Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-05-2016, 02:14 PM)georgio Έγραψε: Το Ν1 #181 στο Α1!!
Είχε μπει και στις 05/05 το #302, μάλλον απόσπαση από το 217/229.
(09-05-2016, 07:03 PM)konnos Έγραψε: Το Ν1 #254 στο 732. (Για το ενδιάμεσο νούμερο δεν είμαι σίγουρος γιατί το είδα από μακριά). Επίσης, στα 220/221 κυκλοφορουσαν γκαζιερες, το Citelis #9002 καθώς και ένα Ν1.
Όντως, το #254 ήταν.
Όσο για τα Citelis, σήμερα το #9001 ήταν στις Αρτέμιδες, το #9002 στο 220/1, το #9003 στο 319 και το #9006 στο 402.
Το Ν1 υποθέτω ότι ήταν απόσπαση από 235, πιθανόν λόγω βλάβης ή ανεπάνδρωτης βάρδιας.
Επίσης, χθές είχε Volvo (#136 κ.α.) στο Α13!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(09-05-2016, 09:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Είχε μπει και στις 05/05 το #302, μάλλον απόσπαση από το 217/229.
Όντως, το #254 ήταν.
Όσο για τα Citelis, σήμερα το #9001 ήταν στις Αρτέμιδες, το #9002 στο 220/1, το #9003 στο 319 και το #9006 στο 402.
Το Ν1 υποθέτω ότι ήταν απόσπαση από 235, πιθανόν λόγω βλάβης ή ανεπάνδρωτης βάρδιας.
Επίσης, χθές είχε Volvo (#136 κ.α.) στο Α13! -Όταν μπαινει αμάξι απόσπαση απο άλλη γραμμη μπαίνει ο οδηγος του αμαξιου που ήταν στην προηγούμενη γραμμη;
-Το Α1 το χουν ξεσκίσει. Το #181 δεν δικαιολογείται σήμερα αφου ειναι σε κύκλωμα με νταλίκες.
-Το Α13 είχε και άλλες νταλίκες;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-05-2016, 10:26 PM)georgio Έγραψε: -Όταν μπαινει αμάξι απόσπαση απο άλλη γραμμη μπαίνει ο οδηγος του αμαξιου που ήταν στην προηγούμενη γραμμη;
-Το Α1 το χουν ξεσκίσει. Το #181 δεν δικαιολογείται σήμερα αφου ειναι σε κύκλωμα με νταλίκες.
-Το Α13 είχε και άλλες νταλίκες;
- Η απόσπαση γίνεται πάντα μαζί με τον οδηγό.
- Το Α1 πρέπει να είναι εξ´ ολοκλήρου στο Ζ´ με τις GN (νομίζω #527-#706). Όμως, τα Γραφεία Κίνησης αλλάζουν τις βάρδιες μεταξύ των οδηγών για διάφορους λόγους, οπότε δεν αποκλείεται να βρέθηκε οδηγός με Δ´ κατηγορίας δίπλωμα σε βάρδια του Α1. Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση ο οδηγός, παρότι είχε Ε' κατηγορίας δίπλωμα, να ζήτησε το #181 καθότι είναι αστέρι το συγκεκριμένο.
- Είχε 4 Volvo και 1 Ν2. Δεν θυμάμαι όμως τα παρμπρίζ.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(10-05-2016, 12:12 AM)mercedes elbo Έγραψε: - Είχε 4 Volvo και 1 Ν2. Δεν θυμάμαι όμως τα παρμπρίζ. Περίεργο μου φαίνεται! Μήπως μπαίνει τηλεματική στα υπόλοιπα Ν2;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-05-2016, 06:57 PM)georgio Έγραψε: Περίεργο μου φαίνεται! Μήπως μπαίνει τηλεματική στα υπόλοιπα Ν2;
Και εμένα μου έκανε εντύπωση και μάλιστα είχε πλήρη δρομολόγηση 5 οχημάτων! Αποκλείεται, να μπήκε λόγω τηλεματικής καθώς τα περισσότερα έχουν σίγουρα (δεν ξέρω αν κάποια από τα #661, #668, #671, #695, #698, #719, #720 έχουν μείνει χωρίς τηλεματική ή είναι μέσα με βλάβες, τα υπόλοιπα Ν2 της Ράλλη έχουν όλα) και ήταν με δρομολόγηση Κυριακής που υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα Ν2. Πιθανόν να αποφάσισαν να βγάζουν πλέον νταλίκες τις Κυριακές (ίσως και τα Σάββατα) που έχουν διαθέσιμες.
Επίσης, το Irisbus CNG #983 στο 302 και από ότι φαίνεται πλέον μπαίνουν όλοι οι τύποι CNG στη γραμμή.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
11-05-2016, 02:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-05-2016, 02:41 AM από MrVanHool.)
(10-05-2016, 07:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και εμένα μου έκανε εντύπωση και μάλιστα είχε πλήρη δρομολόγηση 5 οχημάτων! Αποκλείεται, να μπήκε λόγω τηλεματικής καθώς τα περισσότερα έχουν σίγουρα (δεν ξέρω αν κάποια από τα #661, #668, #671, #695, #698, #719, #720 έχουν μείνει χωρίς τηλεματική ή είναι μέσα με βλάβες, τα υπόλοιπα Ν2 της Ράλλη έχουν όλα) και ήταν με δρομολόγηση Κυριακής που υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα Ν2. Πιθανόν να αποφάσισαν να βγάζουν πλέον νταλίκες τις Κυριακές (ίσως και τα Σάββατα) που έχουν διαθέσιμες.
Επίσης, το Irisbus CNG #983 στο 302 και από ότι φαίνεται πλέον μπαίνουν όλοι οι τύποι CNG στη γραμμή. Οι νταλίκες στην Κηπουπολη την Κυριακή μπήκαν γιατί είχε στάση εργασίας το Μετρό 0500-0900..
Επίσης, το Ν2 719 εδώ και 7 μήνες είναι μέσα με σπασμένα φρένα στο Γαλάτσι..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(11-05-2016, 02:39 AM)MrVanHool Έγραψε: Οι νταλίκες στην Κηπουπολη την Κυριακή μπήκαν γιατί είχε στάση εργασίας το Μετρό 0500-0900..
Μα 05:00-09:00 δεν κυκλοφορούσαν ούτε τα λεωφορεία!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
12-05-2016, 01:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-05-2016, 01:46 AM από MrVanHool.)
Με Citelis το τελευταίο 316 για Λουτσα σήμερα!
(11-05-2016, 07:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα 05:00-09:00 δεν κυκλοφορούσαν ούτε τα λεωφορεία! Η απόφαση για δρομολόγηση με νταλίκες είχε βγει, και επειδή από Παρασκευή το Μετρό είχε πει πως θα έκανε 24ώρη την Κυριακή (είχαν ενημερωθεί και τα συνεργια καθαρισμού των σταθμών ακόμα) και τελικά το γύρισε σε μόνο στάση τελευταία στιγμή..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
12-05-2016, 01:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-05-2016, 01:23 PM από mercedes elbo.)
(12-05-2016, 01:43 AM)MrVanHool Έγραψε: Η απόφαση για δρομολόγηση με νταλίκες είχε βγει, και επειδή από Παρασκευή το Μετρό είχε πει πως θα έκανε 24ώρη την Κυριακή (είχαν ενημερωθεί και τα συνεργια καθαρισμού των σταθμών ακόμα) και τελικά το γύρισε σε μόνο στάση τελευταία στιγμή..
Η απόφαση από που είχε βγει; Γρ. κίνησης (από το Υποδιευθυντή Κίνησης) ή από κάποιο άλλο τμήμα της Ο.ΣΥ. ή του ΟΑΣΑ;
Επίσης, επι τη ευκαιρία αμα υπάρχουν στάνταρ αποφάσεις για τη δρομολόγηση κάθε γραμμής πώς βλέπουμε π.χ. στο Α3 πλέον τη μια μέρα να μην έχει καμία GN και την επόμενη 7-8, χωρίς να υπάρχει κάποια απεργία;
Με Neoplan σήμερα το 036 λόγω του πανηγυριού της Αγ. Γλυκερίας.
Επίσης, για κάποιο (ανεξήγητο λόγο μετά από αρκετό καιρό σήμερα τα Ν1 του Γ´ Κυκλώματος του Ελληνικού δουλεύουν σε 154 (#118), 237 (#126, #128, #134, #135), Τ. ΓΛΥΦ (#104, #109, #116) ενώ τα εφεδρικά στις γραμμές του Γ´ όπως 140 (#159, #164, #165, #173, #175, #212), 203 (#187, #188, #190, #221, #223), 206 (#211, #214), 235 (#166).
Ακόμα, Solaris #618 στα Τοπικά Γλυφάδας.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(12-05-2016, 01:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η απόφαση από που είχε βγει; Γρ. κίνησης (από το Υποδιευθυντή Κίνησης) ή από κάποιο άλλο τμήμα της Ο.ΣΥ. ή του ΟΑΣΑ;
Επίσης, επι τη ευκαιρία αμα υπάρχουν στάνταρ αποφάσεις για τη δρομολόγηση κάθε γραμμής πώς βλέπουμε π.χ. στο Α3 πλέον τη μια μέρα να μην έχει καμία GN και την επόμενη 7-8, χωρίς να υπάρχει κάποια απεργία;
Με Neoplan σήμερα το 036 λόγω του πανηγυριού της Αγ. Γλυκερίας.
Επίσης, για κάποιο (ανεξήγητο λόγο μετά από αρκετό καιρό σήμερα τα Ν1 του Γ´ Κυκλώματος του Ελληνικού δουλεύουν σε 154 (#118), 237 (#126, #128, #134, #135), Τ. ΓΛΥΦ (#104, #109, #116) ενώ τα εφεδρικά στις γραμμές του Γ´ όπως 140 (#159, #164, #165, #173, #175, #212), 203 (#187, #188, #190, #221, #223), 206 (#211, #214), 235 (#166).
Ακόμα, Solaris #618 στα Τοπικά Γλυφάδας. Πότε είχε 7 GN το Α3; Συνήθως ειναι όλο με Ν1
και μπορει να χει 1-2 GN.
Όπως εχω καταλάβει το Α3 τελικως όντως δεν εχει αλλάξει κυκλωμα (ή έχουν αλλαξει λιγες βαρδιες) υπάρχει εντολή να βγαίνει με Ν1. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμα βγαίνει και καμια GN.
Αυτό με την "περιεργη" δρομολόγηση ισχύει κατα κορον στο 237 το οποίο πρέπει σίγουρα να έχει κάποιες βάρδιες και στο Γ´ Κυκλ. Η εντολή για το 237 ειναι να βγαινει με νταλίκες εκτος αν ο ενας απ τους 2 οδηγους εχει δίπλωμα Δ'. Έτσι κάποιες μέρες εχει ακόμα και 5 νταλίκες και άλλες έχει μόνο 2!
|