Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Στο Α13 εθεάθη Volvo σήμερα! Δεν εθεάθη το νούμερο αλλά στη τηλεματική δείχνει την #213 και τη #225 οπότε πιθανόν ήταν μία από αυτές.
Μήπως το ''40665'' ήταν τηλεματική εγκατεστημένη στο Ν2 #665 και μετά το έβγαλαν και το έβαλαν σε κάποια γκαζιέρα;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-06-2016, 11:17 AM)ecoj Έγραψε: Στο Α13 εθεάθη Volvo σήμερα! Δεν εθεάθη το νούμερο αλλά στη τηλεματική δείχνει την #213 και τη #225 οπότε πιθανόν ήταν μία από αυτές.
Μήπως το ''40665'' ήταν τηλεματική εγκατεστημένη στο Ν2 #665 και μετά το έβγαλαν και το έβαλαν σε κάποια γκαζιέρα;
Λογικά αυτές οι 2 θα μένουν μετά τις 9 που δεν έχει Μετρό. Αντίθετα, το Ελληνικό κλασικά έχει βγάλει όλο το Α3 με GN...
Μάλλον κάτι τέτοιο έγινε αν και το Ν2 #665 νομίζω ότι κυκλοφορεί κανονικά.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τρία Citelis σήμερα στα Ιλίσια, τα 9001, 9005 & 9006.
Επίσης είχα την εντύπωση ότι το 605 έβγαινε αποκλειστικά με Neoplan, αλλά σήμερα τα Solaris #136 και #82 με διέψευσαν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(15-06-2016, 09:06 PM)nikos1991 Έγραψε: Τρία Citelis σήμερα στα Ιλίσια, τα 9001, 9005 & 9006.
Επίσης είχα την εντύπωση ότι το 605 έβγαινε αποκλειστικά με Neoplan, αλλά σήμερα τα Solaris #136 και #82 με διέψευσαν. Όπως το βλέπω εγώ το βραβείο ''αποκλειστικά Neoplan'' θα το δώσουμε στα 701 και 705!
( 704 δεν το βάζω λόγω της βάρδιας με το 12μ)
Τα Citelis της Ανθούσας μοιάζει να μοιράζονται μεταξύ 220/ 221 και 036!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
- Στο Α13 σήμερα η Volvάρα 188, μέσα στα Ν2 που είδα..
- Το 605 έχει πολύ συχνά Solaris, ακόμη και καθημερινές.
- Αποκλειστικά Solaris και με εντολή του Γρ.Κίνησης του ΑΜ ΒΟΤ υπό όποιες συνθήκες είναι μόνο τα Τ.ΛΙΟ (709/749) εδώ και χρόνια (μόνο τους 3 πρώτους μήνες από την 1/10/2010 που ανέλαβαν τις γραμμές είχαν Solaris - μαζί με το 746 - και έπειτα από αρκετές επιθέσεις σταμάτησαν)
- Τα Citelis του ΑΜ ΑΝΘ μπαίνουν στο 036 μετά από επανειλλημένες αναφορές οδηγών του AM ANΘ για την μη καταλληλότητα των λοιπών τύπων οχημάτων για την γραμμή λόγω επικινδυνότητας (βέβαια, όταν το είχε το ΑΜ ΒΟΤ με Midi , VanHool και Neoplan που ήταν ακόμη χειρότερα, δεν κάναν παράπονα οι οδηγοί του..)
- Την Πέμπτη που μας πέρασε, εμφανίστηκε το Ν1 275 στο 224!!
- Το 665 του ΑΜ ΡΑΛ κυκλοφορεί κανονικά, προχτές ήταν στο Β9.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
16-06-2016, 12:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-06-2016, 12:12 AM από Citaro.)
(15-06-2016, 11:22 PM)MrVanHool Έγραψε: - Τα Citelis του ΑΜ ΑΝΘ μπαίνουν στο 036 μετά από επανειλλημένες αναφορές οδηγών του AM ANΘ για την μη καταλληλότητα των λοιπών τύπων οχημάτων για την γραμμή λόγω επικινδυνότητας (βέβαια, όταν το είχε το ΑΜ ΒΟΤ με Midi , VanHool και Neoplan που ήταν ακόμη χειρότερα, δεν κάναν παράπονα οι οδηγοί του..)
Σχετικά με τα Citelis και την Ανθούσα, πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν όλα (εκτός από τα έξι που, αν θυμάστε, δόθηκαν για το 302) στα Άνω Λιόσια και να διαλύονται σε γραμμές υποβαθμισμένων περιοχών με κακό οδικό δίκτυο και επιθέσεις σε λεωφορεία, την ώρα που έχουν αφήσει την Ανθούσα να σηκώνει βαρύτατες γραμμές (220/1, 304/5) με ερείπια.
Σήμερα ήμασταν στο φανάρι του Χίλτον στη σειρά τρείς γκαζιέρες πρώτης γενιάς : Το 7028 στο Α5, το 7143 στο 220 και το 7117 στο 221. Όταν άναψε πράσινο, η εκκίνηση θύμισε κάτο από ράλι ... σαλιγκαριών ! Τέτοιο σύρσιμο και μάλιστα στην ευθεία. Το δε 7143 που ήμουν μέσα, ήταν τόσο ψωφάλογο που την ανηφόρα μεταξύ 1ης και 2ης Ιλισίων την έβγαλε με ταχύτητα πεζού, τη δε ανηφόρα πριν το τέρμα (8η - 9η Ιλισίων) απορώ πώς κατάφερε και την πήρε, και μάλιστα σχεδόν άδειο από κόσμο. Όχι βέβαια ότι τα Iris είναι καλύτερα.
Θα πρέπει, εαν δεν γίνει καμιά ανακατάταξη αμαξοστασίων, τουλάχιστον το 220/1, που έχει πολύ βάρος από κόσμο αλλά και πολύ δύσκολο ανάγλυφο, να δρομολογηθεί συνολικά με Citelis. Aς ανταλλάξουν για το λόγο αυτό άλλα 10 οχήματα από τα Λιόσια και να τους στείλουν δέκα Renault. Τόσο δύσκολο είναι;; Να χωράει κανένας επιβάτης παραπάνω και να βγαίνει το δρομολόγιο σε νορμάλ χρόνους.
Υπό την έννοια αυτή, έχουν δίκιο να μη θέλουν γκαζιέρες στο 036. Πώς να ανεβούν τα Τουρκοβούνια χωρίς να τσουλήσουν προς τα πίσω ;;Όσο για τα VanHool , ήταν μπο@ρδέλα στα τελευταία τους, αλλά η ροπή τους δεν είχε και το χάλι των γκαζιέρων. Αργούσε να ανεβεί αλλά δεν φοβόσουν μη σου μείνει. Οι μαούνες Νεοπλάν τί ακριβώς πρόβλημα είχαν;; Μια χαρά τις θυμάμαι και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τις διώξανε τόσο νωρίς.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(16-06-2016, 12:07 AM)Citaro Έγραψε: Σχετικά με τα Citelis και την Ανθούσα, πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν όλα (εκτός από τα έξι που, αν θυμάστε, δόθηκαν για το 302) στα Άνω Λιόσια και να διαλύονται σε γραμμές υποβαθμισμένων περιοχών με κακό οδικό δίκτυο και επιθέσεις σε λεωφορεία, την ώρα που έχουν αφήσει την Ανθούσα να σηκώνει βαρύτατες γραμμές (220/1, 304/5) με ερείπια.
Σήμερα ήμασταν στο φανάρι του Χίλτον στη σειρά τρείς γκαζιέρες πρώτης γενιάς : Το 7028 στο Α5, το 7143 στο 220 και το 7117 στο 221. Όταν άναψε πράσινο, η εκκίνηση θύμισε κάτο από ράλι ... σαλιγκαριών ! Τέτοιο σύρσιμο και μάλιστα στην ευθεία. Το δε 7143 που ήμουν μέσα, ήταν τόσο ψωφάλογο που την ανηφόρα μεταξύ 1ης και 2ης Ιλισίων την έβγαλε με ταχύτητα πεζού, τη δε ανηφόρα πριν το τέρμα (8η - 9η Ιλισίων) απορώ πώς κατάφερε και την πήρε, και μάλιστα σχεδόν άδειο από κόσμο. Όχι βέβαια ότι τα Iris είναι καλύτερα.
Θα πρέπει, εαν δεν γίνει καμιά ανακατάταξη αμαξοστασίων, τουλάχιστον το 220/1, που έχει πολύ βάρος από κόσμο αλλά και πολύ δύσκολο ανάγλυφο, να δρομολογηθεί συνολικά με Citelis. Aς ανταλλάξουν για το λόγο αυτό άλλα 10 οχήματα από τα Λιόσια και να τους στείλουν δέκα Renault. Τόσο δύσκολο είναι;; Να χωράει κανένας επιβάτης παραπάνω και να βγαίνει το δρομολόγιο σε νορμάλ χρόνους.
Υπό την έννοια αυτή, έχουν δίκιο να μη θέλουν γκαζιέρες στο 036. Πώς να ανεβούν τα Τουρκοβούνια χωρίς να τσουλήσουν προς τα πίσω ;;Όσο για τα VanHool , ήταν μπο@ρδέλα στα τελευταία τους, αλλά η ροπή τους δεν είχε και το χάλι των γκαζιέρων. Αργούσε να ανεβεί αλλά δεν φοβόσουν μη σου μείνει. Οι μαούνες Νεοπλάν τί ακριβώς πρόβλημα είχαν;; Μια χαρά τις θυμάμαι και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τις διώξανε τόσο νωρίς. Σωστος! Μάλιστα απ τα 200 σιτελις καμια 50αρια δεν καθονται σιγουρα;
Το ιδιο γινοταν και πριν καποια χρόνια οταν η Ανθουσα ειχε αναλάβει το 250. Οι γκαζιερες δεν ανεβαιναν με τιποτα την ανηφορα πριν τη ΣΘΕ γι αυτο και είχε ξαναπαει Βοτανικό.
Επίσης πλεον το 250 σχεδον καθημερινα με 3 αμαξια το πρωι και 2 το απογευμα και πλεον στεκεται ανετα με 12μετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-06-2016, 11:22 PM)MrVanHool Έγραψε: - Αποκλειστικά Solaris και με εντολή του Γρ.Κίνησης του ΑΜ ΒΟΤ υπό όποιες συνθήκες είναι μόνο τα Τ.ΛΙΟ (709/749) εδώ και χρόνια (μόνο τους 3 πρώτους μήνες από την 1/10/2010 που ανέλαβαν τις γραμμές είχαν Solaris - μαζί με το 746 - και έπειτα από αρκετές επιθέσεις σταμάτησαν)
Έχω την εντύπωση ότι πλέον έχει βγει εντολή για αποκλειστική δρομολόγηση Neoplan και στα 701/4/5. Είναι πάνω από δύο μήνες που έχει να εμφανιστεί Solaris.
(15-06-2016, 11:22 PM)MrVanHool Έγραψε: - Τα Citelis του ΑΜ ΑΝΘ μπαίνουν στο 036 μετά από επανειλλημένες αναφορές οδηγών του AM ANΘ για την μη καταλληλότητα των λοιπών τύπων οχημάτων για την γραμμή λόγω επικινδυνότητας (βέβαια, όταν το είχε το ΑΜ ΒΟΤ με Midi , VanHool και Neoplan που ήταν ακόμη χειρότερα, δεν κάναν παράπονα οι οδηγοί του..)
Το ΠΑΜΕ Αστικών Συγκοινωνιών διαμαρτυρόταν για τις γκαζιέρες στο 036. Βέβαια η δικαιολογία περί ολισθηρότητας των γκαζιέρων ήταν γελοία, λες και τα υπόλοιπα οχήματα δεν γλιστράνε... Παρόλα αυτά ακόμα μπαίνουν και Agora CNG στην γραμμή.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-06-2016, 12:44 AM)georgio Έγραψε: Σωστος! Μάλιστα απ τα 200 σιτελις καμια 50αρια δεν καθονται σιγουρα;
Το ιδιο γινοταν και πριν καποια χρόνια οταν η Ανθουσα ειχε αναλάβει το 250. Οι γκαζιερες δεν ανεβαιναν με τιποτα την ανηφορα πριν τη ΣΘΕ γι αυτο και είχε ξαναπαει Βοτανικό.
Επίσης πλεον το 250 σχεδον καθημερινα με 3 αμαξια το πρωι και 2 το απογευμα και πλεον στεκεται ανετα με 12μετρα.
Μη βάζεις ιδέες για το 250! Από τότε που πήρε αρθρωτά έγινε γραμμή. Ίσως τώρα το καλοκαίρι που δεν έχει μαθήματα να του κάνουν και τα 12μετρα, αλλά και πάλι είναι επισφαλές γιατί η εξεταστική είναι σε εξέλιξη και σε συγκεκριμένες ώρες μπορεί να πετύχεις μπουλούκια που ανεβαίνουν να γράψουν. Οσο για τον αριθμό των οχημάτων, όσο αυτά έχουν GPS και τα πιάνει η τηλεματική, μικρό το κακό διότι τα παρακολουθείς και δεν στήνεσαι άσκοπα.
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
|