για να μπαίνουν στις Λουτσες και να μην κάνουν τόσα κενά χιλιόμετρα μέχρι το Ελληνικό.
Οι οδηγοί είναι Ανθουσιωτες και τα οχήματα θα είναι μόνιμα Ανθουσα (φαντάζομαι ίσως κάπως όπως και τα citelis).
Επίσης μου είπε ότι η Ανθουσα έχει κάπου 330 γκαζιερες και λειτουργούν οι 110 και ότι θέλουν όσο γίνεται να αφήνουν τα Renault σε γραμμές που δεν έχουν πολλές ανωφερειες γιατί τα έχουν φτυσει τελείως.
Για τα τοπικά Κηφισίας εικαζω μήπως αφού ήρθαν οχήματα Βοτανικου στην Ανθουσα μήπως πήρε ο Βοτανικος οχήματα solaris από το ελληνικό για να καλύψει τις γραμμές του?
Δημοσιεύσεις: 12
Θέματα: 0
Εγγραφή: 04-03-2016
12-09-2016, 02:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 07:08 PM από N1Ellinikou.)
καταρχας καλησπερα φιλε μολις μιλησα μεσω τηλεφωνου με τον υπευθυνο του ελληνικου και μου ειπε οτι η μεταφορα των GN απο ελληνικο στην ανθουσα δεν θα γινει τελικα επειδη το ελληνικο δεν θελει να χασει τα GN και τα Solaris αρα ο οδηγος σου φιλε εκανε λαθος που σου ειπε οτι θα μεταφερθουν απο ελληνικο ανθουσα
[edit mod] Η χρήση greeklish δεν επιτρέπεται
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
12-09-2016, 02:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2016, 07:08 PM από N1Ellinikou.)
(12-09-2016, 02:32 PM)konstadinos Έγραψε: καταρχας καλησπερα φιλε μολις μιλησα μεσω τηλεφωνου με τον υπευθυνο του ελληνικου και μου ειπε οτι η μεταφορα των GN απο ελληνικο στην ανθουσα δεν θα γινει τελικα επειδη το ελληνικο δεν θελει να χασει τα GN και τα Solaris αρα ο οδηγος σου φιλε εκανε λαθος που σου ειπε οτι θα μεταφερθουν απο ελληνικο ανθουσα
Γνωρίζεις αν έχουν μεταφερθεί Solaris 8,6 στο Βοτανικό ή πήρε βάρδιες το Ελληνικό στα Τοπικά Κηφισιάς;
Επιπλέον, για τις GN σε περίπτωση που κλείσει το Ελληνικό τους επόμενους μήνες λογικά κάποιες πρέπει να πάνε και Ανθούσα καθώς στην Ράλλη, ακόμα και αν φύγουν όλα τα Ν2, δεν χωράνε όλες.