Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(18-05-2016, 01:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, αν και ανήκει στα λεωφορεία, ενδιαφέρον θα είχε αν θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αρθρωτά στα 220/1 και 732. Ειδικά, στο 2ο θυμάμαι είχαν μπει Δεινόσαυροι, ως 214 όμως.
Στο 220/1 με τίποτα. Δεν στρίβουν :
α) γωνία Κολοκοτρώνη/Εθν. Αντιστάσεως σε άνοδο/κάθοδο
β) Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου στην κάθοδο 220
γ) Ούλωφ Πάλμε/Γρ. Αυξεντίου στην άνοδο 221
δ) Νυμφαίου/Ιλισίων στην άνοδο 220
κ επίσης δεν χωράνε να διασταυρωθούν σε όλο το μήκος της διαδρομής από 5η Ιλισίων μέχρι Τέρμα. Καλό θα ήταν αλλά ..δεν.
Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Για αρθρωτά τρόλεϊ στις γραμμές 2-4 να πως ό,τι θα έχουν πρόβλημα καθώς δε θα χωρούν το μεν 4 στην Πλατεία Πλαστήρα για ν ανέβει την Ευφράνορος και το 2 στη στροφή Υμηττού και Ευτυχίδου (προς Καισαριανή) καθώς επίσης και στη στροφή Φρύνης και Φιλολάου.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Στο 220/1 ακόμη και αν λύσουμε όλα τα θέματα με τις στροφές που αναφέρει ο Citaro (που δεν λύνονται σήμερα), έχουμε επιπλέον την αναστροφή στην Αφετηρία όπου από τοίχο σε τοίχο είναι 19m, όταν ακόμα και το Λιοντάρι που θεωρείται από τις χειρότερες αναστροφές και αναστρέφει το 843 είναι 33m. Και τέλος στη γωνία Κολοκοτρώνη / Εθν. Αντιστάσεως συμβαίνουν αρκετές φορές μέσα στη μέρα μανούβρες αν συναντηθεί ανερχόμενο και κατερχόμενο λεωφορείο. Αν μπει αρθωτό δεν είναι σίγουρος ότι μπορεί να κάνει οπισθογωνία.
Πάντως αν το επέτρεπαν οι συνθήκες το 220/1 θα ήταν από τις πρώτες γραμμές που χρειάζονται αρθρωτό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
19-05-2016, 10:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2016, 10:09 AM από pvuccino.)
(18-05-2016, 12:36 PM)Citaro Έγραψε: Όταν μπήκε Δεινόσαυρος (δοκιμαστικός από Θεσ/νίκη μάλιστα) γράφαμε το έτος 1978 και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν μετρημένα στα δάχτυλα και επιπλέον, ήταν το μισό σε πλάτος απ' οτι σήμερα.
Εννοείς ότι ο δεινόσαυρος ήταν μισός σε πλάτος από τα σημερινά οχήματα; Περίεργο μου φαίνεται, γιατί στη φάτσα ίδια μου φαίνονται πάνω-κάτω... Εκτός κι αν εννοείς το μήκος και όχι το πλάτος! Αν πχ ο δεινόσαυρος ήταν 16μετρο και όχι 18μετρο, αυτό ναι το πιστεύω. Άλλωστε και τα Ikarus ήταν 11μετρα και γι' αυτό χωρούσαν σε σημεία που σήμερα με τα 12μετρα είναι απρόσιτα...
(18-05-2016, 01:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν το θεωρώ απίθανο να χωράει κανονικά 18μετρο στην διαδρομή των 2/4. Στην Κυψέλη δεν έχει ιδιαίτερα δύσκολες στροφές και αμά υπάρχει κάπου πρόβλημα μπορούν να τοποθετηθούν επιπλέον κολωνάκια. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν άλλα 18μετρα τρόλεϊ και αν υπάρξει κάποιο πλεόνασμα πρέπει να μπουν στο 3 ή αν τοπικοποιηθεί το Α13 στο 12. Ίσως, μόνο τα ΣΚ μπορούν να δρομολογηθούν 18μετρα στα 2/4.
Επίσης, αν και ανήκει στα λεωφορεία, ενδιαφέρον θα είχε αν θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αρθρωτά στα 220/1 και 732. Ειδικά, στο 2ο θυμάμαι είχαν μπει Δεινόσαυροι, ως 214 όμως.
Καλά το ξέρω ότι δεν υπάρχουν αρθρωτά. Έτσι κι αλλιώς φιλολογικά το λέω...
Και το 214 νομίζω όταν έπαιρνε δεινόσαυρο, δεν είχε το κυκλάκι πάνω στη Μακαρίου στη Ζωοδόχο Πηγή...
(18-05-2016, 03:47 PM)sbav-80 Έγραψε: Για αρθρωτά τρόλεϊ στις γραμμές 2-4 να πως ό,τι θα έχουν πρόβλημα καθώς δε θα χωρούν το μεν 4 στην Πλατεία Πλαστήρα για ν ανέβει την Ευφράνορος και το 2 στη στροφή Υμηττού και Ευτυχίδου (προς Καισαριανή) καθώς επίσης και στη στροφή Φρύνης και Φιλολάου.
Για το 2 δε μίλησα καν, το ξέρω ότι δε χωράει στο Παγκράτι. Το 4 όμως δεν ξέρω... μπορεί και να χωράει στην Πλ.Πλαστήρα.
Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Διατηρώ τις αμφιβολίες μου και για την Πλ. Πλαστήρα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ακόμα και τώρα το τρόλεϋ ζορίζεται αρκετά να περάσει.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Και σήμερα φάλαινες στον άσσο, η 6108! Και το 7034 στην 11 σημερα, ενώ στις 1740 κατέβαινε την Πατησιων με "Ζάππειο"!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Αποκλειστική δρομολόγηση του άσσου (1) με φάλαινες σήμερα. Οπότε άλλαξε η δρομολόγηση και περάσανε γενική πολλές!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-01-2016
Το 7095 στην 11 σήμερα. Γνωρίζετε για ποιο λόγο δρομολογειται 7000αρο σε γραμμή του Κόκκινου Μυλου;
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
Το 18μετρο Neoplanακι #9005 στο 11!
Τι άλλες εκπλήξεις θα δούμε σήμερα?
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(29-07-2016, 01:51 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Το 18μετρο Neoplanακι #9005 στο 11!
Τι άλλες εκπλήξεις θα δούμε σήμερα?
Η προμετωπίδα που έχει ένα τρόλεϊ δεν είναι πάντα ενδεικτική της γραμμές που έχει δρομολογηθεί. Σε ποιο σημείο το είδες;