12-05-2016, 08:11 PM
(12-05-2016, 07:24 PM)georgio Έγραψε: Πότε είχε 7 GN το Α3; Συνήθως ειναι όλο με Ν1
και μπορει να χει 1-2 GN.
Όπως εχω καταλάβει το Α3 τελικως όντως δεν εχει αλλάξει κυκλωμα (ή έχουν αλλαξει λιγες βαρδιες) υπάρχει εντολή να βγαίνει με Ν1. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμα βγαίνει και καμια GN.
Αυτό με την "περιεργη" δρομολόγηση ισχύει κατα κορον στο 237 το οποίο πρέπει σίγουρα να έχει κάποιες βάρδιες και στο Γ´ Κυκλ. Η εντολή για το 237 ειναι να βγαινει με νταλίκες εκτος αν ο ενας απ τους 2 οδηγους εχει δίπλωμα Δ'. Έτσι κάποιες μέρες εχει ακόμα και 5 νταλίκες και άλλες έχει μόνο 2!
Και όμως τυχαίνει μέρες που μπορεί να είναι και όλο με GN. Λ.χ. σήμερα έχει τουλάχιστον τις #408, #488, #521, #562, #565. Και χθές νομίζω μόνο 2 Ν1 είχε.
Το θέμα είναι αυτή η εντολή πώς αποφασίστηκε όπως και οι περιστασιακές δρομολογήσεις Solaris στα Τ. Γλυφάδας.
Το 237 είναι ολόκληρο στο Β´, όπως και το 164. Απλά, όπως έχω αναφέρει και παλιότερα κάθε οδηγός δεν εργάζεται κανονικά τις βαρδιές του όπως βγαίνουν από το Compass αλλά αλλάζονται σε αρκετές περιπτώσεις από τα Γρ. Κίνησης, γι' αυτό και μπορείς να δεις "νταλικέρηδες" και σε γραμμές 12μετρων ή midi. Οπότε, τυχαίνει να έχουν μείνει ανεπάνδρωτες βάρδιες στον προγραμματισμό π.χ. του 237 και για να καλυφθούν βάζουν και οδηγούς με Δ´ Κατηγορίας Δίπλωμα που ανήκουν σε άλλα κυκλώματα. Επίσης, μην ξεχνάς το Ελληνικό, αν δεν έχει αλλάξει κάτι, έχει και το 250 με 7 βάρδιες Καθημερινά στο Γ' και στο Ξ', που εκτός ίσως κάποιων του Ξ´, αλλάζονται αναγκαστικά ώστε να βγαίνουν 18μετρα.
Προχθές, είχε το πρωί 6 νταλίκες το 237! Το μεσημέρι όμως στο Καρτ. 2 βγήκε με Ν1. Αρχικά, βάζαν GN ακόμα και αν ο απογευματινός δεν είχε Ε' δίπλωμα και έκαναν αντικατάσταση την ώρα της αλλαγής αλλά πλεόν μόνο στην διακοπή του Καρτ. 2 υπάρχει περίπτωση να βγει GN το πρωί και μετά Ν1. Όμως, κανονικά θα έπρεπε εφόσον και έχει επιβατική κίνηση να κανονίζαν εξαρχής το πρόγραμμα μόνο με οδηγούς που έχουν δίπλωμα Ε' Κατηγορίας και να τελείωνε η υπόθεση.